Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De Irakezen DURVEN nog niet blij te doen omdat ze niet weten of Saddam nog leeft of niet, Saddam heeft al eerder bewezen in de vorige golfoorlog dat hij mensen die zich tegen hem hadden uitgesproken opgezocht heeft en vermoord.. Tja dan zou ik het ook niet zo snel zeggen.. Zo heel veel burgerslachtoffers?? Ik denk dat dat nogal meevalt. Okee, elk leven is er eentje teveel maar als er echt zoveel doden waren dan liet Irak ze wel zien.. Net als met de krijgsgevangenen van Amerika, reken er maar niet op dat die nog leven. Dan hadden ze nog wel een keertje laten zien hoor!!! En die bommen op de markt in Bagdad die heeft Irak gewoon zelf gegooid. Daar ben ik voor 100 % van overtuigd. De tanks van Amerika zijn niet voor niks allemaal uitgerust met een camera.. Alleen om maar 1 ding te bewijzen!! Zo kunnen ze laten zien dat ze niet zomaar op burgerdoeleinden schieten!! Vorige keer in de golfoorlog heeft Saddam namelijk op bommen op de burgers doen laten vallen en dan het volk vertellen dat Amerika ze gooit.. SADDAM IS EN BLIJFT EEN DIKKE HUFTER EN HIJ MOET WEG!!!!!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[serieus onderwerp] Irak-oorlog Gatara | 65 | 07-05-2004 18:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat doen onze Nederlandse mariniers in Irak? Optima | 81 | 07-08-2003 20:44 | |
tegen oorlog, lekker makkelijk ShoarmaSchaap | 215 | 06-04-2003 17:10 | |
Muzikaal protest tegen de oorlog Nate | 8 | 31-03-2003 18:24 | |
Oproep: 'Stop de lessen, stop de colleges, stop het werk,tegen de oorlog!' naturalibereco | 40 | 20-03-2003 23:19 | |
Voor of tegen een aanval op Irak Rafael | 5 | 12-02-2003 11:21 |