Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2016, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Niet helemaal gerelateerd verhaal maar oke, in het genre 'hobbyen'.

Toen ik 1 ofzo was gingen mijn ouders verhuizen. Het huis dat ze kochten was van een wat ouder echtpaar. Die man had het hele huis vol lopen timmeren met van die kleine latjes tegen de muren, echt het HELE huis. Hij was er super trots op, het was zo'n beetje zijn levenswerk. Helaas voor hem was zijn levenswerk niet echt een masterpiece, dus mijn ouders hadden het er meteen afgesloopt. Een paar maanden later wilden die mensen nog eens langskomen om te zien hoe het met hun oude huis was. Goed, zij kwamen dus langs. Toen die man binnenkwam schoten de tranen bijna in de ogen dat al zijn latjes weg waren. De vrouw, daarentegen, riep vol enthousiasme uit: "oh wat leuk die muren zo!! Wim!! Dit hadden we echt jááááren eerder moeten doen!"

zielig hè
Aaaahw

Citaat:

Ik heb hem ook wel eens gevraagd "Heb je dat allemaal zelf gedaan?" "Ja, allemaal. Heb ze allemaal zelf gezet. Alleen die niet." "Waarom heb je dat zelf gedaan?" "Toen vond ik dat leuk. Maar nu niet meer. Ik heb er spijt van. Niet doen hoor Caroline. Het is niet leuk. Nee."
En toen brak mijn hart een beetje.
Advertentie
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Jos zou dat niet serieus nemen omdat ik dat soort dingen altijd uitvoerig en tot in den treure bespreek. Over deze tattoo heb ik ook twee jaar lang nagedacht en echt heel veel voorbeelden gezocht. Als ik hem dan ineens zou verassen, zou hij weten dat dat niet serieus is omdat ik dat niet met hem gedeeld heb
Heb je een foto? Ik ben wel nieuwsgierig
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ah gelukkig! Anders was dat ook een optie geweest, ik heb voor colleges altijd een voicerecorder enzo. Super handig!
Goed idee ja
Oud 26-05-2016, 15:27
Verwijderd
Misschien vanavond, zit nu op school. En het is nog helemaal rood en de kleur zit er nog niet in, dus hij is nog niet af. Maar hij is wel awesome.
Oud 26-05-2016, 15:28
Kikaa*
Kikaa* is offline
Vannacht was ik echt super eng aan het dromen. Komt denk ik door een boek dat ik gistermiddag had gelezen. Ik werd dus om 4 uur wakker en toen kon ik niet meer slapen. En toen rond een uur of 5 had ik zin in hutspot. Echt, wtf. Toen viel ik rond 7 uur eindelijk weer in slaap voor een uurtje, maar die hutspot. Het is dus ook niet zo moeilijk wat ik vanavond ga eten!
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik heb hem ook wel eens gevraagd "Heb je dat allemaal zelf gedaan?" "Ja, allemaal. Heb ze allemaal zelf gezet. Alleen die niet." "Waarom heb je dat zelf gedaan?" "Toen vond ik dat leuk. Maar nu niet meer. Ik heb er spijt van. Niet doen hoor Caroline. Het is niet leuk. Nee."
Ahhw, dat is wel echt een beetje sneu!
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ahhhh. Dat is wel een beetje zielig. Waarschijnlijk ook zo slordig dat je er weinig aan kan doen.
Oud 26-05-2016, 15:29
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Misschien vanavond, zit nu op school. En het is nog helemaal rood en de kleur zit er nog niet in, dus hij is nog niet af. Maar hij is wel awesome.
Ben benieuwd, maar mag ook als hij af is.
Oud 26-05-2016, 15:30
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Vannacht was ik echt super eng aan het dromen. Komt denk ik door een boek dat ik gistermiddag had gelezen. Ik werd dus om 4 uur wakker en toen kon ik niet meer slapen. En toen rond een uur of 5 had ik zin in hutspot. Echt, wtf. Toen viel ik rond 7 uur eindelijk weer in slaap voor een uurtje, maar die hutspot. Het is dus ook niet zo moeilijk wat ik vanavond ga eten!
hutspot is fantastisch
Oud 26-05-2016, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ahhhh. Dat is wel een beetje zielig. Waarschijnlijk ook zo slordig dat je er weinig aan kan doen.
En meneer is nie tmeer wilsbekwaam, dus dan mag dat sowieso niet. En hij heeft ontzettende tremoren, dus stilzitten voor een nieuwe tattoo is ook niet te doen. Daarnaast staan ze zo verspreid over zijn lichaam, dat het alleen gered zou kunnen worden door bijvoorbeeld zijn armen helemaal vol te zetten.
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
hutspot is fantastisch
Ik vind hutspot ook lekker ja, maar normaal gesproken niet zo erg dat ik het 's nachts echt per se wil eten.
Verwijderd
Ik ga couscous met tutti frutti en spinazie en witte kaas eten.
Oud 26-05-2016, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Aaaahw

Ahw.
Oud 26-05-2016, 15:33
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ga couscous met tutti frutti en spinazie en witte kaas eten.
Ook lekker! Er ligt hier ook nog een berg spinazie, misschien ook maar iets mee doen morgen. Maar mijn broertje en vader weigeren dat te eten dus dat is een beetje onhandig. Al hoewel mijn moeder het pas door de pasta gedaan had en toen zei mijn vader: 'AH dit was lekker!'. 'Ja weet je wat je nu gegeten hebt?'. 'Nee?'. 'HAHA spinazie '. Maar daar trapt hij nu niet meer in, klein kind dat hij is.
Oud 26-05-2016, 15:37
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
En meneer is nie tmeer wilsbekwaam, dus dan mag dat sowieso niet. En hij heeft ontzettende tremoren, dus stilzitten voor een nieuwe tattoo is ook niet te doen. Daarnaast staan ze zo verspreid over zijn lichaam, dat het alleen gered zou kunnen worden door bijvoorbeeld zijn armen helemaal vol te zetten.
Mja en laseren is vanwege het zelf doen ook geen optie waarschijnlijk. Te wisselend in diepte etc. Maar als hij zulke trekken heeft is het toch al niet te doen.
Oud 26-05-2016, 15:38
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik vind hutspot ook lekker ja, maar normaal gesproken niet zo erg dat ik het 's nachts echt per se wil eten.
maar hoef je in iedere geval niet na te denken over wat het wel moet worden.
Oud 26-05-2016, 15:39
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ook lekker! Er ligt hier ook nog een berg spinazie, misschien ook maar iets mee doen morgen. Maar mijn broertje en vader weigeren dat te eten dus dat is een beetje onhandig. Al hoewel mijn moeder het pas door de pasta gedaan had en toen zei mijn vader: 'AH dit was lekker!'. 'Ja weet je wat je nu gegeten hebt?'. 'Nee?'. 'HAHA spinazie '. Maar daar trapt hij nu niet meer in, klein kind dat hij is.
Pfff. Jammer, spinazie, zeker in pasta is goed.
Oud 26-05-2016, 15:41
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Niet helemaal gerelateerd verhaal maar oke, in het genre 'hobbyen'.

Toen ik 1 ofzo was gingen mijn ouders verhuizen. Het huis dat ze kochten was van een wat ouder echtpaar. Die man had het hele huis vol lopen timmeren met van die kleine latjes tegen de muren, echt het HELE huis. Hij was er super trots op, het was zo'n beetje zijn levenswerk. Helaas voor hem was zijn levenswerk niet echt een masterpiece, dus mijn ouders hadden het er meteen afgesloopt. Een paar maanden later wilden die mensen nog eens langskomen om te zien hoe het met hun oude huis was. Goed, zij kwamen dus langs. Toen die man binnenkwam schoten de tranen bijna in de ogen dat al zijn latjes weg waren. De vrouw, daarentegen, riep vol enthousiasme uit: "oh wat leuk die muren zo!! Wim!! Dit hadden we echt jááááren eerder moeten doen!"

zielig hè
Toen wij hier het oude huisje van mijn oma opgeknapt hadden kwamen met kerst ook oma en haar broertje (inmiddels ook 65+, maar hij blijft toch het kleine broertje ), en die heeft mijn oma toch lopen pesten. "Nooou, had je dat nou niet jaren eerder moeten doen?", "Jammer hè, dat je er niet meer woont", "Wil je nou niet terug?" Beetje zielig ook wel want eigenlijk wil oma nog steeds terug
Oud 26-05-2016, 15:43
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Met zijn leestempo is 'voor een jaar leeswerk' niet zo'n heel lang verhaal hoor, bespaar je de moeite

Spoiler
Citaat:
Dat is waar! Aan hoi wil je een frikandel? heeft hij genoeg!
Wow naar dit
Oud 26-05-2016, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Wow naar dit
Niet boos zijn
Oud 26-05-2016, 15:46
Verwijderd
of teleurgesteld
Oud 26-05-2016, 16:08
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik ben al boos
Oud 26-05-2016, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Ik at zojuist kibbeling.
Oud 26-05-2016, 16:39
Kuikie
Kuikie is offline
Kibbeling *njam*

Ik heb vanmiddag een zwaargewicht op mijn rug gehad. Het dochtertje van mijn broer had er niet beter op gevonden vol op mijn rug te ploffen.

Ik lag te zonnen op haar trampoline.
Oud 26-05-2016, 16:51
Miekje*
Miekje* is offline
Over gek dromen bij tattoo's gesproken Elinorac. Toen ik de mijne liet zetten, droomde ik ook zo raar. Dat mijn tattoo ineens op mijn rug werd gezet en dat ik hem niet eens kon zien enzo. En dat de tattooartiest mijn hele arm zwart had gekleurd
Oud 26-05-2016, 17:08
Abby.
Abby. is offline
Ik had ook een rare tattoodroom, maar ik weet nier meer precies wat er misging in die droom
Oud 26-05-2016, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Over gek dromen bij tattoo's gesproken Elinorac. Toen ik de mijne liet zetten, droomde ik ook zo raar. Dat mijn tattoo ineens op mijn rug werd gezet en dat ik hem niet eens kon zien enzo. En dat de tattooartiest mijn hele arm zwart had gekleurd
Ohja bij mij hadtie iets gezet wat ik helemaal niet wilde en toen weer uitgegumd, dus het zag uit alsof je heel dik met een potlood op papier hebt getekend en dat.probeert uit te gummen. Ook leuk.
Oud 26-05-2016, 17:27
Abby.
Abby. is offline
Ik weet het weer! Ik was in slaap gevallen tijdens het tatoeëren en toen ik wakker werd had hij mijn vlinder toch maar ingekleurd en heel veel schaduw gegeven, wat ik juist niet wilde.
Oud 26-05-2016, 17:29
bloodyb
bloodyb is offline
Oh, ik las eerst je laatste post en sloeg meteen aan het fantaseren wat je toen met TatooBob deed!
Oud 26-05-2016, 17:30
bloodyb
bloodyb is offline
Wat zou je dan irl hebben gedaan Abs?
Oud 26-05-2016, 17:33
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Wat zou je dan irl hebben gedaan Abs?
hoezo 'zou'?
Ik HEB een vlinder laten zetten met enkel lijnen, zonder kleur.
Oud 26-05-2016, 17:38
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik had ook een rare tattoodroom, maar ik weet nier meer precies wat er misging in die droom
Citaat:
Ik weet het weer! Ik was in slaap gevallen tijdens het tatoeëren en toen ik wakker werd had hij mijn vlinder toch maar ingekleurd en heel veel schaduw gegeven, wat ik juist niet wilde.
Ik bedoelde als dit zou zijn gebeurd.
Oud 26-05-2016, 17:43
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik bedoelde als dit zou zijn gebeurd.
Oh.
Weet ik veel. Flippen.
Het is ook wel een vrij onrealistische droom natuurlijk, ik ga heus niet naar een tatoeist die lekker zijn eigen gang gaat als de getatoeëerde in slaap valt, wat ook al onrealistisch is natuurlijk.
Oud 26-05-2016, 17:56
Verwijderd
Zware lange dag nu gelukkig uit eten.
Oud 26-05-2016, 17:59
Verwijderd
Ja podverdorie ik moest gisteren nog denken aan dat meisje dat zesduizend sterren op haat gezicht had staan en beweerde dat ze ij slaap was gevallen tijdens het tatoeëren en ik zat gisteren in die stoel en dacht WTF hoe kun je hier nou bij in slaap vallen.
Oud 26-05-2016, 18:11
Verwijderd
Heyeyey living like we're renegades 🎶
Oud 26-05-2016, 18:31
WolterB
WolterB is offline
Is het al bijna weekend?
Oud 26-05-2016, 18:38
Ieke
Ieke is offline
Nog 1 dagje voor jou.
Oud 26-05-2016, 18:45
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ja podverdorie ik moest gisteren nog denken aan dat meisje dat zesduizend sterren op haat gezicht had staan en beweerde dat ze ij slaap was gevallen tijdens het tatoeëren en ik zat gisteren in die stoel en dacht WTF hoe kun je hier nou bij in slaap vallen.
Die Belgische muts? Die beweerde, geloof ik, ga maar sterretjes in mijn gezicht tatoeëren tot ik ho zeg en viel toen in slaap. Yeah, sure.
Oud 26-05-2016, 18:59
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nog 1 dagje voor jou.
Ben er ook wel aan toe. Gekke week dit
Oud 26-05-2016, 19:02
bloodyb
bloodyb is offline
Is die splinter er nou uit?
Oud 26-05-2016, 19:04
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Is die splinter er nou uit?
Maandag al, verband mocht er gisteren af en wond is ook zo goed als dicht inmiddels
Oud 26-05-2016, 19:08
bloodyb
bloodyb is offline
Oud 26-05-2016, 19:24
Verwijderd
Ik bedoelde haar dus ja WTF, je valt echt niet in slaap joh, doe normaal.

Dit is die van mij. Niet quoten, hij gaat zo weer weg.
Spoiler

Laatst gewijzigd op 26-05-2016 om 22:42.
Oud 26-05-2016, 20:18
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn huisgenootje heeft haar tattoo laten zetten bij een of andere dude thuis Het is één lijntje met een golfje erin en van dichtbij is hij echt een beetje bibberig.
Oud 26-05-2016, 20:24
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Die Belgische muts? Die beweerde, geloof ik, ga maar sterretjes in mijn gezicht tatoeëren tot ik ho zeg en viel toen in slaap. Yeah, sure.
De kerel die zet is ook wel raar hoor
Kreeg een vriendin en heeft gelijk zijn naam op haar hele gezicht gezet.
Oud 26-05-2016, 20:26
Verwijderd
Ik weet hoe tattoo tekenen er van dichtbij uit ziet in slowmotion. Weet je dat nog niet? nou, lets get Smarter Every Day
https://www.youtube.com/watch?v=kxLoycj4pJY
Oud 26-05-2016, 20:28
Kuikie
Kuikie is offline
Citaat:
Het 'Sterrenmeisje'

Was een klucht ja
Oud 26-05-2016, 20:28
Verwijderd
Ik ging vandaag even 2 moedervlekken weg laten halen. Wat een druif van een dokter heb ik. Hij vond eerst de materialen niet, daarna viel een stagiaire flauw tijdens het snijden en als laatste was het hechtdraad op en
Moest hij meer halen. Waardoor hij overal moest gaan zoeken voor nieuwe draad.
Oud 26-05-2016, 20:29
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik weet hoe tattoo tekenen er van dichtbij uit ziet in slowmotion. Weet je dat nog niet? nou, lets get Smarter Every Day
https://www.youtube.com/watch?v=kxLoycj4pJY
Is dat die kerel die ook een filmpje had over printbare magneten?

Regels voor berichten