Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nee ik kan die dingen inderdaad niet zelf installeren.. dus ben helemaal geen nerd ja ![]() ![]() Laatste aanwinst: - heel veel infoboekjes van de Erasmus Uni.. Jaja Roos is (lekker nerdy ![]()
|
Vandaag 3 kledingstukken bij Cyberdog in Amsterdam, puur om in uit te gaan:
Hemd 1: ![]() ![]() Hemd 2: ![]() Broek: ![]() ![]() Alle ritsen, afbeeldingen etc zijn allemaal fluoriserend, altijd leuk in t donker ![]() En ja ik weet dat ik redelijk dun ben, maar daar heb ik eerlijk gezegd altijd schijt aan ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat ik als laatst heb gekocht? Fotorolletje en nog wat te eten. |
![]() |
|
Vandaag in Adam geweest
![]() -zwarte rugtas (waterlooplein) -koeienrugtas(waterlooplein) -wollen streepjessokken(waterlooplein) -broodje falafel (jajaa) en toen was ik op de dam, toen hoorde ik ineens iemand "Manon!" roepen. Bleek het Aisa te zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -mckroket -knalroze muts
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - Christina Aguilera - Stripped, Craig David - Slicker than your average, N*E*R*D album, Michelle Branch & Santana - Game Of Love single (MP3s heb ik ervan geripped, dus als iemand de 300kbps versie wil hebben hoor ik het wel ![]() ![]() - Een geweldige kater, en half gare herinnerigen van gisteren. - Lekker rommelig huis die aan de buitenkant ingepakt is met page soft toilet papier ![]() - Verontwaardigde buren... Al dit bewijst maar weer dat Ninh prima met de vrijheid om kan gaan, als gevolg van geen ouders in de omgeving. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- 4 x 4 Fireball Jawbreakers
- 4 x 6 Salmiakballen (likken mag dames) - Zwarte Armani Jeans figure hugging longsleeve - Zwarte boss beanie, voor deze koude winterdagen dat mijn bol warm gehouden moet worden. en wanneer ik geen wax meer heb ofzo ![]() - Vergeven van al m'n zonden ![]() Laatst gewijzigd op 03-11-2002 om 16:39. |
![]() |
|
![]() |
- een knalroze brede armband met glitterdingessen [cadeautje]
-hele lekkere wierrook [cadeautje] -halve (de andere helft heeft een vriendin gekocht) supergrote puntzak patat speciaal [geen cadeautje ![]() -afbakpizza ding [fungi ofzo, met champignons en ZONDER ui ![]() -van die froggle's ofzo ![]() -paprika pringles ![]()
Laatst gewijzigd op 03-11-2002 om 17:07. |
![]() |
|
|