Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2006, 22:48
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
klote.
Oud 10-11-2006, 22:53
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 10-11-2006 @ 23:48 :
klote.
Oud 10-11-2006, 22:57
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
asjdfl schreef op 10-11-2006 @ 23:53 :
Ging het nog goed met het ov (naar Lily Allen was je toch)?
Oud 10-11-2006, 22:58
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 10-11-2006 @ 23:13 :

http://www.cenobytes.nl/Attack2/default.asp

toffe muziek en mensen op een grote boot.
huhuhu, ik sta nog steeds bij de cenofaces <3
Oud 10-11-2006, 23:08
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 10-11-2006 @ 23:58 :
huhuhu, ik sta nog steeds bij de cenofaces <3
Manon ook. En Kim en euh mensen die ik 'ken' en die verder niet op het forum komen maar kennelijk wel op Cenobytes.

Dus wtf, half 't internet is daar. Misschien moet ik er ook een keer heen.
Oud 11-11-2006, 11:39
Mariekje*
Mariekje* is offline
Pff, vermoeiend.

Ik was vanacht om half 6 thuis, en we hebben echt zo onwijs lopen etteren. Stukjes plankgas geven op de snelweg, bijna uit de bocht vliegen bij de rotonde omdat het stuur blokkeerde, heel irritant mensen lopen bellen en een beetje teut de weg kwijt raken, en dat in fucking Rotterdam.

Neuh het was best gezellig, maar god wat kan die kerel ouwehoeren 'ik moet nog even... en... nog even...' dat is echt niet aan mij besteed. Het is me al duidelijk; Volgende week eventjes niet.

Verder ga ik vandaag gewoon voor een rustig/saai dagje (helaas)
Oud 11-11-2006, 11:57
Venster
Venster is offline
ik ben net wakker en ik lees nu een sms-je wat om kwart over drie vanacht verstuurd is: 'hee, kom je naar off corso we hebben nog een remf-kaartje over'
kut.

verder ben ik nu in paniek omdat ik beloofd had om tegen 14:00 een performance en expositie opening bij te wonen, en ik geen flauw idee heb waar ik in godsnaam naar toe moet. En natuurlijk is die knakker onbereikbaar
Nu weet ik niet hoe ik mn dag verder in ga vullen, maar misschien ga ik wel schoonmaken.
Oud 11-11-2006, 12:20
kuik
kuik is offline
ik ging gister naar lily allen in paradiso en het was leuk, alleen we waren te laat en daardoor hebben we denk ik de helft gemist daarna nog even blijven hangen, maar daar was niet zoveel aan. dus we waren al om kwart voor 12 thuis vandaag werd ik wakker om 1 uur en zometeen ga ik naar mijn ouders.
Oud 11-11-2006, 12:32
Verwijderd
9u op, 10u bij de Ikea, rek samengesteld, me een ongeluk gezocht naar wieletjes die op waren, me geërgerd aan de drukte, leuke kerstbalvogels gevonden en nu net gegeten.

Dadelijk nog was vouwen, hoezee, en daarna even naar een vogelshow in de buurt. En dan straks weer een uur naar de andere kant van het land rijden om thuis te komen en rekken uit te laden. Mijn rug vindt het nu al niet grappig meer.
Oud 11-11-2006, 13:30
Broeder
Broeder is offline
Vanmorgen ging ik voor het eerst weer eens WERKEN en oei! mijn middelbare school RIVAAL bleek daar ook te WERKEN, maar in een lagere functie, dus dat was wel jofel. Verder moest ik dingen doen en contact maken en dat was iets minder jofel !
Oud 11-11-2006, 13:31
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 10-11-2006 @ 17:42 :
Misschien? Kenleer, da's toch hetzelfde als wetenschapsfilosofie/epistemologie? Zo ja dan wel en ik had een 6,8 en dat is vrij laag maar niet als je bij een examen van 2 schooluren een klokuur te laat kwam.
haha, zeker niet hetzelfde als wetenschapsfilosofie.. dat onderwerp heb ik nu. heb dinsdag examen kenleer / empirisme, over hoe je tot ware kennis komt (dudes als hume en weetikveelwie). wetenschapsfilosofie is meer over de waarde van wetenschap in onze samenleving en dat soort shizzle.
maar netjes
Oud 11-11-2006, 13:38
Verwijderd
vanmorgen gign ik om 08.15 opstaan, en ging ik om 09.15 naar groningen naar de open dag van de hanze, en dat was wel ok. ik ga sph doen, want dat kan verkort enzo. verder lijkt het me serieus wel leuk
Oud 11-11-2006, 13:51
June bug
June bug is offline
Ik ging gisteravond onverwachts uit en dat was erg gezellig enzo maar ik lag pas om kwart voor 5 in mn bed. Dus toen ik vanochtend om 9 uur op moest staan om te gaan werken voelde ik me iets minder gezellig en werken ging zowaar goed. Nu ga ik denk ik maar even slapen ofzo, (op bed liggen en tv kijken, dan val ik uiteindelijk toch wel in slaap) en om 6 uur komt mn vader en dan gaan we uit eten. (knoflookspinaziepizzaaaa )
Oud 11-11-2006, 13:51
Amon Din
Amon Din is offline
Vandaag is een beetje vervelend.
Oud 11-11-2006, 15:05
innogen
innogen is offline
vanochtend gewerkt en nu lekker niets doen en vanavond naar sufjan <33
Oud 11-11-2006, 15:07
Verwijderd
VAnochtend open dag TU/e geweest en nu huiswerken. Vanavond hossen in de plaatselijke boerenkroeg, bij wijze van uitzondering.
Oud 11-11-2006, 15:41
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
HvJ schreef op 11-11-2006 @ 12:39 :
Pff, vermoeiend.

Ik was vanacht om half 6 thuis, en we hebben echt zo onwijs lopen etteren. Stukjes plankgas geven op de snelweg, bijna uit de bocht vliegen bij de rotonde omdat het stuur blokkeerde, heel irritant mensen lopen bellen en een beetje teut de weg kwijt raken, en dat in fucking Rotterdam.

Neuh het was best gezellig, maar god wat kan die kerel ouwehoeren 'ik moet nog even... en... nog even...' dat is echt niet aan mij besteed. Het is me al duidelijk; Volgende week eventjes niet.

Verder ga ik vandaag gewoon voor een rustig/saai dagje (helaas)
Haha, gezellig dus.

Vandaag saai dagje.. Vannacht erg gezellig gehad in een kroegje, om half 5 mijn bed ingerolt.. Om 11 uur er weer uit met hoofdpijn, enorme verkoudenheid en keelpijn. Vanmiddag weer naar huis met trein, en vanavond carnavallen..

Oei, geen zin... Morgen om 7 uur weer werken, omdat ik zó moe ben...
Oud 11-11-2006, 16:27
Verwijderd
Ik heb met de SP-crew van Uithoorn campagne gevoerd en mensen kutfoldertjes aangepraat en dat was gaaf. En die SP-crew was ook gaaf en nu ga ik dubieuze posters rondplakken met die lui IN HET GEHEIM en ben ik opeens de officiële SP-fotograaf van de regio en ben ik uitgenodigd op een zuipen-op-kosten-van-de-gemeente-feestje, 22 november.

PS. De CDA'ers hadden een stand naast de onze en die hadden Balkenende in een fotolijstje op de tafel staan.
Oud 11-11-2006, 16:29
hellebel
hellebel is offline
Haha, wow.

