![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
de B&H is heel mooi en rond van toon, de andere is meer om hart op te spelen ja ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Retarded Linko drumkit
Roland keyboard Victory mondharmonica Admira acc. gitaar Yamaha elekt. gitaar ( ![]() Maar in principe speel ik alleen drums. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens veel mensen speel ik op 'oude rotzooi' ( mijn oudste trompet is 58 jaar oud ), maar ik kan er alles mee wat ik wil, en jij vindt ook wel de juiste trompet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar die paar dingen waren heel goedkoop ja ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (hij is zilver (kleurig?)/mat) wel mooi ding ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De site van boosey & hawkes geeft geen melding van trompetten, dus waarschijnlijk wel ouder als 20 jaar, want, dat hoort eigenlijk onder wat tegenwoordig Besson heet.
Als je zegt zilver, mat, denk ik aan verzilverd en gestraald, of vernikkeld. Hoe kun je dit zien? Als het vernikkeld is zitten er weinig krassen in, en als nikkel loslaat, krijg je rare scherpe randjes, bij verzilvering zijn er bij slijtage vaak blaasjres onder het zilver. Je zou een mailtje kunnen sturen naar Besson, om te kijken of zij in het bezit zijn van de serienummer catalogus van bossey zelf, want boosey doet nu alleen nog bladmuziek. Voor overige vragen: www.trompet.nl |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het merk weet ik eigenlijk niet, staat er niet op. En heb ook nog geen foto...maar dat ga ik proberen te regelen. Hij bestaat uit 4 pads (die een snare, floor-tom en nog 2 toms moeten voorstellen) een bass-pad, hi-hat met dempmatten en een crash met dempmat. Geen kruk of stokjes.
||
Citaat:
JCM 900 - 1960 lead A
||
Citaat:
![]() Ik heb ook nog een ouwe Valvestate I (80w) combo staan. Ongelooflijk hoe fuckin triest dat ding klinkt vergeleken met m'n halfstack. En dan te bedenken dat ik t een jaar geleden nog vet vond klinken hehehe.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Voor iedereen die van Twiligh/ Percy Jackson/ Griekse mythologie houdt! DeDivineSaga | 0 | 19-07-2013 15:45 | |
De Kantine |
Je verjaardag vieren. Missy | 34 | 25-10-2010 12:11 | |
Muziek |
Voor het eerst zelf liedjes opgenomen Verwijderd | 32 | 02-02-2006 12:48 | |
Muziek |
[mp3] lounge jam Mr.Gibson | 18 | 28-03-2005 14:06 | |
Muziek |
Viool Verwijderd | 38 | 10-06-2004 12:11 | |
Muziek |
met wat voor instrument spelen jullie? black magic | 78 | 21-06-2003 22:31 |