![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(iig niet in kleine hoeveelheden) |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is Gino de persoon geweest die Boris ontdekt heeft, met hem gewerkt heeft, hem zich heeft laten ontwikkelen tot wat hij was voor hij aan Idols begon, hem gepromoot en alles. En dat drie jaar lang. En nu Boris bekend is heeft hij nog geen enkele keer Gino's naam genoemd in wat voor 'n programma dan ook. Dat kan Gino niet hebben, want hij zegt: ik heb bij wijze van spreken Boris's stem 'ontmaagd'. En het enige wat hij met deze actie wil berijken is naamsbekendheid. Dat geeft Gino eerlijk toe. Ik vind het best begrijpelijk. Als jij drie jaar lang alles hebt gedaan om zo'n jongen bekend en succesvol te maken en hij zwijgt je ineens dood wanneer dat succes eenmaal bereikt is. Dát is pas verraden.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'Boris wat heb je een mooie stem!' 'Jaa dank je wel, dat komt door Gino!!'. Sure Ik vind het een domme actie van em. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dit is ook nog een leuk berichtje...
Hoeveel zouden ze dan totaal hebben verdiend? |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind het terecht. Als je 3 jaar lang alleen maar bezig bent om iemand te promoten, te verbeteren, te helpen en weet ik veel wat, dan mag je daar ook wat voor terug verwachten. In ieder geval dat ie minstens 1 keer vertelt over z'n tijd met Sofuja en dat dan heel even die naam genoemd wordt. Ik bedoel: in interviews vraagt men hem vaak genoeg naar Sofuja en wat ie deed enzo. Het is niet zo dat ie hele omwegen moet maken om die naam te kunnen noemen. Het past perfect in het gesprek. En hij heeft zelf de rechten van z'n nummers afgestaan...
||
Citaat:
||
Citaat:
(wat ik waarin heb gehoord weet ik niet meer, maar hierin ging het allemaal over Boris en Gino) Boris zegt zelf overigens dat ie niet weet dat ie de rechten heeft afgestaan, maar Gino zegt dat dat zeker wel gebeurd is. En het feit dat er geen rechterlijke stappen kunnen worden ondernomen tegen Gino maakt dat nog eens duidelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat Boris schoonheidsoperaties heeft gehad kan ik moeilijk geloven. Als je ziet hoe hij eruit zag bij de eerste auditie, dat was toch niet iemand die al een aantal operaties achter de rug had. Hoewel hij daar ook wel al heel erg leuk was ![]() En dat hele gedoe met Gino, ik hoorde maandag bij Barend en van Dorp er al wat over. Maar ik dacht eigenlijk niet dat Gino hem heeft geholpen beroemd te worden of door te breken, volgens mij waren ze gewoon samen een duo. En ik snap wel dat als het wel zo is, Gino dan naamsbekendheid wil, maar ik vind het toch een beetje raar om het dan zo te doen. Zo komt het meteen over van: 'ha, ik ken de persoon die idol is geworden, laat ik snel eens wat oude nummers van hem aan een blad verkopen, verdien ik lekker ook geld.' Niet zo gek dat mensen het dan ook zo opvatten. |
![]() |
||
Citaat:
en Boris schijnt iig een neusoperatie te hebben gehad. Maar al heeft hij er 20 gehad, dat maakt me echt niks uit. Ik vind schoonheidsoperaties geen negatieve dingen ofzo.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
gelukkig zijn er dan ook personen die de roddels uit de wereld helpen ![]() maar zoals ik al zei vind ik schoonheidsoperaties helemaal niet erg, dus het was ook niet erg geweest als het wel waar was.
||
![]() |
Citaat:
2. Ain'n no sunshine 3. Rockefella Girl 4. Kiss 5. Hard to handle 6. Soldier 7. Take me as I am 8. What's going on 9. Rebirth of the misty dawn 10. Tell me En ik heb 'm heus niet thuis. ![]() |
![]() |
|
Oeh, ik heb die CD niet. Maar wel een aantal gedownload
![]() Oh, en check deze site eens: http://www.petersmulders.nl/show.php...=Boris%20Idols Allemaal lieve foto's van Boris+vriendin+baby
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is het trouwens iemand opgevallen dat 'souldier' wel een grappige titel is? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat 'keep the soul alive' was ik zaterdag ook wel even moe, zo vaak werd het gezegd. Maar Boris wordt ook vaak gevraagd om het te zeggen, of eerder opgenomen beelden worden gebruikt. Dus volgens mij valt het op zich best wel mee hoe vaak ie dat zegt. |
![]() |
||
Citaat:
Dan kan je zeggen dat er naar gevraagd werd, maar aan de andere kant kan hij ook gewoon normaal reageren. Want dat is toch geen antwoord?!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar er waren ook momenten dat presentatoren hem vragen zn lijfspreuk nog eens te geven, dus dan moet hij wel. Hij zegt het idd ook regelmatig vrijwillig, maar ik denk dat als hij het alleen vrijwillig en spontaan gezegd zou hebben, en er niet de hele tijd naar gevraagd werd, ik me er ook nog niet aan zou irriteren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd