Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zo gewoon even geduld hebben tot ze zelf met een antwoord komt.. zeuren werkt meestal avrechts ik heb zelf gelukkig heel makkelijke ouders.. ik zeg gewoon, ik ga weg.. ze vragen zich niet echt af waar ik heen ga en wie ik ga zien.. ja of ze vragen het zich wel af maar vragen het nooit.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik ben niet echt anders er tegenaan gaan kijken.. bij een paar wel, ik bedoel.. eerst lees je allemaal van die verhalen die ze schrijven op psyg. en dan kom je ze tegen en zijn het de meest aardige en vrolijke mensen die dr zijn terwijl je heel anders zou verwachten.. tja ik heb mn mening over een paar mensen wel een klein beetje aangepast |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet niet wat mensen van mij dachten op mijn vorioge meeting.. heb iig geen klachten gehad.. maar ik probeer gewoon zoveel te posten zoals ik ben dus dat scheelt misschien ook beetje |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik post ook zoals ik ben, ik ben alleen nogal 'stil' irl ed, dus dan merk je niet zo hoe ik ben. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kleding maakt bij mij niet zo veel uit.. het is de uitstraling die het em doet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, maar goed, het was om te 'illustreren' dat je dus een heel ander beeld van iemand kunt hebben irl dan op het forum ed. En om jullie iig vast voor te bereiden op een spraakzame forumbaas. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
iemand nou tegen Dusjcrib of tegen mij praat, dan om te kijken welke Kim welke is.. (= vage zin) Scheelt weer met een naam leren. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar vraag ik iets aan kim en kijken er 2 mensen op weetje hoe irri dat voor jullie gaat zijn |
![]() |
||
Citaat:
ergeren voordat ik ook maar een forummer irl heb gezien.. ![]() ![]() Verzin dan maar een bijnaam voor mij of Dusjcrib. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tja heb je zelf geen bijnaam? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tja das ookal zo lastig ja kan ook.. vraag mij iig geen bijnaam voor je te verzinnen (de namen die ik tot nu toe voor mensen heb bedacht zijn magnum, cornetto en dopey... echt van die geweldige namen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dr is dus ook een Dana en een Diane en mn leraar Frans noemt mij altijd Diana. Nu maar hopen dat Diane niet ook Daantje wordt genoemd, ik heb een vriendin die Danielle heet en die noem ik dus ook Daantje, best fun!
||
Citaat:
![]() *knuf*
||
Citaat:
en ik ga het haar niet meer vergeven wat ze heeft gezegd.
||
Citaat:
ik zat naast haar, en kon niet weg, omdat we aan het eten waren. maar ik kon haar wel wat aandoen. ze pakt me gewoon kneiterhard op alles.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou dr gewoon een tijdje negeren.. bij mij is het zo dat als dr zoeits gebeurd, dat mn moeder zich dan schuldig gaat voelen en toch ja zegt..maar tja.. denk dat je nu meer kwaad bent om die ruzie dan dat je neit naar de meeting mag |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar, ik laat niks los over de ruzie tussen mijn mam en mij. want ze zei: 'ja, ga maar tegen die nepvriendjes lopen zeiken'
||
Verwijderd
|
Citaat:
tja.. sommige ouders zijn gewoon wat ruimdenkender dan anderen.. wat doe je dr aan? *knuffelt* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nepvriendjes? of dat zeiken? vind je dat ik zeik dan hier? ![]() en nepvriendjes... tja, misschien, maar jij gaat toch ook naar meetings.
||
Citaat:
![]() Maar waarom mag je niet mee??? Ik wil echt heel graag dat je komt, wil je echt heel graag zien. Ik denk idd dat je haar beter wat tijd kunt geven om af te koelen, jullie zijn nu allebei niet redelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm, ik ging (en nu één keer weer ga) naar meetings, maar heeft dat iets met nepvriendjes te maken? 't lijkt me leuk een aantal mensen van hier eens irl te zien ed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Meeting ter ere van LJH-topic # 100 in Utrecht Verwijderd | 459 | 17-07-2007 20:23 | |
Psychologie |
Het Grote Fototopic MazeMouse | 187 | 08-09-2003 17:00 | |
Eten & Drinken |
wat eet jij op een dag:? MiSsSs | 71 | 01-08-2003 19:47 | |
Psychologie |
Welke eigenschappen vind je prettig/niet prettig van jezelf? Dreamerfly | 57 | 02-07-2003 22:18 | |
De Kantine |
Naar hoeveel meetings ben jij geweest? Secreet | 77 | 07-06-2003 20:30 | |
Psychologie |
Psychmeeting? Quiana | 248 | 05-06-2003 18:52 |