Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hmm..misschien straal je gewoon arrogantie uit..en dat die mensen daarom zo kijken? |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
"Meisjes met rooie haren..."
![]() Neuj, ik word meestal niet nageroepen, behalve dan van die errug grappige opmerkingen over mijn haar... ik geloof dat ze er nou mee gekapt zijn, maar toen ik jonger was was het pas erg ![]() ![]() Verder kleed ik me normaal ![]() Aah, kakkers ![]() ![]() Neej, de enige die ik tot nu toe echt zeer ernstig heb aangekeken op haar kleren was een euh, hoe heten die ook al weer, Anita? Nou ja, knalroze trainingspak, gelig geblondeerd, gepermanent, doodgespoten haar in een echt heel zielig staartje, van die metallic-bruin gemaakte lippen (weet je wat ik bedoel? Dan lijken ze nog dunner dan ze al zijn ![]() Goed, ik moest erg spontaan hoesten toen ze in de buurt kwam ![]() ![]() |
![]() |
|
Hmm..ach ik schijn dr niet zo heel apart uit te zien ..
Vooral opmerkingen over m'n bandshirts (Heeyy pennywafel! (als ik m'n pennywise longsleeve aan heb) .. ach sommige mensen ![]() .. of over m'n niet al te smalle broeken die ook neit al te hoog hangen ![]() Vadnaag trouwens wel aardig wat opmerkingen mogen incasseren over m'n korte (mjah wat is kort ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
woei! ik wist dat ik speciaal was ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Jenna [Verhaal] KleinePrinses | 20 | 20-03-2012 16:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Lifestyle |
Meiden die zich jongensachtig kleden. Severus | 57 | 27-04-2002 11:06 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |