Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2003, 17:49
Evito
Evito is offline
Citaat:
Reptile schreef:
lukt mij ook niet. Evenmin als Papoua's in Nieuw Guinea die een blanke antropologe gewoon ronduit "vies" vonden.

zal wel genetisch bepaald zijn ofzo dat je mensen van je eigen ras aantrekkelijker vindt...
*heeft afwijkende genen*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2003, 16:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ach ja, moet ook kunnen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 16:20
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Reptile schreef:
lukt mij ook niet. Evenmin als Papoua's in Nieuw Guinea die een blanke antropologe gewoon ronduit "vies" vonden.

zal wel genetisch bepaald zijn ofzo dat je mensen van je eigen ras aantrekkelijker vindt...
ja denk het, bijv beyonce vind ik wel lekker, maar ik moet er niet aan denken dat ze haar kleren uitdoet
ach jah misschien zijn we wel een beetje vreemd
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:30
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Reptile schreef:
Cultureel.

Ook van toepassing op sociaal gebied, mensen uit verschillende klassen vinden elkaar niet licht aantrekkelijk.
Oud 27-01-2003, 21:41
Alet
Alet is offline
Citaat:
Noekie schreef:
Nou is er wel heel leuk een topic over wat vrouwen van dikke mannen vinden, maar wat vinden de heren nou eigenlijk van dikke vrouwen? Ik voel me vaak zo'n ontzettende koe en jongens op straat lachen me vaak uit en roepen dingen naar me. Ik vraag me steeds vaker af of er nog hoop is, of dat ik eerst zo'n 30 kilo af moet vallen voordat iemand me eindelijk ziet staan....
Iedereen heeft natuurlijk een ideaalbeeld hoe zijn/haar droomvriendje/innetje eruit moet zien. Voor veel jongens zal dit toch een slank lijf zijn denk ik. (Als ik zo kijk naar de mening van mijn vriedje en goede vrienden).
Maar ze verwachten niet dat aan dit droombeeld voldoet, omdat ze dondergoed weten dat ze zelf ook niet perfect zijn.
Jouw toekomstige vriendje is waarschijnlijk superblij dat jij hem leuk vindt, en hij jouw lichaam mag aanraken
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 14:12
the_conquer
the_conquer is offline
Dikke vrouwen nee dank je
Oud 29-01-2003, 12:54
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

dit vind ik nou echt een HEEL mooi gevormd meisje, beeeetje mollig, wat vind met hiervan???(lichaam algemeen niet dr hoofd of dr tiete)
Zij heeft zo'n mooie uitstraling dat ik 2x moest kijken voor het me opviel dat ze best wel mollig is. Maar ik vind haar figuur echt mooi

Laatst gewijzigd op 29-01-2003 om 13:04.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2015, 16:59
Macewindu03
Macewindu03 is offline
Mollig is geen pluspunt en dik is meer een nadeel, maar met andere goede eigenschappen heb je zo een man
Met citaat reageren
Oud 17-11-2015, 17:02
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mollig is geen pluspunt en dik is meer een nadeel, maar met andere goede eigenschappen heb je zo een man
Ben je je ervan bewust dat je reageert op een topic van ruim 10 jaar oud? Ik denk niet dat degenen die hier reacties hebben geplaatst nog actief met jouw advies aan de slag kunnen of zullen gaan Het is handiger om op actuele topics te reageren.
Reageren

Regels voor berichten