Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2005, 10:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
kenkie henkie,

ze komen net een pakketje bij me brengen van hottopic, Moet ik meteen 46 euro betalen aan de postbodemeneer, omdat ze er effe belasting op hebben gegooid. Ik heb wel vaker wat besteld uit amerika maar nog nooit waren de verzend kosten en belasting ZO hoog. Nu ben ik 200,- kwijt voor een truitje een broek en een paar ringen, gewoon het dubbele dus.
Dus nu ben ik pissed off en ik moet straks ook nog werken, en daar zijn ook altijd zoveel zeikerds en dat kan ik nu echt effe niet hebben. GRRRRRnshit.

edit: Net de hele zooi opgehaald en het past dus nog geneens.
Godverdomme. En dat terwijl de broek zogenaamd een maat 48 is en het shirtje een XXL. Nou, dat zijn ze dus echt niet.

Laatst gewijzigd op 02-11-2005 om 12:09.
Advertentie
Oud 02-11-2005, 12:24
Verwijderd
net een afspraak gemaakt om morgen te gaan kijken voor een kamer
Oud 02-11-2005, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 02-11-2005 @ 11:32 :
kenkie henkie,

ze komen net een pakketje bij me brengen van hottopic, Moet ik meteen 46 euro betalen aan de postbodemeneer, omdat ze er effe belasting op hebben gegooid. Ik heb wel vaker wat besteld uit amerika maar nog nooit waren de verzend kosten en belasting ZO hoog. Nu ben ik 200,- kwijt voor een truitje een broek en een paar ringen, gewoon het dubbele dus.
Dus nu ben ik pissed off en ik moet straks ook nog werken, en daar zijn ook altijd zoveel zeikerds en dat kan ik nu echt effe niet hebben. GRRRRRnshit.

Godverdomme. En dat terwijl de broek zogenaamd een maat 48 is en het shirtje een XXL. Nou, dat zijn ze dus echt niet.
ahww arme trimmie <3
Oud 02-11-2005, 15:03
Jolene
Jolene is offline
Ik heb een ontzettende dramatische kutbui vandaag.Naar school geweest waar een lerares een heel lulverhaal tegen me begon dat ik voor mezelf moet kiezen ofzo .Toen gingen we met sociale vaardigheid reisbureau spelen en moesten we ons verkleden.Ik was een hippie die naar goa op vakantie wou .Mn moeder is weer eens bij dr vriend ,en ik ben muziek aan het luisteren en haar enge ziektes aan het toewensen met mn broer.
Vanavond moet ik oppassen op mn etterige nichtje en daar heb ik echt geen zin in.Maar ik ben blut dus ga ik maar een beetje twee uur tv kijken voor 10 euro .
Oud 02-11-2005, 15:13
Jolene
Jolene is offline
Haha jezus er kwam net een vet vage gast aan de deur om mensen te werven voor ontwikkelingshulp.Hij geloofde niet dat ik 16 ben dus na 5 minuten welles nietes heb ik mn id er maar bijgepakt.begon ie weer een heel lulverhaal dat ik vast overal inkom en dat ik er zo goed uitzie .
Oud 02-11-2005, 15:38
Haligh
Haligh is offline
ik moest naar de tandarts en had een afspraak om 10 over 3.
meer dan 45 minuten later riep hij me binnen .

heerlijk afspraken nakomen !
Oud 02-11-2005, 15:44
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 02-11-2005 @ 11:32 :
kenkie henkie,

Hey, ik ga in december weer naar Amerika (hebben daar huis gehad, dus ben er zo'n 40x geweest..hottopic is mijn hemel (L)), ook naar hottopic dus, dus als ik iets voor je moet meenemen.. Dan moet je ff pmen.
En mijn ouders zitten er nu, dus heb bestelling meegestuurd.

Laatst gewijzigd op 02-11-2005 om 15:49.
Oud 02-11-2005, 15:46
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Gister wachtte m'n trein op een andere trein om Centraal binnen te kunnen rijden. Vijf minuutjes later was er in die trein een bommelding. Hoera. Na vele geïmproviseerde omzwervingen was ik uiteindelijk na 3 uur thuis.

En ohja, tentamen ging wel lekker. Dat dan weer wel.
Oud 02-11-2005, 16:03
Verwijderd
ik ging naar school, waar ik van mijn tutor te horen kreeg dat ik ongeïnteresseerd overkwam, en dat ik aaaaaltijd naar het vertrouwenspersoon kan, als er iets is maar er is dus niets, ik vind m'n school gewoon een kleuterschool. daarna ging ik met 2 vriendinnetje patat eten, en toen shirtje kopen en naar huis.

thuis werd ik half depressief doordat ik kerstdingen moest tekenen, en dat is een onderdeel van m'n examen . zo kan iedereen een diploma krijgen zz. daarna ging ik en deel van een presentatie maken, maar alles stond ineens op internet, dus ik heb maar meteen die hele presentatie uitgeprint.

zometeen moet ik voor school naar ALI B
Oud 02-11-2005, 16:37
Verwijderd
ik ging vandaag lunchen met een vriendin en toen naar foam vanwege annie leibovitz maar het waren weinig foto's en ik ergerde me aan quasi-artistieke bejaarden
toen gingen we nog naar crea café en toen kreeg ik bijna ruzie met m'n vriendin omdat ik in de rokershelft wilde zitten, vet stom van die antirokers altijd
en toen ging ze tot overmaat van ramp herinneringen ophalen aan toen er nog rokerscoupés bestonden in de trein en dat ik haar dan DWONG om daar te zitten, godver. en straks sporten
Oud 02-11-2005, 16:47
Verwijderd
Ik bevond me gisteren de hele dag in de franse cultuur, vandaag ben ik de conjunctuurgolven van Nederland aan het bestuderen. Wat een enig leven heb ik toch.
Oud 02-11-2005, 17:25
Lady Jane
Lady Jane is offline
Vandaag stage en weer een filmdag voor helemaal niks omdat de tape slecht was. ARGH! Geef ons gewoon goede spullen ja!
Dus nu moet het nog een keer overnieuw en dat staat nou niet echt bepaald professioneel. Zometeen ga ik naar mijn zus, foto's bekijken van Zuid-Korea en mijn programma laten zien.
Daarna misschien nog even naar mijn boyyyy.
Oud 02-11-2005, 17:51
Tom Violence
Tom Violence is offline
omfg
ik had een herkansing en ik zit al een week in spanning te wachten of die bitches me terug zouden zetten naar het vorige semester vanwege 2 foto's (zz) en net kreeg ik een voicemailbericht van JA JE BENT GEWOON OVER HOOR. zoiets stond al op de formulieren die ik vrijdag ontving maar 1 formulier was fout en onduidelijk ingevuld door een docent dus ik snapte er niks van, en dacht dat het over een eerdere herkansingspoging ging. en nu heb ik dus voor niks een halve week slecht geslapen

maar ik ben heel trots op mezelf
Oud 02-11-2005, 17:51
idontcare
idontcare is offline
ik had vandaag een beetje een kutdag want ja euhh daarom
eerst naar school geweest, aan project gewerkt, toen hadden we ineens les ofzo, vage shit.
toen euhh naar huis gegaan, geirriteerd geweest omdat het internet het niet deed, toen maar op bed gaan liggen en ben nu eigenlijk weer een halfuurtje wakker.

en oja mijn papa heeft nieuwe cd's gekocht voor de cd/dvd club van z'n werk, dus nu luister ik de nieuwe franz ferdinand
Oud 02-11-2005, 18:15
Verwijderd
ik heb vandaag de hele dag in de universiteitsbibliotheek rondgebracht want ik moest leren voor het tentamen van morgen.
en toent ging ik boodschappen doen en liep ik door mn hood en daar stonden van die kansloze kkhangjongeren die hopelijk zichzelf vlug doodrijden op die kutscooters van ze en die gooiden eieren naar me,gelukkig ben ik zo snel als het licht
Oud 02-11-2005, 18:40
Snuitermans
Snuitermans is offline
De Zuilense hangjeugd is inderdaad heel onbehoorlijk.
Oud 02-11-2005, 19:59
Metal
Metal is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 02-11-2005 @ 18:51 :
omfg
ik had een herkansing en ik zit al een week in spanning te wachten of die bitches me terug zouden zetten naar het vorige semester vanwege 2 foto's (zz) en net kreeg ik een voicemailbericht van JA JE BENT GEWOON OVER HOOR. zoiets stond al op de formulieren die ik vrijdag ontving maar 1 formulier was fout en onduidelijk ingevuld door een docent dus ik snapte er niks van, en dacht dat het over een eerdere herkansingspoging ging. en nu heb ik dus voor niks een halve week slecht geslapen

maar ik ben heel trots op mezelf
props.
Oud 02-11-2005, 20:06
Disintegration
Disintegration is offline
ik vond vandaag outta sight/ outta mind van the datsuns in een grabbelbak voor vijf euro, en nu ben ik een gelukkig man
Oud 02-11-2005, 21:14
Verwijderd
ik ging naar school en ik ging een griepprik halen en dat deed geen pijn
Oud 02-11-2005, 21:40
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb net een bekeuring ontvangen, dat maakt je dag pas goed

40 euro geef ik graag aan de vriend in het blauw

Laatst gewijzigd op 02-11-2005 om 21:44.
Oud 02-11-2005, 21:43
Kaps
Kaps is offline
Ik ben gebeukt door een chick, wat ik natuurlijk zeer waardeerde
Oud 02-11-2005, 22:58
Verwijderd
Ben aan het after effexen
http://home.aim.avans.nl/s135568/rut...tsoundkeys.avi
Oud 02-11-2005, 23:03
qghp
qghp is offline
4de tentamen gemaakt, naast 3 1en hoop ik nu op een beter resultaat. Verder getraind en maoam eten
Oud 02-11-2005, 23:23
Verwijderd
gewerrrrkt. mocht na tien uur werken eindelijk naar huis
Oud 03-11-2005, 07:00
RockaholiC
RockaholiC is offline
gister naar oasis geweest daarna te horen gekregen dat ik een 4 voor m'n tentamen had naja dat wist ik eigenlijk wel stiekem.

eeen vandaag is het veel te vroeg en moet ik ff naar school en daarna ga ik verf kopen enzo en lekka verfen in m'n huis oh en een schoolopdracht voor iemand uit'm'n klas maken in ruil voor 55 euro, je moet toch wat als arme student.
Oud 03-11-2005, 07:08
woezel
woezel is offline
ik ga zo mn rijexamen doen en ik bne vet zenuwachtig en bijna niemand slaagt de eerste keer.
Oud 03-11-2005, 07:16
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 03-11-2005 @ 08:08 :
ik ga zo mn rijexamen doen en ik bne vet zenuwachtig en bijna niemand slaagt de eerste keer.
ik wel \m/
Oud 03-11-2005, 07:18
woezel
woezel is offline
mn zus ook. .
Oud 03-11-2005, 08:03
Verwijderd
en ik ook
Oud 03-11-2005, 08:40
Back Door Man
Back Door Man is offline
en ik ook
Oud 03-11-2005, 08:44
Broeder
Broeder is offline
ik de zesde keer
Oud 03-11-2005, 08:46
vixen
vixen is offline
Gisteren bandjes wezen kijken, wat op zich wel ok was. Toen naar mn vriendje gefietst, die heel erg buikpijn had, dus maar weernaar huis gegaan. Toen ruzie gemaakt en gaan slapen. Om 8 uur werd ik wakker gebeld door een kalsgenoot, die wilde weten hoe laat we op school moesten zijn. Nu vrij moe en hongerig, en straks 4 uur lang allemaal presentaties.
Oud 03-11-2005, 08:46
Broeder
Broeder is offline
Verder laat ik er vandaag maar weer eens twee verstandskiezen uithalen dus kan ik de hele dag amper praten en eten wat wel een dolle boel is
Oud 03-11-2005, 09:51
ZerO
ZerO is offline
Met pijn en moeite ben ik opgestaan om naar school te gaan
oh zit ik rustig in een computerruimte alleen komen er van die schapen mijn rust verpesten oh en er is zojuist een foto van mij genomen straks kom ik in de studiegids ofzo
Oud 03-11-2005, 10:09
Apomes
Apomes is offline
gisteren heb ik dolletjes gedaan met vrienden en heb ik Mean Creek gezien . Vandaag ga ik filmpjes maken voor school en twijfelen of ik een nieuwe tandenborstel ga kopen
Oud 03-11-2005, 10:10
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 03-11-2005 @ 08:00 :
gister naar oasis geweest
Dus ze waren echt bij Avelon in de winkel .
Oud 03-11-2005, 10:11
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Apomes schreef op 03-11-2005 @ 11:09 :
en twijfelen of ik een nieuwe tandenborstel ga kopen
twijfelen
Oud 03-11-2005, 10:13
Jolene
Jolene is offline
Ik ben ook met heel veel pijn en moeite opgestaan om naar school te gaan maar met wat minder moeite mn school gebeld dat ik "ziek" ben en nu zit ik met mn beste billie te msnen .Ohja en een nerd vriend die om de week verliefd is op een ander msn meisje heeft vandaag een date en ik stalk m om te weten hoe het is .Hij had ook echt nadat hij haar een dag kende iets van with that girl named .... i'm happy always and forever .Het is echt net alsof je met die napoleon dynamite omgaat zo grappig .Zometeen maar even douchen en aankleden want ik moet peuken halen.Straks worden mn longen nog roze en dat is niet gothic natuurlijk
Oud 03-11-2005, 10:24
Kaps
Kaps is offline
ik heb zo theorieexamen veur m'n B
appeltje eitje
Oud 03-11-2005, 10:27
Broeder
Broeder is offline
Ik wil ook twijfelen over mijn tandenborstel Maar de mijne is nog goed al koekt er wel eens tandpasta op aan dat is wel naar maar gelukkig kun je het er gemakkelijk afwassen!!
Oud 03-11-2005, 10:58
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 01-11-2005 @ 17:23 :
awww dat is echt kut. beoordelingen eigenlijk ook wel.
maarree gaat het goed met je kunstac. carriere?

ik doe sinds vandaag zeefdrukken op school en dat is echt tof en morgen moet ik heel veel werk afhebben voor typografie en dat is echt pfffargh
hoi glorybox nou ik weet niet of het goed gaat. ik trek dat zweverige gedoe niet en dat is soms erg aanwezig, en ik weet wel dat dat gewoon kunstacademie is maar ik vind t stom. en ik moet nog heel erg wennen maar verder is het leuk

ik ben vandaag vrij maar ik ben dus bang voor morgen en ik heb helemaal geen geld meer, geen idee hoe ik het doe. dus ik ga maar n beetje voorbereiden en vanavond ga ik naar de film
Oud 03-11-2005, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 02-11-2005 @ 17:37 :

...kreeg ik bijna ruzie met m'n vriendin omdat ik in de rokershelft wilde zitten, vet stom van die antirokers altijd
klinkt bekend, net alsof het ook dan iets uitmaakt of je nu in het rokersgedeelte zit of 3 meter verder weg

vandaag had ik een proefwerk gemaakt in 20 minuten en is mijn moeder boos omdat ik 50 euro heb geleend en het haar niet kan terug geven, tot zover mijn financiële situatie, terug naar de studio meneer-mevrouw frisia.
Oud 03-11-2005, 11:02
woezel
woezel is offline
ik niet eigenlijk niet grappig maja
Oud 03-11-2005, 11:08
Back Door Man
Back Door Man is offline
kut voor je... volgende keer beter
Oud 03-11-2005, 11:08
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Broeder schreef op 03-11-2005 @ 11:27 :
Ik wil ook twijfelen over mijn tandenborstel Maar de mijne is nog goed al koekt er wel eens tandpasta op aan dat is wel naar maar gelukkig kun je het er gemakkelijk afwassen!!
ja, ik heb de mijne net ook nog eens goed bekeken en ik begin ook te twijfelen, ik denk dat ik er nog een aantal nachtjes over slaap
Oud 03-11-2005, 11:40
the exploding boy
the exploding boy is offline
Gisteren ging ik werken en naar m'n vriend toe en toen lag ik veel te laat in bed en hij moet zonodig altijd de wekker om 7 uur zetten, terwijl ik kwart over 7 er pas uit wil dus nu ben ik moe en moet ik 13 uur werken , waarvan de helft van de tijd bij die kuttige pride & prejudice film, waarbij alleen maar oma's zitten te zwijmelen en jenever bestellen
Oud 03-11-2005, 11:55
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ohhhh!!!!

You've never seen so many traps in your life. Seriously. Someone must really not want you to be here. You wonder how many traps there really are, and who put them here.
And, while you were thinking that and not paying attention, you set off another one. You watch as the arrows fly right at you, but luckily Wroekel was paying attention and pushes you out of the way just in time.

But while you're safe, Wroekel suffers a bit of damage and loses some HP.

WAT EEN HELD
Oud 03-11-2005, 12:02
Broeder
Broeder is offline
Wens Wroekel maar beterschap van mij!!!!!!!!!!!!!!!111! Als Goudlokje niet zo lui was had hij een cadeautje gegeven
Oud 03-11-2005, 12:04
pipimädchen
pipimädchen is offline
Oh het gaat nu heel goed met Wroekel. Hij heeft 23 van zijn 13 hitpoints terug. Ik blijf het een vrij aparte site vinden
Oud 03-11-2005, 12:06
Broeder
Broeder is offline
Ja, ik weet het ook nooit zo goed. Ik wil Goudlokje wel eens de Strijdarena in sturen maar hij is altijd ondervoed en dan gaat hij vast dood Pas zag ik wel dat hij heel VLUG was

Regels voor berichten