Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2011, 19:09
Verwijderd
Rommel als Dball Z vind ik nog tot daar aan toe, wat ik echt jammer vind zijn van die sletjeskinderseries, zoals Bratz.

Echt, the fuck.
Advertentie
Oud 08-07-2011, 19:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als zoek ik wel een vader die zich niet continu door mij onderuit laat lullen, dus wat dat betreft zit je wel goed. Maar dat geldt natuurlijk voor wel meer mensen hier.
Ik zou er ook eentje zoeken die niet bezet is en dichterbij woont dan 1500km. En die kan dansen natuurlijk!
Oud 08-07-2011, 19:10
Verwijderd
mwa, ik was te voorbarig, ze mogen niet alles kijken wat ze leuk vinden, mij kennende.
Maar tot een bepaalde leeftijd weer wel. Of juist niet, eigenlijk.

NOU JA, WEET IK HET OOK!
Oud 08-07-2011, 19:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ze kijken wat er aangeboden wordt op kinderzenders. Ik heb het nu niet over dvd's he.
Ik ben niet van plan een televisie-aansluiting te nemen, hoor.

Wat ook is: ik wil gewoon mee kunnen kijken zonder dat ik me verveel. En ik wil niet dat mijn kind als het twintig is naar me toekomt en boos vraagt waarom het nooit de Looney Tunes heeft gezien toen het jong was.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Rommel als Dball Z vind ik nog tot daar aan toe, wat ik echt jammer vind zijn van die sletjeskinderseries, zoals Bratz.

[afbeelding]

Echt, the fuck.
Een goed voorbeeld voor de jeugd.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet van plan een televisie-aansluiting te nemen, hoor.
Ohja, hoe kon ik dat ook vergeten. Het idee zeg!
Oud 08-07-2011, 19:13
Verwijderd
Toen mijn zusje en ik klein waren, mochten we wel kijken wat we wilden, maar als mama het kinderprogramma niets vond moesten we het geluid altijd uitzetten. We gingen dan zelf verhaaltjes bij de beelden bedenken en dan deed mama lekker mee (en bepaalde dus ook wel het verhaal), zodat het hele onderwerp van de serie weg was.
Oud 08-07-2011, 19:13
Uice
Uice is offline
Citaat:

[afbeelding]

Echt, the fuck.
Nou ja, Disneyfilms zijn doorgaans niet veel beter qua voorbeeld. Maar goed, die kun je je kind natuurlijk niet ontzeggen.
Oud 08-07-2011, 19:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ohja, hoe kon ik dat ook vergeten. Het idee zeg!
Dat zeg ik toch niet? Maar waarom zou ik?
Verwijderd
zonder tv-aansluiting mis je wel mooi de GTST-cliffhangert van voor de zomerstop!

Stel je voor!

Hij komt zometeen, ben benieuwd wiens vader nu weer ook diens zus blijkt te zijn
Verwijderd
Over 10 jaar heb je denk ik geen televisieaansluiting meer, dan zeggen ze: papa, vertel eens over vroeger en dan vertel jij over de coax-kabel en signaalverlies en de VHS band.
Oud 08-07-2011, 19:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nou ja, Disneyfilms zijn doorgaans niet veel beter qua voorbeeld. Maar goed, die kun je je kind natuurlijk niet ontzeggen.
Dat zou ik wel doen, hoor. Gewoon je vierjarige kinderen A Clockwork Orange laten kijken.
Oud 08-07-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Dat zou ik wel doen, hoor. Gewoon je vierjarige kinderen A Clockwork Orange laten kijken.
En Watership Down. Want dat is een tekenfilm en dus voor kinderen
Oud 08-07-2011, 19:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
zonder tv-aansluiting mis je wel mooi de GTST-cliffhangert van voor de zomerstop!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internet
Oud 08-07-2011, 19:17
Uice
Uice is offline
Harry Potter mogen mijn kinderen wel allemaal lezen en zien, trouwens. Vooral de laatste, want die was best goed.
Verwijderd
Citaat:
Over 10 jaar heb je denk ik geen televisieaansluiting meer, dan zeggen ze: papa, vertel eens over vroeger en dan vertel jij over de coax-kabel en signaalverlies en de VHS band.
Tuurlijk is er dan nog wel televisie.
Verwijderd

<3
Verwijderd
Citaat:
Harry Potter mogen mijn kinderen wel allemaal lezen en zien, trouwens.
Weet je het zeker
Oud 08-07-2011, 19:18
Carn
Carn is offline
Akiraaa
Verwijderd
Citaat:
Harry Potter mogen mijn kinderen wel allemaal lezen en zien, trouwens. Vooral de laatste, want die was best goed.
7.2 heb je het nu over?
Verwijderd
En waarom zouden ze het in hemelsnaam niet mogen?
Oud 08-07-2011, 19:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
7.2 heb je het nu over?
Ja.
Carn
Carn is offline
Watership Down heb ik altijd maar suf gevonden, stomme beesten, lekkere care. Aan t spit ermee!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En Watership Down. Want dat is een tekenfilm en dus voor kinderen
Die ken ik niet. [/noob]
Verwijderd
Hoewel ik op het hbo bij een heel gelovig typje in de klas zat die het niet wilde lezen want die was ervan overtuigd dat de duivel erachter zat
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Nice Ik ga 'm dinsdag zien.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat zeg je alleen maar om de Potterfans jaloers te maken!
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk is er dan nog wel televisie.
Jawel, maar niet via een specifieke televisieaansluiting. Internet en de televisie zijn dan gewoon één product.
Uice
Uice is offline
Citaat:
En waarom zouden ze het in hemelsnaam niet mogen?
Ik noem het omdat het onderwerp onlangs ter sprake kwam, en men leek te denken dat ik bevooroordeeld ben tegen HP.
Oud 08-07-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Hoewel ik op het hbo bij een heel gelovig typje in de klas zat die het niet wilde lezen want die was ervan overtuigd dat de duivel erachter zat
Ja, in heel gelovige kringen is Harry Potter uit den boze inderdaad :')

Nou ja, their loss.
Verwijderd
Citaat:
Die ken ik niet. [/noob]
Die was iedere kerst weer op tv, en menig Nederlands kind heeft er nachtmerries aan overgehouden
Verwijderd
Citaat:
Jawel, maar niet via een specifieke televisieaansluiting. Internet en de televisie zijn dan gewoon één product.
Nou ik hoop het niet!!!

*gaat alvast panikeren*
Verwijderd
Citaat:
Die ken ik niet. [/noob]
Wel van gehoord, nooit gezien.

Mijn ouders kennende hadden ze me daar echt nooit naar laten kijken.
Oud 08-07-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Nice Ik ga 'm dinsdag zien.

Ik moet nog wachten tot begin augustus waarschijnlijk, maar it's worth it
Oud 08-07-2011, 19:21
Uice
Uice is offline
Het is nu al voor een groot deel één product, want je kunt de meeste televisieprogramma's op internet zien.
Oud 08-07-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik noem het omdat het onderwerp onlangs ter sprake kwam, en men leek te denken dat ik bevooroordeeld ben tegen HP.
Zijn er boeken/films die je je kinderen wel zou verbieden dan? (Eh afgezien van boeken/films waar ze veel te jong voor zijn, zeer ongepast of verboden)
Oud 08-07-2011, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Die was iedere kerst weer op tv, en menig Nederlands kind heeft er nachtmerries aan overgehouden
Ik ken het ook niet.
Verwijderd
Citaat:
Nou ik hoop het niet!!!

*gaat alvast panikeren*
Wat is het probleem precies, je kan nog steeds een aparte tv hebben hoor
Uice
Uice is offline
Citaat:
Zijn er boeken/films die je je kinderen wel zou verbieden dan? (Eh afgezien van boeken/films waar ze veel te jong voor zijn, zeer ongepast of verboden)
Nee, maar er zijn wel dingen waarvan ik hoop dat ze er niet mee in aanraking komen, en waarvan ik bekenden ook zal vragen het niet voor ze te kopen.
Verwijderd
Citaat:

Ik moet nog wachten tot begin augustus waarschijnlijk, maar it's worth it
Ik zag deel 5 in Londen

Het bioscoop publiek was wel extreem lawaaiig daar
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar er zijn wel dingen waarvan ik hoop dat ze er niet mee in aanraking komen, en waarvan ik bekenden ook zal vragen het niet voor ze te kopen.
Zoals?
Oud 08-07-2011, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Ik zag deel 5 in Londen

Het bioscoop publiek was wel extreem lawaaiig daar
hm.... minder! Hopelijk bij ons niet..
Oud 08-07-2011, 19:29
Verwijderd
Dat gesnob over de televisie altijd. Hartstikke lekker toch, hoppa tv aan, altijd wel iets te zien. Zonder tv en met alleen maar een computer is ook zo ongezellig.
Oud 08-07-2011, 19:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Zoals?
Pokémon, Bratz, Hannah Montana, van die namaak-Disneyfilms, et cetera.
Oud 08-07-2011, 19:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat gesnob over de televisie altijd. Hartstikke lekker toch, hoppa tv aan, altijd wel iets te zien. Zonder tv en met alleen maar een computer is ook zo ongezellig.
Jongeh, ik kijk hartstikke veel televisie. Ik vind het alleen onzin om te betalen voor wat gratis is.
Oud 08-07-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Pokémon is kankerawesome

het eerste seizoen dan he, wat daarna allemaal kwam dat hoef ik niet te zien.
Oud 08-07-2011, 19:31
Verwijderd
Ohjee, teh drama begint hoor, bij GTST
Oud 08-07-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ohjee, teh drama begint hoor, bij GTST
Oud 08-07-2011, 19:33
Verwijderd
Ja, ik kijk ook nooit, dat weet je toch wel.

Maar hij stond erop, en de laatste aflevering van het seizoen is, en dat is altijd een enorme dramatische cliffhanger.

Oh daar heb je het al! Er is geschoten, noes!!
Oud 08-07-2011, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Oke!

Ik kijk alleen tv met huisgenoten, max 2 keer per week ofzo

Ik kijk wel heel veel terug op uitzendinggemist/downloaden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten