Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2009, 20:05
Toddish
Toddish is offline
Ga in rust
Wel weer positief dat de verader er uit is. De lijstjes zouden theoretisch gezien waar zijn, op wolven inbreng na. Ik ga in de volgende ronde denk ik stemmen op één van de niet stemmers in de vorige hang ronde.
Oud 18-01-2009, 20:10
MartinV
MartinV is offline
Kijk an.
Oud 18-01-2009, 20:13
Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Kijk an.
Ja?
Oud 18-01-2009, 20:17
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Ja?
Kijk an, de verrader is er uit .
Oud 18-01-2009, 20:25
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Kijk an, de verrader is er uit .
dat is niet om te lachen!
Oud 18-01-2009, 20:51
geen punt :|
geen punt :| is offline
Haha wat een fail van de wolven
Oud 18-01-2009, 20:55
Citaat:
nee klopt, zij was niet vrj te pleiten en het was achteraf zeker een rare zet want katje ging, net als ik die ronde ervoor al voor Light Fighter. Zeker als MartinV ook wolf blijkt te zijn is dit merkwaaridg. Als katje erin was gebleven hadden we wolven meer zekerheid op een extra stem op een dorpeling...

Verder vermoed ik ook Toddish en MartinV maar Bright Blue vraag ik me nog af. Want ze was een nieuwe speler maar heeft nauwelijks wat gepost. Het lijkt me dat je wel wat enthousiaster bent als nieuweling als je ook nog wolf bent...
Dat laatste kan zijn om ons op een zijspoor te zetten, maar toch ga ik voor Bright Blue morgen. Voegt helemaal niets toe, leek niet te "hoeven" stemmen, en als het een dorpeling is nouja jammer dan.
Oud 18-01-2009, 21:01
flyaway
flyaway is offline
We kunnen nu geen risico's nemen, we hebben nog maar een paar kansen. Maar aan de andere kant hebben we geen feiten, enkel theorieen...
Ik ben op zich wel voor stemmen op bright blue, het is idioot dat ze met zo weinig meedoen er nog in zit, maar daardoor hebben we ook heel weinig info om iets op te baseren voor verdenking. Ik ga de topics nog maar ns doorlezen.
Oud 18-01-2009, 21:28
Ok ben benieuwd of je iets kan vinden wat zou helpen
Oud 18-01-2009, 23:31
Verwijderd
 Spelers Hangronde 6*Hangronde 5*Hangronde 4*Hangronde 3*Hangronde 2*Hangronde 1*
1sterrenmeisje ********************MartinV 06Biertank 15
2coolkast ***************Toddish 11MartinV 10Biertank 13
3Pippeloen ********************MartinV 01fizzle-fluffy 18
4Barabas MartinV 05MartinV 02Sherco 09coolkast 09MartinV 07bright blue 17
5light fighter *****MartinV 07bright blue 10Toddish 06Barabas 14Biertank 07
6Mutsieprutsie *************************coolkast 06
7Sherco **********bright blue 04coolkast 05bright blue 09bright blue 08
8Mr Soija flyaway 08Fantôme 05Sherco 05MartinV 07sterrenmeisje 11Röps 11
9flyaway Mr Soija 09 bright blue 07coolkast 02bright blue 15bright blue 19
10Eye of Sauron *************************Röps 20
11MartinV Mr Soija 07light fighter 06Toddish 06Toddish 08 Biertank 21?
12Katje **********light fighter 02coolkast 01MartinV 08Barabas 01
13Bas *************** coolkast 12VeGs 02
14fizzle-fluffy ********************Toddish 13Eye of Sauron 05
15VeGs *************************Biertank 14
16Toddish (B52) flyaway 03light fighter 08MartinV 03Sherco 10sterrenmeisje 05
17~~Fantôme~~ *****light fighter 03light fighter 11coolkast 03MartinV 02light fighter 10
18bright blue flyaway 02
19Röps flyaway 06MartinV 01Sherco 12coolkast 04Mr Soija 04Eye of Sauron 09
20*Miekjuh*  bright blue 08Toddish 12light fighter 03Röps 16
*Klik op Hangronde [#] om de stemmen van een ronde te sorteren.

Laatst gewijzigd op 19-01-2009 om 19:18. Reden: +röps; +bright blue; +toddish; +flyaway; +barabas; -röps; +röps; +martinv; +mr soija; -flyaway; +flyaway;
Oud 19-01-2009, 00:26
VeGs
VeGs is offline
Nice!

(tvp )
Oud 19-01-2009, 08:40
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Bright blue wat doe je?

Oh, put, ik was weg, kon dus niet stemmen... Denk dat ik deze ronde voor Flyaway ga, ook al vind ik MartinV ook wel verdacht.
Oud 19-01-2009, 09:01
Als ik zo nog eens naar de stemlijst kijk => De eerste ronde zit er tussen de Bright Blue en de Röps stemmers ook nog een wolf. Dat zijn dan flyaway respectievelijk Miekjuh. Dan hebben we Barabas nog, die vrijgepleit lijkt door zijn stem op Sherco. Alleen zal Fantome die ronde op Sherco ipv Light Fighter hebben gestemd met als resultaat dat Sherco dood was.

Voor mij zijn derhalve Barabas en Meikjuh het verdachtst. Flyaway weet ik niet, vond haar niet verdacht, maar ze blijft wel een beetje over. Ik dacht gister nog wel aan n00bwolven, maar Fantome loopt al het hele spel stemmingen richting één van hen te duwen.
Oud 19-01-2009, 09:12
Toddish
Toddish is offline
Fantome wist niet wie de wolven waren. Mijn stem gaat naar flyaway vaak heeft ze gestemd op iemand zonder dat iemand daar ook maar iets aan had.
Oud 19-01-2009, 09:28
Fantome wist wel wie de wolven waren.
Oud 19-01-2009, 14:34
flyaway
flyaway is offline
Ik ga voor Miekjuh omdat ik geen wolf ben, zie wat Rops zegt.
Oud 19-01-2009, 14:37
Je ging alles toch lezen? Maar niets gevonden?

*heeft geen zin om alles te lezen*
Oud 19-01-2009, 15:41
Verwijderd

Ik ga weer voor MartinV.
Oud 19-01-2009, 15:42
flyaway
flyaway is offline
Ja ik heb toch nog even
Oud 19-01-2009, 16:50
Ik ga toch maar voor flyaway.
Oud 19-01-2009, 17:51
flyaway
flyaway is offline
Dat lijkt me niet verstandig.
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Fantome wist niet wie de wolven waren. Mijn stem gaat naar flyaway vaak heeft ze gestemd op iemand zonder dat iemand daar ook maar iets aan had.
En anders was ik wel een schaap geweest.
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Oh, put, ik was weg, kon dus niet stemmen... Denk dat ik deze ronde voor Flyaway ga, ook al vind ik MartinV ook wel verdacht.
Als je MartinV verdacht vindt, waarom stem je dan op mij?
Oud 19-01-2009, 17:54
flyaway
flyaway is offline
Fantome weet wie de wolven zijn. Zij heeft MartinV verdacht genoemd, mij lijkt dus niet dat hij verdacht is.
Oud 19-01-2009, 18:30
Bright Blue
Bright Blue is offline
Flyaway, omdat eigenlijk bijna niemand jóu verderkt. En dat vind ik verdacht. Je zit wel allemaal anderen te beschuldigen, maar ondertussen...
Oud 19-01-2009, 18:31
MartinV
MartinV is offline
Ze heeft Barabas, Rops en Soija volgens mij nooit genoemd. Ik ga denk voor Soija.
Oud 19-01-2009, 18:49
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Flyaway, omdat eigenlijk bijna niemand jóu verderkt. En dat vind ik verdacht. Je zit wel allemaal anderen te beschuldigen, maar ondertussen...
Ik heb ook geen reden om mezelf te beschuldigen.
Oud 19-01-2009, 18:52
flyaway
flyaway is offline
Voorlopige stemlijst, klopt deze?

Soija
MartinV

Flyaway
Bright blue
Toddish
Soija

Miekjuh
Flyaway
Barabas
Rops
Mededorpelingen, er is nog hoop! Ik vermoed dat er veel wolven in het rijtje onder mijn naam zitten, dus als we nu met zn allen gewoon op iemand anders stemmen hebben we nog een winkans

Laatst gewijzigd op 19-01-2009 om 19:28.
Oud 19-01-2009, 18:58
Verwijderd
Ik wilde zelf al op flyaway stemmen, nog altijd vanwege mn reden die ik ook voor sherco had en flyaways nogal defensieve reactie(s).

Tabel wordt geüpdatet.
Oud 19-01-2009, 19:01
flyaway
flyaway is offline
Hangrondes:
1: Eye of Sauron (gelijkspel)
2: Sterrenmeisje
3: coolkast (weerwolf)
4: Sherco
5: light fighter
Oud 19-01-2009, 19:02
flyaway
flyaway is offline
Wat is er mis met verdediging?
Oud 19-01-2009, 19:05
Verwijderd
Oud 19-01-2009, 19:08
flyaway
flyaway is offline
Ik roep de dorpelingen op allemaal op dezelfde persoon te stemmen, zodat we geen gelijkspel krijgen. En dan dus niet op mij want ik ben dorpeling. Ik ga om die reden mee op Soija, ik wijzig mijn stem dus. Dan staan er daar 2 (hoop ik).
Normaal post Soija veel theorieen, hij is in mijn ogen verdacht rustig. Ik vind hem verdachter dan MartinV die volgens mij gewoon dorpeling is.
Oud 19-01-2009, 19:17
Verwijderd
Erg wispelturig voor iemand die altijd voor bb gaat.
Oud 19-01-2009, 19:17
Mja Miekjuh moet haast wel wolf zijn gezien die stemlijstjes. Dus als je dorpeling bent en binnen nu en 10 minuten op Miekjuh gaat stemmen dan ga ik met je mee flyaway (kan weinig kwaad dan he). Maar van Soija denk ik niet dat ie wolf is.
Oud 19-01-2009, 19:22
flyaway
flyaway is offline
Ik ga mee op Miekjuh, als MartinV dat ook doet. Anders loop ik toch de kans dat Rops wel een wolf is en op die manier stemmen probeert te verzaaiien.

Waarom denk je niet dat Soija wolf is?
Oud 19-01-2009, 19:24
Hé net stond er wat anders. Heb net snel m'n stem op Miekjuh gezet
Oud 19-01-2009, 19:25
Verwijderd
Ik blijf bij mijn stem.
Oud 19-01-2009, 19:26
Je loopt geen risico. En ik ook niet, heb het 3x uitgerekend maar zowel als je burger bent als dat je wolf bent is mijn stemwijziging niet verkeerd.
flyaway
flyaway is offline
Ja ik zit te editten
Ik denk dat Martin niet meer online komt. Ik ga toch maar mee op Miekjuh gezien de stemlijstjes.
Verwijderd
Overigens, Röps, is nu gelijkspel uitlokken echt heel erg not done.
Verwijderd
Dan ik ook maar. op miekjuh snel.
Oud 19-01-2009, 19:27
Wat bedoel je Soija? Als er door mijn stem op Miekjuh gelijkspel ontstaat, was Flyaway dus geen wolf maar dorpeling. Dan gaat het hoe dan ook fout.
Oud 19-01-2009, 19:28
Eh nu is ander verhaal.
Verwijderd
Je geeft een sjoemelmarge weg, en je spoort bijvoorbeeld barabas aan.
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ik wilde zelf al op flyaway stemmen, nog altijd vanwege mn reden die ik ook voor sherco had en flyaways nogal defensieve reactie(s).

Tabel wordt geüpdatet.
Netjes Nederlands, trouwens
Hoewel het net zo raar staat als deletete
Oud 19-01-2009, 19:30
Citaat:
Je geeft een sjoemelmarge weg, en je spoort bijvoorbeeld barabas aan.
Dat laatste was niet ingecalculeerd. Als er nu fataal gelijkspel is ligt dat aan hem.
Oud 19-01-2009, 19:43
Verwijderd
Gij zijt de aanleiding, hij den oorzaak.
Oud 19-01-2009, 21:08
Spelleider
Spelleider is offline
  1. Openingsverhaal
  2. De grote dag
  3. Het diner
  4. De eerste beproeving
  5. Het gevaarlijke woud
  6. De weerwolf
  7. Mortua Finila
  8. Wraak
  9. De laatste ziener
  10. Onderkoffer
  11. Groepsgevoel
  12. Het Duel

Het Duel

'Kijk wat je nou hebt gedaan!', schreeuwde Miekje, 'godverdomme flyaway! Ze is hartstikke dood!'. Ze werd woedend, verdrietig, bang, teleurgesteld en zenuwachtig tegelijk, waardoor ze helemaal overstuur raakt. Ze had het goed kunnen vinden met fantome, en haar plotselinge dood triggerde iets bij Miekje. Ze vloog flyaway aan, die haar zonder al teveel moeite ontweek. Ze bleef een meter of 3 boven de grond zweven en keek beteuterd naar het schouwspel dat zich onder haar afspeelde. De overgebleven studentjes ontfermde zich over het lichaam van fantome, in de hoop haar nog te kunnen redden, terwijl Miekje al messengooiend flyaway te pakken probeerde te krijgen.

Zo gedisciplineerd als ze vanochtend waren, zo chaotisch waren ze nu. 'Snel, pak een glazen bol en roep 112!', zei Toddish. 'Het is al te laat', zei rops, 'gezien de grote plas bloed en het feit dat de ambulancekoets er minstens een half uur over doet, denk ik dat we het maar op moeten geven'. Teneergeslagen legden ze een laken over het lichaam van fantome en gingen ze naar binnen om te lunchen. Alleen flyaway en Miekje waren er niet. Die waren nog steeds aan het vechten. Het ging helemaal niet meer om het leidersschap. Miekje wilde flyaway uit blinde woede zo dood mogelijk maken, terwijl flyaway haar probeerde te ontwijken en te kalmeren. Niet dat dat echt succes had, maar toch.

Af en toe had flyaway even rust, als Miekje's messen op waren en ze moest stoppen om ze allemaal weer terug te vinden en op te rapen. Ondertussen zat de rest van het gezelschap zich te beraden op hun volgende zet. Elkaar doodmaken schoot niet echt op. Alleen maar bonuspunten voor de Duisteren. Plotseling kwam flyaway binnen gevlogen. 'Hebben jullie Miekje gezien?!', vroeg ze half overstuur, 'ze viel me de hele tijd aan, maar nu kan ik haar opeens nergens meer vinden!' Niet echt heel gemotiveerd stond iedereen op om gezamelijk eens rond te kijken waar ze uit kon hangen. Alle duistere hoekjes en kamers werden afgezocht. Ze was onvindbaar. Iedereen verzamelde zich weer om zich te buigen over dit mysterie. 'Dit is een geschikt moment om Peter R. de Vries op te bollen', zei Toddish, en had zijn bol al in zijn hand. Zo gezegd zo gedaan.

'Het is duidelijk dat hier dingen zijn gebeurd die het daglicht niet kunnen verdragen', zei Peter, nadat hij enkele uren later was gearriveerd en hij zich voor het eerst rondom het plaats delict begaf. 'Iemand spreekt hier niet de waarheid'. Peter hield van zijn oneliners. 'Wie heeft Miekje voor het laatst gezien?', vroeg hij. 'flyaway', antwoordde Toddish, 'ze lagen vast te zoenen toen ze opeens begon te schudden en flyaway in paniek raakte. Ze wist niet wat ze moest doen en stak maar een mes in haar nek, om haar vervolgens in zee te gooien', voegde hij eraan toe. 'Hmmm.., dit verhaal ken ik ergens van..', zei Peter bedenkelijk. flyaway barstte in huilen uit, en bekende het hele voorval. 'We waren aan het vechten, maar ploften uiteindelijk uitgeput op het strandje hier verderop neer. Miekje was heel emotioneel en begon mij te zoenen. De rest van het verhaal heeft Toddish net verteld..'

Miekje:

SpelersFuncties
1sterrenmeisjeZiener
2coolkastWeerwolf
3PippeloenWolfsbane Geliefde
4Barabas 
5light fighterdorpeling
6Mutsieprutsiedorpeling
7Shercodorpeling
8Mr Soija 
9flyaway 
10Eye of Sauronjager
11MartinV 
12Katjecupido
13Basjeehdorpeling
14fizzle-fluffyHeks Geliefde
15VeGsdorpeling
16Toddish (Biertank 52) 
17~~Fantôme~~Verrader
18brightblue 
19Röps 
20*Miekjuh*weerwolf

Opgehangen
Opgegeten
Doodgeschoten door jager
Gestorven door liefdesverdriet

Miekje was wolf! Noes! Het wordt nog spannend!
Oud 19-01-2009, 21:11
Bruut!!

Regels voor berichten