Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2011, 17:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
W. t. H. dus Weet niet of ie mij nog kent hoor, ik ben gewoon iets te goed in namen en gezichten onthouden, dus herinner ik me mensen vaker dan zij mij
Hij noemt zich tegenwoordig W.T. t. H. Maar ik ken hem eigenlijk helemaal nog niet zo goed. Nog interessante anekdotes?
Oud 16-08-2011, 17:30
Verwijderd
Nee, ik heb mijn leven verbeterd. 3 paar gympen, 2 paar slippers want hoe kut is het als je slippers stuk gaan en het is lekker weer, 5 shirtjes, 1 trui, 3 broeken, drank, shampoo, mouse, haarspray, wax, aloeverameuk, geurtje, q10creme, deo, scheermeuk, sigaretten. Plan is 1 weekendtas, tentje en een plastic zak voor mijn slaapzak.
Oud 16-08-2011, 17:31
Verwijderd
ohja en ondergoed, sokken en condooms natuurlijk
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, ik heb mijn leven verbeterd. 3 paar gympen, 2 paar slippers want hoe kut is het als je slippers stuk gaan en het is lekker weer, 5 shirtjes, 1 trui, 3 broeken, drank, shampoo, mouse, haarspray, wax, aloeverameuk, geurtje, q10creme, deo, scheermeuk, sigaretten. Plan is 1 weekendtas, tentje en een plastic zak voor mijn slaapzak.

Naar een festival gaan doe je met één set kleren, en dan tegen het einde flink stinken.
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat valt nog best mee, behalve dan 3 soorten styling-producten
Oud 16-08-2011, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Hij noemt zich tegenwoordig W.T. t. H. Maar ik ken hem eigenlijk helemaal nog niet zo goed. Nog interessante anekdotes?
Ik zag het, ik vind dat zo'n rare gewoonte dat mensen ineens hun tweede voornaam erbij mensen te moeten vermelden.
Maar nee, ik vond het ook niet zo'n interessante jongen
Oud 16-08-2011, 17:32
Verwijderd
Zie je wel, leven verbeterd!
Oud 16-08-2011, 17:33
Verwijderd
oh, en zoveel schoeisel gaat natuurlijk ook wel wat fur
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, dat valt nog best mee, behalve dan 3 soorten styling-producten
Stel je voor dat iemand je rimpels ziet!
Verwijderd
Je schoenen moeten bij je kleding passen
Oud 16-08-2011, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Stel je voor dat iemand je rimpels ziet!
Stylingproducten tegen rimpels?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zag het, ik vind dat zo'n rare gewoonte dat mensen ineens hun tweede voornaam erbij mensen te moeten vermelden.
Maar nee, ik vond het ook niet zo'n interessante jongen
Hij doet het blijkbaar omdat er iemand in zijn vakgebied werkt die ook W. t. H. heet en dat hij heel vaak met hem verward wordt.
Oké! Maar wel aardig enzo? Of sprak je hem nooit?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat had ik qua kleding ongeveer voor n week Sziget + nog wat dagne Boedapest
Oud 16-08-2011, 17:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Stylingproducten tegen rimpels?
Q10 is toch een of andere antirimpelcreme? of weet ik veel, ik ben een slechte homo.
Verwijderd
Citaat:
Je gaat je toch niet scheren op een festival!
Verwijderd
Citaat:
Vorig jaar had ik ongeveer het dubbele
Oud 16-08-2011, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Je gaat je toch niet scheren op een festival!
Ik heb echt een lelijke baardgroei, ik krijg eigenlijk alleen een klein vlasserig turkensnorretje, not very charming
Carn
Carn is offline
Ga je wel je gympies poetsen met een tandenborstel als ze vies zijn @ LL?
Verwijderd
Citaat:
Q10 is toch een of andere antirimpelcreme? of weet ik veel, ik ben een slechte homo.
Ik ken Q10 niet maar ik denk niet dat het een stylingproduct is Stylingproducten zijn voor je haar namelijk
Oud 16-08-2011, 17:37
Verwijderd
Tering nee zeg
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ken Q10 niet maar ik denk niet dat het een stylingproduct is Stylingproducten zijn voor je haar namelijk
Ja?
Verwijderd
3 paar schoenen en 2 paar slippers Ik baal al dat ik 2 paar schoenen mee 'moet'.
Verwijderd
Citaat:
Hij doet het blijkbaar omdat er iemand in zijn vakgebied werkt die ook W. t. H. heet en dat hij heel vaak met hem verward wordt.
Oké! Maar wel aardig enzo? Of sprak je hem nooit?
Ach zo.
Oh jawel hoor, best een aardige jongen, maar nogal saai, vond ik. Maar dat vond ie vast ook van mij
Verwijderd
Ik ben maar vast gaan pakken want ik werd nogal enthousiast van dit topic
Oud 16-08-2011, 17:38
Martiño
Martiño is offline
Eric, verlos ons even, wat is Q10 nu?
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook genoeg volgens mij
Carn
Carn is offline
Citaat:

