Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet nu eigenlijk Amnesty bellen voor een filmklusje dat ik voor ze zou doen, want ze hebben me m'n rooster nog niet gegeven en het is al over een paar dagen, maar ik durf niet
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij bouwt ook zulk soort dingen, heel gaaf. Ecnelis Rode Panda kunstliefhebbers naamzoek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je op de naam van die strip zoekt dan is tegenwoordig één van de drie hits ook een post van mij, waarin ik het heb over hoe jammer ik 't vind dat z'n site uit de lucht is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hoi ik heb de hele middag gewinkeld met mijn moeder want ik zocht een jurkje voor mijn zus' bruiloft en kennelijk zijn jurkjes dit jaar niet in de mode dus het was echt bijna onmogelijk om iets te vinden! Pff wat een hoop lelijke dingen hangen er in winkels. Ontwerpers hebben hun inspiratie gehaald uit de kledingkast van hun oma denk ik.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En daarna werd ik eraan herinnerd waarom ik in lingeriewinkels nooit om advies vraag. Want ik was een bh aan het passen voor onder het jurkje en die zat niet goed en toen ging mijn moeder er een winkelmevrouw bij halen, en die zei "oooh dat komt doordat dat jurkje véél te klein is! kijk maar ik kan er zo mijn hele hand in steken!" en propte er vier vingertopjes in, terwijl 1. bh's onafhankelijk van bovenkleding horen te passen en 2. het jurkje prima paste, ik kon er inderdaad ook nog in ademhalen en 3. ik haar niet om advies over het jurkje had gevraagd en 4. het sowieso nogal pesterig is om als iemand net iets nieuws heeft, daar negatief over te zijn. *mopper*
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://www.steps.nl/images/collectie3.jpg de linker (links voor de kijker)! het is glansstof maar dat zie je niet op de foto. |
![]() |
|
Absinthe: Goed zo. Ik hoop dat het bij mij allemaal gaat lukken. Ik ben gisteren om kwart over 9 naar bed gegaan omdat ik me niet lekker voelde en voelde me vandaag ook flink belabberd. Maar alleen als het echt erger is dan vandaag blijf ik thuis.. anders ga ik gewoon, puh.
![]()
|
|