Ik heb vandaag allemaal nuttige dingen gedaan en zo ga ik uit ( ) in Arnhem.
Oud 11-11-2006, 16:38
Electriq
Electriq is offline
Gisteravond Peeping Tom en het was tof.
Vandaag gewerkt en ik was enorm chagrijnig. Gelukkig kwam er vanmiddag een gezellig palingkoor voor de winkel zingen van 'Mijn IJsselmeer'.
Vanavond wat drinken met een oudklasgenoot die sinds kort weer in Zwolle woont en dan waarschijnlijk door naar vrienden die slechte films willen kijken.
Oud 11-11-2006, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 11-11-2006 @ 00:08 :
Manon ook. En Kim en euh mensen die ik 'ken' en die verder niet op het forum komen maar kennelijk wel op Cenobytes.

Dus wtf, half 't internet is daar. Misschien moet ik er ook een keer heen.
kom dan ook vanaaf! hij is er maar een paar maanden per jaar in nederland, en cenobytes is al helemaal zeldzaam. NU OF NOOIT.

en epd en ragdoll ook.
Oud 11-11-2006, 16:51
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
ziek gemeld voor werk, uitgeslapen met vriendin, lekker broodjes ontbeten en beetje in de wired liggen lezen, vanmiddag beetje gegamed gelamed op internet en zo maar eens over avondeten na gaan denken, vanavond waarschijnlijk naar de stad
Oud 11-11-2006, 20:09
Luna
Luna is offline
gister ging ik de hele dag oppassen op 2 kids en daar kreeg ik 200 euro voor en een chocolade taartje uit wenen
vandaag ging ik werken en dat was eerst leuk maar toen had ik opeens geen zin meer en toen wilde ik naar huis. maar dat kon niet. toen ik eindelijk klaar was ging ik naar ikea om spullen voor mn kamer te halen want ik verhuis morgen naar mn nieuwe kamer in utrecht
en nu ga ik even chillen en douchen en later met collegas naar de sugarfactory
Oud 11-11-2006, 20:21
__
__ is offline
ik ga op feest bij een vriend van me en ik heb een truitje aan dat ik echt nooit draag . dusja dat is enorm spannend. tevens ben ik ziek aan het worden dus ik denk dat ik eerst maar eens even een kopje thee drink. niet dat dat helpt maar het is vast beter voor me dan een biertje.
Oud 11-11-2006, 20:25
Luna
Luna is offline
op feest gaan
Oud 11-11-2006, 22:33
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 10-11-2006 @ 23:57 :
Ging het nog goed met het ov (naar Lily Allen was je toch)?
ov was redelijk
ns hé
Oud 11-11-2006, 23:05
Verwijderd
Na al het gezeik dat ik postte, is het alleen maar kutter geworden

Al zijn vogels lief.
Oud 11-11-2006, 23:05
Shitonya
Shitonya is offline
o pijnlijk
Oud 11-11-2006, 23:07
Verwijderd
Als je mij aanspreekt, wat ik niet meer helemaal volg wegens whisky en rum (<3 overigens). Merci voor je medeleven . En zoniet. Ach ja.
Oud 11-11-2006, 23:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
nou het was enig eerst werd ik ongesteld en toen moest ik opeens toch werken en was het heel druk toen was ik moe en moest ik naar de 11/11 viering in het DORP en kreeg ik steeds bier hihi.
Oud 12-11-2006, 02:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
hellebel schreef op 11-11-2006 @ 17:29 :
Haha, wow.

Dat kan niet.

Lange dag gehad. Wijchen, werken, chillen, friet, tv en pils. En Jonas die zojuist naar huis is gegaan midden in de storm.
There will be quiet....
Oud 12-11-2006, 04:07
Verwijderd
hoi boxxxie en ik hebben net actief mensen GERONSELD bij de FUCKING MONZA en dat was erg gezellig want alle mannen van dertigplus komen op mij af en alle brabanders op boxxxie. Weten we meteen weer hoe we in de markt liggen Nu gaan we nog even kiwi's eten en dan slapen en morgen shirtjes maken voor onze fanclub.
Oud 12-11-2006, 10:26
Broeder
Broeder is offline
Beroerd
Oud 12-11-2006, 11:12
reine claude
reine claude is offline
Kut.
Oud 12-11-2006, 11:17
Amon Din
Amon Din is offline
Gister was aardig en vandaag is net begonnen
Oud 12-11-2006, 12:03
Quay
Quay is offline
Relax, 400 euro gewonnen met pokeren van wat miljonairs
Oud 12-11-2006, 12:04
Amon Din
Amon Din is offline
Miljonairs kan je véééél verder uitkleden
Oud 12-11-2006, 12:59
Electriq
Electriq is offline
De stad in geweest tot een uur of 4 en daarna tot 7u zitten kleppen en Bob Ross gekeken
Vandaag niks.
Oud 12-11-2006, 13:37
Quay
Quay is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 12-11-2006 @ 13:04 :
Miljonairs kan je véééél verder uitkleden
niet als je freezeout speelt
Oud 12-11-2006, 13:51
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
hellebel schreef op 11-11-2006 @ 17:29 :
Haha, wow.

waar?
Oud 12-11-2006, 14:00
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben afgelopen nacht uit geweest in bergen op zoom
nu ga ik even snel naar amsterdam en daarna weer door naar antwerpen.
Oud 12-11-2006, 14:31
Verwijderd
Katerig opgestaan en bedacht me dat ik in mijn eentje wou proberen de nieuwe rekken op te zetten. Nu blijkt er geen handleiding te bestaan als je allemaal losse stukken koopt. Fijnnn... Dan begin je maar aan de kistjes en die zijn duidelijk niet gemaakt om in elkaar te zetten met kleine handen. Daarnaast is er in het hele huis géén schroevendraaier te vinden .

Dus besloot ik de nieuwe vogelkooi maar gebruikensklaar te maken. Vogels helemaal in de stress, maar nu zitten ze toch alweer tevreden trosgierst te eten, dus het valt allemaal best mee.

Al had ik wel gehoopt dat ik iets productiever had kunnen zijn dan dit.
Oud 12-11-2006, 15:15
__
__ is offline
Citaat:
Luna schreef op 11-11-2006 @ 21:25 :
op feest gaan
is dat raar
Oud 12-11-2006, 15:57
NyNkE_81
NyNkE_81 is offline
wat is een zondag toch vreselijk saaaaaaaai!
Oud 12-11-2006, 16:40
Faerie
Faerie is offline
Saai heb echt helemaal niks uitgevoerd
Oud 12-11-2006, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 12-11-2006 @ 05:07 :
hoi boxxxie en ik hebben net actief mensen GERONSELD bij de FUCKING MONZA en dat was erg gezellig want alle mannen van dertigplus komen op mij af en alle brabanders op boxxxie. Weten we meteen weer hoe we in de markt liggen Nu gaan we nog even kiwi's eten en dan slapen en morgen shirtjes maken voor onze fanclub.
en net gingen we weer een kiwi eten en ontbijten in utrecht maar de la place was dicht en toen hebben we noodgedwongen bij de macdonalds en bakker bart ontbeten. en nu ben ik moe.
Oud 12-11-2006, 18:10
Verwijderd
feestje gisteravond was GAAF en er waren allemaal forummers omg en nu voel ik me toch een partij beroerd godallejezus.
Oud 12-11-2006, 18:21
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
gister gewerkt en niet lam in amsterdam maar lam door de mcdrive waar we die stakkers gingen uitlachen, en toen vroeg een mee rijder in de auto; waarom zou je hier werken, en toen zei ik; je komt hier via een reintegratie project

Gelukkig zei het vriendelijke mac meisje niets. toen gingen we boos weg omdat ze geen mcflurry hadden en toen nog een x er doorheen en toen namen we een burger

wat een fun.
Oud 12-11-2006, 18:47
Outlaw
Outlaw is offline
Oud 12-11-2006, 22:38
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 12-11-2006 @ 19:10 :
feestje gisteravond was GAAF
Hm.

Regels voor berichten