Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2003, 11:49
Mark
Mark is offline
Citaat:
VanilleVla schreef op 28-06-2003 @ 08:55:
Hehe, zodra ik ook een beetje een lager vetpercentage heb zoals snowboarder (ik ben nu nog aan het opbouwen ) zal ik ook eens wat mooie foto's plaatsen.
ok ok, plaatsen die foto's guys.
Oud 28-06-2003, 13:21
Preaper
Preaper is offline
Ok snowboarder

Hier heb ik jarenlang op getraint. Het is hopelijk toch niet té?
Oud 28-06-2003, 13:39
Verwijderd
Nee joh, daar geilen zelfs mannen op
*yummie*
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 13:57
Signy
Signy is offline

Klotejoch heeft geen foto's zonder shirt, maar hij heeft gewoon precies genoeg spieren...

en aders die je soms kan zien op armen zijn .
Oud 28-06-2003, 16:31
Verwijderd

goed ik ben nog niet drooggetraind

<edit> hier nog een

en ja ik kan ook lachen op foto's

Laatst gewijzigd op 28-06-2003 om 16:51.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 16:37
AngelLena
AngelLena is offline
Spieren helemaal in! Als het er maar niet TE veel zijn. Mijn vriend heeft geweldig gevormde armen...Niet te veel niet te weinig, borstkas en benen ook helemaal super...
Hoeft echt geen blokjes op z'n buik te hebben of biceps die 20 cm de lucht in steken, maar een beetje normale bespiering en geen gratenpakhuis is toch wel erg lekker...
Oud 29-06-2003, 03:57
Verwijderd
Citaat:
VanilleVla schreef op 28-06-2003 @ 17:31:
[afbeelding]

<edit> hier nog een

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat zat je nou te zeiken..'Hehe, zodra ik ook een beetje een lager vetpercentage heb zoals snowboarder'
Jij bent nu -mooi- gespierd. Het ziet mooi -vol- uit zeg maar.
Maar je moet niet breder worden hoor.. hoe je nu bent is gewoon perfect.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 28-06-2003 @ 14:57:
[afbeelding]

Klotejoch heeft geen foto's zonder shirt, maar hij heeft gewoon precies genoeg spieren...

en aders die je soms kan zien op armen zijn .
Oh KWIJL.

Hij heeft mooie spieren, ja, maar wel akelig dunne schoudertjes. Het is dat het verder zo'n mooi ventje is (die handen!..)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 11:04
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
VanilleVla schreef op 28-06-2003 @ 17:31:
[afbeelding]

<edit> hier nog een

[afbeelding]

[afbeelding]
zeker veel vla gegeten?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 11:08
Verwijderd
Yep das de drijvende kracht erachter
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:00
Verwijderd
ik vind zo'n spiermassa ÉCHT niet mooi

Maar ik vind een 6-pack wel mooi
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 26-06-2003 @ 12:39:

"ey, kan iemand ff die reetveter uit mijn reet trekken, ik kan er niet bij" *keep smiling*
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:30
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
Havock schreef op 29-06-2003 @ 16:10:
"ey, kan iemand ff die reetveter uit mijn reet trekken, ik kan er niet bij" *keep smiling*
kijk hoe weinig er in zijn stingetje zit (gek he na zo veel anabolen)

uhm fotows? maar ik fitness niet.. zucht ok..

ow ja, ik ben ook bijna 2 meter dus het is lastig om hele grote dikke spieren te krijgen met zulke lange armen.. och, boeiend eigenlijk, ga ooit wel fitnessen ofzo (mocht de uitslag van deze post zijn dat spieren "in" zijn hehe)

Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 18:59.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:34
Verwijderd
Je weet wel hoe je moet posen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 17:18
Marsel
Marsel is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-06-2003 @ 11:37:
Armspieren vind ik mooi, als ze matig zijn, maar niet als er van die enge aders overheen lopen, en je moet het niet overdrijven... gewoon, dat je zo een deukje tussen de schouder en de bovenarm ziet, dat is mooi. Een beetje gespierde billen zijn ook mooi. Buikspieren wil ik niet zien als je buik ontspannen is... en ik vind het fijner als ze óók niet zichtbaar zijn als de buik aangespannen is. Laagje vet van 1 tot 4 cm eroverheen, lekker zacht. Benen hoeven van mij ook niet gespierd te zijn, profvoetballers zien er eng uit, maar dat zit bij vrijwel alle jongens van mijn leeftijd wel goed.
Dit betekent overigens niet dat ik afknap op iedereen die niet aan bovenstaande omschrijving voldoet
Naja ik voldoe er dan wel redelijk aan, maar kan niet echt snappen dat vrouwen op 'vet' vallen?
Als je even vanuit het oerperpectief ( of what ever ) kijkt en de vrouw een zo goed mogelijke partner zoeken voor voortplanting en bescherming, lijkt me dus vrij logisch dat dat gespierd is.
Misschien daarom dus ook dan mannen spieren trainen om zo gunstig bij het andere geslacht te liggen ( wat ongetwijfeld voor 95% ook zo is ).

Citaat:
Another Way schreef op 26-06-2003 @ 12:13:
Wat vinden jullie trouwens van gespierde vrouwen, ik vind het echt niet om aan te zien
Tot op zekere hoogte vind ik gespierd mooi, mijn ex had echte beenspieren en redelijke armspieren en buik, ik vond dat ik echt niet mocht klagen. Vind het op de een of andere manier aantrekkelijk...

Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 26-06-2003 @ 12:44:
GATVERDAMME!! Die vrouw Gross dat is toch niet normaal meer!!
Die man tja daarvan heb ik er zoveel gezien (op tv dan, sterkste man van de wereld ed., daarvan schrik ik niet meer zo)
De sterkste man van de wereld.. ahum ik wil niet veel zeggen maar dat zijn echt absoluut andere spieren als die neger! Die mannen zijn echt getraind op KRACHT en voor langere tijd. Ik denk dat die bodybuilders met weining gewicht al snel bek af zijn. Zoiezo omdat die spieren vaak door anabolen verkregen worden. Maar nog meer omdat op massa getraind is, en niet kracht.

Citaat:
3307 schreef op 27-06-2003 @ 18:07:
Oh hoe kom je daar nou bij?
Iemand noemde de spiergroepen op die je kunt trainen en dat hoorde allemaal bij het bovenlichaam en toen moest ik opeens denken aan al die jongens bij mij in de sportschool die ook alleen hun bovenlichaam trainen maar nog nooit een spier hebben gebruikt van hun onderlichaam. Effect: normale dunne beentjes en een gespierd bovenlichaam. Dat noemen ze dus T-shirt trainers. Maja ik hou me mond wel verder
Klopt.. ik denk ook dat heel veel recreatieve sporters in de sportschool zo 'sporten'. Ik zelf ben juist erg gericht op me benen ( en conditie: lopen/fietsen ) en vind dat dat absoluut in verhouding moet staan.

Om zelf nog wat toe te voegen.. ik heb echt een hekel aan al die dikke gozers op de sportschool die heel veel gewicht drukken, maar ondertussen zowat het zelfde gewicht kunnen drukken met hun bierbuik. TRAIN EERST JE VET ERAF

En ik durf ook eindelijk foto's te posten hoor..
Ik train 2-3 keer in de week 2 uur. Redelijk veel cardio en veel kracht training. 1x in de week Coopertest en 1x uur Spinning ( zwaar! ) Foto's zijn van 3/4 jaar terug, en ondertussen ben ik door tijdgebrek ( school en werk ) iets terug gevallen. ietsepietsie
Wil zelf nog dat laagje vet van me buik af zodat het sic pack word en meer borstspieren.. rest is wel goed ( zeker voor mijn leeftijd )

( en jah, sta liever niet met foto's van me hoofd en met zulk soort posses op internet )
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 17:41
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Marsel schreef op 29-06-2003 @ 18:18:
Zoiezo omdat die spieren vaak door anabolen verkregen worden.
Dit is echt een domme uitspraak. Jij hebt duidelijk geen verstand van het bodybuild wereldje.

Anabolen zijn ontzettend slecht voor je gezondheid, vandaar.

De wereldkampioene bodybuilding komt trouwens uit Nederland.
Oud 29-06-2003, 18:02
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 29-06-2003 @ 18:41:
Jij hebt duidelijk geen verstand van het bodybuild wereldje.
Ik wilde het net zeggen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 19:15
Marsel
Marsel is offline
Heb ik ook niet.. maar bedoelde het gewoon even van dat het op een hele andere manier is dan die mannen die meedoen aan de sterkste man van de wereld... dat heb ik toch wel goed lijkt me?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 19:28
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Geen spieren vind ik niet mooi, maar serieus gaan fitnessen om spieren te ontwikkelen lijkt me niet nodig. Mannen mogen best een beetje gespierd zijn. Zou ook mooi zijn als vrouwen dat waren (soms zien ze er echt een beetje slap uit), maar dat gebeurd helaas niet zoveel. Kortom spieren zijn een beetje zichtbaar, niet te opvallend, gewoon stevig uiterlijk.
Oud 01-07-2003, 19:37
Signy
Signy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-06-2003 @ 12:02:
Oh KWIJL.

Hij heeft mooie spieren, ja, maar wel akelig dunne schoudertjes. Het is dat het verder zo'n mooi ventje is (die handen!..)
nietus! hij heeft precies genoeg vind ik dan.
Oud 01-07-2003, 19:53
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 29-06-2003 @ 20:28:
(soms zien ze er echt een beetje slap uit)

Caroline Ribeiro professioneel model..

Oud 01-07-2003, 21:44
horsepills
horsepills is offline
jakjakjak, ik vind gespierd bij mannen al niet mooi, en bij vrouwen al helemaal niet..Ik heb het nu niet over super slank ofzo wat ik wel mooi vind, maar alles is beter dan van die gespierde patserige personages die dan ook nog eens tatoo's en die shit nemen om extra op te vallen enz...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:17
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Xizang schreef op 01-07-2003 @ 22:44:
jakjakjak, ik vind gespierd bij mannen al niet mooi, en bij vrouwen al helemaal niet..Ik heb het nu niet over super slank ofzo wat ik wel mooi vind, maar alles is beter dan van die gespierde patserige personages die dan ook nog eens tatoo's en die shit nemen om extra op te vallen enz...
Juistem.

Alleen bij een heel lange vent die veel 'stoere tattoos' heeft (dwz geen indianen en pin-ups) en dan spieren; dat vind ik er soms nog best overkomen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 16:02
horsepills
horsepills is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 02-07-2003 @ 16:17:
Juistem.

Alleen bij een heel lange vent die veel 'stoere tattoos' heeft (dwz geen indianen en pin-ups) en dan spieren; dat vind ik er soms nog best overkomen.
Hmm, ik heb geen spieren en ik ben er best blij mee, alles wat sterk moet zijn enz, is sterk genoeg: mijn gitaarspeelvingers en mijn rond ren benen, mjah, ieder z'n smaak natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 01-07-2003 @ 20:53:
[afbeelding]

Caroline Ribeiro professioneel model..

Die armpjes!!!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 19:36
Mark
Mark is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-07-2003 @ 17:33:
Die armpjes!!!
idd.
Oud 02-07-2003, 22:35
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-07-2003 @ 17:33:
Die armpjes!!!
Mjah dat viel me niet eens op... Verder is ze wel een heel mooi meisje. Heel onschuldig ziet ze er uit.
Oud 02-07-2003, 22:39
Verwijderd
Haar trui valt er gewoon voor hoor Kijk maar eens goed. Ze heeft gewoon normale armen, tot iets te dunne armen.
Maaruh ben ik de enige die haar gezicht niet speciaal knap vindt
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 22:49
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Oud 02-07-2003, 23:35
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 03-07-2003 @ 00:24:
Die gaat nog es dood door te weinig gewicht ofzo :/
het valt zat mee hoor
Oud 03-07-2003, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 26-06-2003 @ 12:32:
neehee das mooi

[afbeelding]

zo iets, dat is echt

Nee ik val NIET op mannen, voor dat je dingen in je hoofd haalt
ben ik mee eens..zo'n lichaam zou ik ook willen..ik doe zelf aan fitness maar ben nog lang nie tevreden..
een meisje mag van mij best sportief zijn maar absoluut niet teveel spieren hebben....en beetje vet kan geen kwaad
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 00:28
Verwijderd
Citaat:
BLA!M schreef op 26-06-2003 @ 14:50:

Ontopic: Ik ga gemiddeld een 3/4 keer per week naar de sportschool. Nu ik geslaagd ben voor de Havo en het nog wel ff duurt voordat ik op vakantie ga, kan ik dit sportrooster makkelijk volhouden.
Ik vind het juist lekker om me af te beulen in de sportschool. Ik heb een bepaald doel voor mijn ogen en dat wil ik halen en vasthouden. Nee, ik wil er niet als een steroïden-opgefokte-spierbundel uitzien, dat vind ik alleen maar asociaal. Maar een beetje vorm geven aan me lichaan vind ik wel fijn. En dat afbeulen slaat op het feit dat je spieren eigenlijk een beetje afsterven als je ze intensief gebruikt. Omdat je spieren zich weer moeten opbouwen komen ze sterker terug, omdat ze nu voorbereid zijn op de volgende keer dat je zoiets doet. Hierdoor groeien ze en geef je ze vorm. Als je niet door gaat totdat je het een beetje voelt branden, dan groeien je spieren ook niet en zijn de oefeningen die je gedaan hebt eigenlijk nutteloos.
Ik doe fitness niet alleen voor mezelf. Ik vind het een fijn gevoel dat ik positieve reacties krijg op het feit dat ik er goed en gezond uit zie. En door het feit dat ik wat breder ben, ben ik een stuk zelfverzekerder en kom ik vaker voor mezelf op.
Ik ga trouwens nooit in me eentje naar de sportschool. Ik heb twee vrienden die de sport met net zoveel plezier beoefenen als ik en dus letten we ook op elkaar dat we niet té breed worden en dat we het wel correct uitvoeren. Dit maakt het ook een sociale gebeurtenis en dat is ook een van de redenen waarom ik het leuk vindt.
Naast de krachttraining doen we ook cardio-oefeningen, die gericht zijn voor het verbranden van vet en het opbouwen van een conditie. Dit in combinatie met het krachttraining maakt het een gezonde oplossing voor alle 'welvaartsziekten'.
goed gesproken..exactly my thoughts
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 02:12
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 28-06-2003 @ 00:57:
Nee, ik bedoel een echte hardloop foto, maar dat zal wel een ander zijn die op hem lijkt ofzo...
Ik weet wel wie je bedoelt, maar hoe heet ie ook alweer ...

*denkt*

Edit na 30 minuten zoeken --- Luckyleo was het! Die had zo'n hardloop foto
Zo, nu lig ik tenminste niet meer wakker als ik zo naar bed ga...

Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 02:42.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 08:51
Verwijderd
ik val best op jongens met spieren. maar niet TE veel, want dat vind ik altijd zo ranzig.. ik hou ook niet van die bodybuilders of strippers. yak!! Beetje spieren mag best.

Voor vrouwen vind ik teveel spieren ook niks, een strak buikje vind ik wel mooi. Zoals die van Britney Spears. Maar veel spieren vind ik niet mooi bij een vrouw.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 10:00
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
VanilleVla schreef op 02-07-2003 @ 23:39:
Haar trui valt er gewoon voor hoor Kijk maar eens goed. Ze heeft gewoon normale armen, tot iets te dunne armen.
Maaruh ben ik de enige die haar gezicht niet speciaal knap vindt
nee hoor dat ben je niet, ik vind het ook een beetje tegen vallen heh
Oud 03-07-2003, 19:55
sas_andrea
sas_andrea is offline
Ikzelf vind t niet zo mooi wanneer een jongen echt doorgetraind is, maar een beetje zichtbare spieren en een slank lichaam... oew.
Oud 03-07-2003, 19:57
italianboy
italianboy is offline
beetje is spieren ok
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 20:52
freakje
freakje is offline
Een klein beetje spieren is wel ok, maar het mag absoluut niet overdreven zijn. En de buikspieren een beetje zichtbaar is ook wel sexy

Regels voor berichten