Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nog nooit gehad hoor k zoen geen mensen met een koortslip ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom zou je iemand vol op de bek pakken als je geen gevoelens voor de gene hebt. Ik kan me dan alleen mensen voorstellen die een heel sneu en alleen bestaan hebben die vinden dat de wereld om hun draaid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand ongelooflijk heet en lekker vinden is toch ook een gevoel? |
![]() |
||
Citaat:
![]() waarom zou je alleen zoenen als je verliefd bent? ik heb nog steeds geen goede reden Dat het een seksueel iets is, naja je hebt geen sex in het openbaar maar je zoent wel dus er is wel verschil tussen sex en zoenen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom niet? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
stel je voor je bent uit, ziet een leuk meisje begint een gesprek en na een kwartier zoent ze je? Zoen je dan niet terug?
|
een topic dat hier bij aansluit en waar ik nieuwsgierig ben naar jullie reacties
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1551040 sorry voor als dit niet mag :$
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat maakt het zomaar zoenen toch niet beter, of het zomaar chocolade eten
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is niet van ik wil zoenen... kijk rond.. zie een mannelijk persoon.. en ga bezig! Dat vind ik zomaar zoenen. zoenen om de spanning is leuk, lekker en ik kan niet bedenken waarom je het niet zou doen als je er beide hetzelfde overdenkt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
met hoeveel hebbe jullie gezoend jenniffer | 487 | 30-07-2008 11:08 | |
Liefde & Relatie |
Het grote met-hoeveel-heb-jij-gezoend topic Mindfields | 498 | 13-03-2004 09:28 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen, zoenen! Sade | 88 | 30-09-2003 20:40 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen tijdens het uitgaan. l00k At Me | 62 | 27-05-2003 18:37 | |
Liefde & Relatie |
Hoe oud zoenen de meesten voor het eerst? Vogelvrij | 132 | 18-11-2002 16:36 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen voor 1 avondje Demi | 28 | 06-02-2002 18:53 |