Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2011, 17:29
Verwijderd
Ook niet in Groot-Brittannië?
Advertentie
Oud 19-09-2011, 17:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ook niet in Groot-Brittannië?
Nee. En Nederlandse versies hoef ik al helemaal niet over te beginnen, die zullen er wel nooit komen.
Oud 19-09-2011, 17:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
A DVD release for the first series was the direct result of an internet petition signed by 1,821 people, which persuaded the BBC of the interest in such a move.[88] Series "A", was therefore released by BBC Worldwide's DVD venture, 2 entertain Ltd. on 6 November 2006 (as "QI: The Complete First Series"). It contains a number of outtakes as well as the unbroadcast pilot, which features the only appearance to date of Kit Hesketh-Harvey as a panellist. Sales over the Christmas period, however (in stark contrast to The Book of General Ignorance, which topped the Amazon.co.uk best-seller list), were not as strong as hoped.[70] A lack of adequate advertising is thought to be to blame (and subsequent episodes of QI have since trailed the DVD), and may have factored in the label change for Series "B".[70][89] Series "B" was released on 17 March 2008,[89] followed by Series "C" on 1 September. No DVDs of later series have been released since, despite a continuing campaign at PetitionOnline to rectify this.

Meh.
Oud 19-09-2011, 17:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, eettijd
Oud 19-09-2011, 17:37
Verwijderd
Eet smakelijk!
Oud 19-09-2011, 17:40
Verwijderd
kijk Dit is ten minste leuk om te lezen. Moord en incest

Oh, en eet smakelijk!
Oud 19-09-2011, 17:47
Carn
Carn is offline
yes, bijna 500 euro terugbetalen aan de belasting
Oud 19-09-2011, 17:47
Verwijderd
Smakelijk!

Mijn eten is al weer op
Oud 19-09-2011, 17:48
Verwijderd
Volgens mij is er bij ons nog niet eens iemand aan het koken

Misschien zijn er nog niet eens boodschappen gedaan

Nog maar 14 pagina's
Oud 19-09-2011, 17:52
Verwijderd
nog 3 hoofdstukken in dit boek, 1 in een ander en nog een artikel en ik ben bij qua stof van vorige week
Oud 19-09-2011, 17:55
Verwijderd
Ben ik even blij dat ik pas eerstejaars ben
Oud 19-09-2011, 17:59
Verwijderd
Het is voor een eerstejaarsvak politicologie wat ik als onderdeel van mijn minor volg
Oud 19-09-2011, 17:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ben ook eerstejaars!
Oud 19-09-2011, 18:02
Verwijderd
Ach ja. Eigenlijk moet ik eraan toevoegen 'van een nieuwe studie' . Wij hoeven sowieso VEEL minder te doen dan de rest van alle eerstejaars. Zo zijn essays en werkstukken ook niet echt woorden die we dagelijks horen , en hoeven we eigenlijk alleen maar wat te lezen. En er te zijn. Hoewel dat niet helemaal verplicht is natuurlijk
Oud 19-09-2011, 18:03
Verwijderd
hoe verantwoorden ze die 40 uur dan?
Oud 19-09-2011, 18:04
Verwijderd
Geen idee

Ik lees lekker door , en vind het wel prima dan verder. Het is alleen even wennen

Het is een fantastische studie op die manier
Oud 19-09-2011, 18:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ach ja. Eigenlijk moet ik eraan toevoegen 'van een nieuwe studie' . Wij hoeven sowieso VEEL minder te doen dan de rest van alle eerstejaars. Zo zijn essays en werkstukken ook niet echt woorden die we dagelijks horen , en hoeven we eigenlijk alleen maar wat te lezen. En er te zijn. Hoewel dat niet helemaal verplicht is natuurlijk
Ik hoefde ook nooit essays te schrijven of werkstukken te maken hoor.
Oud 19-09-2011, 18:09
Verwijderd
Relaxed

Ik vond het wel grappig dat mensen die hetzelfde college volgen maar een andere studie doen wel gewoonweg werkstukken mogen schrijven, maar dat wij dat mogen overslaan.
Oud 19-09-2011, 18:11
Verwijderd
Misschien willen ze dat je de teksten woord voor woord uit je hoofd kent

Hehe, ja klinkt prima zo

Ik ga weer een hoofdstukje er door heen jagen.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het is maar wat je relaxed vindt, sommige van die tentamens waren aardig pittig. En de practica (en de verslagen die je er van moest maken) tijdrovend.
Carn
Carn is offline
ow wow <3

(tip: HD!)

A time-lapse taken from the front of the International Space Station as it orbits our planet at night. This movie begins over the Pacific Ocean and continues over North and South America before entering daylight near Antarctica. Visible cities, countries and landmarks include (in order) Vancouver Island, Victoria, Vancouver, Seattle, Portland, San Fransisco, Los Angeles. Phoenix. Multiple cities in Texas, New Mexico and Mexico. Mexico City, the Gulf of Mexico, the Yucatan Peninsula, Lightning in the Pacific Ocean, Guatemala, Panama, Columbia, Ecuador, Peru, Chile, and the Amazon. Also visible is the earths ionosphere (thin yellow line) and the stars of our galaxy.
Oud 19-09-2011, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Relaxed

Ik vond het wel grappig dat mensen die hetzelfde college volgen maar een andere studie doen wel gewoonweg werkstukken mogen schrijven, maar dat wij dat mogen overslaan.
en hetzelfde aantal ECTS vangen?
Oud 19-09-2011, 18:13
Martiño
Martiño is offline
Hm, een oud-leraar van mijn basisschool heeft een stapel oude filmpjes uit de jaren '90 op youtube gezet. Vind ik niet leuk
Oud 19-09-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
en hetzelfde aantal ECTS vangen?
Mhmhm uiteraard. Huhu. Maar voor zover ik weet hoeven we niet eens onze boeken woord voor woord uit het hoofd te kennen. Ik heb proeftentamens in ieder geval gezien een die gaan toch wel redelijk over de grote lijnen, en niet: Wie veroverde wie in Sumer rond 2000 v.C.

Ik ben wel benieuwd naar mijn eerste tentamens dan want volgens valt het dan wel alsnog keihard tegen
Oud 19-09-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
ow wow <3

[filmpje]

A time-lapse taken from the front of the International Space Station as it orbits our planet at night. This movie begins over the Pacific Ocean and continues over North and South America before entering daylight near Antarctica. Visible cities, countries and landmarks include (in order) Vancouver Island, Victoria, Vancouver, Seattle, Portland, San Fransisco, Los Angeles. Phoenix. Multiple cities in Texas, New Mexico and Mexico. Mexico City, the Gulf of Mexico, the Yucatan Peninsula, Lightning in the Pacific Ocean, Guatemala, Panama, Columbia, Ecuador, Peru, Chile, and the Amazon. Also visible is the earths ionosphere (thin yellow line) and the stars of our galaxy.
Het lijkt wel een computerspel zo.
Oud 19-09-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Mhmhm uiteraard. Huhu. Maar voor zover ik weet hoeven we niet eens onze boeken woord voor woord uit het hoofd te kennen. Ik heb proeftentamens in ieder geval gezien een die gaan toch wel redelijk over de grote lijnen, en niet: Wie veroverde wie in Sumer rond 2000 v.C.

Ik ben wel benieuwd naar mijn eerste tentamens dan want volgens valt het dan wel alsnog keihard tegen
Misschien willen ze het gewoon rustig opbouwen?
Oud 19-09-2011, 18:17
Verwijderd
het eerste tentamen is in ieder geval een goede graadmeter of je er genoeg aan doet of niet.
Oud 19-09-2011, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Het is maar wat je relaxed vindt, sommige van die tentamens waren aardig pittig. En de practica (en de verslagen die je er van moest maken) tijdrovend.
zat er veel sambal op? ;d;D;d
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ow wow <3

[filmpje]

Supergaaf vooral die onweerswolken
Verwijderd
He ik ben al heel erg bezig met studeren vandaag anders hoor

Overigens vind ik het grappig dat in Mesopotamië word gezegd dat er geen zwarte magie bestaat, maar wel witte magie die verkeerd word gebruikt . En vervolgens degene die dat doet in een rivier gooien om te kijken of hij overleefd
Oud 19-09-2011, 18:19
Verwijderd
Oh ja ik ging verder studeren.
Oud 19-09-2011, 18:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
zat er veel sambal op? ;d;D;d
Nee, maar wel veel Amerikaanse acteurs. D;;dD;dD:;D;d
Oud 19-09-2011, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Minister van Infrastructuur Melanie Schultz van Haegen schrijft in een brief:

"Uw verzoek om voor Prinsjesdag met een maatregelenpakket te komen interfereert met het zorgvuldige proces waarin ik nu zit."

