Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en hzo zijn ze arrogant dan.... ik vind juist da die meidjes met van die "puntschoentjes" eerder zo arrogant overkomen en da "alto's" meer voorovergebogen enz lopen en volgens mij willen ze neit echt opvallen....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
waarom schreeuwen ze dan terwijl ze in een kring staan? ik vind ze arrogant omdat ze zich altijd beter voelen dan anderen omdat ze zo ongelooflijk zichzelf zijn ![]()
||
Citaat:
maar da valt echt wel mee
||
Citaat:
ik zeg ook niet dat er wat mis mee is, maar je schreeuwt wel kijk mij kij mij met zo'n kleur haar vind ik. en er zaten net weer gezellig 10 zogeheten altotjes in de huiskamer met mn broertje....meer kleuren dan de regenboog. en dat 2e wat ik zei, heb je daar ook een reactie op of niet?
||
Citaat:
dat is niet bij allemaal zo...... sommige zijn zo om erbij te horen omdat ze het "stoer"vinden om er zo bij te lopen. maar er zitten ook zat altos bij die gewoon wel zichzelf zijn en niet stoer doen... en zichzelf beter voelen... nou bij mij is da dus zeker niet ik vind da iedereen gelijk is... maar het klopt dat er mensen zijn die zich beter voelen maar volgens mij is dat bij elke levenstijl wel zo.... (denk ik) je hebt gewoon altijd mensen die zich beter voelen.....
||
Citaat:
ik zie vaker van die groepjes leuke opmerkingen maken naar mensen die langslopen in 'nette' kleertjes en een gekamd kapsel....maw een verzorgd uiterlijk ![]() maar o wee als je wat zegt van haarkleur/belachelijk bandshirt, dan zijn ze opeens zichzelf en daarom mag je er niks van zeggen want je begrijpt ze toch niet..... ![]()
||
Citaat:
en net als de uitgaansgelegenheid waar ik kom... zit vol met alternatievelingen maar die schelden nooit iemand uit... want mijn ervaring met alto's is over het algemeen dat ze heel aardig zijn... en ik keur het zeker niet goed als ze andere mensen uitschelden (en niet alle altos zien er onverzorgd uit hoor)
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Kvind het irritant dat sommige alto's je zo achterlijk aankijken als je iets aanhebt wat zij misschien ook ooit zouden dragen en je dan afkeuren omdat je zogenaamd een wannabe bent terwijl zij net aan de puberteit beginnen en jij (ik) er alweer uit bent.
En ik kan niet tegen die ontzettende luidruchtigheid en dat abnormale vrolijke gedoe. Maar dat ligt niet aan de alto's hoor, dat heb ik bij iedereen. Trouwens dat alle alto meisjes lelijk zijn is totale bullshit. Het is maar net wat je smaak is denk ik. Ik vind geblondeerde modepopjes met veel plamuur op hun bek meestal veel lelijker.
Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 00:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() waarom doen mensen zooo dom ![]()
||
Citaat:
En Ville Valo is een homofiel, en Love-Metal bestaat niet Love en Metal zijn 2 compleet verschillende woorden. En een Heartagram. o please En hij is een halve vrouw |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Sorry hoor maar ik vind het echt belachelijk dat sommige van jullie vinden dat alto meisjes lelijker zijn als gewone. Ik ben toevallig ook wat jullie noemen 'anders' en ik kan je wel vertellen dat heel veel vriendinnen van me ook zo zijn, dat wil toch nog nie zeggen dat we allemaal lelijk zijn. dat slaat echt nergens op, ik vind over het algemeen de gewonen en de kakkers lelijker, en het verschilt ook per persoon wat iemand lelijk vind of mooi, dus wat loop je dan te zeuren!!!!!! alleen kakkers zeuren daarover. ik wil ze nie beledigen ofzo maar over het algemeen zijn het de kakkers die zoveel commentaar hebben. misschien kunnen ze het niet hebben dat wij niet met de mode meelopen en aantrekken wat we zelf leuk vinden (voornamelijk skate, punk en goth dan). sorry hoor maar ik heb tenminste een mening. ik zeg nie dat jij een meeloper bent of of je het zelf ook leuk vind, maar heel veel kakkers lopen gewoon met andere kakkers mee. en dan die pofbroeken met omaschoenen (schoenen met een punt) die vind ik echt belachelijk. ik voel me prettiger in een skatebroek met skateschoenen en daar ben ik trots op.
|
ik vind het ook belachelijk dat jullie alto's arrogant vinden. dat is echt nie zo. t zijn juist de kakkers die stom en arrogant doen terwijl ze je weer zo aankijken met een blik van: ieuw gadver !!! net alsof we een vies ding zijn ofzo, en dan doen ze zo ongelofelijk dom. kijk, mij boeit dat nie echt als zo'n kakker stom doet, daar heb ik schijt aan, en omdat ik me daar niks van aantrek ben ik ineens arrogant. nou zeg!!! ik vind dat iedereen zelf moet weten wat ie doet en aan moet trekken waar die zich lekker in voelt en niet stom doen als andere mensen toevallig anders zijn als jij. maar als zo'n kakker stom tegen mij doet heb ik geen zin om nog aardig te doen tegen die kakker. hallo!! ik ben ook maar een mens. das toch logisch. en de meeste alto's hebben heel veel zwart aan, er zijn wel mensen met veel kleur maar sommige skaters of punkers. en dat moeten ze toch zelf weten. ik kan me die kakmode met die fluoriserende topjes nog wel herinneren dus wat zeur je dan. laat alto's in hun waarde, dan doen zij dat ook bij jullie
||
Citaat:
![]() ![]() je hebt helemaal gelijk ![]()
||
Citaat:
wat loop je eigenlijk te zeiken terwijl het je niet boeit, beetje krom. en leer een beetje nederlands
||
Citaat:
en nee jullie hoeven niet allemaal lelijk te zijn maar minstens de helft wel en waarom heet iemand die er netjes en verzorgd uitziet (je weet wel, gewassen haren) meteen een kakker. en fluoriscerende topjes zijn geen kak en en en en .....
||
Citaat:
![]()
|
het boeit me ook nie wat ze vinden, ik ga mijn mening erom toch nie veranderen of mijn kleding, ik laat gewoon mijn mening horen. sorry hoor maar soms is het ook gewoon lollig om de gezichten van andere mensen te zien, vooral die meiden kijken je dan zo stom aan. daarom is het ook leuk om extreem te gaan, ik geniet dan zo van de stomme gezichten.
||
Citaat:
![]()
|
wat zijn fluoriserende topjes dan. gothic soms................. sorry hoor maar dat van die gewassen haren vind ik heel stom, ik verzorg mezelf net zo goed als ieder ander meisje, omdat je misschien van 1 alto het haar vies vind hoeft niet iedereen dat te hebben. ik was mijn haar toevallig wel net als ieder ander. doe nie zo zielig zeg!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Genante/grappige/oude posts van jezelf. Missy | 57 | 09-08-2009 02:49 | |
Muziek |
Bevrijdingspop >>> Ga jij? Waar? Welke bands? Etc Verwijderd | 38 | 07-05-2003 17:47 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Liefde & Relatie |
waar vallen jongens op? BrunetJuh | 57 | 30-06-2002 15:58 | |
Lifestyle |
alto's ?? girl4you | 43 | 25-06-2002 18:44 | |
Lifestyle |
alto cursus vals licht | 24 | 02-04-2002 20:43 |