Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wat voor stuk is het? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar aan de andere kant heb ik nu dus dat kaartje en twijfel ik of ik niet gewoon een keer naar lowlands zal gaan. Al heb ik nog geen metgezel(len), maar mijn huisgenoot en co gaan ongetwijfeld en dan kan ik misschien wel met hen mee. En aan de andere kant lonkt dus het grote geld, ja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb een beetje een tekort op het moment dus ik wil overal geld mee verdienen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wilde alweer cd's en dvd's bij elkaar gaan rapen om misschien wat op Vraag & Aanbod te zetten. En boeken naar de Slegte brengen. En kleding naar een tweedehandswinkel (die helaas bijna niets meer aanneemt) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wacht iig een paar maandjes, in juli zijn ze wss nog meer waard en dan kun je zeggen of je de line up kut vind of niet, moeten nog +200 namen bekend worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Festival Mundial in Tilburg is trouwens ook altijd erg fijn, en stukken goedkoper. En ik wil dit jaar heel graag een keer naar Oerol ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb 1 echte goede vriendin met wie ik best wel heel vaak afspreek, maar het grootens deel van mijn school is oppervlakkig en barbie for real en met verkeerde dingen bezig dat ik niet eens de moeite heb genomen om met ze te praten en ze te leren kennen De rest van mijn vorige school is echt verwaterd en dat had ik jammer genoeg ook al wel verwacht, maar soms baal ik daar best van en dan denk ja ging ik maar op een sport |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar sporten in teamverband kan je wel veel nieuwe vriendinnen opbrengen ![]() Wat doe je eigenlijk voor school? En loopt dat wel goed? |
![]() |
|
|