Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2004, 22:31
Verwijderd
Citaat:
rijk_v schreef op 03-05-2004 @ 16:43 :
Boris stinkt naar Rattenpis en zin haar ziet er niet uit.

Dat is eruit
rattenpis stinkt niet

(iig niet in kleine hoeveelheden)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2004, 22:54
Balance
Balance is offline
Citaat:
nienie schreef op 04-05-2004 @ 22:58 :
Gino Taihuttu (gitarist Sofuja) heeft de nummers verkocht aan Revu, niet Boris zelf. Voor zover ik het heb begrepen is dit zonder toestemming van Boris geweest en heeft Gino Boris daarmee min of meer verraden. Vrij lullig van Gino dus.
Boris heeft de rechten aan Gino verkocht/gegeven.
Bovendien is Gino de persoon geweest die Boris ontdekt heeft, met hem gewerkt heeft, hem zich heeft laten ontwikkelen tot wat hij was voor hij aan Idols begon, hem gepromoot en alles. En dat drie jaar lang. En nu Boris bekend is heeft hij nog geen enkele keer Gino's naam genoemd in wat voor 'n programma dan ook. Dat kan Gino niet hebben, want hij zegt: ik heb bij wijze van spreken Boris's stem 'ontmaagd'.
En het enige wat hij met deze actie wil berijken is naamsbekendheid. Dat geeft Gino eerlijk toe.
Ik vind het best begrijpelijk. Als jij drie jaar lang alles hebt gedaan om zo'n jongen bekend en succesvol te maken en hij zwijgt je ineens dood wanneer dat succes eenmaal bereikt is. Dát is pas verraden.
Oud 04-05-2004, 23:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 04-05-2004 @ 23:31 :
rattenpis stinkt niet

(iig niet in kleine hoeveelheden)
Die zit!
Oud 05-05-2004, 14:55
tss
tss is offline
het schijnt dat boris al een paar schoonheidsoperaties achter de rug heeft, een oude zangpartner van Boris heeft oude foto's in de krant gezet.
Oud 05-05-2004, 15:00
heavinly
heavinly is offline
Blabla. Wat 'n gezeik allemaal. Iemand is een beetje bekend geworden en meteen komen overal rare verhalen boven van die persoon. Beetje triest.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:03
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Paka schreef op 05-05-2004 @ 15:55 :
het schijnt dat boris al een paar schoonheidsoperaties achter de rug heeft, een oude zangpartner van Boris heeft oude foto's in de krant gezet.
en als dat zo is, so what? Moet ie toch zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:48
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-05-2004 @ 23:54 :
Boris heeft de rechten aan Gino verkocht/gegeven.
Bovendien is Gino de persoon geweest die Boris ontdekt heeft, met hem gewerkt heeft, hem zich heeft laten ontwikkelen tot wat hij was voor hij aan Idols begon, hem gepromoot en alles. En dat drie jaar lang. En nu Boris bekend is heeft hij nog geen enkele keer Gino's naam genoemd in wat voor 'n programma dan ook. Dat kan Gino niet hebben, want hij zegt: ik heb bij wijze van spreken Boris's stem 'ontmaagd'.
En het enige wat hij met deze actie wil berijken is naamsbekendheid. Dat geeft Gino eerlijk toe.
Ik vind het best begrijpelijk. Als jij drie jaar lang alles hebt gedaan om zo'n jongen bekend en succesvol te maken en hij zwijgt je ineens dood wanneer dat succes eenmaal bereikt is. Dát is pas verraden.
hij kan het gewoon niet hebben dat boris wel bekend is en hij niet, en nou doet hij het zo. waarom moet boris per se zeggen dat Gino erachter zit?
'Boris wat heb je een mooie stem!' 'Jaa dank je wel, dat komt door Gino!!'. Sure

Ik vind het een domme actie van em.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:53
alguien
alguien is offline
Dus die Gino is gewoon z'n oude zangleraar ofzo?? Ik weet niet, ik heb het topic niet helemaal gevolgd.
Maar goed, als dat zo is, wat wil hij daar mee bereiken dan? Die stem is nog altijd Boris' verdienste, Gino heeft hem alleen geleerd hoe hij hem moet gebruiken. Big deal. Zo kan iedere zangleraar van iedere zanger wel gaan roepen dat hij/zij er verantwoordelijk voor is. Veel zangers hebben zelfs van meerdere zangleraren les gehad.
Wat een onzin.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:00
WishfulDreaming
Citaat:
alguien schreef op 05-05-2004 @ 16:53 :
Dus die Gino is gewoon z'n oude zangleraar ofzo?? Ik weet niet, ik heb het topic niet helemaal gevolgd.
Maar goed, als dat zo is, wat wil hij daar mee bereiken dan? Die stem is nog altijd Boris' verdienste, Gino heeft hem alleen geleerd hoe hij hem moet gebruiken. Big deal. Zo kan iedere zangleraar van iedere zanger wel gaan roepen dat hij/zij er verantwoordelijk voor is. Veel zangers hebben zelfs van meerdere zangleraren les gehad.
Wat een onzin.
Samen zaten Gino en Boris in Sofuja. Nouja Boris noemde zichzelf Sofuja en dat duo heette dan ook Sofuja
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:04
Norrage
Norrage is offline
Laten we het eerder hebben over hoe bagger die nieuwe singel is en hoe geweldig die sofuja cd in vergelijking is. Gino wil ook wel de nieuwe managers van Boris duidelijk maken dat ze Boris niet moeten verneuken met kutmuziek.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:16
xx
xx is offline
Mijn moeder heeft net de Nieuwe Revu gekocht, en ik ben nu lekker het cdtje aan het luisteren. Ik moet zeggen het is echt heel goed hoor!

Wat een topstem, echt super!

xx
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:53
Gruppie
Gruppie is offline
Ik vind m een beetje schor in ieder geval is zijn stem wel verbeterd de afgelopen tijd...

en ik word beetje gek van de hoge noten

Maar hij is nog steeds top hoor

en ze hebben echt lelijke foto's van boris geplaatst die voorkant vind ik afschuwelijk en de eerste foto van het artikel ook..

Maar die Gino kwam toch meerdere keren bij idols backstage in beeld om wat te zeggen? In dat artikel lijkt t net alsof ze de oorlog aan elkaar hebben verklaard

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 20:00
dutch gamer
dutch gamer is offline
Dit is ook nog een leuk berichtje...
Hoeveel zouden ze dan totaal hebben verdiend?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 20:08
Balance
Balance is offline
Citaat:
alguien schreef op 05-05-2004 @ 16:53 :
Wat een onzin.
hij wil helemaal niks, behalve een beetje naamsbekendheid. Dat heeft ie zelf gezegd.
En ik vind het terecht. Als je 3 jaar lang alleen maar bezig bent om iemand te promoten, te verbeteren, te helpen en weet ik veel wat, dan mag je daar ook wat voor terug verwachten. In ieder geval dat ie minstens 1 keer vertelt over z'n tijd met Sofuja en dat dan heel even die naam genoemd wordt. Ik bedoel: in interviews vraagt men hem vaak genoeg naar Sofuja en wat ie deed enzo. Het is niet zo dat ie hele omwegen moet maken om die naam te kunnen noemen. Het past perfect in het gesprek.
En hij heeft zelf de rechten van z'n nummers afgestaan...
Oud 05-05-2004, 21:05
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-05-2004 @ 21:08 :
hij wil helemaal niks, behalve een beetje naamsbekendheid. Dat heeft ie zelf gezegd.
En ik vind het terecht. Als je 3 jaar lang alleen maar bezig bent om iemand te promoten, te verbeteren, te helpen en weet ik veel wat, dan mag je daar ook wat voor terug verwachten. In ieder geval dat ie minstens 1 keer vertelt over z'n tijd met Sofuja en dat dan heel even die naam genoemd wordt. Ik bedoel: in interviews vraagt men hem vaak genoeg naar Sofuja en wat ie deed enzo. Het is niet zo dat ie hele omwegen moet maken om die naam te kunnen noemen. Het past perfect in het gesprek.
En hij heeft zelf de rechten van z'n nummers afgestaan...
Toen ik hoorde (nadat ik de revue al had gekocht) dat het achter Boris' rug omging etc d8 k echt van ''Jezus, wat een rotstreek van die Gino'', maar het blijkt dus dat ie zelf de rechten van de nummers aan Gino heeft afgestaan maar dat wist ik niet. Hoezo weten jij eigenlijk dat dat zo is van die rechten?
Oud 05-05-2004, 22:14
ZerO
ZerO is offline
Oh die vriendin van Boris wat een drama queen zeg met haar gejank echt zo overdreven
Oud 05-05-2004, 23:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 05-05-2004 @ 22:05 :
Toen ik hoorde (nadat ik de revue al had gekocht) dat het achter Boris' rug omging etc d8 k echt van ''Jezus, wat een rotstreek van die Gino'', maar het blijkt dus dat ie zelf de rechten van de nummers aan Gino heeft afgestaan maar dat wist ik niet. Hoezo weten jij eigenlijk dat dat zo is van die rechten?
krant + BvD + RTL boulevard.
(wat ik waarin heb gehoord weet ik niet meer, maar hierin ging het allemaal over Boris en Gino)
Boris zegt zelf overigens dat ie niet weet dat ie de rechten heeft afgestaan, maar Gino zegt dat dat zeker wel gebeurd is. En het feit dat er geen rechterlijke stappen kunnen worden ondernomen tegen Gino maakt dat nog eens duidelijk.
Oud 06-05-2004, 08:11
alguien
alguien is offline
Nou ja, leuk voor Gino.
Krijgt ie lekker naamsbekendheid - hooguit een paar maanden lang...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 08:35
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 05-05-2004 @ 16:00 :
Blabla. Wat 'n gezeik allemaal. Iemand is een beetje bekend geworden en meteen komen overal rare verhalen boven van die persoon. Beetje triest.
ach ja, zo gaat het altijd

Dat Boris schoonheidsoperaties heeft gehad kan ik moeilijk geloven. Als je ziet hoe hij eruit zag bij de eerste auditie, dat was toch niet iemand die al een aantal operaties achter de rug had. Hoewel hij daar ook wel al heel erg leuk was

En dat hele gedoe met Gino, ik hoorde maandag bij Barend en van Dorp er al wat over. Maar ik dacht eigenlijk niet dat Gino hem heeft geholpen beroemd te worden of door te breken, volgens mij waren ze gewoon samen een duo.
En ik snap wel dat als het wel zo is, Gino dan naamsbekendheid wil, maar ik vind het toch een beetje raar om het dan zo te doen. Zo komt het meteen over van: 'ha, ik ken de persoon die idol is geworden, laat ik snel eens wat oude nummers van hem aan een blad verkopen, verdien ik lekker ook geld.' Niet zo gek dat mensen het dan ook zo opvatten.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 09:15
WishfulDreaming
zoals boris al zei in een interview, gino heeft misbruik gemaakt van het feit dat boris nog onervaren was. als boris iets slimmer was geweest had ie die rechten waarschijnlijk niet verkocht maarja dat wist ie toen nog niet
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 10:11
BCR
BCR is offline
Arme Boris.

Ik ben echt superbenieuwd naar zn CD.
Oud 06-05-2004, 11:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 06-05-2004 @ 10:15 :
zoals boris al zei in een interview, gino heeft misbruik gemaakt van het feit dat boris nog onervaren was. als boris iets slimmer was geweest had ie die rechten waarschijnlijk niet verkocht maarja dat wist ie toen nog niet
dat klopt wel, er is inderdaad misbruik gemaakt van zijn goedgelovigheid, maar ja: wie tekent er zomaar een contract zonder te lezen wat er in staat?

en Boris schijnt iig een neusoperatie te hebben gehad. Maar al heeft hij er 20 gehad, dat maakt me echt niks uit. Ik vind schoonheidsoperaties geen negatieve dingen ofzo.
Oud 06-05-2004, 11:27
alguien
alguien is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-05-2004 @ 12:22 :
en Boris schijnt iig een neusoperatie te hebben gehad. Maar al heeft hij er 20 gehad, dat maakt me echt niks uit. Ik vind schoonheidsoperaties geen negatieve dingen ofzo.
Mmh. ik weet niet of ie het heeft gehad, maar als het zo is, heb ik er geen problemen mee. Neuscorrecties vind ik wel kunnen. Als ik een enorme knobbel op mn neus zou hebben ofzo, zou ik die ook willen laten verwijderen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 15:06
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Jammer dat Boris via Idols bekend is geworden. Maar ja, M. Borsato was ook groot geworden via de Soundmix-show.

Ik vind Boris echt een geweldige stem hebben. Het is de enige Idol in twee jaar die mijn kon raken. Jamai is geen Idol, Jim heeft geen mooie stem, en Boris heeft de combi van beide, maar dan nog van een stuk hoger niveau.

Ik heb hem laatst bij BvD gehoord op RTL 4 en hij zingt live erg sterk en de muziek die hij te gehoren brengt, is geweldig. Zijn muziek is voor jong en oud!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 15:17
BCR
BCR is offline
Boris heeft echt geen neusoperatie gehad. Dat zei Albert Verlinde als grapje en gelijk is het weer een roddel. *zucht*
Als dat zo was, zou ie er toch wel mooiere neus van gemaakt hebben?

Laatst gewijzigd op 06-05-2004 om 15:22.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 15:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 06-05-2004 @ 16:17 :
Boris heeft echt geen neusoperatie gehad. Dat zei Albert Verlinde als grapje en gelijk is het weer een roddel. *zucht*
Als dat zo was, zou ie er toch wel mooiere neus van gemaakt hebben?
aha
gelukkig zijn er dan ook personen die de roddels uit de wereld helpen
maar zoals ik al zei vind ik schoonheidsoperaties helemaal niet erg, dus het was ook niet erg geweest als het wel waar was.
Oud 06-05-2004, 17:43
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Hij heeft waarschijnlijk zijn neus recht laten zetten. Maar van plastische chirurgie, zoals in de Revu gesproken wordt, is geen sprake.
Oud 06-05-2004, 21:16
nienie
nienie is offline
Welke nummers staan er op die CD van Sofuja die bij de Revu zat?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 21:44
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
nienie schreef op 06-05-2004 @ 22:16 :
Welke nummers staan er op die CD van Sofuja die bij de Revu zat?
1. Springtime
2. Ain'n no sunshine
3. Rockefella Girl
4. Kiss
5. Hard to handle
6. Soldier
7. Take me as I am
8. What's going on
9. Rebirth of the misty dawn
10. Tell me

En ik heb 'm heus niet thuis.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 00:02
Verwijderd
Oeh, en ik ben natuurlijk blij dat het Boris is geworden, en niet Maud. Hoewel ik Maud ook leuk vond hoor.

De Nieuwe Revue heb ik meteen gekocht Maar ik schaam me toch wel erg, het is een soort bedonderen van Boris.
Toch dacht ik dat er een of ander groot vies geheim over Boris in zou staan. Maar het stuk ging vooral over Gino en hoe raar hij eigenlijk praat. Hij zegt Boris keel ontmaagd te hebben, nou...

Ik snap wel dat hij jaloers is, maar het schijnt dat hij veel jongens heeft opgelicht. De oom van mijn vriend kende hem en noemde het altijd al een raar figuur. Maar ja, misschien is hij ook wel heel leuk... Ik vind dat hij raar doet. Hij wil naamsbekendheid; praat dan even met Boris, ga niet ineens 10 nummers uitgeven om aandacht te trekken.

En Boris plastische chirurgie? Ghehe, zijn neus ziet er niet uit alsof hij gemaakt is door een chirurg. Maar goed, dat lijkt me wel duidelijk.

Ik hoop zo dat zijn cd leuk wordt, de single is al leuk (vind ik dan).
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 08:29
BCR
BCR is offline
Oeh, ik heb die CD niet. Maar wel een aantal gedownload Springtime is echt leuk <3

Oh, en check deze site eens:
http://www.petersmulders.nl/show.php...=Boris%20Idols

Allemaal lieve foto's van Boris+vriendin+baby
Oud 07-05-2004, 10:57
Verwijderd
Ik heb ook even gedacht de cd te kopen, maar ik heb het toch niet gedaan. Ik zie nu ook dat ik een aantal van die nummers al van de sofuja site gehaald heb

En wat een lieve foto's <3
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:52
Verwijderd
Ah, de Nieuwe Revu is gestopt met die Sofuja CD, op dat gebied heeft BMG dus al iets gewonnen. Maar ja, de cd is wel al flink platina geworden... Ik hoop dat Boris dat ook weet te klaren met zijn single... (Die ik zeker ga kopen... ik, de persoon die nooit singles koopt... laat stáán singles van Idols-kandidaten)

(En ik, die heel erg tegen die cd van de NR is... heb die cd zelf ook )
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:56
WishfulDreaming
Citaat:
Andijvie schreef op 07-05-2004 @ 13:52 :
Ah, de Nieuwe Revu is gestopt met die Sofuja CD
Ik hoorde op de radio dat gewoon de hele oplage van dat blad + cd al op was.. of bedoel je dat ze niet meer cd's gaan drukken nu deze oplage uitverkocht is?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 13:00
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-05-2004 @ 13:56 :
Ik hoorde op de radio dat gewoon de hele oplage van dat blad + cd al op was.. of bedoel je dat ze niet meer cd's gaan drukken nu deze oplage uitverkocht is?
Ja, ik vind het ook nogal gek... ze moeten stoppen nu het eigenlijk al allemaal gebeurd is. BMG zit nog te denken aan een schade vergoeding ofzo. Maar ja, ik denk niet dat ze daar iets mee op schieten. Het kwaad is toch al geschiet. (Maar wel in een mooie vorm.)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 14:50
levi's
levi's is offline
Ben trug van vakantie...

Zucht Boris gewonnen... Het was te verwachten...
Kvond dat ze beide wel goed zongen in de finale...

Maar goed.. boris hoef ik niet meer te zien
Oud 07-05-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 07-05-2004 @ 13:52 :
Ah, de Nieuwe Revu is gestopt met die Sofuja CD, op dat gebied heeft BMG dus al iets gewonnen. Maar ja, de cd is wel al flink platina geworden... Ik hoop dat Boris dat ook weet te klaren met zijn single... (Die ik zeker ga kopen... ik, de persoon die nooit singles koopt... laat stáán singles van Idols-kandidaten)

(En ik, die heel erg tegen die cd van de NR is... heb die cd zelf ook )
Fangirl, fangirl
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 07-05-2004 @ 15:53 :
Fangirl, fangirl
Erg he?

Is het trouwens iemand opgevallen dat 'souldier' wel een grappige titel is?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 15:05
levi's
levi's is offline
Wordt niemand gek van 'Keep the Soul Alive' ?!

bleeeeeeeeeeeeegh!
Oud 07-05-2004, 15:56
BCR
BCR is offline
Citaat:
levi's schreef op 07-05-2004 @ 16:05 :
Wordt niemand gek van 'Keep the Soul Alive' ?!

bleeeeeeeeeeeeegh!
Jah, iedereen wordt er al gek van. Maar ik niet
Oud 07-05-2004, 15:59
levi's
levi's is offline
of al die engelse woorden tussendoor! aaaaah .
Oud 07-05-2004, 16:00
levi's
levi's is offline
tis niet zo dat ik geen engels kan ofzo, but please talk dutch or go 2 an other country where people talk english
Oud 07-05-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
levi's schreef op 07-05-2004 @ 16:59 :
dat valt best mee..

dat 'keep the soul alive' was ik zaterdag ook wel even moe, zo vaak werd het gezegd. Maar Boris wordt ook vaak gevraagd om het te zeggen, of eerder opgenomen beelden worden gebruikt. Dus volgens mij valt het op zich best wel mee hoe vaak ie dat zegt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 07-05-2004 @ 17:01 :
dat valt best mee..

dat 'keep the soul alive' was ik zaterdag ook wel even moe, zo vaak werd het gezegd. Maar Boris wordt ook vaak gevraagd om het te zeggen, of eerder opgenomen beelden worden gebruikt. Dus volgens mij valt het op zich best wel mee hoe vaak ie dat zegt.
heb je gelijk in. maar hem werd ook wel eens gevraagd waarom hij in de show moest blijven. Zijn antwoord: Keep the soul alive!
Dan kan je zeggen dat er naar gevraagd werd, maar aan de andere kant kan hij ook gewoon normaal reageren. Want dat is toch geen antwoord?!
Oud 07-05-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 07-05-2004 @ 17:38 :
heb je gelijk in. maar hem werd ook wel eens gevraagd waarom hij in de show moest blijven. Zijn antwoord: Keep the soul alive!
Dan kan je zeggen dat er naar gevraagd werd, maar aan de andere kant kan hij ook gewoon normaal reageren. Want dat is toch geen antwoord?!
ja, dat is ook waar
Maar er waren ook momenten dat presentatoren hem vragen zn lijfspreuk nog eens te geven, dus dan moet hij wel. Hij zegt het idd ook regelmatig vrijwillig, maar ik denk dat als hij het alleen vrijwillig en spontaan gezegd zou hebben, en er niet de hele tijd naar gevraagd werd, ik me er ook nog niet aan zou irriteren
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 17:15
BCR
BCR is offline
Citaat:
Bij Alice kon ik het niet uitstaan. Maar bij Boris vind ik het alleen maar leuk
Oud 07-05-2004, 18:27
WishfulDreaming
Citaat:
hahaha dat vond ik wel erg leuk bij fox kids, ging hij helemaal zeggen tijdens het liedje: 'second verse' en allemaal engelse termen, alsof die kiddo's dat begrijpen
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 18:54
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-05-2004 @ 19:27 :
hahaha dat vond ik wel erg leuk bij fox kids, ging hij helemaal zeggen tijdens het liedje: 'second verse' en allemaal engelse termen, alsof die kiddo's dat begrijpen
Dat had ik nog geen eens gehoord al die engelse dingetje's tussendoor.
Oud 07-05-2004, 19:10
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-05-2004 @ 19:27 :
En dat ie zijn microfoon naar zaal richtte zodat ze mee konden zingen met "papa was a rolling stone"... yeah right.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 19:36
WishfulDreaming
nou dat zongen ze wel echt hoor ! je hoorde de zaal een beetje met dat eerste regeltje meezingen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten