Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2009, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Manipulatief zijn is niet echt iets om trots op te wezen.
Citaat:
Ik vind manipulatief zijn een teken van zwakte, eigenlijk.
Het is duidelijk andersom. Als je je laat manipuleren ben je zwak.

Citaat:
Zeg genie, dan deel je door 3, en niet door nul.
Deling door Nul: Geheugenprobleem. M.a.w.: Niet mogelijk.
Advertentie
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat laatste betreft het probleem van oneindige deelbaarheid, neem ik aan? Als iets dicht genoeg bij 0 zit dan wordt het ook (gerekend als?) 0, dat idee.

Daar ging ons debat dus over. Ik zei dat het wiskundig gezien wel mogelijk is dat steeds dichter de 0 benadert maar het nooit is. Uice zei dat het onmogelijk is dat iets telkens dichter bij 0 komt en de 0 toch niet raakt. We liepen vast bij het kleinst mogelijke deelbare deeltje (of hoe heet het, waar jij 't volgens mij over hebt), want ik zei dat dat principe niet per se inhoudt dat die functie de assen daadwerkelijk raakt en Uice zei van wel.
waarschijnlijk een beetje in de war met de serie van 1 - 1/2 - 1/4 - 1/8 - .... = 0?
Verwijderd
ik heb ook wel zin in een goede rel
Oud 25-11-2009, 21:30
Verwijderd
Ik douche 's ochtends omdat dat het meest efficiënt is.
Oud 25-11-2009, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Deling door Nul: Geheugenprobleem. M.a.w.: Niet mogelijk.
Verwijderd
Citaat:
Ah joh, even met je haar in een couveuse, is het zo droog.
Zullen ze blij mee zijn bij de neo
Verwijderd
DOS wist dat al Lucky!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zullen ze blij mee zijn bij de neo
Hoezo? Als ze niet allemaal bezet zijn?
Oud 25-11-2009, 21:32
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik douche 's ochtends omdat dat het meest efficiënt is.
en omdat je dan je bed veel minder vaak hoeft te verschonen
Rationeel
Rationeel is offline
Verwijderd
En als je me omdat je teleurgesteld in me bent dan moet je maar bedenken dat mijn niveau van wiskunde of getallentheorie nooit boven dat van MAVO-D is uitgestegen.
Verwijderd
Citaat:
DOS wist dat al Lucky!
Ik bedenk me net een mooi wist-je-dat feitje:

Wist je dat een rekenmachine een sinus uitrekent door een optelling van verschillende termen.
Verwijderd
Citaat:
Natte dweil? Maar je hoeft je haar toch niet per se nat te maken?
Nee maar als ik mijn haar niet was is douchen ook vrij nutteloos... dan hoef ik het niet dagelijks te doen.
Oud 25-11-2009, 21:33
Verwijderd
Citaat:

Wist je dat een rekenmachine een sinus uitrekent door een optelling van verschillende termen.
Gewoon met een Taylorreeks of niet?
Verwijderd
Citaat:
En als je me omdat je teleurgesteld in me bent dan moet je maar bedenken dat mijn niveau van wiskunde of getallentheorie nooit boven dat van MAVO-D is uitgestegen.
Ik wilde eigenlijk spreken over de rekenmachinegeneratie, maar toen zag ik dat jij ouder was
Sherlock
Sherlock is offline
Zucht midden in die stortregen ging mijn band lek
Verwijderd
Citaat:
Gewoon met een Taylorreeks of niet?
Inderdaad
Oud 25-11-2009, 21:34
Verwijderd
Citaat:

Nee, dat wist ik niet!

Maar ik kan wel met geheugenadressen schuiven in assembler!
Verwijderd
Citaat:
Hoezo? Als ze niet allemaal bezet zijn?
Als ze niet bezet zijn dan zitten ze niet in het stopcontact, dus dat heeft dan niet zo veel zin hoewel ze best snel opwarmen. Ik weet ook wel een paar plaatsen waar föhns hangen maar ik hou niet van föhnen. Kost ook al gauw 10 minuten. Dus als ik mijn haar was doe ik dat altijd sowieso 's avonds. Of als het niet anders kan dan 's ochtends, maak ik een tuttig balletknotje zodat het niet op m'n rug drupt
Verwijderd
Milan doet 't helemaal niet zo goed tegen Marseille, .
Verwijderd
Citaat:
Stefanie is chagrijnig Ik hoop op een rel!
Jammer voor je joh
Oud 25-11-2009, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde eigenlijk spreken over de rekenmachinegeneratie, maar toen zag ik dat jij ouder was
Wij mochten geen rekenmachine gebruiken tot in de examenklas en dat was alleen maar herhaling

En dat was bij wiskunde nog wel te doen maar bij natuurkunde af en toe aarsmoeilijk.

Oh wacht, dat was uitgezonderd sin/cos/tan.
Verwijderd
Komt vast omdat Pippo niet mag meedoen.
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat wist ik niet!

Maar ik kan wel met geheugenadressen schuiven in assembler!
Ik heb ook moeten programmeren met Assembly, ooit.

Er geldt trouwens .
Rationeel
Rationeel is offline
die taylor en fourier waren me een stelletje!
Oud 25-11-2009, 21:36
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wij mochten geen rekenmachine gebruiken tot in de examenklas en dat was alleen maar herhaling

En dat was bij wiskunde nog wel te doen maar bij natuurkunde af en toe aarsmoeilijk.

Oh wacht, dat was uitgezonderd sin/cos/tan.
jij bent nog van de abacusgeneratie?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als ze niet bezet zijn dan zitten ze niet in het stopcontact, dus dat heeft dan niet zo veel zin hoewel ze best snel opwarmen. Ik weet ook wel een paar plaatsen waar föhns hangen maar ik hou niet van föhnen. Kost ook al gauw 10 minuten. Dus als ik mijn haar was doe ik dat altijd sowieso 's avonds. Of als het niet anders kan dan 's ochtends, maak ik een tuttig balletknotje zodat het niet op m'n rug drupt
Ik zit me af te vragen waar het nog meer warm is in het ziekenhuis... Je hebt natuurlijk duisent warmhoudkastjes overal, misschien kun je daar ook even je hoofd in steken. Dat zou ik dan wel niet doen bij de kastjes waar bacteriën op kweek staan.
Verwijderd
Citaat:
waarschijnlijk een beetje in de war met de serie van 1 - 1/2 - 1/4 - 1/8 - .... = 0?
Ik was niet in de war, ik vond 't een beetje hetzelfde principe. Wanneer iets zo klein is dat 't de 0 in dusverre benadert dat 't gerekend wordt als 0, zeg maar.
Verwijderd
Citaat:
Nee maar als ik mijn haar niet was is douchen ook vrij nutteloos... dan hoef ik het niet dagelijks te doen.
Maar je doucht toch niet om je haar alleen te wassen? Was jij elke dag je haar? Of douche je niet elke dag?
Rationeel
Rationeel is offline
dat bedoel ik
Oud 25-11-2009, 21:37
Verwijderd
Mijn zus was 1e lichting 2e fase bij ons op school en had de niet-nerdige wiskundeleraar en die moest ze toen de TI uitleggen en kon er zelf niets van ik was 2e lichting en bovendien had ik de wel-nerdige wiskundeleraar die allang alle ins en outs van het nieuwe speeltje had uitgeprobeerd.
Oud 25-11-2009, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook moeten programmeren met Assembly, ooit.

Er geldt trouwens .
Dit zegt me vaag wat. staat er nou 1 gedeeld door (drie faculteit) bijvoorbeeld?
Oud 25-11-2009, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Maar je doucht toch niet om je haar alleen te wassen? Was jij elke dag je haar? Of douche je niet elke dag?
Ik douche ongeveer vijf à zes keer per week en was dan altijd mijn haar. Als ik de deur uitmoet douche ik sowieso, maar soms heb ik een pyjamadag en dan vind ik het niet nodig.
Verwijderd
Citaat:
Ik zit me af te vragen waar het nog meer warm is in het ziekenhuis... Je hebt natuurlijk duisent warmhoudkastjes overal, misschien kun je daar ook even je hoofd in steken. Dat zou ik dan wel niet doen bij de kastjes waar bacteriën op kweek staan.
Een van de artsassistenten van de afdeling waar ik zit is een koukleum die de verwarming steeds op 5 zet, dus in de artsenkamer is het ook al wel warm
Verwijderd
Citaat:
Dit zegt me vaag wat. staat er nou 1 gedeeld door (drie faculteit) bijvoorbeeld?
Juist, dus 3! = 3*2*1 enz.
Verwijderd
Maar het is superslecht voor je haar om het zo vaak te wassen hoor, en nee, ik heb zo 1 2 3 geen bron, nou en!!!
Verwijderd
Citaat:
Wij kregen al een rekenmachine in groep 8
Citaat:
Ik gebruik voor de meeste sommen nu overigens geen rekenmachine
Verwijderd
Ik zou eigenlijk naar bed gaan hè.
Oud 25-11-2009, 21:39
Verwijderd
Citaat:
jij bent nog van de abacusgeneratie?
Mijn docenten natuurkunde en wiskunde rekenden op het bord tot op 4 cijfers achter de komma nauwkeurig het correcte antwoord uit hun blote hoofje uit binnen een halve minuut ongeveer. Echt ziek. En dat moesten wij ook zo goed mogelijk leren.
Verwijderd
Citaat:
Jammer voor je joh
Ach kom, de afstand van een passief-agressief gebruik van smilies naar een milde rel, dat is praktisch niks. Je kunt het!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een van de artsassistenten van de afdeling waar ik zit is een koukleum die de verwarming steeds op 5 zet, dus in de artsenkamer is het ook al wel warm
Pffft, die assistentjes moeten rennen en de ganse dag bezig zijn, dan worden ze vanzelf wel warm.
Verwijderd
Mag ik jullie nog wel wijzen op het volgende topic?
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1781523
Als je het cursief zet en af en toe random op enter drukt dan wordt het vanzelf een gedicht
Verwijderd
Citaat:
Mijn zus was 1e lichting 2e fase bij ons op school en had de niet-nerdige wiskundeleraar en die moest ze toen de TI uitleggen en kon er zelf niets van ik was 2e lichting en bovendien had ik de wel-nerdige wiskundeleraar die allang alle ins en outs van het nieuwe speeltje had uitgeprobeerd.
En dan kom je op de universiteit en mag je bij geen enkel wiskundetentamen een rekenmachine gebruiken.

Echt volkomen nutteloos, dat ding.
Oud 25-11-2009, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Dat was bij ons ook, ik liep de gang op en toen had ik het opeens koud
Oud 25-11-2009, 21:40
Verwijderd
are you living for looove (8)
Oud 25-11-2009, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Ik douche ongeveer vijf à zes keer per week en was dan altijd mijn haar. Als ik de deur uitmoet douche ik sowieso, maar soms heb ik een pyjamadag en dan vind ik het niet nodig.
De eerste week van de zomervakantie douche ik principieel niet. Ik lig op de bank, laat de hond uit en stink ongelofelijk hard na 6 dagen. De 7e dag zag ik dat ik me goed was.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Als je het cursief zet en af en toe random op enter drukt dan wordt het vanzelf een gedicht
Gdichjaas van veraa

suicide op papier
Verwijderd
Citaat:

Ik ken een vera van 14 die hier ook toe in staat is, maar helaas, dit is haar niet!
Oud 25-11-2009, 21:42
Verwijderd
Citaat:
De eerste week van de zomervakantie douche ik principieel niet. Ik lig op de bank, laat de hond uit en stink ongelofelijk hard na 6 dagen. De 7e dag zag ik dat ik me goed was.
Dat is wel zo heerlijk idd

Maar dat komt eens per jaar voor
Oud 25-11-2009, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Maar het is superslecht voor je haar om het zo vaak te wassen hoor, en nee, ik heb zo 1 2 3 geen bron, nou en!!!
grutjes
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten