Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat een paar mensen 't doen, betekent nog niet dat het normaal wordt. Lees de reacties maar 'ns door, zo'n 95% vindt het walgelijk. En die andere 5%, die zijn er altijd al geweest. Of dacht je dat zulkvormige versiersels iets van deze tijd waren? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
In de antropologische literatuur vindt je allemaal van dit soort lichaamsaanpassingen. Inderdaad, hele grote gaten en dus uitgerekte oorlellen. Uitgerekte onderlippen, waar ze een schoteltje in kunnen duwen. Kinpluggen, dus echt in het bot.
Scarrification, penissplitting, piercing, tattos, jo, wij staan nog maar aan het begin! Afgevijlde tanden, tot je punttandjes hebt. Zware ringen om de nek, zodat je een nek vam dertig centimeter krijgt doordat de sleutelbeenderen naar beneden gedrukt worden. Ehm, schedelverandering, gebeurt ook hier hoor. dan krijgen babietjes een gipsen helmpje op om het schedeltje precies symmetrisch rond te laten groeien. In duitsland is het een rage. En die kinderen maar huilen, van de pijn. Maar ja, het mag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus meid, helaas. Je zwetst. Er zijn altijd al mensen geweest die piercing-tattoo-en-andere-vormen-van-versiersels-gek waren. Er zijn dus ook altijd mensen geweest die dat soort versiersels aan hun lijf hadden. Het verschil zit 'm gewoon in het feit dat toen enkel hun omgeving er van wist, terwijl nu iedere verminkteling zijn gespleten tong kan demonsteren op fora zoals deze. Mede doordat de wereld steeds kleiner wordt door de massamedia, hoor je er meer over, en lijkt het misschien een hype. Maar echt veel meer mensen als vroeger die zichzelf graag willen laten insnijden zullen er niet zijn, geloof me. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Bijdehandtje.... [edit]om mijn post nog "nuttig" te maken; we accepteren toch ook allemaal dat er indianen zijn die met meters lange oren rond lopen. Niets is meer gek, behalve als het in de buurt komt. En ja we willen ons graag onderscheiden en bijzonder voelen, maar de mens wil zich vooral kunnen indentificeren met een bepaald iemand/een bepaalde groep. Dus shockeren, ach ik kijk eigenlijk nergens meer van op.
Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 08:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (doe dan ook niet meteen zo bijdehand ![]() en waarom zouden mensen et piercings nou weer "gestoorde massa beschaafden" zijn..... Ik heb een piercing, simpelweg omdat het mij mooi staat. (vind ik) niet om te shockeren. JIJ vind waarschijnlijk de kleren die jij draagt en het kapsel dat je nu hebt mooi, andere mensen met andere normen en waarden vinden dat misschien niet mooi/shockerend. De mensen die een gespleten trong nemen vinden dat waarschijnlijk erg mooi en misschien helemaal niet shokerend en voelen zich geoon erg gelukkig als ze zo'n tong hebben (iedereen z'n eigen hobby's), en jij vind dat juist weer shokerend/lelijk. De ene mens vind nou eenmaal andere dingen leuk dan de andere, en als jij toevallig zoiets niet leuk vind, hoeft dat niet meteen te betekenen dat het "gestoorde massa beschaafden" zijn ![]()
||
Citaat:
![]() En bij jou staat je piercing echt mooi! *gaat vanmiddag ook eventjes bij een piercingshop langs* ![]() Ook alleen om dat ik het mooi vind en ook zeker bij mezelf, voor zover je dat kan zien met neppers. Er is maar 1 piercing mooi bij mij en dat vind ik een lippiercing. Wenkbrauwpiercings en neuspiercings staan mij gewoon echt niet mooi en zou mezelf het ook nooit aan doen alleen maar om te shockeren. Je kan maar beter in een positieve manier opvallen dan een negatieve manier..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En waarom in godsnaam voel jij je aangesproken? Met je piercing ofzow? Excuse me butehhhh...boeiuhh ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
fo·rum (het ~, fora/~s) 1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussi?ren 2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden 3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz. www.vandale.nl *bijt* Eat that, schat. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://spc.bodymodification.com/gall...er/amputation/
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
(waarderingstopic) The Suicide File DeadNation | 98 | 07-06-2006 08:30 | |
De Kantine |
Tot ziens - Hoe neem jij afscheid? perfectme | 136 | 25-07-2005 10:47 | |
De Kantine |
Hoe goed kan jij tegen bloed? [waarschuwing: BLOEDERIG] Rabbi Daniel | 106 | 20-01-2004 21:54 | |
De Kantine |
scholieren.com cha0s | 74 | 21-05-2003 18:05 | |
Lifestyle |
Plaats hier een foto van je tattoo en/of piercing kussie van Michelle | 197 | 06-03-2003 22:20 | |
Muziek |
laatste aankopen 86dagreed | 180 | 04-01-2003 17:59 |