![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het liedje dat won vind ik wel leuk, maar alleen door de show. ach volgend jaar mss beter of helemaal maar niet meer mee doen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en daarbij ook nog het publiek in de zaal wat steeds meer 'boe' begon te roepen en te fluiten bij de voorspelbare votes.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en nog steeds is het niet gelukt |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
België: 22e ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Italy, we want you back!!
|
![]() |
Oh ja, en als die vakjury terugkomt, laat dan ook alle landen maar gewoon weer in hun eigen taal zingen!!!! Want Servië heeft bewezen dat dit ook heeeeeelemaal goed kan komen!
Ook dat is trouwens nog een reden waarom Italië niet meedoet. Ik weet trouwens niet of iemand van jullie die jodelact uit Wit-Rusland heeft gezien in de halve finale, maar dat is dus hét voorbeeld waarom die Oost-Europese landen niet in het Engels moeten zingen, was onverstaanbaar. En Kroatië is veeeeel mooier in het Kroatisch, voor mij dan onverstaanbaar maar lang leve internet, alle vertalingen zijn te vinden!
|
![]() |
Eigen schuld. moeten ze maar niet zoveel Oost-Europese landen meelaten doen (en opnemen in de EU)
Als er niks veranderd zul je zien dat volgend jaar de Oost - en Zuid-Oost Europese landen weer hoger zullen scoren dan de West-Europese landen. En dat nummer van Nederland zou toch nooit kunnen winnen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat was het nummer van nederland slecht en wat was die gitarist lelijk!
![]() ![]() een gespierde kerel in een naveltruitje of een hoogblonde anerexia del op naaldhakken en een glitterjurk en geil setje dansers maakt je een winnaar... nederland leert het ook nooit ![]() |
![]() |
|
![]() |
k snap eindelijk die vriendjespolitiek hehe kijk en ook waarom balkan zoveel punten heeft gekregen (heb uitleg gekregen van iemand die er vandaan komt)
vroeger viel balkan onder het turkse rijk ofzo dat had allemaal dezelfde muziekstijl overgehouden toen het weg was, later is joegoslavie gesplitst en nou doet het met 6 ofzo landen mee en... en omdat zij nou eenmaal die stijl zijn gewend en die muziek leuk vinden stemmen ze daarop (duh) ,maar al die landen waren in oorlog en gaven elkaar veel punten om de muziek want kroatie en servie mogen elkaar niet zo en albanie en servie ook niet zo heb ik het begrepen, een ander ding is dat veel oost europseese landen in de top 5 zaten is omdat zij toch meer een show gaven en niet alleen twee ventjes op een kruk die niet eens echt gitaar speelden, oekraine maakte er een show van ik bedoel zonder die dans en kleren was het een ^&^%&^% nummer geweest de oost europese landen willen laten zien dat zij echt iets hebben en zij vinden muziek heel belangrijk en playbacken niet frankrijk bijv. heeft meer iets ov we doen de idol we gaan gewoon door maakt niks uit , die andere landen moeten zich bewijzen. ik heb de show niet helemaal gezien alleen de uitslag en een paar laatste nummers maar wel iedereen aan het einde het was ok maar niet mijn ding
|
Nederland en Polen verdiende naar mijn mening veel meer.
Door al die kontlikkers die elkaar steeds 12 punten geven is het bijna onmogelijk dat landen als Nederland hoog eindigen. Het lijkt wel alsof sommige landen niet eens luisteren naar de liedjes en gewoon blindelings stemmen. Gatverdamme man. Verder vond ik het allemaal wel leuk, geweldige organisatie van Turkije (leuke dansjes vooral) en een paar leuke nummers. Mijn persoonlijke top 8: 01. For Real (Turkije) 02. Wild Dance (Oekraïne) 03. Love Song (Polen) 04. Without You (Nederland) 05. Can’t Wait Until Tonight (Duitsland) 06. If My World Stopped Turning (Ierland) 07. The Image of You (Albanië) 08. On Again...Off Again (Malta)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgend jaar moeten we er gewoon niet bij zeggen welk nummer van welk land komt, dan is de uitslag tenminste wat eerlijker
![]() (niet zelf bedacht dit, maar k vind het een goed idee ![]() Maargoed, ik vond 't wel grappig om te kijken, alleen erg jammer dat we zo weinig punten hebben gekregen (en vooral dat het vreselijke nummer van Bosnie wél bij de hoogstgenoteerde helft zat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
En nederland is gewoon dikke flut..........weer zo'n kut nummer a la: I can Fly over mountains over seeheeheeeee......
![]() Nix we houden het mooi rustig en kaal.....dat valt op ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
weet iemand een site misschien met de naam van de artiest en een foto erbij.......ik download allemaal verkeerde rommel omdat ik niet weet wie wie is
![]() Wie is da ene meisje dat won bij idols???? met da lange zwarte haar en die zo leuk in de camera kon kijken volgens de 2 luitjes die ondertussen praatte? Help ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nederland, belgie, luxemburg, engeland, ierland, oostenrijk, zwitserland, noorwegen, findland, zweden, Duitsland, spanje, frankrijk, portugal, malta en israel. geen gezeur meer met voorrondes maar gewoon een leuke werdstijd om de beste zang. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
warom kicken ze israël er zoizo niet helemaal uit, net zoals in de uefa?? ik bedoel turkije ok, dat licht voor een groot gedeete dichterbij dan cyprus en is gedeeltelijk nog in europa maar israël... warom niet syrië en marokko en al die noord-afrikaanse landen of georgië enzo?? wat een onzin... israël... pfff |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat van die vriendjespolitiek is al jaren en echt niet ineens meer omdat er nu meer balkanlanden meedoen. Ik vond trouwens het Nederlandse commentaar verschrikkelijk vandaar dat ik de meeste tijd met het Belgische commentaar heb zitten kijken en af en toe even heb geluisterd wat de Engelsen en de Duitsers te zeggen hadden (met name met het aankondigen van hun eigen land).
||
Citaat:
|
![]() |
Wow, wat werd er veel vals gezongen.
![]() Ik vond 't liedje van Duitsland wel leuk, maar ook dat was verschrikkelijk vals. Dus, als 't zuiver gezongen was, had dat best mogen winnen van mij. Maar ik vond 't echt een flutsongfestival dit jaar. Is er volgend jaar weer zo'n halvefinale-regeling? Volgend jaar trouwens 50e keer he. Yay. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoewel die geen zwart haar had (dacht ik) maar geloof dat dat de enige is die van Idols kwam. toch?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Eurovisie Songfestival 2006 Verwijderd | 427 | 26-05-2006 01:08 | |
Muziek |
Lordi grote winnaars Eurovisie songfestival 2006! Shadow-sword | 4 | 21-05-2006 13:06 | |
Films, TV & Radio |
Het Eurovisie Songfestival 2005 Love_Fulfilled | 290 | 04-06-2005 13:41 | |
Muziek |
Eurovisie Songfestival.. Shadina | 44 | 13-05-2004 08:16 | |
Muziek |
Enquete: Eurovisie Songfestival 2004 Love_Fulfilled | 23 | 25-04-2004 15:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Eurovisie songfestival 2e rangs evenement? Tox | 40 | 04-06-2002 14:49 |