Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2004, 09:01
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Op dit moment toch als eerste om een beetje gelukkig leven te hebben.
Mocht ik ooit gaan geloven in de hemel/hel dan zal dat wel veranderen.
Oud 24-11-2004, 22:51
kwakkokwakko
kwakkokwakko is offline
Alles wat niet eeuwig duurt heeft UITEINDELIJK geen enkele zin.
Oud 24-11-2004, 23:48
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
kwakkokwakko schreef op 24-11-2004 @ 23:51 :
Alles wat niet eeuwig duurt heeft UITEINDELIJK geen enkele zin.
prediker, zalig boek.
Oud 26-11-2004, 12:08
leonkorn
leonkorn is offline
Citaat:
cartman666 schreef op 25-11-2004 @ 00:48 :
prediker, zalig boek.
Vooral de conclusie dat je om de tijdelijkheid te overwinnen, dus bij de Eeuwige moet zijn......
Oud 26-11-2004, 22:32
kwakkokwakko
kwakkokwakko is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-10-2004 @ 09:05 :
Godverdomme, de zoveelste irritante gelovige die zweert dat de bijbel zijn leven heeft veranderd. Daar zaten we nu echt op te wachten.

Slechte start van een zin. Tweede gedeelte van de zin zegt iets over de zeer geringe informatie van het onderwerp van de schrijver. Tweede zin getuigt van een passieve houding wat de eerste zin weer verklaart.
Oud 26-11-2004, 22:43
kwakkokwakko
kwakkokwakko is offline
Citaat:
RanC schreef op 15-11-2004 @ 20:35 :
Haha, wat grappig.

Laten praktisch al die andere biologen het nou net wél eens zijn met de evolutietheorie.
En hé, wat heb je me daar? Voor de rest alleen maar dom gezeik waar geen enkel bewijs voor is.

Met andere woorden:

"Bewijs" is
Voor evolutie moet je een wel heel groot geloof hebben of je moet het je aan laten leuteren door mensen die jij graag hoort leuteren. Lees een ei zonder kip van drs. Ben Hobrink en je weet het. Na die tijd wil ik je wel spreken. Maar ik denk dat de uitdaging te groot en te gevaarlijk voor je is want je zult je geloof moeten veranderen en dat doet een "Zichzelfrespekterend" mens niet.
Oud 26-11-2004, 22:45
kwakkokwakko
kwakkokwakko is offline
Citaat:
RanC schreef op 16-11-2004 @ 11:39 :
Tuurlijk, er is geen enkel bewijs voor het bestaan van een God, en zélfs áls hij er is, hoe is hij dan onstaan he? Zo maar uit het niets? Oh my fucking god,whaddayaknow... de bigbang theorie komt ook "uit het niets". (wat dus niet zo is, maar ach)

Dus hahahaha I lach je toe, geef eerst maar eens harde bewijzen voor al die onzin van je.
Alpha en Omega
Oud 26-11-2004, 22:52
kwakkokwakko
kwakkokwakko is offline
Citaat:
RanC schreef op 16-11-2004 @ 22:02 :
Alle delen. Daar zitten ze vast wel tussen.

Vraag maar rond op dit forum, er zullen vast wel mensen zijn die hier in geloven. Dat zijn er dus al meer dan een. En welke mensen hebben "Hem gezien"? Geef eens bewijzen, noem eens feiten? Wie precies? En wanneer?

Bewijs daarvoor?

Er kan aan de waarheid van ALLE Bijbelse boeken worden getwijfeld.

Bewijs voor dat van de kruisiging? Trouwens, het verhaal van Noach o.a. kan gewoon niet gebeurd zijn.

Ik geloof niet in "plannen" van een niet bestaand wezen. En mocht 'ie al bestaan, dan is het een arrogante, egocentrische, sadistische, irritante klootzak.
Verbazingwekkende sterke antwoorden. Waar heb jij een cursus discuseren gedaan. En wat een enorme kennis spreekt er uit jou gebrabbel.
De moeite voor mij niet waard om nog verder op te reageren. Te laag
Oud 27-11-2004, 22:15
domino4u
domino4u is offline
Citaat:
phensicske schreef op 12-10-2004 @ 21:17 :
Proberen het beste uit mezelf te halen om zo een beter gevoel in me te krijgen en geen spijt te hebben van mijn leven.
Mee eens. En als ik in dit proces ook nog anderen van dienst kan zijn, leed verlichten, wijsheid brengen, domheid voorkomen. Kan ik na mijn dood al mijn daden met plezier herzien.
Oud 27-11-2004, 23:08
flikkenlovertje
flikkenlovertje is offline
Ik leef voor mijn job!
Het klinkt waarschijnlijk of ik een werkverslaving ofzo heb, maar dat is natuurlijk niet het geval, he
Ik ben kinderpsychologe en ik heb er heel veel voor over dat mijn cliënten zich weer heel wat beter in hun vel gaan voelen. Maar niet ten koste van alles. Mijn gezin, familie, vrienden en mijn vriend zijn nog altijd het belangrijkste voor mij. Zij gaan voor alles
Dat is nog zo'n doel in mijn leven : Zorgen dat zij gelukkig zijn en blijven (En als zij dat zijn, ben ik dat ook )
Oud 30-11-2004, 17:04
silketje
silketje is offline
om te sterven...
Oud 02-12-2004, 11:54
RanC
RanC is offline
Misschien kan Kwakkokwakko zelf eens wat zinnigs zeggen in plaats van de antwoorden van mij en nare af te kraken zonder enige zinnige onderbouwing?

Kthxdai!

-PS- als iemand een cursus discusiëren nodig heeft, dan ben jij het wel. KYAA!
Oud 02-12-2004, 14:19
halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:
RanC schreef op 02-12-2004 @ 12:54 :
Misschien kan Kwakkokwakko zelf eens wat zinnigs zeggen in plaats van de antwoorden van mij en nare af te kraken zonder enige zinnige onderbouwing?

Kthxdai!

tot nu toe is kwakkokwakko de enige hier die met goede argumenten is gekomen. er wordt hier de hele tijd gesproken over bewijs. er valt niks te bewijzen. ook de evolutietheorie niet, of 1+1=2 for all that matters. de wetenschap is net zo keihard een religie als het christendom of asatru. het maakt allemaal helemaal niet uit, geloof lekker waar je in wil geloven de kans is 1 op oneindig dat je het goed hebt.
Oud 02-12-2004, 18:57
legatus
legatus is offline
Citaat:
halveschizo schreef op 02-12-2004 @ 15:19 :
tot nu toe is kwakkokwakko de enige hier die met goede argumenten is gekomen. er wordt hier de hele tijd gesproken over bewijs. er valt niks te bewijzen. ook de evolutietheorie niet, of 1+1=2 for all that matters. de wetenschap is net zo keihard een religie als het christendom of asatru. het maakt allemaal helemaal niet uit, geloof lekker waar je in wil geloven de kans is 1 op oneindig dat je het goed hebt.
De wetenschap zal zichzelf herzien als een theorie onjuist blijkt te zijn. Dat de wetenschap gebaseert is op onze ervaringen en beleving betekent niet dat het onwaar is.
Oud 02-12-2004, 19:04
legatus
legatus is offline
Citaat:
kwakkokwakko schreef op 26-11-2004 @ 23:43 :
Voor evolutie moet je een wel heel groot geloof hebben of je moet het je aan laten leuteren door mensen die jij graag hoort leuteren.
Ik heb een boek die de evolutie perfect verklaard en een boek dat die evolutie perfect weerlegd. Welke heeft jouw voorkeur?
Oud 05-12-2004, 18:47
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Vind het leven zoiezo niet echt zinvol, en heb ook niet echt een doel. Wat ik wel belangrijk vind is om totdat ik dood ben zoveel mogelijk lol te hebben, zoveel mogelijk gelukkige mensen om me heen te zien en later standaard met een lieve man, kindjes, een mooi huissie en een gave auto gelukkig te worden
Oud 13-12-2004, 03:49
halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:
legatus schreef op 02-12-2004 @ 20:04 :
Ik heb een boek die de evolutie perfect verklaard en een boek dat die evolutie perfect weerlegd. Welke heeft jouw voorkeur?
ik zou ze beiden graag lezen aangezien ik het uberhaubt met beiden niet eens ben maar andere mensen er mischien wel mee kan provoceren.
Oud 13-12-2004, 22:51
kwakkokwakko
kwakkokwakko is offline
Citaat:
RanC schreef op 02-12-2004 @ 12:54 :

Kthxdai!

Anthony Flew. Wetenschapper met een zeeeer hoog aanzien. 81 jaar oud. Atheist. Moet na al zijn wetenschappelijke onderzoeken toch inzien dat er een God bestaat. Meer onderbouwing is niet nodig. Ik heb ook geen zin om te moeten "bewijzen" tegenover iemand die de bewijzen op voorhand al niet wil zien. Bewijs genoeg. Nu de wil nog.
Oud 14-12-2004, 01:17
halveschizo
halveschizo is offline
you go girl!
Oud 14-12-2004, 17:55
mimima
mimima is offline
Citaat:
ChildOfTheNight schreef op 06-11-2004 @ 14:37 :
God.
Oud 15-12-2004, 14:06
Verwijderd
Ik leef voor muziek en mijn vrienden, zonder doel.
Oud 15-12-2004, 14:42
DvoorA
DvoorA is offline
ik heb geen doel, ik zal toch nooit weten of het allemaal een doel heeft. Dus ik wil gewoon zoveel mogelijk leuke dingen doen en een hoop lol hebben en dan heb ik een goed leven geleefd Soms zoek ik wel naar antwoorden op die vraag, maar die krijg je toch niet...je wordt helemaal depressief als je constant denkt:heeft het leven een doel? You only live once so live a good life...
Oud 16-12-2004, 20:10
Skilly
Skilly is offline
Voortplanten en sterven

Ik heb geen flauw idee maar ben blij dat ik leef
Oud 26-12-2004, 00:11
blupp
blupp is offline
T wordt een beetje erg vermoeiend om alles te kopieren wat over het geloof gaat naar een ander topic en dan daarop te reageren dus ik doe het lekker toch hier
Mijn levensdoel is vriendschappen sluiten, geestelijk groeien, voor God leven, andere mensen helpen en nog een hoop dingen
Sommigen mensen mogen wel een beetje respectvoller reageren op mensen die geloven, t is echt triest om gelovige mensen stom/dom/whatever te noemen... laat ze lekker in hun waarde, als ze je dwingen ofzo om te bekeren is het idd irritant maar dat ligt dan aan die persoon, niet elk gelovig persoon is opdringerig(gelukkig )
Ik weet nog hoe irritant het was toen iemand steeds aan het zeiken was over God voor ik Hem leerde kennen, de tijd komt vanzelf dus proberen te bekeren lukt meestal toch nooit.
Sommige mensen willen de hele wereld verbeteren...nou sorry, je kan zo een paar mensen noemen die hier gereageerd hebben die daar tegenin zullen gaan omdat ze geen respect kunnen opbrengen blijkbaar voor andermans standpunt
Bewijs? Waarom wil je bewijs als je jouw mening toch al klaar hebt, laat het dan lekker hangen en reageer hier niet meer ofzo.. ik wou ook bewijs, ik ben blij dat ik niet zo koppig reageerde maar gewoon dacht, hey dat is wel een gezellige vereniging(t was nieteens echt een kerk) en ik stel me er gewoon voor open, want stel dat God bestaat dan heb ik hem wel erg hard nodig. Toen ik dat had besloten kwamen er bijna elke dag mensen op me af of vrienden die me hielpen en in 1 jaar ben ik compleet veranderd. Voor die zeikmensen hier zal het wel weer irritant zijn om te lezen, maar ik VOND het al genoeg bewijs voor ik geloofde dat er echt wel een God ergens is want anders geloofde heus niet zo een groot deel van de wereld in een god. Hier in Nederland is het heel anders gesteld dan in andere delen van de wereld, hier gelooft iedereen in zichzelf(dat is tenminste iets..) of helemaal nergens in, maar ja ze komen er ooit wel uit..ik bid voor jullie
Ik ben geen idioot ofzo, ik ben koppig van natuur zoals bijna iedereen hier en ik wilde ook echt duidelijk bewijs, en toen ik me er voor openstelde kreeg ik dat ook, ik had een hoop vragen, waarom klopt dit en dat niet maar dat is me allemaal uitgelegd door verschillende mensen, ik laat me niet zomaar wat voorschotelen voor ik er met mijn gezonde verstand ook rustig over heb nagedacht en al die dingen die ik hoorde klopten, ik had een half jaar geen school dus ik ging elk weekend een bijbelschool volgen en zo leerde ik jezus beter kennen en ik heb genoeg bewijs gehad en de mensen die mij kennen voor en na ik geloofden ook want ik ben een compleet ander persoon maar dit zal de meeste mensen hier toch niet interesseren maar ik was toch al aan het typen

@ranC>> je zal best een fijne kerel zijn, maar hou nou gewoon op met zeuren over bewijs want dat kan niemand je geven als je er bij voorbaat toch al tegen bent, dat is gewoon zo. Met de wetenschap ook, men kan zeggen dat continenten verschuiven en ik kan zeggen , dat geloof ik niet Stom voorbeeld maar het komt een beetje op hetzelfde neer, als je niet wilt geloven is het jouw keus en ga dan ook niet vragen om bewijs want de mensen die ECHT geloven en Jezus kennen haal je toch niet meer van het geloof af.

Laatst gewijzigd op 26-12-2004 om 00:17.
Oud 26-12-2004, 12:47
legatus
legatus is offline
Citaat:
kwakkokwakko schreef op 13-12-2004 @ 23:51 :
Anthony Flew. Wetenschapper met een zeeeer hoog aanzien. 81 jaar oud. Atheist. Moet na al zijn wetenschappelijke onderzoeken toch inzien dat er een God bestaat. Meer onderbouwing is niet nodig. Ik heb ook geen zin om te moeten "bewijzen" tegenover iemand die de bewijzen op voorhand al niet wil zien. Bewijs genoeg. Nu de wil nog.
Flew bedoelt met 'god' niet zoals de bijbel of andere religies hem omschrijven. Dat werd wel duidelijk in het artikel over zijn 'bekering'.
Oud 26-12-2004, 16:59
Fainne
Fainne is offline
ik vind dit leven ook zinloos, ik ben het kotsbeu

maar ik blijf, omdat ik toch een pieeeeepppklein beetje graag wil weten wat er nog met me kan gebeuren
Oud 26-12-2004, 23:00
kwakkokwakko
kwakkokwakko is offline
Citaat:
blupp schreef op 26-12-2004 @ 01:11 :
T wordt een beetje erg vermoeiend om alles te kopieren wat over het geloof gaat naar een ander topic en dan daarop te reageren dus ik doe het lekker toch hier
Mijn levensdoel is vriendschappen sluiten, geestelijk groeien, voor God leven, andere mensen helpen en nog een hoop dingen
Sommigen mensen mogen wel een beetje respectvoller reageren op mensen die geloven, t is echt triest om gelovige mensen stom/dom/whatever te noemen... laat ze lekker in hun waarde, als ze je dwingen ofzo om te bekeren is het idd irritant maar dat ligt dan aan die persoon, niet elk gelovig persoon is opdringerig(gelukkig )
Ik weet nog hoe irritant het was toen iemand steeds aan het zeiken was over God voor ik Hem leerde kennen, de tijd komt vanzelf dus proberen te bekeren lukt meestal toch nooit.
Sommige mensen willen de hele wereld verbeteren...nou sorry, je kan zo een paar mensen noemen die hier gereageerd hebben die daar tegenin zullen gaan omdat ze geen respect kunnen opbrengen blijkbaar voor andermans standpunt
Bewijs? Waarom wil je bewijs als je jouw mening toch al klaar hebt, laat het dan lekker hangen en reageer hier niet meer ofzo.. ik wou ook bewijs, ik ben blij dat ik niet zo koppig reageerde maar gewoon dacht, hey dat is wel een gezellige vereniging(t was nieteens echt een kerk) en ik stel me er gewoon voor open, want stel dat God bestaat dan heb ik hem wel erg hard nodig. Toen ik dat had besloten kwamen er bijna elke dag mensen op me af of vrienden die me hielpen en in 1 jaar ben ik compleet veranderd. Voor die zeikmensen hier zal het wel weer irritant zijn om te lezen, maar ik VOND het al genoeg bewijs voor ik geloofde dat er echt wel een God ergens is want anders geloofde heus niet zo een groot deel van de wereld in een god. Hier in Nederland is het heel anders gesteld dan in andere delen van de wereld, hier gelooft iedereen in zichzelf(dat is tenminste iets..) of helemaal nergens in, maar ja ze komen er ooit wel uit..ik bid voor jullie
Ik ben geen idioot ofzo, ik ben koppig van natuur zoals bijna iedereen hier en ik wilde ook echt duidelijk bewijs, en toen ik me er voor openstelde kreeg ik dat ook, ik had een hoop vragen, waarom klopt dit en dat niet maar dat is me allemaal uitgelegd door verschillende mensen, ik laat me niet zomaar wat voorschotelen voor ik er met mijn gezonde verstand ook rustig over heb nagedacht en al die dingen die ik hoorde klopten, ik had een half jaar geen school dus ik ging elk weekend een bijbelschool volgen en zo leerde ik jezus beter kennen en ik heb genoeg bewijs gehad en de mensen die mij kennen voor en na ik geloofden ook want ik ben een compleet ander persoon maar dit zal de meeste mensen hier toch niet interesseren maar ik was toch al aan het typen

@ranC>> je zal best een fijne kerel zijn, maar hou nou gewoon op met zeuren over bewijs want dat kan niemand je geven als je er bij voorbaat toch al tegen bent, dat is gewoon zo. Met de wetenschap ook, men kan zeggen dat continenten verschuiven en ik kan zeggen , dat geloof ik niet Stom voorbeeld maar het komt een beetje op hetzelfde neer, als je niet wilt geloven is het jouw keus en ga dan ook niet vragen om bewijs want de mensen die ECHT geloven en Jezus kennen haal je toch niet meer van het geloof af.
Ik sluit me bij je aan.
Oud 26-12-2004, 23:14
Verwijderd
Citaat:
halveschizo schreef op 02-12-2004 @ 15:19 :
Oh pah-lease.
Oud 27-12-2004, 09:09
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 26-12-2004 @ 01:11 :

bla
Het wordt ook een beetje vermoeiend om te moeten blijven opmerken dat die discussie hier niet hoort. Mij werd in mijn christelijke opvoeding nog geleerd om te luisteren.
Oud 27-12-2004, 17:57
halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:
Fainne schreef op 26-12-2004 @ 17:59 :
ik vind dit leven ook zinloos, ik ben het kotsbeu

maar ik blijf, omdat ik toch een pieeeeepppklein beetje graag wil weten wat er nog met me kan gebeuren
niet zeuren gewoon toegeven! eigenlijk ben je bestwel benieuwd
Oud 27-12-2004, 21:53
RanC
RanC is offline
Citaat:
Mutant schreef op 27-12-2004 @ 10:09 :
Het wordt ook een beetje vermoeiend om te moeten blijven opmerken dat die discussie hier niet hoort. Mij werd in mijn christelijke opvoeding nog geleerd om te luisteren.
Oud 27-12-2004, 22:48
blupp
blupp is offline
Ow, ja dat heb ik best geleerd ook, maar het probleem is dat ik een beetje lui ben en het was al laat...beetje stom om dan nog rond te gaan zoeken bij religiegedoe naar het goeie topic en dan nog overal een beetje antwoord op te geven, ik heb wel betere dingen te doen
Aub niet beginnen over dat opstel van enkele post hierboven want dat was in 4 minuutjes gedaan
Oud 05-01-2005, 18:06
whatsinaname?
whatsinaname? is offline
De zin van het leven is gelukkig zijn en andere mensen helpen met gelukkig te worden, voel liefde voor alles en iedereen. Door die liefde blijven we bij elkaar en worden we nog gelukkiger
dat is het doel van alle geloven
christendom
boedhisme
hindoeïsme
islam
humanisme (bij dit geloof geen god)
iedereen die zich niet aan mijn eerste zin houdt. kan voor mijn part naar een eilandje vertrekken. Die heeft geen echt nuttig doel in het leven en is niet belangrijk voor andere mensen en loopt ze alleen maar in de weg
dus ---> eilandje
mensen die geen zin in het leven zien ----> zelfmoord, of eilandje
maar goed. Het heeft dus geen enkel zin om te discussieëren over geloof. ieder geloof heeft namelijk dat eerste zinnetje als doel. Dat is trouwens ook precies de reden waarom niemand iemand anders moet gaan bekeren. Het heeft geen zin. Dat eerste zinnetje blijft het doel. Dat die ander dat op een andere manier doet moet je respecteren. Overigens is het totaal overbodig te zeggen dat je voor een van deze geloven leeft. je irriteert er alleen maar mensen mee. zeg gewoon dat eerste zinnetje en iedereen accepteert je.
De discussie of geloof waarheid is of niet?? ik weet niet. Je moet uitgaan van onweerlegbare feiten. Dan zie je dat sommige dingen kloppen en sommige niet. Ik neem de bijbel als voorbeeld (enige geloofsboek dat ik ken) Dat verhaal over jezus, ois waarschijnlijk grotendeels waar. mensen hebben voor dit verhaal naar bewijzen gezocht en gevonden. Sommige dingen? puur spiritueel. Als jij zegt dat jezus aan de rechterhand van god zit nu, is dat jouw mening ik respecteer dat. Heb jij zoiets van jezus is dood. klaar. dan respecteer ik dat ook. voor geen enkel kan bewijs worden gevonden dus geen enkel hoeft waar te zijn. Dat jezus lichaam tot stof vergaan is en dat er een skelet over is. Dat is waarschijnlijk waar misschien vinden we dat nog eens. Maar als je gelooft in het dualisme (scheiding van lichaam en geest). dan kun je dus zeggen dat hij aan de rechtrer hand van god zit.
over de zondvloed. Er is gewoon bewijs dat dat niet is gebeurd. Moeten we dan gelijk op dat boek lopen zeiken? nee. Het boek is namelijk nogal oud en er zijn verschillende dingen in geschreven. De mensen die dit schreven hadden kennelijk geen idee en schreven een mooi (want dat is het ook) verhaal neer. hetzelfde geld voor de schepping. Niemand weet wanneer dat is gebeurd. Maar het is zeker dat het niet 4000 jaar geleden was zoals de bijbel beschrijft. Gelijk kwaad worden? Nee. Dat boek is 2500 jaar geleden geschreven en die mensen die dat deden konden ook niet weten wat wij nu weten. Dus als je over alles nadenkt. Is bijna alles verklaarbaar en te respecteren. Wat niet verklaarbaar zou over gespeculeerd moeten worden en niet over en weer geschreeuw van ik heb gelijk. Ik hoop dat ik de religie discussie op het forum nou heb wegggewerkt

Groeten

een denker
Oud 05-01-2005, 18:20
whatsinaname?
whatsinaname? is offline
Citaat:
kwakkokwakko schreef op 13-12-2004 @ 23:51 :
Dit is geen persoonlijke aanval op kwakkokwakko maar dus gewoon even een voorbeeld. Anthony Flew is dus atheist. Waarom moet ie dan opeens christen of een ander geloof worden? als ie het eerste zinnetje van mijn vorige reply nastreeft heeft hij hetzelfde doel als jij met het christendom. Waarom bekeren i.p.v respecteren?
Oud 05-01-2005, 21:42
Firefly182
Firefly182 is offline
het leven is er om te leven. Dus ik verspil eigenlijk zo min mogelijk tijd

Mijn doel: een lekker luizenleventjes straks te kunnen hebben met alle liefde die ik wil.

Diepgang? Tja, na mijn dood houdt alles op, dus in principe zit er geen consequenties aan mijn leven vast. Dat 't wel zo is tijdens je leven is een ander verhaal

Ik probeer zo goed mogelijk te leven, lukt het niet, jammer dan, dan heb ik 't naar m'n zin gehad tijdens mijn leven. En daar gaat het mij nu voornamelijk om.
Oud 05-01-2005, 21:46
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
zoveel mogelijk seks en liefde

:/ ik lijk wel hippie
Oud 07-01-2005, 18:40
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Goeniegoegoe schreef op 05-01-2005 @ 22:46 :
zoveel mogelijk seks en liefde

:/ ik lijk wel hippie
in principe een erg leuk doel
Oud 07-01-2005, 20:47
Machiavelli
Machiavelli is offline
Nergens voor.
Oud 11-01-2005, 13:18
Dittohead
Dittohead is offline
ik leef om dood te gaan...nee ik ben geen zieke geest ik ben gewoon realistisch
Oud 20-01-2005, 18:54
Ostentation
Ostentation is offline
Het leven bestaat uit drie vragen:

Waar komen we vandaan?
Wat komen we hier doen?
Waar gaan we naar toe?

Kun je die beantwoorden, dan weet je waar je voor leeft
Oud 21-01-2005, 09:57
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Blondien schreef op 20-01-2005 @ 19:54 :
Het leven bestaat uit drie vragen:

Waar komen we vandaan?
Wat komen we hier doen?
Waar gaan we naar toe?

Kun je die beantwoorden, dan weet je waar je voor leeft
welnee. Ik weet waar ik voor leef. En je hoeft eigenlijk alleen de 2e vraag te kunnen beantwoorden, wat ook gelijk een antwoord is op waar je voor leeft.

Maar okee, om die vragen dan eens te beantwoorden:
1. We komen van aarde
2. We zijn hier om te leven zoals iedereen dat goeddunkt(zie topic voor de antwoorden)
3. We gaan dood en nergens naar toe.
Oud 21-01-2005, 22:53
TiM
TiM is offline
waar ik voor leef he...
-mn vriendin, aangezien ze echt mn leven is
-alle andere mensen die om me geef
- geen flauw idee verder
Oud 11-09-2005, 15:28
Hem
Hem is offline
mijn streefdoel in het leven is wijsheid en kennis
wat ook de reden is dat ik op vele fora aan het discussiëren ben...
Oud 11-09-2005, 16:25
lukas15
lukas15 is offline
iedereen leeft om uiteindelijk dood te gaan
Oud 11-09-2005, 18:55
Magican
Magican is offline
Ik leef omdat ik te weinig lef heb om mezelf van kant te maken, omdat ik mijn vrienden/familie geen pijn wil doen door mijn zelfmoord.

Mijn doel is nu om mijn school af te maken. Het vervelende is alleen dat als ik dan eindelijk klaar ben, ik in een groot donker gat val wat alleen opgevuld kan worden door een nieuw doel. (Net als de vorige keren toen een doel van mij werd volbracht.)Een doel wat niemand in dit forum mij geeft.

En nee, ik wil niet dat God mijn doel wordt.
Oud 11-09-2005, 19:57
kwakkokwakko
kwakkokwakko is offline
Citaat:
Magican schreef op 11-09-2005 @ 19:55 :
Ik leef omdat ik te weinig lef heb om mezelf van kant te maken, omdat ik mijn vrienden/familie geen pijn wil doen door mijn zelfmoord.

Mijn doel is nu om mijn school af te maken. Het vervelende is alleen dat als ik dan eindelijk klaar ben, ik in een groot donker gat val wat alleen opgevuld kan worden door een nieuw doel. (Net als de vorige keren toen een doel van mij werd volbracht.)Een doel wat niemand in dit forum mij geeft.

En nee, ik wil niet dat God mijn doel wordt.
Kortom, na het beeindigen van elk doel val je in een groot donker gat totdat je voor het laatst in een donker gat bent gevallen. Sterkte.
Oud 11-09-2005, 20:00
Magican
Magican is offline
Citaat:
kwakkokwakko schreef op 11-09-2005 @ 20:57 :
Kortom, na het beeindigen van elk doel val je in een groot donker gat totdat je voor het laatst in een donker gat bent gevallen. Sterkte.
Ik leid dan ook een kutleven.
Oud 15-09-2005, 19:00
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
lukas15 schreef op 11-09-2005 @ 17:25 :
iedereen leeft om uiteindelijk dood te gaan
natuurlijk gaat iedereen dood op op een moment, maar dan kunnen we voor ons zelf en onze genoeg doening toch wel een doel hebben wat we willen doen/gedaan hebben in die tijd? om dit tijd dat we hier zijn, het maar zo fijn mogelijk te maken?

en voor Hem, goed dat je heb gezoch d.m.v de zoekmachine, maar je had misschien beter de link kunnen geven in een nieuwe gestart topic, met een leuk en begrijpelijk start verhaaltje erin. zodat mensen niet persé heel wat post terug moeten lezen om een beetje te weten wat er verder bedoelt word. maar goed, maakt niet uit.

dus mensen, wat is jullie doel? wil je vooral veel geld verdienen? de vrouw/man van je leven ontmoeten of gewoon gelukkig zijn?

vertel maar
Oud 17-09-2005, 11:20
bij
bij is offline
ik leef voor liefde, rijk worden hoeft voor mij niet. Het liefst zou ik iets artistieks willen doen (iets meer van mezelf dan ´kantoormanager ´ of iets dergelijks) en daar mijn geld mee verdienen en mooie dingen zien overal.
Oud 18-09-2005, 15:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn doel in het leven is topics slotjes geven
Mocht er behoefte zijn aan dit topic, open dan gerust een nieuwe. Dit topic is mij te oud.

Regels voor berichten