Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zie je die aders? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Daaammmnnnn ![]() Ik zie ze hoor .. nooit geweten dat aders zo mooi konden zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar die van jou is ook lekker trashy ![]()
||
Citaat:
maar om ontopic te blijven ![]() Kleren maken de man! Zeer sexy als iemand goeie kleren draagt.. ![]() ![]() Mannen met leuke kleren ![]() ![]() Mutsje kan ook erg leuk zijn ![]() puur toeval dat het allemaal Justin Timberlake is .. klein tipje: www.timberlakeonline.com ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind t er echt niet uitzien ![]() ik vind inteligentie...of dat hij heel veel nadenkt, schrijft of veel schildert vanuit zn gevoel ook heel sexy [of aantrekkelijk]...ik kan niet echt uitleggen waarom maar t is gewoon heel erg leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Justin!!!!!!!!!!!! ![]() aldus marshall ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en uitstraling gaat natuurlijk voor alles.
|
Ik denk dat het moeilijk is om als man jezelf sexy te 'maken'. Ik bedoel, je kunt wel een beetje een shabby spijkerbroek met een leuk shirtje of een leuke blouse erboven, maar dat hoeft een jongen of man nog niet meteen sexy te maken. Als man ben je gewoon sexy, of je bent het niet.
Als vrouwen heb je wat dat betreft nog wel de mogelijkheid om, als je unsexy bent, jezelf sexier te maken ![]()
|
Ik denk dat het moeilijk is om als man jezelf sexy te 'maken'. Ik bedoel, je kunt wel een beetje een shabby spijkerbroek met een leuk shirtje of een leuke blouse erboven aantrekken, maar dat hoeft een jongen of man nog niet meteen sexy te maken. Als man ben je gewoon sexy, of je bent het niet.
[Edit] Als vrouwen heb je wat dat betreft nog wel de mogelijkheid om, als je unsexy bent, jezelf sexier te maken ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Een witte, net niet doorschijnende broek.
Eventueel daar waar nodig begeleidend met rolletje pepermunt of andere hulpmiddelen. Daarboven een witte blouse (liefst een klein beetje doorschijnend) met bruine horizontale strepen. Als je het lichaam hebt mag een strak shirtje (roze?) met korte mouwen ook, maar dan dien je wel een tattoo op je bovenarm te hebben. Het liefst een nietszeggend symbool als een tribal of een Chinees teken waarvan de betekenis nog niet is uitgevonden. Bij deze combinatie moet uiterst hip gedanst worden, dat wil zeggen flink met je linker of rechterhand zwaaien op de maat van de beat en mag vooral niet gelachen worden. Wie zei dat alle mannen hetzelfde zijn? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind wit dus echt totaal a-sexy bij mannen...brrrrrrr. Een wit overhemd kan wel mooi zijn, in combi met nette broek of pak ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Hij kan geen foto's maken. Ik heb het pak in het echt gezien. Het was geel (niet wit) en stond 'm eigenlijk best goed. En bewijs eens dat jij wel sexy bent in pak ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat ben ik ? King nothing. | 45 | 28-03-2016 11:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
okselhaar bij mannen misterme | 71 | 07-05-2004 16:32 | |
Lifestyle |
Wat is sexy? pourlesyeux_ | 158 | 10-04-2004 19:08 | |