Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ging, net als Mark, uit van allochtonen die je in de spreektaal gebruikt, niet de meeste mede-Europeanen dus ![]() edit: Heel veel mensen die geen bezwaar hebben tegen roken. Maakt liefde zo erg blind, of roken er zoveel mensen nogsteeds waardoor ze er geen bezwaar tegen hebben?
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Shitonya schreef op 01-07-2005 @ 18:53 :
[B]- een lichamelijk gehandicapte nee - een alto/gothic/skater ja/nee/ja - een nazi/gabber/skinhead nee - een biseksueel ja - iemand die sinds een maand geen player meer is ligt eraan - iemand die ouder/jonger is, een verschil van 8-10 jaar? nee - een breezer slet nee - iemand die drugs gebruikt softdrugs wel, harddrugs niet - iemand die veel intelligenter is/veel dommer is ja (alhoewel ligt eraan in welke mate) - een uitgaanstype ( die elk weekend uit "moet") ja - iemand die gelovig is ja,maarn iet streng ofzo - een bekende Nederlander ja - een allochtoon/buitenlander ja - iemand die (zwaar) depressief is nee - iemand met een eetstoornis nee - een totaal optimistisch/pessimistisch persoon ja/nee - iemand die minstens het eerste half jaar van de relatie geen seks wilt hmmm nee denk ik ![]() - iemand die in de landmacht/leger/marine zit ( en dus soms maanden weg moest ) ja - rookt ja maar liever niet - wat piercings en/of tattoos ja maar liever niet - open relatie nee - voor jou 10 relaties heeft gehad, waarmee hij/zij met alle 10 naar bed is geweest? misschien Gelieve kort te antwoorden |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Valt me trouwens op dat alto's en skaters een heel stuk populairder zijn dan gothics. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Om T_ID's sig maar eens te gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar niet iedereen hoeft die mening toch te delen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder denk ik dat meer mensen niets met gothics zouden willen, niet om het uiterlijk maar om hun gedrag. Voor zover ik weet zijn gothics over het algemeen wannabe-zelfmoordplegers omdat ze een chronisch aandachtstekort hebben. En dan snap je zelf ook wel dat je daar niet graag n relatie mee wilt toch? ![]() dat laatste stuk dus @ Vice ensow
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zit wat in ![]() sorry slecht voorbeeld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie beginnen met een bekend persoon ? Zottuh | 26 | 19-08-2006 12:16 | |
Liefde & Relatie |
Slapen met een gewone vriend/vriendin binnen een relatie? Vip3r | 55 | 06-07-2006 15:30 | |
Liefde & Relatie |
Stel dat. Verwijderd | 34 | 28-06-2003 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met iemand die veel heeft meegemaakt? Vevay | 23 | 03-06-2003 16:29 | |
Liefde & Relatie |
(principe kwestie) wat vinde jullie nou SuperS | 44 | 10-10-2002 11:54 |