Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2007, 09:18
Verwijderd
Citaat:
dus hij is toch goed bezig .

OT: Hij belde me vannacht dat hij waarschijnlijk 17 december toetsen heeft en daarna naar huis komt. Echt een mooi cadeautje.
Behalve dat niemand er wat mee opschiet als we niet weer gaan daten

Gefeliciteerd voor iedereen die jarig is (geweest)!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2007, 10:05
Cethlion
Cethlion is offline
Oehhh drama en mysterie. Onze huisgenoot had gisteren een date met een meisje dat hij vaag kent. Zij komt redelijk preuts over, en wordt al boos als je niet goed afwast. Hij kan bijna alleen maar over seks praten, want hij is een beetje gefrustreerd geloof ik. (verder is hij wel heel lief hoor ) Zij had hem uitgenodigd om te komen eten, want 'hij leek haar wel aardig'. We kónden het niet laten vanochtend om te kijken of hij er was en en nu is zijn bed nog steeds leeg en. neeee. Dat kán niet. Hij is een lieve, maar hobbyloze jongen en de grootste sloddervos die er bestaat. En zij is ... netjes. En je blijft toch niet bij elkaar slapen als je elkaar 'wel aardig' vindt? Of misschien ben ik wel heel preuts wat dat betreft
Oeh hij krijgt straks een strenge ondervraging.
Oud 01-11-2007, 10:08
niña
niña is offline
Een week is echt te lang. Niet gedacht dat ik ooit zo zou denken
Oud 01-11-2007, 10:15
Verwijderd
Vergeef me mijn niet-politiek-correcte opmerking en het spijt me ten zeerste als ik hier iemand pijn mee doe, dat is niet mijn bedoeling.
Maar
SOMMIGE MENSEN VERDIENEN ECHT EEN NEKSCHOT. Achterlijke kloothomo, leer eens te zeggen wat je denkt en niet alleen maar als het jou uitkomt. Werkelijk, wat ben jij een laf, zielig en triest persoontje. Iets anders kan ik er niet van maken. En maar ruig doen. Wat ben jij ongelooflijk simpel. Heb je dat zelf uberhaupt wel in de gaten?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 12:21
ST*R
ST*R is offline
Wat een luxe, ik zie hem gewoon vanavond weer! Ow en onze seks is altijd heel erg geil enzo maar ik wil ook wel een keer lieve seks!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 13:53
stout!
stout! is offline
Citaat:
SOMMIGE MENSEN VERDIENEN ECHT EEN NEKSCHOT. Achterlijke kloothomo, leer eens te zeggen wat je denkt en niet alleen maar als het jou uitkomt. Werkelijk, wat ben jij een laf, zielig en triest persoontje. Iets anders kan ik er niet van maken. En maar ruig doen. Wat ben jij ongelooflijk simpel. Heb je dat zelf uberhaupt wel in de gaten?
Wat heb je tegen hem zelf gezegd?
Oud 01-11-2007, 14:52
zeep007
zeep007 is offline
Hij is zoooooo lief! Ik moest vandaag een paar belangrijke beslissingen en gesprekken nemen op school. Heeft hij vrij genomen en is ie met me meegeweest, om me continu te steunen enzo. Was zoo fijn. En mijn klasgenoten vonden hem daarom zo lief, en ik ben gewoon erg blij met hem. Hij helpt me echt.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 15:23
luchtballon
luchtballon is offline
Ik wil verliefd worden!

En die jognen heeft nog niet gereageerd . . Nu is het pas 1 dag geleden, maar toch acht ik de kans klein dat hij dat gaat doen. Maar ik vind het wel goed van mezelf
Oud 01-11-2007, 15:39
Nebel
Nebel is offline
Alles is geweldig <3
Behalve dat ik een rotgevoel heb als hij niet bij me in de buurt is,
en behalve dat de omstandigheden een beetje klote zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 15:55
I C U
I C U is offline
Oeh, die ene klasgenoot. Aii. Maar verder rustig, op relationeel gebied dan, op school is het knetter chaotisch.

Vanavond dikke party! JEEJ!
Oud 01-11-2007, 16:31
__
__ is offline
Citaat:
Oeh, die ene klasgenoot. Aii. Maar verder rustig, op relationeel gebied dan, op school is het knetter chaotisch.

Vanavond dikke party! JEEJ!
jij zit ook in Rotterdam toch of niet? zo ja, die starparty bedoel je of niet?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 17:27
Dott
Dott is offline
Pff, wat is dat klasgenootje achterbaks, en we zijn allemaal k*thoeren en k*twijven en ze haat ons stuk voor stuk.. blugh.. achterbakse trut, en dan maar miepen als 1 van ons het leest en de hele klas pissig is.. ja hallo wees dan niet zo onbenullig om het op HYVES te zetten.. MUTS!!

Wel HEEL VEEL zin in dit weekend <3

En mijn pa begint eng te doen, hij was dinsdag rondjes aan het crossen op het terrein van mijn werk toen ik naar buiten moest voor de karretjes, en vandaag stond ie bij het hek van de school te wachten in de pauze... serieus nog even en ik vraag een straatverbod aan.. ik vind diet niet grappig meer.. ik vind het doodeng en schiet elke keer in de stress als ik hem zie..

edit: ik heb me op 2 huisjes ingeschreven de ene word morgen geloot en de ander 8 december, en ik verwacht niks maar het begin is er
Oud 01-11-2007, 18:35
Fayette
Bedankt voor de felicitaties! En proficiat Stout!

Ik moet oppassen dat ik niet verliefd word op hem... Op hem ja, wie had het ooit zien aankomen... volgens mij iedereen behalve wij zelf! (althans, wij negeerden de chemie altijd..)

Ook heb ik eindelijk gedrufd de FreeRecordShop-jongen te smsen! Blijkt ie 'momenteel een vriendin te hebben, maar hij wou wel samen een biertje drinken..'. 'Momenteel' klinkt een beetje hoopvol.. Anyway, we hebben zaterdagavond een 'date'. Ik zie wel!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 19:00
Verwijderd
dat komt neer op, ik heb een vriendin, maar ik ga wel met je als je leuk bent
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 19:14
Fayette
Citaat:
dat komt neer op, ik heb een vriendin, maar ik ga wel met je als je leuk bent
Het kan me allemaal niet zoveel schelen.. Ik vond het vannacht wel leuk om toch gewoon af te spreken.. Ik heb hem uitgenodigd, dus nu zullen we gaan ook! Vluchten kan altijd nog. Bovendien heb ik niets met die vriendin te maken enzo.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 19:25
Morri
Morri is offline
Pff, mannen... Hij is leuk, heel leuk. Maar wel verlegen. Hij weet dat ik 'm leuk vind, ik weet ook dat hij mij leuk vindt, maar we hebben nog steeds niets. Ik durf het 'm best te vragen, daar niet van, maar ik neem al steeds het initiatief en ik wil ook wel eens dat hij wat moeite doet geloof ik. Hij is er misschien te verlegen voor, maar dan nog... Nouja, vanmiddag was heel gezellig, hij is het ook wel waard om op te wachten.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 19:39
Verwijderd
vriendje is de liefsteliefsteliefste van de wereld. samen mijn kledingkast in elkaar gezet en nu is ie pizza halen en komt dan naar mij toe om de deuren er nog in te zetten

Mijn vriendjes zijn ook de allerleukste en mijn beste vriendinnetje natuurlijk al helemaal.

En mijn beste vriend? tsja. wat kan ik er van zeggen? jammer dat de vriendschap momenteel op een laag pitje móet staan om afstand te nemen van andere gevoelens. Komt wel goed, 23 november iig met zn allen uit en beetje flirten moet kunnen toch (A) gaan ook sinterklaas vieren, en ik heb er nu al zin in. de gedichten dit jaar worden zo enorm fout....<3
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 19:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
vriendje is de liefsteliefsteliefste van de wereld.