Naar een festival gaan doe je met één set kleren, en dan tegen het einde flink stinken.
Dat is wel mn record overigens; gewoon 3.5 dag lang hetzelfde aanhebben . En ik stonk niet eens! Sindsdien neem ik echt nog maar weinig mee.
Verwijderd
Ik pluk m'n backpack zo ook maar eens uit de kast Moet er ook nog een hoop zooi uithalen, pannen en bestek en borden enzo, scheelt ook weer ruimte En Carn, ik ga voor jouw kussentruc dit jaar
Oud 16-08-2011, 17:39
Martiño
Martiño is offline
Wat is Carn z'n kussentruc?
Oud 16-08-2011, 17:40
Verwijderd
Het heet eigenlijk l'oreal men expert hydra energetic maar goed, er zit een bepaalde stofje in, als je het 's ochtends op je harses smeert tintelt het een beetje en zie je er absoluut frisser uit. Gekregen van m'n moeder vanwege 'dat wallenhoofd van je'
Verwijderd
Citaat:
Wat is Carn z'n kussentruc?
Gewoon een kussensloop meenemen en daar kleren in stoppen en daar op slapen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het heet eigenlijk l'oreal men expert hydra energetic maar goed, er zit een bepaalde stofje in, als je het 's ochtends op je harses smeert tintelt het een beetje en zie je er absoluut frisser uit. Gekregen van m'n moeder vanwege 'dat wallenhoofd van je'
Aha! Dus toch!
Oud 16-08-2011, 17:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gewoon een kussensloop meenemen en daar kleren in stoppen en daar op slapen.
Ohja, dat kan eigenlijk best. Nou, dan heeft WT in ieder geval een heerlijk dik kussen!
Oud 16-08-2011, 17:41
Verwijderd
Ik neem misschien stiekem ook best veel kleding mee: 1 of 2 paar gympen, 1 paar slippers, dunne broek, spijkerbroek, legging en jurkje, 1 of 2 vestjes en 3 shirtjes ofzo. En ondergoed en sokken natuurlijk.
Oud 16-08-2011, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Aha! Dus toch!
Ik heb geen rimpels
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Wtf?!
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Ohja, dat kan eigenlijk best. Nou, dan heeft WT in ieder geval een heerlijk dik kussen!
uhuh
Oud 16-08-2011, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Ik neem misschien stiekem ook best veel kleding mee: 1 of 2 paar gympen, 1 paar slippers, dunne broek, spijkerbroek, legging en jurkje, 1 of 2 vestjes en 3 shirtjes ofzo. En ondergoed en sokken natuurlijk.
Ongeveer dit ja. Oh en pyjama. Die vergeet ik de laatste tijd elke keer.
Oud 16-08-2011, 17:44
Verwijderd
En afhankelijk van de regen gaat er nog regenkleding mee.
Oud 16-08-2011, 17:44
Verwijderd
Oh ja, pyjama ook Als in hemdje en kort broekje.
Oud 16-08-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
En afhankelijk van de regen gaat er nog regenkleding mee.
Ik heb vier wegwerpponcho's gekocht Maar ook met het idee dat ik daar evt. mijn backpack ook mee kan beschermen.
snoopy
snoopy is offline
Mijn god, ik ben echt een nepvrouw geloof ik...
Verwijderd
ohja en we nemen geen zonnebrandcreme mee want bruin terugkeren is helemaaal prima!
Verwijderd
Oh nee, ik heb het altijd vet koud op lowlands, tot de zon opkomt want dan zweet ik de tent uit natuurlijk. Dus ik ga voor een warme degelijke pyjama
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb vier wegwerpponcho's gekocht Maar ook met het idee dat ik daar evt. mijn backpack ook mee kan beschermen.
Vuilniszak!
Oud 16-08-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Mijn god, ik ben echt een nepvrouw geloof ik...
Mwa, ik vind het op en festival wel fijn als ik elke dag een schoon shirt aankan, want keihard zweten en met bier gooien. En met regen is een extra broek ook geen overbodige luxe.

Naar Estland had ik denk ik minder mee dan naar Lowlands en daar was ik een week.
Oud 16-08-2011, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Zoveel mag ik niet eens meenemen naar Rusland geloof ik.
Oud 16-08-2011, 17:49
Verwijderd
Qua beautyproducten ben ik er wel met deo en mascara. En shampoo voor Minke en mijn haarwassenindewasbakfestijn.
Verwijderd
En vochtige nivea doekjes natuurlijk
Verwijderd
Citaat:
Zoveel mag ik niet eens meenemen naar Rusland geloof ik.
Wtf, mag je niet eens 1 koffer importeren? Als ik een half jaar weg zou gaan liet ik gewoon nog 6 koffers alsnog shippen via zo'n box. Doet een vriendinnetje van mij ook die binnenkort naar Amerika gaat.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten