Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2011, 08:10
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Hoi ik ben nieuw, ben marokaans en kom uit belgie.
Right?
Advertentie
Oud 23-08-2011, 12:45
Röps
Röps is offline
WTF moet je nu bij Transavia ook al toeslag betalen als je bagage mee wilt
Oud 23-08-2011, 16:27
DAH
DAH is offline
Citaat:
KLIK!

DO WANT!
Die site heeft echt een supercool muishand ding!
Oud 24-08-2011, 14:19
Röps
Röps is offline
WTF is er met de ns-site gebeurd Het is echt groot en super lelijk. Waarom niet een aparte optie voor slechtzienden ipv alles zo lelijk te maken :/

Oud 24-08-2011, 14:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Deze site: klik van dame met een héél eng dun middel.
Oud 24-08-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Gadver, wat ziet dat er eng uit.
Oud 24-08-2011, 17:03
Verwijderd
Citaat:
WTF is er met de ns-site gebeurd Het is echt groot en super lelijk. Waarom niet een aparte optie voor slechtzienden ipv alles zo lelijk te maken :/

[afbeelding]
Er is een aparte optie en daar heb jij dus op geklikt Knopje 'contrast'
Oud 24-08-2011, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Oud 24-08-2011, 18:40
snoopy
snoopy is offline

Oud 24-08-2011, 18:51
snoopy
snoopy is offline
Oud 24-08-2011, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Wat de fuk. Serieus, die kerel heeft een rare fetisj, en die vrouw gaat zich daar ook nog voor verminken? Geen wonder dat die dochter gauw het huis uit ging.
Oud 24-08-2011, 21:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Die vrouw is best bekend hoor
Oud 24-08-2011, 21:59
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Oud 24-08-2011, 22:02
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Masha Paranoide naamzoek

Kort maar krachtig:

was bij een vriend laatst om een of andere film te gaan kijken over alienmonsterdingen en hij liet me even Minecraft zien....w t f!

Die gozer had in Minecraft een computer gemaakt waarmee hij dan als hij een knop indrukte in het spel zelf een cijfer vet groot kon laten verschijnen met iets van lampjes ofzo..

Niet alleen dat hij had in het spel zelf een wachtwoord erop gezet dus moest je eerst het wachtwoord goed hebben mocht je gebruik willen maken van zijn creatie.

WTF een computer in Minecraft...

Het was ook echt achtelijk groot hoe hij die computer had gemaakt. Ziek!
Oud 24-08-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Oh die ken ik van Dr. Phil of zoiets. Die is gewoon ziek in dr hoofd joh, verslaafd aan een korset. Ze kan ook niet zonder (letterlijk niet, dan knakt alles), nou lekker leven heb je dan.
Oud 24-08-2011, 23:43
Verwijderd
=O
Oud 25-08-2011, 00:28
Thomas.
Thomas. is offline
Oud 25-08-2011, 01:07
Verwijderd
ik zie christopher walken er tussen!
Oud 25-08-2011, 02:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
En Angelina Jolie, Bill Murray, Dennis Hopper, Iggy Pop, Paris Hilton, Jack Nicholson, Mark Zuckerberg, en volgens mij ook Clint Eastwood?

Edit : en George Clooney.

Laatst gewijzigd op 25-08-2011 om 04:33.
Oud 25-08-2011, 05:04
Verwijderd
Citaat:
Masha Paranoide naamzoek

Kort maar krachtig:

was bij een vriend laatst om een of andere film te gaan kijken over alienmonsterdingen en hij liet me even Minecraft zien....w t f!

Die gozer had in Minecraft een computer gemaakt waarmee hij dan als hij een knop indrukte in het spel zelf een cijfer vet groot kon laten verschijnen met iets van lampjes ofzo..

Niet alleen dat hij had in het spel zelf een wachtwoord erop gezet dus moest je eerst het wachtwoord goed hebben mocht je gebruik willen maken van zijn creatie.

WTF een computer in Minecraft...

Het was ook echt achtelijk groot hoe hij die computer had gemaakt. Ziek!
Ja, ik ken het Je hebt daar een (heel primitieve) vorm van elektriciteit, dus je hebt inderdaad mensen die daar werkende computers en toetsenborden enzo mee maken. En muziekspelers. En tv's. En rekenmachines. En dammen. En Nyan Cat. En doodenge zelfgenererende doolhoven en zelfreparerende huizen. En functionerende RAM-modules waarin je in theorie Minecraft zou kunnen laden, ofwel praktisch gezien 'sup dawg, I heard you like Minecraft so I put some Minecraft in your Minecraft so you can play Minecraft while you're playing Minecraft'.

<3

Maar zelf ben ik daar niet zo van. Ik ben meer van gewoon visueel aantrekkelijke shit bouwen
Oud 25-08-2011, 06:45
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ja, ik ken het Je hebt daar een (heel primitieve) vorm van elektriciteit, dus je hebt inderdaad mensen die daar werkende computers en toetsenborden enzo mee maken. En muziekspelers. En tv's. En rekenmachines. En dammen. En Nyan Cat. En doodenge zelfgenererende doolhoven en zelfreparerende huizen. En functionerende RAM-modules waarin je in theorie Minecraft zou kunnen laden, ofwel praktisch gezien 'sup dawg, I heard you like Minecraft so I put some Minecraft in your Minecraft so you can play Minecraft while you're playing Minecraft'.

