Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is gewoon veel makkelijker.. er is vaak meer grond dan dat er stoelen zijn.. die stoelen zijn dan voor mensen die niet op de grond kunnen gaan zitten.. het zijn hele sociale mensen
voor de 'welke lifestyle het meeste blowt'-probleem: wij hebben twee uitgaansgelegenheden waarvan de een meer voor de alto's is en de andere voor de kakkers zeg maar In beide wordt geblowd, maar omdat het vaak in discotheken niet mag doen ze het daar veel minder en dan lijkt het alsof ze het minder doen.. die kakkers doen het vaak stiekem in de tuin als de ouders weg zijn.. terwijl alto's vaak relaxte ouders hebben en het gewoon in de huiskamer mogen doen en ook in 'hun' uitgaansgelegenheden wordt het niet 'bestraft' (sorry voor het minuscule gebrek aan leestekens, maar het is weekend en ik heb geen zin daar al te veel over na te denken) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ik andere topics erop nasla zie ik dat je jezelf continu tegenspreekt en het zal me jeuken dat ik niet precies weet wat je wil,daar heb ik namelijk ook totaal geen behoefte toe |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ga dan is naast een alto staan er ruik HEEL goed........ dan weet je wat ik bedoel |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze zitten het liefst op de grond omdat ze dan het makkelijkst in contact komen met magneetbanen, aardstralen en oude geesten. Verder is zitten op dingen die daarvoor bedoeld zijn natuurlijk walgelijk, verwerpelijk, kapitalistisch massakonijnengedrag.
Stoelgebruik is moord ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gelukkig ben ik het tegenoversgestelde van een alto ![]() |
![]() |
||
Citaat:
er vies uit zien is ook maar een relatief begrip trouwens: waar de een rauwrandjes afstotelijk vind, heeft de ander er geen problemen mee daar mee rond te lopen en de een vindt dreads geweldig leuk en mooi terwijl de ander er misselijk van wordt. Ik geef wel toe dat sommigen de dreads ook niet goed verzorgen, dan is het wel ranzig maar meestal niet hoor.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|