Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
@Sarah: Ik neem het hun ook niet kwalijk, want ik had er wrs ook om gelachen als het om iemand anders had gegaan. Het vervelendste vind ik dat het me wat doet en dat zou niet zo moeten zijn, want het heeft me (volgens mij) nog nooit echt wat gedaan.
[/vaag]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar radiologen houden juist van fatty's. Toen ik een echo kreeg moest ik op mijn zij liggen, en dan liggen de ribben van de bovenste zij tegen mijn heupbot aan, dus er moest met allerlei kussens gesleept worden en toen nog duurde het 5 minuten voor hij een nier had gevonden, en toen zat hij te mopperen dat hij veel liever mijn moeder zou onderzoeken omdat haar nieren fijn eilandjes in het vet zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb liever een magere hoor! Bij nieren is het misschien wel fijn, maar voor de rest is het een nachtmerrie om te echoën bij enorm dikke mensen. Je moet flink wat kracht zetten om die vetlaag te comprimeren, en dan zie je alsnog nauwelijks iets in de buikholte.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() MARTIN ALS JE ME EEN BAN AANSMEERT KRIJG JE NOOIT MEER VERJAARDAGSCADEAUS ![]() ![]() ![]() En ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb dat een keer gezien bij een extreem anorexiagevalletje (meisje van 14 ofzo). Die was zo dun dat als je de echokop op haar buik zette, je de vulling van het matras van het onderzoeksbed in beeld zag.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
|