Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
En in ander nieuws: Ik kreeg zojuist een mailtje met een oproep voor the Rocky Horror Show! Nu kan ik niet zingen/dansen en is de productie in Heerlen en dus veel te ver weg voor mij, maar kom op
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
ARGH
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Alle delen, behalve deze dus, gezien. En ik ben een hopeloze sucker voor dit soort films ![]() Laatst gewijzigd op 19-04-2012 om 15:18. |
![]() |
|
Verwijderd
|
over fazanten gesproken. Er loopt hier over de binnenplaats een eend met 12 bolletjes wol achter haar aan. Super schattig, maar ook sneu, want die bolletjes wol kunnen hier niet weg en er is geen vijver op de binnenplaats ofzo
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zal ik drie taarten maken? dan kwarktaart, perenkarameltaart en gebakken mascarponetaart. Degenen die taart gaan eten zijn vrijdag mijn ouders, mijn zus, mijn zwager, Theodoor en ik; zaterdag Theodoors moeder, ca. 8 vrienden, Theodoor en ik en misschien mijn moeder ook weer. Mijn moeder is eeuwig op dieet, dus die telt maar half, maar mijn zus is zwanger, dus die telt misschien dubbel (zal wel mee vallen trouwens; ze is dan wel zwanger, maar ook verstandig en wat ijdel).
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Af en toe kom ik echt uitspraken op het forum tegen waar ik echt wel om moet glimlachen. Bijvoorbeeld deze:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat ik deze maar ga maken
![]()
|
|