| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
je kunt wel in ons adrenaline verslaafde 3-men special unit... lees man, dis politiek, je moet wel van nagenoeg alles op de hoogte zijn hoor
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ok, jij wint Ik geef op
|
|
||
|
Citaat:
iemand die een beetje actie niet schuwt
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
en ik kan niet meer naar huis... maarre, ik zit in de partij van Femke, maar ook bij het anti-leger toen gooide ik een atoombom, en nou is het maar afwachten of ik er niet uitgekickt wordt omdat ze daar allebij tegen waren... en de tegenpartij dus ook. dan kan ik nergens meer bij...
|
|
||
|
Citaat:
nee, je zit niet bij het Anti-Leger je hoort bij het Femke Leger maar die 2 zijn neutraal in andere woorden: we maken elkaar niet af ![]() En het Anti-Leger is niet tegen geweld hoor: onze naam is gewoon Anti-Leger. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik wil graag een anti-oorlog-leger beginnen
![]() Para! <== 'para' is Grieks voor 'tegen', het gezicht van het leger ![]() *~ Toeter ~* <== Die vliegt voorop ![]() the exploding boy <== behoeft geen uitleg ![]() Dobermann <== die kan zich vastbijten in de vijand Uncle_Sam <== behoeft tevens geen uitleg ![]() Fleet Admiral <== behoeft ook al geen uitleg ![]() Needle Damage <== ... suicidal eendje <== Kamikaze-piloot ![]() verydrunkdriver <== Onze eigen Bush.. DJ Flem <== Die is overal tegen ![]() Evito <== Hij vermijdt de oorlog ![]() PHaRMaCoN <== Voor de chemische wapens Zelf breng ik de tegenstanders in verwarring met mijn formele taalgebruik en mijn (Latijnse) citaten
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
*Speelt terrorist*
*Gooit een klerezooi SARS Chinezen op het slagveld en rent weg....* *Is samen met Bin Laden en Saddam Hussein bezig met Chemische en Nucleaire wapens voor de verkoop* YEAH!! DIRTY WARFARE!! *Neemt ontslag als terrorist en gaat verder als Ninja for hire *
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ten eerste; heeft god je niet verboden te replyen vanuit je graf ten tweede, in je eentje begin je niks, kijk maar wat er met de rambo wannabe is gebeurd ten derde; leer LEZEN ik ben geen jochie
|
|
|
Verwijderd
|
Gezien de reacties is de tijd rijp om manschappen te werven voor de Elite-Unit,
leden zijn (onder voorbehoud): Semyaz BigBrother L1 Krez Ikzelf Leden kunnen zich aanmelden bij ondergetekende, Tot 12 leden toe, na een strenge selectie... @D@mien: bij deze een unieke uitnodiging voor de Elite-Unit |
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 | |
Betaal jij 500 euro mee aan de JSF? Verwijderd | 185 | 24-02-2006 11:49 | |
| Films, TV & Radio |
AJMouse's Premičres - Week 19: Troy, Goodboy!, People I Know. AJMouse | 9 | 18-05-2004 21:56 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
moslims zweedsmeisje | 136 | 14-05-2002 16:17 | |
Het leger afschaffen heeft ook nadelen... Rabbi Daniel | 75 | 21-01-2002 14:57 | |