Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2002, 11:44
Tennisstar
Tennisstar is offline
Ik word meestal gewoon dom aangestaard,
en bekeken, allemaal van die jaloerse blikken op me.
Ik trek me er nix van aan, ik kan er ook nix aan doen, dat ik goeie kledingsmaak hebt, maar ach smaken verschillen!
En als je nou eenmaal er goed uit ziet, dan word je bekeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2002, 11:48
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
SE schreef:
deze topic gaat over mensen met een "alternatief" uiterlijk... en mensen die dit niet kunnen respecteren.. maar ik denk da innerlijke ook een rol speelt.. alleen dat een "doos" je innerlijke niet kan zien als je over straat loopt en ze roepe je na.. ofwel?!
Uhm..haloow..
laten we dit topic juist een keer niet alleen beperken tot mensen die zich alternatief kleden en daarom commentaar krijgen..want...(tatata)
Ik ken heel veel mensen die er alternatief bij lopen maar die de godganse dag naar mensen lopen te mauwen "barbie,modetrut,paspop,hockeykut"etc etc. in mijn ogen zit er geen verschil tussen beide..tis gewoon mensen uitschelden om hun manier van kleden,en tis allebij evil.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 11:49
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Tennisstar schreef:
Ik word meestal gewoon dom aangestaard,
en bekeken, allemaal van die jaloerse blikken op me.
Ik trek me er nix van aan, ik kan er ook nix aan doen, dat ik goeie kledingsmaak hebt, maar ach smaken verschillen!
En als je nou eenmaal er goed uit ziet, dan word je bekeken.

Hmm..misschien straal je gewoon arrogantie uit..en dat die mensen daarom zo kijken?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:21
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Hmm..misschien straal je gewoon arrogantie uit..en dat die mensen daarom zo kijken?
*walgt met je mee als ik zo vrij mag zijn*
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:40
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
ik vind het echt prachtig al die mensen als ze me uitlachen want van binnen lach ik ze 1000 keer harder uit en als ik er zin in heb dan ga ik naar ze toe en gek doen ofzow
Jij zag er toch zo lekker uit?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:46
Roos
Roos is offline
Citaat:
shanli schreef:

oordelen op hun innerlijk,als je die mensen niet echt kent kan je ze toch ook niet op voorhand gaan 'veroordelen',of begrijp ik je nu fout?
Nee E-C oordeelt net zo hard op uiterlijk, namelijk mavomutsen met blousjes blahblah
Oud 23-04-2002, 21:52
Verwijderd
"Meisjes met rooie haren..."

Neuj, ik word meestal niet nageroepen, behalve dan van die errug grappige opmerkingen over mijn haar... ik geloof dat ze er nou mee gekapt zijn, maar toen ik jonger was was het pas erg (ja, tis allemaal puur natuur )

Verder kleed ik me normaal Af en toe een wijde broek, ma goed, dat is zo normaal tegenwoordig...

Aah, kakkers

Neej, de enige die ik tot nu toe echt zeer ernstig heb aangekeken op haar kleren was een euh, hoe heten die ook al weer, Anita? Nou ja, knalroze trainingspak, gelig geblondeerd, gepermanent, doodgespoten haar in een echt heel zielig staartje, van die metallic-bruin gemaakte lippen (weet je wat ik bedoel? Dan lijken ze nog dunner dan ze al zijn ), blauwe oogschaduw...

Goed, ik moest erg spontaan hoesten toen ze in de buurt kwam
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 22:23
Undeclinable
Undeclinable is offline
Hmm..ach ik schijn dr niet zo heel apart uit te zien ..

Vooral opmerkingen over m'n bandshirts (Heeyy pennywafel! (als ik m'n pennywise longsleeve aan heb) .. ach sommige mensen )

.. of over m'n niet al te smalle broeken die ook neit al te hoog hangen

Vadnaag trouwens wel aardig wat opmerkingen mogen incasseren over m'n korte (mjah wat is kort ) broek.. "zomer in je bol ofzo?" "...kon je geen andere te grote broek vinden?" .. ach
Oud 23-04-2002, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Undeclinable schreef:

Vadnaag trouwens wel aardig wat opmerkingen mogen incasseren over m'n korte (mjah wat is kort ) broek.. "zomer in je bol ofzo?" "...kon je geen andere te grote broek vinden?" .. ach
geen geld voor de rest van je broek....
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 07:37
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Undeclinable schreef:

Ik had een jongen op school die zelfs in de winter driekwartbroeken droeg. Alleen als het meerdere graden vroor had hij een lange broek aan. Dat was echt koel
Oud 24-04-2002, 07:44
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:

Ik had een jongen op school die zelfs in de winter driekwartbroeken droeg. Alleen als het meerdere graden vroor had hij een lange broek aan. Dat was echt koel
kep ook wel vaker 3kwarts broeken aan in de winter...
woei! ik wist dat ik speciaal was
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten