| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En eerst gaat 'ie dan met zo'n priem een beetje wrikken en daarna komt hij met die grote grove tang ![]() Ik ben niet bang voor de tandarts trouwens
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik wel. Maar, dat ben ik sowieso al zonder dat ik kiespijn heb. Maar ik mis er al twee, en dat is goed gegaan dus ik overleef het wel. Denk ik.
Ik moet over een kwartier weg, en eigenlijk durf ik een soort van niet meer . Maar mijn wang doet ook echt bijna helemaal pijn dus ik ga toch maar .
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Nee
. Dat kan niet, want er is maar 1 ander persoon thuis, en tussen 12 en 3 komt de gast voor de wasmachine. Dus ik moet wel alleen. Gelukkig is het echt maar 3 minuten fietsen. En ik blijf daar gewoon net zo lang liggen tot ik me chill voel Áls ze al gaan trekken that is . Volgens mij heeft het meisje dat ik aan de lijn had maar 20 minuten ingepland , en volgens mij duurde het vorige keer echt een uur in totaal. Kijken, foto's maken, nog een keer kijken, verdoven, wachten, trekken, oh, niet genoeg verdoving (seriously ), verdoven, weer wachten.
|
|
|
||
|
Citaat:
.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
On a sidenote: Pa's plekje bleek littekenweefsel te zijn en er is dus niets aan de hand
|
|
![]() |
|
|