![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als we dinsdag afspreken, moet ik toch echt eens serieus met hem praten. Want zo kan het niet langer... Omg, ik ben in het derde boek van de donkere toren reeks van Stephen king aan het lezen, en (niet lezen als je het boek nog niet gelezen hebt!)
Spoiler
Oké, nu ga ik verder lezen. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
T blijft klote, dat wel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben blij dat m'n ouders uit elkaar gingen toen k 5 was, k weet niet beter en later was t alleen maar moeilijker geworden.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En er blijven nog mensen bij elkaar, thank God, ik zou echt ongelooflijk boos worden op mijn papamama anders. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
waardoor heb je angst?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() je krijgt pm
||
Verwijderd
|
De afgelopen dagen extreem veel leuke dingen gekocht voor in huis en nu is het eindelijk echt gezellig in de woonkamer.
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee er is nog niets veranderd, maar ik ben weg bij mijn psycholoog i.v.m de krijgsmacht. omdat ik daar ging werken was ik alleen t weekend thuis en daar hebben we niets aan dus mijn huisarts schrijft nu herhaalrecepten voor en ik weet niet meer precies hoe we t met de medicijnen hadden afgesproken.. volgens mij moest ik haar bellen maar da durf ik ook weer niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Stomme huisartsen enz. ook altijd. ![]() Schrijf het in je agenda voor als ze weer terug zijn, dan kan je het iig niet vergeten. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 29-12-2006 om 10:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |