|
|
Bekijk resultaten poll: Ben je meer dan 50% zeker dat je kunt, kruis dan aan: | |||
Donderdagavond 14 januari |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 33.33% |
Vrijdagavond 15 januari |
5 | 41.67% |
Donderdagavond 21 januari |
4 | 33.33% |
Zondag(-avond?) 24 januari |
2 | 16.67% |
Donderdag(-avond?) 28 januari |
4 | 33.33% |
Vrijdag(-avond?) 29 januari |
8 | 66.67% |
Zaterdag(-avond?) 30 januari |
2 | 16.67% |
Zondag(-avond?) 31 januari |
2 | 16.67% |
Donderdagavond 11 februari |
3 | 25.00% |
Vrijdag(-avond?) 12 februari |
6 | 50.00% |
Zaterdag(-avond?) 13 februari |
4 | 33.33% |
Zondag(-avond?) 14 februari |
3 | 25.00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar -als we uit eten gaan- hangt het er ook vanaf hoelaat we daar weg zijn. Gaan we puur eten van 7-9 dan kan zowat iedereen nog wel mee. Ga je na zitten borrelen en pas om 11 uur weg, dan zal misschien een aantal mensen rechtstreeks de trein pakken. Maar ik denk dat we eerst nog moeten beslissen met de groep die komt of we: a. gaan eten en chillen bij Changshan of b. gaan eten in de stad en daarna chillen bij Changshan ![]()
||
Citaat:
![]() Wel flauw trouwens dat er niemand reageert op mijn kledingperikelen-opmerking ![]() Ik weet natuurlijk allang wat ik aandoe.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
En het is uiteraard aan jou om voor iedereen te spreken. En mensen kunnen niet al naar gelang de avond zich ontwikkelt beslissingen nemen.
![]()
||||||
Wat snap je niet aan mijn post?
![]() Plus: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik stel voor dat we gewoon bij de Stairway gaan eten. Wat maakt het uit of de meeste meetings in de Stairway worden gehouden, het is gewoon een relaxte tent en de ligging is ideaal. Bij Changshan thuiseten lijkt me wat chaotisch met zoveel man
![]() En voor de rest van de avond... Ik ga gewoon mee naar het IBB om te chillen ![]()
|
Okay, lijkt mij ook wel het beste om naar de Stair te gaan. Dan zien we verder vanzelf wel wanneer we de behoefte krijgen om te verkassen. Is ook makkelijker voor de laatkomers: die kunnen ons vanaf ong. 18:30 gewoon daar vinden, vijf minuten lopen richting de Dom.
|
Jupz, zodra we de Stairway zat zijn, is het idee dat we met onze meegenomen booze (of dat nu drank of cakejes zijn) naar mijn huis te trekken om daar wat goedkoper en beter verstaanbaar te borrelen.
Ik ga binnenkort maar eens reserveren voor 18:30 bij de Stairway, is wel handig om te weten of iemand dat niet haalt..?
|
Recentste lijstje:
Wat? L&R meeting Waar? Utrecht, IBB-complex, bij Changshan Wanneer? Vrijdag 29 januari Hoe laat? 's middags/'s avonds/de hele nacht door (18.00u?) Slapen? Changshan heeft drie plekken... daar liggen nu Mutant en wup Meenemen? drank of fris of snacks ofzo Change of plans: om 18.30u naar de Stairway, daarna naar Changshan. Ik kom wel - Changshan - metallica - freyja - tigerly - mephisto - mutant - x-spekkie-x - wup - Volk - wolterB Ik kom misschien - grl - nina - tuttebel - Roosje - Martino - Simoen - Skyblue - fizzle-fluffy - The Prophet - Sidhe Ik kom niet - archont
|
Wat? L&R meeting
Waar? Utrecht, IBB-complex, bij Changshan Wanneer? Vrijdag 29 januari Hoe laat? 's middags/'s avonds/de hele nacht door (18.00u?) Slapen? Changshan heeft drie plekken... daar liggen nu Mutant en wup Meenemen? drank of fris of snacks ofzo Change of plans: om 18.30u naar de Stairway, daarna naar Changshan. Ik kom wel - Changshan - metallica - freyja - tigerly - mephisto - mutant - x-spekkie-x (eet wel mee) - wup - Volk - wolterB - grl (eet niet mee) Ik kom misschien - nina - tuttebel - Roosje - Martino - Simoen - Skyblue - fizzle-fluffy - The Prophet - Sidhe Ik kom niet - archont
Laatst gewijzigd op 21-01-2010 om 20:35. Reden: :) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik wil wellicht ergens crashen als ik de dag erna naar meph en tigerly's verjaardag gaat, op en neer gaan is dan niet echt praktisch
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oeh
![]() Ik ga zoals gezegd door naar 't zuiden, ik heb echt een schijthekel aan logeren sorry Timo ![]() En wup ik vind dat je moet ruilen hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wat? L&R meeting
Waar? Utrecht, IBB-complex, bij Changshan Wanneer? Vrijdag 29 januari Hoe laat? 's middags/'s avonds/de hele nacht door (18.00u?) Slapen? Changshan heeft drie plekken... daar liggen nu Mutant en wup Meenemen? drank of fris of snacks ofzo Change of plans: om 18.30u naar de Stairway, daarna naar Changshan. Ik kom wel - Changshan - metallica - freyja - tigerly - mephisto - mutant - x-spekkie-x (eet wel mee) - wup - Volk - wolterB - grl (eet niet mee) - Sidhe Ik kom misschien - nina - tuttebel - Roosje - Martino - Simoen - Skyblue - fizzle-fluffy - The Prophet Ik kom niet - archont Ik zal mezelf maar eens op (90%) definitief zetten! Vrijdagavond ben ik klaarklaarKLAAR met dit blok dus waarschijnlijk heb ik dan wel zin in een biertje en gezelschap ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|