Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2005, 11:50
HybridTheory
HybridTheory is offline
Ik vraag me af of de mensen die Spanje noemen door hebben dat Spanje heel wat meer is dan alleen Salou en Lloret ...
Advertentie
Oud 19-02-2005, 14:10
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
Snoopy249 schreef op 05-02-2005 @ 00:51 :
Rusland, Roemenië, Oekraïne, Wit-Rusland, Litouwen, Letland, Denemarken, Georgië, IJsland..

Dat lijken me nou echt gewoon ROTlanden

Sommige mensen willen niet naar Turkije, maar dat vind ik zo raar, de turken zijn daar hélemaal niet zoals hier.
En de landen waar ik niet heen wil lijken me gewoon saai en koud.
Oekraine is best mooi land hoor
vooral na de Oranje Revolutie
ik ga daar in de zomer naartoe....superchilll
Oud 19-02-2005, 14:24
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
oostblok zou ik eerder mijden. verder de warmere zuideuropese landen. het midden-oosten niet te vergeten. noord-amerika. bepaalde delen van azie, in china zul je me niet gauw tegenkomen. en verder.. .
Oud 23-02-2005, 08:48
jaguarXtype
jaguarXtype is offline
ik mijd alle landen waar nog geen democratie is
en IJsland is niet zo koud, niet op de naam afgaan want wat denk je dan bij Groenland? lkkr groen.
IJsland heeft een heel mild klimaat, ongeveer zelfde winters als hier alleen de zomer is wel wat koeler(cooler)
Oud 23-02-2005, 16:29
Verwijderd
Bepaalde delen van Mexico-city zul je mij nooit vinden.
Oud 26-02-2005, 22:08
kirsje17
kirsje17 is offline
ik zou niet in nederland willen blijven denk ik maar ja elkland heeft wel wat... k denk dat je er niets over kan zeggen als je er niet geweest bent
Oud 27-02-2005, 17:37
Mingster
Mingster is offline
Een vakantie vind ik pas een beetje geslaagd als die zich in het buitenland afspeelt, dus ik zou niet in Nederland willen blijven omdat je er al de hele tijd bent. Het is hier al klein, je kunt overal in een paar uur komen met de trein o.i.d.

Verder vind ik landen met strenge normen en waarden niet zo fijn, te koude landen ook niet en landen (of gedeeltes van landen) waar honger en armoede is, zoals delen in Afrika of Azie. Het is niet zo dat ik die beelden niet wil zien, maar ik denk dat ik er zo gedeprimeerd en droefgeestig van zou worden dat ik uiteindelijk niet het gevoel zal hebben van vakantie.
Oud 28-02-2005, 12:32
Sandersss
Sandersss is offline
Libanon e.d.

Mij niet gezien
Oud 28-02-2005, 16:35
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Citaat:
jaguarXtype schreef op 23-02-2005 @ 09:48 :
ik mijd alle landen waar nog geen democratie is
en IJsland is niet zo koud, niet op de naam afgaan want wat denk je dan bij Groenland? lkkr groen.
IJsland heeft een heel mild klimaat, ongeveer zelfde winters als hier alleen de zomer is wel wat koeler(cooler)
Deze winter is het in Ijsland donker, en vooral koud geweest. Overdag -10 en 's nachts nóg kouder, dat is toch anders dan hier.

Ik zou niet graag naar Frankrijk gaan. Ik ben echt overal in dat land al geweest.
Oud 01-03-2005, 14:08
Toet0r
Toet0r is offline
Ik hoef écht niet naar Salou enzo, dat trekt me gewoon écht niet. Ik hou veel van uitgaan en feesten, maar dan wel op mn eigen manier. Geef mij maar een vakantie met dingen doen
Oud 11-03-2005, 21:37
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik wil echt niet naar turkije, marokko, tunesie, dat soort landen. Mijn ouders zijn op huwelijksreis geweest naar Tunesie (ja, is al lang geleden), en die wilden er nooit meer terug.
Mijn oma is net terug uit Marokko, en ze vond t er verschrikkelijk.
zoiezo trekken die landen me totaal niet.
Oud 12-03-2005, 18:57
Love: a passion
Love: a passion is offline
Irak en Iran!

Vreselijk! Dat zijn de laatste landen waar ik ooit van m'n leven heen ga.
Oud 18-03-2005, 14:27
Mus
Mus is offline
Denk niet in landen!

Maargoed, waar ik niet heen wil is naar de eilandjes in de Zuidzee die voor de komende 1000 jaar radio-actief besmet zijn.. (weet ff niet hoe die heten).

Het valt me op dat veel mensen 'Oostbloklanden' als negatief noemen, WAAROM? Behalve Wit-Rusland en missch. Moldavië (maar daar weet ik niets van, vergeef me) kan ik geen reden verzinnen? (en natuurlijk naar de paar dorpjes in de Oekraïne die radio-actief zijn, sorry , hou niet zo van radio-activiteit, trauma aan )
Oud 24-03-2005, 10:59
Psychedelic
Psychedelic is offline
Landen waar mensen naar toe gaan om met hun dikke, witte lijf aan het strand te gaan liggen. Rugzak op, klimspullen mee en de wildernis in. Zo ziet mijn ideale vakantie eruit. Zelf zou ik nog liever vast komen te zitten met m'n am onder een rotsblok dan mijn vakantie door te brengen aan een spaanse costa.
Oud 25-03-2005, 13:22
thunder110
thunder110 is offline
belgie.
Oud 25-03-2005, 23:53
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
midden oost, landen
Oud 28-03-2005, 19:43
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Irak
Oud 13-04-2005, 09:25
freggeltjuh
freggeltjuh is offline
tsja.. ijsland is echt een te mooi land om over te slaan! voor de temperatuur hoef je het niet te laten...

landen waar ik niet naar toe ga? dat zullen denk ik wel de de landen in het midden oosten zijn... buiten dat trekt frankrijk en noord-amerika me niet zo, maar dat kan ik mis hebben omdat ik er nooit geweest ben... het idee dat ik er van heb lijkt me minder als in andere landen..
Oud 24-04-2005, 11:57
FreeZzze
FreeZzze is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 28-02-2005 @ 13:32 :
Libanon e.d.

Mij niet gezien
Pas nog geweest, niet eens iets van een aanslag gemerkt toen we daar waren (en er werden wel een stuk of 3 gepleegd geloof ik???) Gewoon niet naar buiten gaan 's nachts... Wel mooi land hoor Lijkt een beetje op Kroätië...

Waar ik niet naartoe wil? Galapagos Eilanden Bah al die beesten!
Oud 24-04-2005, 12:13
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
FreeZzze schreef op 24-04-2005 @ 12:57 :
:
Waar ik niet naartoe wil? Galapagos Eilanden Bah al die beesten!
Niet joh mij lijkt dat echt super. Er worden ook maar 40.000 toeristen per jaar toegelaten om het milieu daar te beschermen.
Oud 24-04-2005, 19:20
Kim18
Kim18 is offline
Ergens in het Midden-Oosten ...
Oud 25-04-2005, 17:52
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Kim18 schreef op 24-04-2005 @ 20:20 :
Ergens in het Midden-Oosten ...
idem
Oud 30-04-2005, 10:49
Nyawa
Irak, Israël of andere oorlogsgebieden lijken me nou niet echt ideaal.
Oud 30-04-2005, 11:04
bij
bij is offline
Citaat:
Anneka schreef op 22-05-2004 @ 11:04 :
zeker niet naar het middenoosten en al helemaal niet naar de oostblok landen als polen, roemenië en wit-rusland.
Polen vind ik 1 van de mooiste landen, maar dat komt omdat ik daar familie heb enzo op een boerderij. Dan is et leuk dan zit je midden op t platteland enzo
Oud 09-05-2005, 18:37
W1A
W1A is offline
Citaat:
Rolling Stone schreef op 01-06-2004 @ 17:09 :
Ik wil echt van mijn leven niet naar australie. Jezus wat lijkt me dat een saai kutland zeg. verder lijkt nieuw zeeland me niks.
haha net de twee landen die boven aan mijn verlanglijstje staan! Ik wil daar echt zo graag heen!!!

Uhm mijn trekt India niet echt
Oud 09-05-2005, 22:38
Romance
Romance is offline
ik word echt best wel moe van al die mensen die israel nog steeds een gevaarlijk oorlogsgenied noemen!

ik kan je wat vertellen ik ben er in de kerstvakantie geweest en het was super ontspannen en relaxed...oh ja en voor de mensen die denken dat het een of ander onderontwikkeld land is vol met kamelen, you're wrong.Het is zelfs bijna moderner dan nederland aangezien het door de steun van amerika erg veramerikaniseerd is (maar dan in combinatie met de eige unieke cultuur) dus je hebt de modernste shoppingmalls de modernste strandtenten de modernste muziek en alles

ik doe dit jaar eindexamen en ik ben er zelfs over aan het nadenken om er volgend jaar 10 maanden te gaan wonen (alleen reageert mijn hele omgeving er niet bijzonder positief op) of ik wil een half jaartje backpacken in australie...een erg moeilijke keuze!
Oud 10-05-2005, 17:53
Stefanie
Stefanie is offline
Rusland en andere arme en/of koude oostblok-landen.
Oud 14-05-2005, 10:45
Verwijderd
De Verenigde Staten en China, gezien de regimes daar
Oud 14-05-2005, 14:56
Roxy
Roxy is offline
Ik zou geen enkel land geheel per definitie meteen afkeuren. Er zijn natuurlijk wel gebieden waar de situatie (tijdelijk) niet veilig is en daar zou ik dan wat minder snel heen gaan. En mijn voorkeur gaat ook uit naar landen die qua cultuur/architectuur/landschap verschillen van nederland. En momenteel heb ik eerst mn zinnen gezet op oosteuropa, van kroatie tot estland en hoop ook binnekort een keer rusland te kunnen gaan bekijken.
Oud 15-05-2005, 15:10
ellen16
ellen16 is offline
Niet naar het Midden Oosten maar ook niet naar de Spaanse Costa's. Ik moet er niet aan denken dat ik de hele dag tussen de bierzuipende en frikadellen etende Nederlanders moet zitten.

Regels voor berichten