![]() |
|
- (Zuid-)Franse meisjes met bijzondere stemmen en grote bruine ogen <3
- Mensen die Frans spreken met een Italiaans accent - Een zachte G - Kerels die niet al te lang zijn en een beetje aan de vadsige kant - Wat oudere mannen met snorren - Slanke vrouwen met een kuiltje onder hun hals (maar niet zo mager als Debra Messing), die van die afzakjurkjes/topjes dragen - Als een meisje haar topje uitdoet tot net onder haar borsten maar ik word altijd verliefd op jongens.
||
![]() |
Citaat:
Hij mag niet mager zijn, niet dik en ook geen Schwarzenegger Harige armen,, prrrr Lederen broekjes Van die mannen die heel sociaal zijn en het gezellig kunnen hebben met iedereen Avontuurlijke typetjes En natuurlijk muzikanten he ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Muzikanten,
- mannen met lang haar - Een gespierde rug (niet te gespierd, maar een beetje is wel mooi) - Een engels accent - Mannen die me aan het lachen kunnen maken - Een bepaald soort rust uitstralen is ook altijd heel erg sexy - Donkere ogen - Ennnn mannen die zichzelf kennen en zich daar bewust van zijn, zijn ook best tof. |
![]() |
|
Als mijn vriend een wit overhemd aanheeft dattie te ver heeft opengeknoopt, en dan verder alleen een witte boxer en dat hij al opgewonden is en dat je dan zo'n klein nat plekje ziet.
![]() sowieso word ik er opgewonden van als de ander opgewonden is. Verder eigenlijk niet zo snel ergens van. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn turn-ons, dat zijn er nogal wat eigenlijk.
Gespierde/krachtige armen: Omdat ik het best fijn vind zo nu en dan krachtig op bed te worden gesmeten, waarbij hij me zonder enige moeite in een houdgreep houd, en laat voelen dat ik het niet van hem winnen kan. Of me juist zachtjes en liefkozend neerlegd, om vervolgens zijn armen om me heen te slaan (veilig gevoel de gekste ![]() Dominantie: Ik ben zelf graag onderdanig, en dan is een man die het initiatief neemt, flink bazig kan zijn, niet terugdeinst voor een klap of wat dan ook best fijn. Overigens heb ik hier lang niet altijd behoefte aan, maar het merendeel van de tijd *rrrr* Dirty talking: Van iemand die me aan het begin van de avond al in mijn oor fluistert wat hij allemaal nog met me doen gaat/wil, en even rustig door teased. Tot het vragen/schreeuwen/zeggen van dingen tijdens de seks. Overigens vind ik dirty talking zelf ook wel leuk, maar enkel bij mensen die het na afloop van de seks niet (al dan niet als grapje) tegen je gaan gebruiken. Oplettendheid: Iemand die door heeft wanneer we wat rustiger aan moeten doen, om wat voor reden dan ook. In mijn geval veeal flashbacks van vroeger. Rollenspel Op wat voor manier dan ook. Jonge papa's Vreemd iets, maar ik vind het echt geweldig om te zien als een jong vader of willekeurige man heel verzorgend/lief met zijn kind(eren) omgaat. Of jongens die gewoon goed met kinderen overweg kunnen ![]() Ontbloot bovenlijf En dan natuurlijk wel met een spijkerbroek nog aan, erg fijn. Niet alles verhullend zegmaar. ---- Bij vrouwen weet ik een slank lijf, met vrouwelijke vormen, mooie ogen en hipsters wel te waarderen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind verlegen mannen altijd wel wat hebben, maar aan de andere kant hebben zelfverzekerde mannen ook wel weer iets
![]() ![]() Verder vind ik iemand die goed kan zoenen echt een turn-on en ik heb iets met billen ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
een aanvulling op mn vorige verhaal:
als hij van die heerlijke lijntjes bij zn buik schuin omlaag heeft lopen. en een streepje haar van zn navel naar benee en een stevige kaaklijn en wat eigenlijk de ultieme turnon is: als je merkt dat hij geil wordt van jou. ![]()
|||
Om mijn verhaal aan te vullen, want ik dacht er niet zo vlug meer aan: Dominantie (van beide kanten) en agressie is ook wel erg geil. Rawr. In het verlengde daarvan: Blauwe plekken en schrammen en andere verwondingen, al dan niet door haar/mij..
![]() Citaat:
...Zo terug. Deze thread wordt té fijn. ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al moet ik wel zeggen dat ik het jammer vind dat ik niet kan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgende keer beter! Er zijn nog zat weekenden, hoor. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Seksualiteit |
betaalde sex vlaflip1 | 162 | 19-09-2007 17:45 | |
Liefde & Relatie |
Lovesongs Verwijderd | 124 | 09-10-2005 19:54 | |
Seksualiteit |
Pijpen, jouw mening Shitonya | 165 | 21-05-2005 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |