Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben vanochtend gevallen met mijn brommer. Ik stuurde het parkeerterrein van mijn werk op en daar kwam net iemand uitrijden. Ik kon hem niet ziet, door de geparkeerde auto's op het voorste terrein. Het was echt een moment dat ik me realiseerde dat het een frontale botsing zou worden, dus in een split second heb ik vol aan mijn remmen getrokken. Maar mijn achterwiel was nog bezig met de bocht en ook nog op de overgang van tegels naar asfalt
![]() Maar wel pas de eerste keer dat ik ben gevallen in 6 jaar, dus nou goed.
|
Russische humor:
![]() Panel 1: Wacht. Je wil mij opeten? Panel 2: Ga je daar blij van worden? Je leven is leeg, je individualiteit een illusie, al je dromen zijn nietig en meelijwekkend. Panel 3: Je bent slechts een onderdeel van een oneindige leegte. Alles is mist, donkerte, deceptie en wanhoop. Jouw bestaan is pathetisch. Sterfelijk. Eindig. Panel 4: Haha. Toe maar, ga maar klagen bij mama. 'O, mama, ik word gepest door een paddenstoel.' Miezerigheid. Laatst gewijzigd op 28-08-2015 om 17:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op vakantie in Frankrijk reed iemand in een opgevoerd brommertje over de snelweg. ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Je hebt mij verpest met je onverwachte spinnenspoilers ![]()
|
Verder is alleen slapen best poep, tenzij je eraan denkt dat je in zeesterformatie (ja, I got it) of diagonaal in bed kan liggen en zo altijd de koele plekken kan pakken zonder dat iemand in de weg ligt of je koele plekke opwarmt.
Althans, die gedachte helpt mij altijd wel door het weekend heen, want samen slapen is sowieso beter.
||
Citaat:
![]() Ik kan wel tegen een beetje spierpijn, alleen zit het nu in mijn rug, schouder en arm en daar had ik al last van zonder spierpijn ![]()
|
|