Ze weet het missen van een deadline wel mooi te verpakken :') Ik ga die zin voortaan ook gebruiken bij mijn klanten!
Ik zal 't de ambtenaar doorgeven.
Oud 19-09-2011, 18:35
Verwijderd
religieuze rapper Johannes de dope
Oud 19-09-2011, 18:36
Carn
Carn is offline
Ah, de nieuwe Mastodon is te koop
Oud 19-09-2011, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
Ik weet niet wat je bedoelt met 'er communicatief in zijn met iedereen voor wie Engels niet de geboortetaal is' maar als je geen Engelstalige Wikipedia kunt lezen dan kun je geen Engels.

En Bosch is natuurlijk geen taal.

/pet peeve
Maar wat het dus is - meestal kan ik dat wel. Alleen deze niet, ofzo. Misschien nu niet meer. Maar meestal kon ik wikipedia prima lezen in het Engels.
Oud 19-09-2011, 18:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hm, een oud-leraar van mijn basisschool heeft een stapel oude filmpjes uit de jaren '90 op youtube gezet. Vind ik niet leuk
Hoezo niet?

Citaat:
Ik zal 't de ambtenaar doorgeven.
Oud 19-09-2011, 18:47
Verwijderd
Oh, en Bosch is wel een taal. Er hoort alleen geen autonoom land bij, maar dat is ook helemaal geen vereiste.
Oud 19-09-2011, 18:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmmmmm dat was lekker <3
Oud 19-09-2011, 18:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet altijd héél veel schrijven trouwens. Vanaf het derde jaar heb ik nauwelijks nog tentamens gehad, alleen maar heel veel onderzoek doen en werkstukken schrijven.
Oud 19-09-2011, 18:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik moet altijd héél veel schrijven trouwens. Vanaf het derde jaar heb ik nauwelijks nog tentamens gehad, alleen maar heel veel onderzoek doen en werkstukken schrijven.
dat lijkt me logisch, in de praktijk zal je na je opleiding nog weinig tentamens maken gok ik zo!
Oud 19-09-2011, 18:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
dat lijkt me logisch, in de praktijk zal je na je opleiding nog weinig tentamens maken gok ik zo!
True . Maar schrijven is sowieso belangrijker bij een opleiding als kunstgeschiedenis dan bij... euh wiskunde.
Oud 19-09-2011, 18:56
Verwijderd
Bij geschiedenis is schrijven ook erg belangrijk.
Oud 19-09-2011, 18:58
Verwijderd
Ja, maar dat doe ik dus nog niet

En ik kom echt niet door de laatste pagina's heen op de een of andere manier.
Oud 19-09-2011, 18:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat dacht ik ook, hoor ik hier dat ik nog eens 60 ECTS aan vakken moet volgen.

@CR: bij wiskunde moet je nog wel aardig wat schrijven hoor, laatste vak dat ik aan de TU/e heb gevolgd was een wiskundevak, 6 ECTS, verslag van 60 pagina's.
Oud 19-09-2011, 18:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bij geschiedenis is schrijven ook erg belangrijk.
Vermoedde ik al!

Oja, maar je scriptie was niet zo groot toch?
Oud 19-09-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Vermoedde ik al!

Oja, maar je scriptie was niet zo groot toch?
Nee, dat klopt, maar meer is niet altijd beter.

Overigens moesten en moeten we trouwens nog steeds ook vrij veel samenvattingen inleveren, en ik vraag me eigenlijk af wat daar nu precies het nut van is.
Oud 19-09-2011, 19:01
Verwijderd
Zo. Avondeten.
Verwijderd
Eet smakelijk!
Verwijderd
Oh ja, ik herinner me ineens dat ik vrijdag jarig ben. Was het alweer zowat vergeten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten