Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2005, 19:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikke_1988 schreef op 06-03-2005 @ 20:36 :
het klopt wel dat meisjes vaak vroeger volwassen zijn.

Als je iemand gevonden hebt, van 10jaar ouder, waar je super veel van houd en waar je oud mee wilt worden... dan is dat toch je eigen keus?? maar als je ouder dan 18 bent, ben je verstandig genoeg om de goede keus te maken...
Yeah, right...

En natuurlijk weer van iemand uit bouwjaar 1988 én vrouwelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2005, 19:56
RanC
RanC is offline
Citaat:
ikke_1988 schreef op 06-03-2005 @ 20:36 :
het klopt wel dat meisjes vaak vroeger volwassen zijn. Maar ik vind dat je niet zo'n probleem moet maken over leeftijd... Als je iemand gevonden hebt, van 10jaar ouder, waar je super veel van houd en waar je oud mee wilt worden... dan is dat toch je eigen keus?? kijk, ik heb t niet over 10 en 20 maar als je ouder dan 18 bent, ben je verstandig genoeg om de goede keus te maken...
Meisjes zijn niet vaker volwassen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 20:29
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
RanC schreef op 06-03-2005 @ 20:56 :
Meisjes zijn niet vaker volwassen.

wel vroeger, als in eerder.... ze lopen op 13/18 jaarige leeftijd ongeveer tot 3 jaar voor op jongens
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 20:31
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
twain4me schreef op 06-03-2005 @ 21:29 :
wel vroeger, als in eerder.... ze lopen op 13/18 jaarige leeftijd ongeveer tot 3 jaar voor op jongens

Weer die BS.
Oud 06-03-2005, 20:36
Vice
Vice is offline
Citaat:
twain4me schreef op 06-03-2005 @ 21:29 :
Maar welke maatstaf wordt daarvoor dan gebruikt?
Oud 06-03-2005, 20:50
Verwijderd
Ach, uitspraken die iedereen meekrijgt in zijn jeugd maar die eigenlijk nooit zijn hard gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 22:50
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 06-03-2005 @ 21:50 :
Ach, uitspraken die iedereen meekrijgt in zijn jeugd maar die eigenlijk nooit zijn hard gemaakt.
Excuus voor de meiden om zich te laten palen door oudere lui en een excuus voor oudere lul om zich te vergrijpen aan jonge dingen. Op zich wel handig maar een beetje suf om aan te zien wanneer je het doorhebt. Al is dat niet zo moeilijk....

maar dat maakt het dan ook zo suf.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 08:05
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
ja maar liefde is sowieso al suf
Oud 07-03-2005, 09:50
Optima
Optima is offline
ik ben 20 en ga om met een man van 26

ik ben nog jonger dan zijn jongste zusje

waarom hij op me valt?tja..dat hoort op en ander forum thuis
Oud 07-03-2005, 10:16
Verwijderd
Het Care Bears-forum?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 10:42
Methuselah
Methuselah is offline
Nee, Dansen op Papier.
Oud 07-03-2005, 15:44
RoB!N
RoB!N is offline
oudere vrouw met jongere jongen +-2 jaar verschil is dat fout?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:26
Shitonya
Shitonya is offline
Dat er wat jaartjes tussen zit is dood normaal. shut up
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:27
Brasco
Brasco is offline
Weet je wat mij best opvalt (kan aan mij liggen); Meisjes van rond de 16/17/18 zijn inderdaad volwassener dan de jongens van die leeftijd op bijna alle gebieden. Ze zijn serieuzer, zijn actiever bezig met hun leven en kunnen beter over moeilijke onderwerpen praten. Maar als het op relaties en liefde aankomt zijn ze dan vaak weer echt "kinderachtig" erg gefocust op uiterlijk en dan weer iets met die, en dan weer iets met die... Niet dat daar iets mis mee is, veel jongens doe n hetzelfde, maar toch valt het mij op dat meisjes op die leeftijd op dat gebied absoluut niet voor lopen op jongens en in mijn ogen zelfs minder serieus en volwassen zijn als het aankomt op relaties..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:37
blupp
blupp is offline
Citaat:
Brasco schreef op 07-03-2005 @ 17:27 :
Weet je wat mij best opvalt (kan aan mij liggen); Meisjes van rond de 16/17/18 zijn inderdaad volwassener dan de jongens van die leeftijd op bijna alle gebieden. Ze zijn serieuzer, zijn actiever bezig met hun leven en kunnen beter over moeilijke onderwerpen praten. Maar als het op relaties en liefde aankomt zijn ze dan vaak weer echt "kinderachtig" erg gefocust op uiterlijk en dan weer iets met die, en dan weer iets met die... Niet dat daar iets mis mee is, veel jongens doe n hetzelfde, maar toch valt het mij op dat meisjes op die leeftijd op dat gebied absoluut niet voor lopen op jongens en in mijn ogen zelfs minder serieus en volwassen zijn als het aankomt op relaties..
Er is dan ook een verschil tussen volwassen ZIJN en je volwassen GEDRAGEN. Meiden op die leeftijd wordt ALTIJD wijsgemaakt dat ze eerder volwassen zijn, dus gaanze volwassen DOEN, betekent niet dat ze opeens geen pubertjes meer zijn ofzo..
En iedereen verschilt per persoon, wanneer dringt dit nou es door. Mensen worden gevormd door de maatschappij en daarom 'zijn' (lijken) de meiden eerder volwassen, omdat het 'moet'.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 20:59
Optima
Optima is offline
Citaat:
blupp schreef op 07-03-2005 @ 17:37 :
Er is dan ook een verschil tussen volwassen ZIJN en je volwassen GEDRAGEN. Meiden op die leeftijd wordt ALTIJD wijsgemaakt dat ze eerder volwassen zijn, dus gaanze volwassen DOEN, betekent niet dat ze opeens geen pubertjes meer zijn ofzo..
En iedereen verschilt per persoon, wanneer dringt dit nou es door. Mensen worden gevormd door de maatschappij en daarom 'zijn' (lijken) de meiden eerder volwassen, omdat het 'moet'.
bullshit. Vrouwen hebben van nature veel eerder een verantwoordleijkheidgevoel dan mannen. Dat moet ook, omdat de maatschappij veel gevaarlijker is voor vrouwen.

Oke, er blijven naive giechelbekjes van 18 rondlopen, maar neem maar van mij aan: die weten ook verdomd goed hoe het er in de wereld aan toe gaat.
Oud 07-03-2005, 22:59
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Optima schreef op 07-03-2005 @ 21:59 :
bullshit. Vrouwen hebben van nature veel eerder een verantwoordleijkheidgevoel dan mannen. Dat moet ook, omdat de maatschappij veel gevaarlijker is voor vrouwen.

Oke, er blijven naive giechelbekjes van 18 rondlopen, maar neem maar van mij aan: die weten ook verdomd goed hoe het er in de wereld aan toe gaat.
Veel verantwoordelijkheid?Lui zijn ze, en niet zo een beetje ook, lui en verwend.
LOL, de meiden van 17/18 hier niet gezien hoor.

'Vrouwen, je kan beter kippen houden'
Oud 07-03-2005, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 07-03-2005 @ 11:42 :
Nee, Dansen op Papier.
Nee mystiek voor mij na het bekijken van dr fotoboek.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 23:53
blupp
blupp is offline
Uhu....verantwoordelijk...juist. Ik ken maar een paar meiden die dat echt hebben op die leeftijd en daar heb ik dan ook veel respect voor, dat ze gewoon alles doen wat zeg maar goed(verstandig) voor hun is, maar dit is nog niet eens de helft man. Je hoeft je eigen 'soort' niet zo te beschermen, niemand is perfect..mannen ook niet.
Ik ken ook een paar jongens die alles stipt op tijd doen, meehelpen in het huishouden blabla, op mn 8ste stond ik al de was op te hangen, niet omdat ik t wou maar t moest van mn moeder. Hangt gewoon van karakter en opvoeding af, en nog een hoop andere dingen.
T is wel duidelijk en begrijpelijk nu dat mensen graag veralgemeniseren, scheelt een hoop werk als je mannen en vrouwen in een apart hokje kunt stoppen op elk gebied.

Laatst gewijzigd op 07-03-2005 om 23:55.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 07:12
Optima
Optima is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 08-03-2005 @ 00:11 :
Nee mystiek voor mij na het bekijken van dr fotoboek.
WTF? nare man zat er nog het dichtst bij, met zijn sarcasme
Oud 08-03-2005, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 03-03-2005 @ 10:10 :
Ik zie extreem puberaal gedrag bij voorbaat niet als volwassen.

nee, hoeft ook niet. Maar dat heeft indirect te maken met sociale normen en waarden en de invulling van het woord door jezelf.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 11:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jolt schreef op 07-03-2005 @ 23:59 :
Veel verantwoordelijkheid?Lui zijn ze, en niet zo een beetje ook, lui en verwend.
LOL, de meiden van 17/18 hier niet gezien hoor.

'Vrouwen, je kan beter kippen houden'
OMG *ROFL

Die houden we erin! Ik maak er m'n sig van.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:42
lovergirl16
lovergirl16 is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 24-02-2005 @ 20:59 :
ja dat wil ik wel is weten,
wat is er nou aantrekkelijk aan jongere meisjes..

bijv. een jongen van 17 met een meisje van 14?
heey,..

ik denk dat ut vooral aan het karakter van de persoon licht.
Ik pesoonlijk val ook op oudere jongens. Ik vind dat oudere jongens meer inhoud hebben. Jongens van mijn leeftijd (ik ben 16) zijn vaak net nog kindjes.
Ik zelf ben al 2 keer gevallen op 2 jongens 19

Dat oudere jongens op jongere meisjes lijkt me zow dat ze vinden dat die meer inhoud hebben ofzo,... dat zou ik niet weten.
Ik denk dat het meer het spannende is van een jong meisje,.. ze willen geen oude en verlepte wijven. haha

xxxxxxxx my
Oud 10-03-2005, 08:54
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-03-2005 @ 12:43 :
OMG *ROFL

Die houden we erin! Ik maak er m'n sig van.
Oud 10-03-2005, 13:21
blupp
blupp is offline
Citaat:
lovergirl16 schreef op 10-03-2005 @ 09:42 :
heey,..

Ik pesoonlijk val ook op oudere jongens. Ik vind dat oudere jongens meer inhoud hebben. Jongens van mijn leeftijd (ik ben 16) zijn vaak net nog kindjes.

Dat oudere jongens op jongere meisjes lijkt me zow dat ze vinden dat die meer inhoud hebben ofzo,... dat zou ik niet weten.
Ik denk dat het meer het spannende is van een jong meisje,.. ze willen geen oude en verlepte wijven. haha

xxxxxxxx my
Dat is t 'probleem' hier altijd, meiden DENKEN dat jochies op hun leeftijd onvolwassen en dom zijn of iets dergelijks, terwijl de meiden gewoon hetzelfde zijn, alleen gedragen ze zich anders. Jongens hebben het meestal over voetbal of die onzin en de meiden zijn meestal bezig met make up, soaps kijken, kletsen over die geweldig lekkere jongen in de 6e klas en de jongens in hun klas afkraken hoe onvolwassen ze toch zijn. Op je 16e heb je even veel te ontdekken als meid en als jongen, behalve dat ongesteldheid gedoe.
En jonge meisjes zijn meestal echt niet knapper ofzo dan oudere hoor...ik wil niet lullig doen. Ja je hebt van die sletjes die op hun 20ste al uitgeleefd zijn, maar niet elke jongen zoekt naar zulke typetjes.
Trouwens...wist je al dat sommige jongens NIET alleen maar op het lichaam van een meid letten?? Jaja dat is een hele openbaring hè.
Wat waarschijnlijk wel een verschil is, dat meiden op die leeftijd al op elke jongen geilen die oud is en perse een vriend willen(geen vriendJE) terwijl de jongens op die leeftijd zich vaak met andere dingen bezighouden, ook omdat de meiden hun waarschijnlijk standaard negeren omdat ze te jong zijn.^^
En ja ik generaliseer een beetje, maar dat doet iedereen toch al hier.

Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 13:25.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:22
E-MAN
Denk niet dat er een reden is waarom dit zo is.

Als daar al een reden voor zou zijn is die misschien wel genetisch bepaald. Dit aangezien vrouwen gemiddeld langer leven als mannen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 17:45
RoB!N
RoB!N is offline
Tja ik zie er ouder uit dan ik ben daarom vallen er altijd oudere meisjes op mijn. Maar ken wel vrienden die ooit eens een meisje hebben gezoend of wat mee hebben gehad die 13 ofzow waren. Die krijgen dan bij ons ook gelijk een pedo pas opgespeld
Denk dat het voor de jongens gewoon makkelijk scoren is, en ja soms heb je ook wel dat een meisje van 13 er als 16 uitziet ofzow. Zo heb je ook jongen die 18 zijn en er als 16 uitzien en ga zo maar door. Denk dat het probleem daar ligt.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 18:06
sjoerd88
sjoerd88 is offline
tja..
ik zat eerst ook iedereen ui te schelden die met iemand van 14- ging..tot ik haar ontmoette, maar ok zij ziet er ook wel uit als 16 ofzo
een vriend van me heeft met iemand van 12 en hij is zelf 18. dat vind ik niet normaal..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 18:36
Vice
Vice is offline
Citaat:
lovergirl16 schreef op 10-03-2005 @ 09:42 :
heey,..

xxxxxxxx my
Pas maar op, meisjes.
Straks ben jij ook een verlepte wijf en gaat je vriendje jou omruilen voor een jonger exemplaar.
Oud 10-03-2005, 19:59
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Vreemd, vreemd vreemd

6 pagina's vol en ik heb nog geen enkele keer gelezen wat het meest voor de hand ligt.

Mijn idee van jongens die op jongere meisjes vallen:

In de brugklas, middelbare school heb je vaak dat het maar niet wil vlotten, die meiden willen vaak niets weten van zo'n kinderlijk jochie met z'n computerspelletjes of vreemde hobby's (kaartjes verzamelen, kinderachtige stemmetjes nadoen enzo) dus wat doen die meiden, ze gaan jongens van 2,3,4 jaar ouder versieren. Na...een...aantal...jaar, zijn die jongens natuurlijk uit op wraak. Ze hebben zich jaren lopen afrukken op de gedachte dat ze een keer seks konden hebben met een klasgenootje, maar helaas zat die belevenis er maar voor enkele klasgenoot erin. Dus wat doen die jongens, ze gaan meiden van een paar jaar jongeren versieren, ze hebben immers nog wat in te halen.

Ook niet geheel onbelangrijk, jonge (onvervaren) meisjes kan je van alles wijsmaken en laten doen, ze zijn vaak zo onzeker dat je ze in een mum van tijd in bed krijgt..

Tja, dat is dus waarom

Ps: ik heb niet voor mezelf gesproken, nouja, eeh nee
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 20:09
Kimble
Kimble is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 10-03-2005 @ 20:59 :
Vreemd, vreemd vreemd

6 pagina's vol en ik heb nog geen enkele keer gelezen wat het meest voor de hand ligt.

In de brugklas, middelbare school heb je vaak dat het maar niet wil vlotten, die meiden willen vaak niets weten van zo'n kinderlijk jochie met z'n computerspelletjes of vreemde hobby's (kaartjes verzamelen, kinderachtige stemmetjes nadoen enzo) dus wat doen die meiden, ze gaan jongens van 2,3,4 jaar ouder versieren. Na...een...aantal...jaar, zijn die jongens natuurlijk uit op wraak. Ze hebben zich jaren lopen afrukken op de gedachte dat ze een keer seks konden hebben met een klasgenootje, maar helaas zat die belevenis er maar voor enkele klasgenoot erin. Dus wat doen die jongens, ze gaan meiden van een paar jaar jongeren versieren, ze hebben immers nog wat in te halen.

Ook niet geheel onbelangrijk, jonge (onvervaren) meisjes kan je van alles wijsmaken en laten doen, ze zijn vaak zo onzeker dat je ze in een mum van tijd in bed krijgt..

Tja, dat is dus waarom

denk niet echt dat het komt om ff het aantal in te halen. Dat de meiden op wat oudere jongens vallen (zeker in het geval wat jij boven beschrijft) is duidelijk. De reden waarom jongens toch met jongere meiden gaan is naar mijn mening dat ze ze kunnen krijgen, en misschien dat ze ongeveer op hetzelfde niveau zitten als de oudere jongens. Ik merk in mijn klas ookwel dat de meiden (soms ) wel wat volwassener zijn.
Oud 10-03-2005, 20:17
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Kimble schreef op 10-03-2005 @ 21:09 :
denk niet echt dat het komt om ff het aantal in te halen. Dat de meiden op wat oudere jongens vallen (zeker in het geval wat jij boven beschrijft) is duidelijk. De reden waarom jongens toch met jongere meiden gaan is naar mijn mening dat ze ze kunnen krijgen, en misschien dat ze ongeveer op hetzelfde niveau zitten als de oudere jongens. Ik merk in mijn klas ookwel dat de meiden (soms ) wel wat volwassener zijn.
Niveau? Het heeft niet veel met niveau te maken denk ik. Ja natuurlijk is dat wel het geval als het gaat om relaties. Maar de vraag is: waarom kicken veel jongens op jongere meisjes? En kun je zeggen dat jongens zullen kicken op de (iets) hogere intelligentie? Nee, het vlees is jonger, en de meisjes laten meer toe. Afijn, dat heb ik in mijn vorige reactie al gezegd
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 20:22
Kimble
Kimble is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 10-03-2005 @ 21:17 :
Niveau? Het heeft niet veel met niveau te maken denk ik. Ja natuurlijk is dat wel het geval als het gaat om relaties. Maar de vraag is: waarom kicken veel jongens op jongere meisjes? En kun je zeggen dat jongens zullen kicken op de (iets) hogere intelligentie? Nee, het vlees is jonger, en de meisjes laten meer toe. Afijn, dat heb ik in mijn vorige reactie al gezegd
niet ofzo op intelligentie, maar in omgang. Ik zelf ben 17 maar ga op school in pauzes etc om met een 14jarige (geen relatie verder ofzo), en dat praat wel iets anders dan met een 17jarige meid, kweet niet of het misschien aan mij ligt maar heb gevoel dat dit in de normale omgang iets prettigers is, maar een echt serieus gesprek zie ik me toch niet helemaal met haar hebben verder.
Oud 10-03-2005, 20:38
Maroon
Maroon is offline
Mijn vriendin is 17 overigens, maar noemt me wel altijd "vriendje" in plaats van vriend .

Nou ja, mij maakt het niet uit, ik vind haar leuk zoals ze is. En ja, soms is ze wat kinderachtig maar zelfs dat vind ik leuk aan haar .

p.s. we hebben nu vijf maanden wat .
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 20:48
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Kimble schreef op 10-03-2005 @ 21:22 :
niet ofzo op intelligentie, maar in omgang. Ik zelf ben 17 maar ga op school in pauzes etc om met een 14jarige (geen relatie verder ofzo), en dat praat wel iets anders dan met een 17jarige meid, kweet niet of het misschien aan mij ligt maar heb gevoel dat dit in de normale omgang iets prettigers is, maar een echt serieus gesprek zie ik me toch niet helemaal met haar hebben verder.
Die heb je soms nog niet met een 17 jarige meid. Goede gesprekken.
Laat staan met gozers die dezelfde leeftijd hebben, soms denk ik dan toch, damm hoe dom kan je zijn. Tis geen middelbare school niveau meer. Je bent gvd al 17, wat verantwoordelijkheid mag er best in zitten, maar jah, helaas.
Oud 10-03-2005, 20:52
You suck!!
You suck!! is offline
Zelf 25 jaar zijn en dan met een 17 jarige gaan blijf ik gewoon sneu vinden en als mijn dochter later 17 is en met iemand van rond de 25 naar huis komt heeft die gast geen prettig leven meer.
Oud 10-03-2005, 20:59
dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 10-03-2005 @ 20:59 :
Vreemd, vreemd vreemd

Tja, dat is dus waarom

Mijn antwoord.
Nee.

Never attribute to the man, what can be attributed to the ape.

Wraak? Doe me een lol
Eerder: seksuele ontwikkeling tussen meisjes en jongens is verschillend, meisjes ontwikkelen eerder, en seksuele relaties ontstaan tussen meisjes en jongens met vergelijkbare seksuele ontwikkeling.

Waarom ik dat denk: simpel, je ziet het met sociale relaties ook. Meiden, step of your high horses, er is niet zo'n rampzalig verschil tussen 'kinderachtige jochies' en meisjes van dezelfde leeftijd - op die seksuele ontwikkeling dan na. Maar die is verre van bepalend voor de rest van het gedrag.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 21:06
blupp
blupp is offline
Lol, een obsessie? Dat je wat moet inhalen? Misschien sommige gefrustreerde mensjes ja..
Ik had een relatie met iemand van 15 jaar, ik was 18. Had vooral wat met haar omdat we heel goed konden praten...KONDEN, achteraf bleek ze just another pubertje te zijn. Maar nu praten we opeens weer heel normaal en goed, zeker omdat we niets meer aan elkaar verantwoordelijk zijn ofzo, en ze is intussen 16.
Maja, boeiend..eindeloze discussie dit.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 21:09
punxnotdead
punxnotdead is offline
Ik kick iig niet op jongere meisjes

Ik heb het liefste iemand van mijn eigen leeftijd (+/- 1 jaar)
Ik heb trouwens ook niet echt het idee dat meisjes zoveel sneller volwassen zijn. (Maar dat kan ook aan mij liggen.)
Oud 10-03-2005, 21:44
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
blupp schreef op 10-03-2005 @ 14:21 :
Dat is t 'probleem' hier altijd, meiden DENKEN dat jochies op hun leeftijd onvolwassen en dom zijn of iets dergelijks, terwijl de meiden gewoon hetzelfde zijn, alleen gedragen ze zich anders. Jongens hebben het meestal over voetbal of die onzin en de meiden zijn meestal bezig met make up, soaps kijken, kletsen over die geweldig lekkere jongen in de 6e klas en de jongens in hun klas afkraken hoe onvolwassen ze toch zijn. Op je 16e heb je even veel te ontdekken als meid en als jongen, behalve dat ongesteldheid gedoe.
En jonge meisjes zijn meestal echt niet knapper ofzo dan oudere hoor...ik wil niet lullig doen. Ja je hebt van die sletjes die op hun 20ste al uitgeleefd zijn, maar niet elke jongen zoekt naar zulke typetjes.
Trouwens...wist je al dat sommige jongens NIET alleen maar op het lichaam van een meid letten?? Jaja dat is een hele openbaring hè.
Wat waarschijnlijk wel een verschil is, dat meiden op die leeftijd al op elke jongen geilen die oud is en perse een vriend willen(geen vriendJE) terwijl de jongens op die leeftijd zich vaak met andere dingen bezighouden, ook omdat de meiden hun waarschijnlijk standaard negeren omdat ze te jong zijn.^^
En ja ik generaliseer een beetje, maar dat doet iedereen toch al hier.
Ik ben het hier ongelofelijk mee eens. Voorral met het stukje dat er naast uiterlijk ook op andere dingen wordt gelet door jongens.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 09:51
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ik ben 17, vriend 23
hij schrok echt phat toen hij hoorde dat ik (toen 16) was!
mja, toen was ie al verkocht
ik heb ook wel altijd zo iets als mensen vragen hoe oud hij is van "uhm.. niet schrikken! 23.."
maar ik ga sowieso met veel oudere om..
op mn feest was ik de jongste haha!
mja, ik (denk) dat ik me enigzinds volwassener ben/doe dan leefijdsgenoten..
zeker hier in dat achtergestelde zeeland..
ik ken eigenlijk niemand van mijn leeftijd die om boodschappen gaat en kookt voor zijn/haar vriend/vriendin..
mja das misschien omdat ik bijna niet met mensen van 16/17 omga?!?!
Oud 11-03-2005, 13:04
Vice
Vice is offline
Of de mensen met wie je omgaat lopen geestelijk nog een paar jaar achter. Dat kan natuurlijk ook.
Oud 11-03-2005, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 11-03-2005 @ 10:51 :
ik ben 17, vriend 23
hij schrok echt phat toen hij hoorde dat ik (toen 16) was!
mja, toen was ie al verkocht
ik heb ook wel altijd zo iets als mensen vragen hoe oud hij is van "uhm.. niet schrikken! 23.."
maar ik ga sowieso met veel oudere om..
op mn feest was ik de jongste haha!
mja, ik (denk) dat ik me enigzinds volwassener ben/doe dan leefijdsgenoten..
zeker hier in dat achtergestelde zeeland..
ik ken eigenlijk niemand van mijn leeftijd die om boodschappen gaat en kookt voor zijn/haar vriend/vriendin..
mja das misschien omdat ik bijna niet met mensen van 16/17 omga?!?!
en wat betreft volwassen...... je hebt grote verschillen per opleiding (niveau) en wat volwassen inhoudt is erg subjectief
zeeland mag dan achtergesteld zijn maar tis wel een fijne provincie
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 13:18
Counterfeit
Counterfeit is offline
miesjes van 14 nee dank je
Oud 11-03-2005, 16:36
RoB!N
RoB!N is offline
Denk dat jongens wat later rijp zijn voor de relatie markt. En zich nog wat langer moeten ontwikkelen om meisjes te krijgen.
Een vrouw kan altijd wel een jongen krijgen maakt niet uit hoe dik of lelijk ze is. Als een vrouw bij wijze van spreke zin in sex heeft kan ze dat krijgen ook.
Voor jongens is dat toch heel wat anders zij moeten of er voor betalen of voor leren versieren. Denk dat als je kijkt hoeveel jongens voor hun 16de hebben gezoend en hoeveel meisjes er wel een groot verschil is. Kan ik hier nog verder op doorgaan maar de boodschap lijkt me duidelijk. Dat er meer meisjes sexueel actief zijn op hun 14de dan jongens die dan nog met hun vrienden achter de computer rondhangen en dromen over scooters etc.

Laatst gewijzigd op 11-03-2005 om 16:42.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 19:21
Verwijderd
dat vind ik nou geen logica

ik denk gewoon dat die meisjes oudere jongens misschien 'cooler' vinden of gewoon toevallig op iemand vallen die ouder is. wat een zinloze discussie trouwens
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 10:48
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Citaat:
devilious schreef op 11-03-2005 @ 14:12 :
en wat betreft volwassen...... je hebt grote verschillen per opleiding (niveau) en wat volwassen inhoudt is erg subjectief
zeeland mag dan achtergesteld zijn maar tis wel een fijne provincie
neeeeee zeeland is saaaaaaiiii
waar ik woon ist saaaaaai anyway..

tsja, ik zit zelf op havo en vind maar weinig havo/vwo mensen ECHT gezellig!
vmbo/mavo mensen weten tenminste wat gezelligheid is..
misschien dat dat het iss..
Oud 12-03-2005, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 12-03-2005 @ 11:48 :

lol..... gezelligheid kan je zelf maken en dat komt heus wel als je de mensen wat beter kent
hmm ach ik woon ook niet meer thuis, dus misschien dat dat het is
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 12:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
blupp schreef op 10-03-2005 @ 22:06 :
Lol, een obsessie? Dat je wat moet inhalen? Misschien sommige gefrustreerde mensjes ja..
Ik had een relatie met iemand van 15 jaar, ik was 18. Had vooral wat met haar omdat we heel goed konden praten...KONDEN, achteraf bleek ze just another pubertje te zijn. Maar nu praten we opeens weer heel normaal en goed, zeker omdat we niets meer aan elkaar verantwoordelijk zijn ofzo, en ze is intussen 16.
Maja, boeiend..eindeloze discussie dit.
God, wat komt me dit bekend voor!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 12:32
Vice
Vice is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 12-03-2005 @ 11:48 :

Mensen van rond de 20 jaar zitten al lang niet meer op de vmbo/mavo.
Reageren

Regels voor berichten