![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb me zooo ontzettendl open ergeren aan die gast. Vind die nieuwe indeling stukken beter, maar het valt op dat het team van Marnix gewoon stukken gezelliger en leuker is dan dat van Esther. Esther wordt gewoon dom behandeld. Wat kan zij eraan doen dat ze nu pas de echte expeditie in kan en dat ze als leider verkozen wordt. Het enige wat ik op haar aan kon merken is met dat bed: 'ja er kan elke avond een ander iemand bij mij slapen,' dan denk ik laat gewoon elke avond 2 verschillende mensen erin slapen ipv jij elke keer. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hehe ben benieuwd wat john nu van zichzelf vind nu die dit allemaal terug ziet, vooral het commentaar een paar afleveringen terug, dat er nog nooit iemand is geweest die zoveel op bed lag, en er geen commentaar op had gehad, en dat ie daarna bijna euforisch is als hij het vuurstokje vindt ![]()
||
Citaat:
![]() En: ook ik heb me kwaad gemaakt om John. Wat een lummel! Vorig jaar was er toch Mick, aan wie iedereen een hekel had? Ik ben benieuwd wat zo'n programma doet met die mensen na afloop en hoe er op ze gereageerd wordt ![]()
||
Citaat:
Voor de rest is iedereen hun al vrij snel weer vergeten. Zoiets? (waarmee ik wil zeggen: het is niet netjes om hier mensen hun adres en telefoonnummer te publiceren) ** ik denk dat Ester het na de samensmelting ook niet gemakkelijk gaat krijgen. Ze zal dan weer in een positie zitten waarin ze zowat de helft van de deelnemers van haar nog pluim kent. De mensen waarmee ze wel al kennis heeft gemaakt, daartegen heeft ze het al hard genoeg gehad. Het lijkt me een onhoudbare situatie voor haar. Benieuwd of ze er niet onder kraakt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je weet dus echt nooit wat er allemaal nog gaat gebeuren. Wie weet schieten van het leuke kamp van Marnix en Douwe nog maar 3 of 4 mensen over en is het kamp van Esther in de meerderheid. Er kan nog zoveel gebeuren. ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 20-09-2005 om 13:23. |
![]() |
|
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...mercial-hi.asf
haha ik wist wel dat die john een bekende kop had, kijk eens wie Giel zo'n pak aanmeet edit: hehe vanaf 8 sec ongeveer
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat 'jij eruit of ik eruit' ging over een brief. Daarin schreef Expeditie Robinson dat de leden op het eiland Esther konden uitdagen voor een duel. Won de uitdager, dan kreeg hij de immuniteit en werd de nieuwe leider, won Esther, dan zouden de stemmen tegen de uitdager bij de eilandraad dubbel gaan tellen. Toen John hoorde van het voorstel van Esther aan de jongeren werd hij zo woest, dat hij zei dat Esther eruit moest of hij en besloot haar uit te dagen. John verloor het spel en zijn stemmen telden dubbel bij de eilandraad. Einde John.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Na dat complot snap ik ook wel dat Wim en Meredith het eens zullen zijn met Carl en John, maar daarvoor hadden zij toch ook geen reden om Esther zo te negeren etc? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zag dat Nicole, die zich er niet eens mee bemoeide, maar zich wel stilhield (omdat ze het er niet mee eens was dat Esther zo behandeld werd) er meteen uitgstemd werd. Dus voor eigen veiligheid zullen die anderen ook wel een beetje meegedaan hebben, misschien. En je weet nooit wat voor praatjes Carl en John hebben gehouden (die geloofden bijv. ook niet dat Esther in die grot had gezeten) om hen te overtuigen van hun gelijk. Zij kunnen met z'n tweeën die naďeve Wim en Meredith (want dat vind ik ze ook echt) makkelijk opstoken tegen Esther, denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoop echt dat als de beelden ongeveer waarheidsgetrouw weergeven wat er is gebeurd dat: 1. Die Carl er zo snel mogelijk uit ligt. 2. Dat die 3 andere laffe, zwakke mensen er ook uit liggen. Ik heb echt te doen met Esther en ik vind dat ze echt serieus vriendelijk is gebleven. Straks geeft ze de schuld nog aan zichzelf. Wat kon zij er aan doen dat ze immuniteit kreeg? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zat trouwens gister in de chat met Esther. (Op talpa kun je elke maandag een uur chatten met de afvaller). Ze zei dat het haar heel goed deed om alle steunbetuigingen te horen van mensen die gekeken hebben. En dat ze blij was dat mensen nu op TV kunnen zien wat er echt gebeurde (en dat het dus niet aan haar lag, zoals ze zelf soms dacht). Ook zei ze dat na afloop van de expeditie, toen de afleveringen al op TV waren geweest, ze een excuusbrief van Carl heeft gehad ![]() Wim heeft meteen na de expeditie zijn excuses aangeboden. Verder zijn er schijnbaar nog ergere ruzies/discussies geweest buiten het oog van de camera.
||
Citaat:
![]() Maar dat het zover ging dat ze zelf begon te denken dat het aan haar lag.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Die excuses achteraf vind'k maar flauw. Het is iets maar als je niet kunt opboksen tegen een groep en uitkomen voor je eigen mening op een diplomatische wijze, doe dan niet mee. Dan ben je echt niet expeditie Robinson waardig. Wat een zwakkelingen. Als er nog ergere ruzies waren, respect voor Esther. Ik had bijlange niet zo vriendelijk meer geweest. Ik had stiekem voedsel verstopt of extra gegeten ofzo. ![]() Iemand een idee wat het addertje voor volgende week is? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoals zij en Marnix zich verheugden om met de echte expeditie mee te doen, krijgt ze zoiets ![]() Carl is idd gewonnen met die uitdaging. Iedereen stemde daarna op Esther. Andere proef had dat team ook al verloren, de prijs daarbij was belminuten. Maar er komt toch ook een herhaling? Ik dacht op woensdag.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Wat komt er vanavond voor interessants op tv? koelieboelie | 248 | 22-10-2005 16:21 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 ipv ER All stars Evil creature | 6 | 04-09-2005 22:05 | |
Films, TV & Radio |
Najaarsprogrammering Net5 Verwijderd | 46 | 06-08-2005 14:03 | |
Films, TV & Radio |
The Farm, vanaf maart op tv Fleurop | 92 | 25-04-2005 10:07 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 |