Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, zet je fantasie maar aan het werk. Ik heb een bmi van 23, lang donker haar, doorschijnend witte huid, blauwe ogen. En ik heb een Cindy Crawford vlekje. Ik heb geen lippenstift nodig, en ik kan, zeggen ze, goed afzuigen. Beter dan Marisa in ieder geval. Ik laat je een half uur zweven, voor je naar de hemel mag, en dan zuig ik je helemaal leeg. Maarja, ik ga niet vreemd.Dat is pech hebben.
||
Citaat:
![]() En al ging je vreemd, dan had ik als eerste een nummertje getrokken, nog voor Jij-Jij, damn dat klinkt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze heeft met mij overigens ook al plezier gehad.....
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() bovendien ben ik gewoon een man nu, nu ik 18 ben wat mij betreft geldt: op een oude fiets (met alle respect) moet je het leren wat jou betreft geldt: ik ga er volledig voor Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 14:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat JOU betreft. niet JOUW, want dat impliceert bezit. En je bent mijn bezit niet. En bovendien, dat durf je toch niet.
||
Citaat:
![]() *huilt* weet je, ik dacht nog: 'wat jou' betreft, ik dacht het heel expliciet, en toch doe ik het fout |
![]() |
|
Wat een bullshit hier allemaal. Geloven jullie het nou werkelijk?
Ik moet wel zeggen dat het wel errug toevallig dat Evito bij elke keer nog dezelfde minuut na dat Jij-Jij hier weer een van zijn berichten heeft gepost meteen reageert..... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik kan mij ogenschijnlijk niet op dat niveau zetten, kun je hem mij ook uitleggen, want ik begrijp hem dus duidelijk ook niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan heeft-ie zeker twee computers op zijn kamer staan.
||
![]() |
Citaat:
ik had dat van die eerste keer ook nooit vertelt als Marisa mijn vriendin niet had gekend maar nu zit ik met het dilemma dat marisa het vertelt als ik het niet met haar doe en dat zit me dwars :\ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wie zijn ballen brandt, moet op de blaren zitten.
|
In-trieste figuren als jij moeten gewoon echt 10 km oprotten... dat je daar zo luchtig overdenkt uberhaupt. Ik heb twee keer mee moeten maken dat mijn vriendje vreemdging (en niet alleen zoenen nee) en bij beide heb ik het hen de eerste keer vergeven, ging het vervolgens perfect, en een tijd later was het weer raak. Je weet niet HALF hoe enorm pijn je iemand daar mee doet.
Echt BAH ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar je kan met geen mogelijkheid beweren dat d'r vriendjes zijn vreemd gegaan alleen maar omdat ze een bepaalde levensstijl heeft. Als ze nou een breezah-slutje was, owke.
||
Citaat:
![]() Wil jij eens komen wassen? (inkopper) Nee, dat kan ik niet beweren, maar ik kan wel beweren dat ze door heel leefstijl verkeerde vriendjes aantrekt ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
seks met vreemde op shortski, liep uit de hand joooooooooos | 7 | 23-03-2011 19:52 | |
Seksualiteit |
wil een keer seks met een andere... Verwijderd | 29 | 04-11-2010 15:41 | |
Seksualiteit |
sex met het eigen geslacht ? francisco | 55 | 02-07-2008 17:34 | |
De Kantine |
weerwolfspel #31 twinkebel | 500 | 03-04-2007 20:36 | |
Verhalen & Gedichten |
seks in een boek voor 10-13 jarigen? Teetee | 38 | 27-02-2004 19:04 |