echt niet , Mijne!
Oud 01-11-2007, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Het kan me allemaal niet zoveel schelen.. Ik vond het vannacht wel leuk om toch gewoon af te spreken.. Ik heb hem uitgenodigd, dus nu zullen we gaan ook! Vluchten kan altijd nog. Bovendien heb ik niets met die vriendin te maken enzo.
ja, just saying, dont fall in love
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 20:33
Fayette
Citaat:
ja, just saying, dont fall in love
Mijn verliefd-worden-stukje ging over iemand anders..
Bovendien word ik niet snel verliefd en ben ik ook weer niet zo naïef Bart.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 20:40
Verwijderd
weet ik gek, weet ik

gewoon vaderlijke bezorgdheid
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 20:50
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:

Ook heb ik eindelijk gedrufd de FreeRecordShop-jongen te smsen! Blijkt ie 'momenteel een vriendin te hebben, maar hij wou wel samen een biertje drinken..'. 'Momenteel' klinkt een beetje hoopvol.. Anyway, we hebben zaterdagavond een 'date'. Ik zie wel!

ooh jouw situatie lijkt exact op die van n vriendinnetje! Zij liep al tijden te flirten met de gast uit de cd winkel, vervolgens had ze hem uitgevraagd. Hij zo van ja lijkt me vet leuk en ik ga je mailen, maar ooh wacht ik denk niet dat mn vriendin t leuk vind. Hij heeft r toen ook niet meer gemaild, maar tijdje later kwam ze hem tegen op n feest en toen hebben ze van 11 tot 5u heel gezellig dicht op elkaar staan praten Maar aangezien hij nog steeds n vriendin heeft, gaat ze er nu geen aandacht aan besteden. Terwijl die jongen telkens als ze in de winkel is contact zoekt, ach ja jammer voor hem.
Oud 01-11-2007, 20:56
Cethlion
Cethlion is offline
Ahahahah. Nou moet ik een seks-enquete gaan afnemen. M'n huisgenoot lachte me al uit. 'Jij?' 'Ja, ik.' 'JIJ?!' 'Ja.' 'Mag dat wel van je geloof?' *slaat* Nou zeg, ik weet dat ik wel eh, preuts ben. Maar ik omschrijf mezelf liever als een romantische ziel.

Maar vanavond uit, hoera! Maar eerst even van die maagpijn afkomen.
Oud 01-11-2007, 21:33
Verwijderd
Ik wil met hem slapen en hem veel kusjes en knuffels geven, want we zijn goeeeed samen. Morgen 'n feestje, wordt wel lachen. Was vandaag al om kwart over vijf ipv half 6/ kwart voor zes thuis van school, en toen stond ie me heel lief op te wachten en hij deed de deur open met "WOW! Ben je dr nu al?" En toen werd ik overladen met kusjes <3
T is gewoon erg. Ik mis hem, terwijl hij net weg is. Gelukkig zie ik hem maandag of dinsdag weer, yippie!

We zijn gewoon heel erg goed samen, nee, we zijn samen gewoon de allerbestuuhhh.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:42
Verwijderd
Nu het uit is wil dat niet zeggen dat het ook zo voelt. Absoluut niet, we spreken elkaar nog elke dag en het afgelopen weekend waren we gezelliger/kleffer tegen elkaar dan anders. Ik weet ook dat ik voorzichtig moet zijn maar het voelt gewoon goed. Dus waarom zou ik er mee stoppen. Hij denkt er precies zo over. We zien elkaar de komende weken niet zodat we in het weekend wat meer tijd hebben voor andere dingen en zien over een aantal weken wel verder. Ik weet dat ik hem niet kan veranderen dus moet ik er maar gewoon mee dealen. Niemand is perfect.

Ach, ik hou gewoon van hem. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je tegen hem zelf gezegd?
Niks. Ik heb al zo vaak gezegd wat ik van hem vond, en het enige wat hij zegt is 'oh', draait zich om en gaat dan. Meestal gaat het wel, maar zo af en toe kan ik daar zo gigantisch kwaad om worden. Ik moet ook niks tegen hem zeggen, want meestal komt er dan een 'oh. ok' oid uit en dan word ik alleen nog maar bozer en gaat hij me alleen nog maar meer negeren. En rustig zeggen wat ik vind heeft ook geen zin want dan is het gezeik. Duidelijker kan ik het helaas niet uitleggen.

Edit: Ik heb mijn beste vriendje op het moment zo hard nodig.

Laatst gewijzigd op 01-11-2007 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 22:45
ST*R
ST*R is offline
Ahh hij doet echt moeite om me te zien, lief. En ik heb zin in morgen want dan zie ik die vriendinnen eindelijk weer!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 23:15
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Morgen! Ik kan nu alweer niet wachten. Ik baal alleen van mijn onzekerheid. Ik ben gewoon zo vaak gekwetst door een jongen, dat het gewoon moeilijk is om iemand weer te vertrouwen.
Oud 02-11-2007, 05:03
stout!
stout! is offline
oh oh. zoveel drankjes voor zo'n klein meisje
ik heb over 3,5 uur onderwijs...hmm... dat ga ik niet redden. Ging vriendje bellen maar werd steeds voortgeduwd door vriendinnetje en was irritant dronken (ook al was ik jarig wat wel echt een excuus is ), had hem een smsje gestuurd:
Sorry liefie ik was een beetje vervelend, teveel drankjes en ben klein. Bel je morgen en wel lief hoor nog steeds.
Krijg ik terug: In darkness she is all I see. Ik mis je.

Dus het is me vergeven en/of hij staat ook ergens in een kroeg
Ik heb zo'n vette pet die niet van mij is en heb net in een politie auto waar de -mannen net uit liepen heel hard op de toeter gedrukt . Ok ik ben kinderachtig, maar wel heel gelukkgi
Oud 02-11-2007, 09:32
Verwijderd
Gisteren met manlief en vriendinnetje naar Amsterdam geweest. Voorlopig voor de laatste keer. * slik * Ze gaat zondag al weg!
En mijn broer kwam ook nog even langs, fijn om even met hem te kletsen. En ik kreeg daarna een berichtje dat hij van me houdt
Vandaag naar Rotterdam een vriendinnetje bezoeken en ik heb er wel zin in, maar eigenlijk wil ik vandaag bij hem zijn. Oh, en vanacht was hij zo lief; Ik was heel erg bezorgd en hij sliep eigenlijk al, maar zat de hele tijd te mompelen: 'Kom maar hier schatje, het komt alllemaal wel goed, niet druk maken.'
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 09:42
tuttebel
tuttebel is offline
super.
Oud 02-11-2007, 10:19
farai
farai is offline
Net wat moois gemaakt voor 'm. Allerzielen ed is voor hem net zoals voor vele anderen best een zware periode dus ik hoop dat die er wat aan heeft.
Oud 02-11-2007, 10:41
Verwijderd
door dat ik volgende week tentamens heb, heb ik niet zoveel tijd voor hem. gisteravond notting hill en karate kid gekeken en dat was echt gezellig leukste vriendje ooooooit!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 11:30
Verwijderd
Jeej, morgen!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 11:47
Thee Muts
Thee Muts is offline
Jeetje, ik houd écht van hem. En dat doe ik al heel lang, maar soms komt dat besef nog weer even extra naar boven.
Oud 02-11-2007, 14:21
Verwijderd
Citaat:
ik heb over 3,5 uur onderwijs...hmm... dat ga ik niet redden. Ging vriendje bellen maar werd steeds voortgeduwd door vriendinnetje en was irritant dronken (ook al was ik jarig wat wel echt een excuus is ), had hem een smsje gestuurd:
Sorry liefie ik was een beetje vervelend, teveel drankjes en ben klein. Bel je morgen en wel lief hoor nog steeds.

Ik heb zo'n vette pet die niet van mij is en heb net in een politie auto waar de -mannen net uit liepen heel hard op de toeter gedrukt . Ok ik ben kinderachtig, maar wel heel gelukkgi
Lol, briljante post
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 15:55
Fayette
Citaat:
weet ik gek, weet ik

gewoon vaderlijke bezorgdheid
Lief hoor.. Hoe is het met jouw chick eigenlijk?!

Citaat:
ooh jouw situatie lijkt exact op die van n vriendinnetje! Zij liep al tijden te flirten met de gast uit de cd winkel, vervolgens had ze hem uitgevraagd. Hij zo van ja lijkt me vet leuk en ik ga je mailen, maar ooh wacht ik denk niet dat mn vriendin t leuk vind. Hij heeft r toen ook niet meer gemaild, maar tijdje later kwam ze hem tegen op n feest en toen hebben ze van 11 tot 5u heel gezellig dicht op elkaar staan praten Maar aangezien hij nog steeds n vriendin heeft, gaat ze er nu geen aandacht aan besteden. Terwijl die jongen telkens als ze in de winkel is contact zoekt, ach ja jammer voor hem.
Teh toeval...benieuwd hoe mijn situatie zich ontwikkelt!

OT: Vanavond mijn feestje.. De ene minuut heb ik er geen zin in en wou ik dat het morgen was....maar van de andere kant! Mijn lieve vrienden komen. En hij komt ook. Benieuwd hoe we nu tegen elkaar gaan doen na deze week en ten opzichte van onze vrienden.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 16:24
metallica
metallica is offline
Citaat:

Hehe, ben je inmiddels alweer wat bijgekomen

Ik ga vandaag eens alles dat nu al weken door mn kop raast op papier schrijven en dat dan synchroniseren / censureren en naar hem mailen. Want ik wordt echt hardstikke gek van de chaos in mijn hoofd en de niet beantwoorde vragen. Daarnaast kan ik het zo van me af zetten al antwoord hij niet (ofja, dat is de bedoeling iig) doordat ik het dan bij hem neerleg. Heel slecht misschien, maar hij zal er iig niet van wakker liggen terwijl ik dat wel doe, dus mag dat wel vind ik....
Oud 02-11-2007, 17:53
I C U
I C U is offline
Citaat:
jij zit ook in Rotterdam toch of niet? zo ja, die starparty bedoel je of niet?
Jep! Was een mooi feest Ben ik jou daar mogelijk tegengekomen zonder dat te weten?

OT: Gisteravond veel moois gezien, maar ik weet niet, die flow wilde niet Verder wel weer heel veel oud-studiegenootjes gezien en heel veel collega's. Was leuk! Lekker gedanst enzo. Top!
Oud 02-11-2007, 18:17
Lilium
Lilium is offline
Goed. Hij is veel te lief voor me, want steeds als ik naar complimentjes hengel, krijg ik ze.
Oud 02-11-2007, 20:09
metallica
metallica is offline
Dan toch echt maar begonnen met schrijven, net negen kantjes volgeschreven. Ik ga morgen weer verder, ben nu helemaal op... Maar nu wel maar hopen dat hij zich de moeite neemt om mijn mijmeringen en vragen te lezen. Ik voel me verdrietig en alleen.
Oud 02-11-2007, 21:41
niña
niña is offline
Gossie wat is ie lief lief lief
Oud 02-11-2007, 22:06
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Gossie wat is ie lief lief lief
zozo, heb je'n relatie?
Oud 02-11-2007, 22:12
niña
niña is offline
Citaat:
zozo, heb je'n relatie?
Al meer dan twee maanden
Oud 02-11-2007, 22:26
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Al meer dan twee maanden
pix or it didn't happen
Oud 02-11-2007, 22:53
niña
niña is offline
Sukkel, ik zal 'm vragen de foto's van vandaag naar je toe te sturen
Oud 02-11-2007, 23:16
RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
ik heb momenteel een "soort" vriendje. hij vindt mij onwijs leuk, maar ik vind hem gewoon erg aardig, meer niet.
ik moet eigenlijk gaan zeggen dat het "uit" is, maar moet ff bedenken hoe dat moet. ik hou m aan het lijntje nu, dat is helemaal verkeerd. dat weet ik
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 23:42
Dott
Dott is offline
alleen, in een huis waar ik niet woon.. zo maar eens in bed kruipen, en morgenvroeg niet meer alleen.. allerlei gedachten in mn hoofd. angst. twijfel. gevoelens overal.. een knotje wol van gevoel, dat niemand kan ontwarren.

WOW, ben ik ff filosofisch en moe.. trusten mensen
Oud 03-11-2007, 01:25
Dirty Ole
Dirty Ole is offline
Frustrerend, al uw vrienden die één voor één een lief vinden
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 05:57
George
George is offline
Oehhhh.
Reageren

Regels voor berichten