Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.epbot.com/2011/02/my-treadmill-desk.html |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Sporten, hmnf. Ik wil het wel, maar ik kan mezelf er echt niet toe zetten. //Ik besefte net dat ik over twee weken en één 19 jaar wordt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Christ, ik word soms een beetje gek van een vriendin van me.
Zij vraagt of ik dit weekend vrij heb, want ze wil nu de vakantie al boeken, maar is dus vergeten dat haar ouders op vakantie zijn en dat zij op de hond moet passen. eerst vraagt ze of de hond dan mss mee kan (in een studentenkamer) en dan stuurt ze me een stel berichtjes en word ik tig keer gebeld. Ze weet dat ik niet hou van bellen en als er iets besproken moet worden kan dat ook via whatsapp, en dat heb ik al gedaan. Moet ze niet nog een keer gaan bellen. ![]() Wedden, als ik niet optijd reageer zet ze een bericht op m'n facebook met 'ik heb je een whatsapp gestuurd!' Ik vind 'r verder heel tof, maar srsly, alleen voor levensbedreigende situaties moet je me zoveel berichten sturen.
||
Citaat:
![]() http://vimeo.com/57992785 ![]()
||
Citaat:
Jezus, calm down, woman! Nu is m'n telefoon ook vastgeslagen, ondanks dat ik 'r net een whatsappje stuurde dat mijn telefoon zoveel actie niet aankan. Ze reageert met 'haha' en gaat meteen weer bellen...BAM, telefoon vast. Leuk. ![]()
|
Overigens was de kickstarter ook best aardig, sowieso interessant als je wil weten hoe het zit met geld en bands en labels
![]() http://vimeo.com/57246728
||
Citaat:
![]() Mijn zus heeft ook zo'n raar portret als collega/vriendin. Die belt ook 100 keer achter elkaar en houdt dan vervolgens een lulverhaal van een half uur dat nergens over gaat. En als ze één dag niks van mijn zus heeft gehoord, gaat ze meteen zeuren en bellen en sms'en en weet ik veel wat. Mijn zus zeurt er dan vervolgens constant over bij mij ![]() Niet dat jouw dinnie ook zo is, hoor. Maar ik moest meteen aan mijn zus haar verhaal denken.
|
Ik heb gewoon tegen mijn beste vriendin gezegd dat ze me niet moest stalken per sms als ik niet direct op mijn whatsapp reageerde. Volgens haar is dat alleen omdat ze dan geen twee vinkjes kreeg en niet wist of het was aangekomen, maar ik weet zeker dat ze iets had gezegd van 'je was online, waarom geef je geen antwoord' (ze zegt zelf van niet trouwens). Nu heb ik geen whatsapp meer en krijg ik ook een tweede sms als ik geen antwoord geef. Niet gelijk 5 minuten erna, godzijdank
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier is het een beetje er tussenin. Niet altijd een volledige zwijnenstal, maar ook zeker niet heel netjes. |
![]() |
|
|