<3

Maar zelf ben ik daar niet zo van. Ik ben meer van gewoon visueel aantrekkelijke shit bouwen
Ziek Kan dat lastig bevatten allemaal..

Ja zelf zou ik ook inderdaad visueel aantrekkelijke shit bouwen, jeweetzelluf
Oud 25-08-2011, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Basjeee, als een node down is doet ie dan niet meer rekenen?
ik las deze post, en las DODE CLOWN ipv node down wtf ;x
Oud 25-08-2011, 15:16
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
En Angelina Jolie, Bill Murray, Dennis Hopper, Iggy Pop, Paris Hilton, Jack Nicholson, Mark Zuckerberg, en volgens mij ook Clint Eastwood?

Edit : en George Clooney.
volgens mij ook die zanger van maroon 5 (als die er nog niet bij staat)

edit: volgens mij ook hillary clinton
Oud 25-08-2011, 15:19
Verwijderd
Mij ontgaat wat hier wtf aan is!
Oud 25-08-2011, 21:51
DAH
DAH is offline
OOoooh, die afbeelding beweegt! Ik zag ´m eerst op m´n mobieltje en ik zag alleen maar een lelijke kerel...
Oud 26-08-2011, 00:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Holy cocksticks, David Mitchell heeft ineens een baard.
Hij en Charlie Brooker worden gaan steeds meer op elkaar lijken. En ik vind ze allebei best wel sexy.
Oud 26-08-2011, 01:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oeps verkeerde topic.
Oud 27-08-2011, 12:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zit sinds kort op een datingsite. Had contact met een jongen die direct wilde meeten. Ik heb toen teruggestuurd dat ik liever eerst wilde mailen, omdat ik dat online daten nog best spannend vind. Bericht van hem terug ging weer over afspreken en naar de bios gaan. Vervolgens wil hij smsen, dus ik zeg dat ik nog geen nummers uit wil wisselen, dat ik een beetje voorzichtig ben. Hij negeert dat en geeft zijn nummer. Ik zeg nogmaals dat ik graag alleen wil mailen eerst. Dat lijkt hij dan eindelijk te begrijpen, maar stuurt dan een bericht of ik zin heb om een film te gaan kijken. Ik stuur terug 'Leuk geprobeerd!' Waarop hij stuurt 'Sorry ik dacht dat je m'n vriendinnetje wilde zijn. Kan je dan wat liefs zegge?' Ik antwoordde daarop met een grapje, dat hij niet op de zaken vooruit moest lopen. Een paar berichten later: 'wil je anders een stukje met me rijden? we kunnen poffertjes halen in zuidlaren! heb je een mp3 speler? want die kan ik dan mooi aansluiten in de auto dat is leuk' *zucht* Ik werd er nou echt moe van (jezus, leer wat het woord 'nee' betekent!) en schreef: 'Als ik niet direct telefoonnummers uit wil wisselen, snap je natuurlijk wel dat ik al helemaal niet direct wil meeten en bij je in de auto stappen.' Waarop hij ineens heel boos werd blijkbaar en dit stuurde: 'oke, ik denk dat we hier maar moeten stoppen. fijne dag nog', daarna 'delete mijn nummer en email, ik wil absoluut niet later nog eens van van je horen ! jij bent alleen maar problemen! en hou die vooral zelf, ik hoef er niks van!!' Toen had ik al zoiets van wtf. Heb terug gestuurd 'Nou nou, wat een heftige reactie. Uiteraard zal ik niks met je mailadres en telefoonnummer doen. Dit was precies de reden dat ik deze info niet aan jou heb gegeven.' Kreeg net de reactie 'ga dood, triest figuur'.

WTF Blij dat ik niet met die gast ging meeten.
Oud 27-08-2011, 12:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 27-08-2011, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ik zit sinds kort op een datingsite. Had contact met een jongen die direct wilde meeten. Ik heb toen teruggestuurd dat ik liever eerst wilde mailen, omdat ik dat online daten nog best spannend vind. Bericht van hem terug ging weer over afspreken en naar de bios gaan. Vervolgens wil hij smsen, dus ik zeg dat ik nog geen nummers uit wil wisselen, dat ik een beetje voorzichtig ben. Hij negeert dat en geeft zijn nummer. Ik zeg nogmaals dat ik graag alleen wil mailen eerst. Dat lijkt hij dan eindelijk te begrijpen, maar stuurt dan een bericht of ik zin heb om een film te gaan kijken. Ik stuur terug 'Leuk geprobeerd!' Waarop hij stuurt 'Sorry ik dacht dat je m'n vriendinnetje wilde zijn. Kan je dan wat liefs zegge?' Ik antwoordde daarop met een grapje, dat hij niet op de zaken vooruit moest lopen. Een paar berichten later: 'wil je anders een stukje met me rijden? we kunnen poffertjes halen in zuidlaren! heb je een mp3 speler? want die kan ik dan mooi aansluiten in de auto dat is leuk' *zucht* Ik werd er nou echt moe van (jezus, leer wat het woord 'nee' betekent!) en schreef: 'Als ik niet direct telefoonnummers uit wil wisselen, snap je natuurlijk wel dat ik al helemaal niet direct wil meeten en bij je in de auto stappen.' Waarop hij ineens heel boos werd blijkbaar en dit stuurde: 'oke, ik denk dat we hier maar moeten stoppen. fijne dag nog', daarna 'delete mijn nummer en email, ik wil absoluut niet later nog eens van van je horen ! jij bent alleen maar problemen! en hou die vooral zelf, ik hoef er niks van!!' Toen had ik al zoiets van wtf. Heb terug gestuurd 'Nou nou, wat een heftige reactie. Uiteraard zal ik niks met je mailadres en telefoonnummer doen. Dit was precies de reden dat ik deze info niet aan jou heb gegeven.' Kreeg net de reactie 'ga dood, triest figuur'.

WTF Blij dat ik niet met die gast ging meeten.
Mijn wtf is eigenlijk vooral waarom je überhaupt nog op hem reageerde toen hij de eerste keer al niet luisterde...
Oud 27-08-2011, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Mijn wtf is eigenlijk vooral waarom je überhaupt nog op hem reageerde toen hij de eerste keer al niet luisterde...
Mijn WTF-moment begon bij "dating site."
Oud 27-08-2011, 13:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
True. Had beter moeten weten. Ik ben gewoon te aardig .

Citaat:
Waarom?
Oud 27-08-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, waarom zoveel energie verspillen aan zo iemand?
Oh je zegt het al, te aardig. Hmmm. Ik denk dat als je niet heel veel tijd kwijt wilt zijn aan gedoe moet losers, je op datingsites erg duidelijk voor ogen moet houden waarom je daar zit, en dat is een toffe knul ontmoeten. Alles wat daar buiten valt direct negeren betekend niet dat je onaardig bent, maar selectief.

Laatst gewijzigd op 27-08-2011 om 13:38.
Oud 27-08-2011, 13:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het forum is toch al een datingsite!
Oud 27-08-2011, 13:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ik zit hier al zeker 7 jaar, heb er nog weinig van gemerkt :')
Oud 27-08-2011, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Nou ik zit hier al zeker 7 jaar, heb er nog weinig van gemerkt :')
Hoi, daten?
Oud 27-08-2011, 13:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
jeez
Oud 27-08-2011, 13:54
Verwijderd
Citaat:
jeez
Nou ja
Oud 27-08-2011, 13:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Excusez!

Oeh nou ehm *stotter* *met wimpers knipper*
Oud 27-08-2011, 13:57
Verwijderd
*voetjeschuiffel* Kom je hier vaker?
Oud 27-08-2011, 13:58
Verwijderd
WTF jullie moeten naar saai voor boze LP komt!
Oud 27-08-2011, 13:59
Verwijderd
Nee joh! Pas als ze er wat van zegt! Voelt ze ook weer wat macht en zo!
Oud 27-08-2011, 14:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
WTF wat een geflirt hier maar ik ben heel gezagsgetrouw!
Oud 27-08-2011, 14:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat Quis zegt naar saai jullie! Of ga lekker pmen
Oud 28-08-2011, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik wel wtf

En verder lijkt het me een uitstekend idee als Mijamoto en Chick Rock gaan daten
Oud 28-08-2011, 15:00
Chick Rock
Chick Rock is offline

Gisteren was ik met vriendinnen op Noorderzon, waar een jongen werkt waarmee ik wat heb gechat. Dus ik zeg dat ik 'em even wil bespieden (). Vraagt vriendin wat meer info, blijkt zij hem te kennen van studie. Hij blijkt nogal wat psychische problemen te hebben gehad en te zijn opgenomen en alles. Dat is natuurlijk echt hartstikke vervelend voor hem en niet zijn schuld enzo, maar ik had toch wel even zoiets van hhmmm meh. Ik heb een vriendin gehad met heel veel problemen en onze vriendschap is daarop kapot gegaan, deels door haar en deels door mijn eigen gezondheidsproblemen, kon dat van haar er gewoon niet meer bij hebben . Dus nu vraag ik me af of ik niet moet zeuren en gewoon contact moet blijven houden met die dude of niet. Bah. Ik ben nu al groot fan van datingsites.
Oud 28-08-2011, 18:10
Miekje*
Miekje* is offline
Dit:

en

Oud 11-09-2011, 17:19
jojo-ff
jojo-ff is offline
dinsdag op school in de aula, was er zo'n joch van hoi ik ben... (naam ben ik vergeten) en toen dacht ik echt van wtf wie ben jij?
Oud 11-09-2011, 18:07
Verwijderd
Citaat:
dinsdag op school in de aula, was er zo'n joch van hoi ik ben... (naam ben ik vergeten) en toen dacht ik echt van wtf wie ben jij?
deze post is mijn WTF-moment
Oud 13-09-2011, 14:00
Verwijderd

huhu mini-rollaters voor onder je voeten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten