![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hm, het zou kunnen. Ik vind het maar vreemd. Niet dat ik het Colias niet gun of zo, maar ik snap gewoon niet geheel hoe alles nu in zijn werk gaat ![]() En je zou eigenlijk moeten kunnen meelezen ja, dat zou hip zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik begrijp de procedure ook niet helemaal; waarschijnlijk vonden ze mijn stukje zo goed/slecht/etc dat ze vonden dat het publiek het wel móét horen. Hmm, wie weet hebben ze de andere deelnemers wel gevraagd niet hun tekst maar wat rotte eieren en overrijpe tomaten mee te nemen. Ik wil eigenlijk niet voorlezen of dat anderen mijn tekst lezen. Het was niet mijn bedoeling om in de belangstelling te staan. Ik was eenvoudigweg zo naïef te willen weten of mijn droom (wat een zwaar woord!) een schrijver te zijn niet geheel kansloos was. Het antwoord op die vraag krijg ik hoogstwaarschijnlijk morgenavond in (gefeliciteerd, Alwien) Goes. |
![]() |
||
Citaat:
(Hoe kom ik er trouwens in godsnaam achter of ze m'n verhaal ontvangen hebben? Ik heb het een week geleden gestuurd, denk ik, en nog niets gehoord.)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Heb nog steeds geen mail of andersoortig bericht dat ze mijn verhaal ontvangen hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het probleem met wedstrijden is altijd dat er een kleine jury beslist wat mooi is en wat niet. Als je dat niet wilt, kun je beter niet meedoen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het probleem is natuurlijk de subjectiviteit. Natuurlijk moet er wel naar de inhoud worden gekeken, maar dan op een objectieve manier, of het origineel is en niet saai. Maar ik krijg een beetje het idee bij writenow dat het erom gaat of zij de onderwerpen leuk vinden en dat vind ik dan weer niet zo fijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geen ervaring met jury's van Writenow, dit is de eerste keer dat ik mee doe. Ik wist niet dat de wedstrijd bestond anders had ik al veel eerder meegedaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Naamzoek mij eens op DoP, ik bén van DoP. Of was ![]() We zien wel, ik denk er nog over na ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Brieven aan Julia Verwijderd | 6 | 07-04-2010 13:29 | |
Verhalen & Gedichten |
DoP doet dichtwedstrijden en gets famous Porcelain | 382 | 17-04-2009 08:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Dichtwedstrijden deel 2 Verwijderd | 500 | 08-05-2007 15:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Dichtwedstrijden Verwijderd | 500 | 13-04-2006 12:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Praat en lees hier over Dichtwedstrijden! Dreamerfly | 103 | 17-12-2004 20:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |