Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2010, 14:18
Tink*
Tink* is offline
Yo Katje, heb je alweer hard gelopen?
Oud 22-03-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Wat dacht je er eerst van, dan?
Weet ik niet. Ik dacht dat er stond dat het brein een soort bot was, of dat er in je hoofd een beest was die je hersens at ofzo...
Oud 22-03-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Wat dacht je er eerst van, dan?
Waar komt dat van?
Oud 22-03-2010, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Yo Katje, heb je alweer hard gelopen?
Nee, ik kan nog niet eens normaal lopen

Ik droomde vannacht wel dat ik met de trein naar een bos ging en dat ik daar vijf minuten ging hardlopen, en toen was ik vet trots op mezelf. Telt dat ook?
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nee, ik kan nog niet eens normaal lopen

Ik droomde vannacht wel dat ik met de trein naar een bos ging en dat ik daar vijf minuten ging hardlopen, en toen was ik vet trots op mezelf. Telt dat ook?
Wut, watsekburt?

Ja zupah!
Verwijderd
ja
Oud 22-03-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Wut, watsekburt?

Ja zupah!
Mijn lichaam is niet geschikt voor sport denk ik! Na drie keer hardgelopen te hebben begonnen mijn knieen pijn te doen, en dat is nu tien dagen geleden en het wordt er niet minder op. Lopen is vrij pijnlijk en toen ik donderdag naar Grunn ging waren mijn knieen 's avonds opgezwollen als een malle ;x
Oud 22-03-2010, 14:27
Verwijderd
Ik moet nu eigenlijk Amnesty bellen voor een filmklusje dat ik voor ze zou doen, want ze hebben me m'n rooster nog niet gegeven en het is al over een paar dagen, maar ik durf niet Terwijl, op zich zijn zij juist degenen die mij graag willen hebben en niet zozeer andersom. Al vind ik het ook superleuk om te doen, hoor, maar het is vrijwilligerswerk en best veel moeite enzo. En zij willen best graag dat ik het doe, en niet iemand anders, want ik heb eerder met ze samengewerkt en toen waren ze erg tevreden. Maar toch, brrr, bellen met semi-onbekende mensen. Als ik later erkend briljant kunstenaar ben dan huur ik een secretaresse in die zulk soort dingen voor me mag regelen.
Oud 22-03-2010, 14:29
Verwijderd
Gewoon lekker bellen met hem, lekker bellen met haar! De voorangst is erger dan het bellen zelf.
Oud 22-03-2010, 14:30
Martiño
Martiño is offline
Zo, ik ben op Utrecht CS maar geen forumer te zien!
Oud 22-03-2010, 14:31
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mijn lichaam is niet geschikt voor sport denk ik! Na drie keer hardgelopen te hebben begonnen mijn knieen pijn te doen, en dat is nu tien dagen geleden en het wordt er niet minder op. Lopen is vrij pijnlijk en toen ik donderdag naar Grunn ging waren mijn knieen 's avonds opgezwollen als een malle ;x
Oei dat is wel ernstig! Wat maf! Maarja ik kreeg ook ineens pijn net ergens, maar sporten is sowieso niet zo goed voor mij, maarja je moet wat om fit te blijven.
Oud 22-03-2010, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Waar komt dat van?
Van Mr. Serpent the serpent, een briljante stripreeks van Maarten Huizinga. Jammer genoeg is z'n site al jaren uit de lucht, en er zijn ook geen boeken van te koop. Ik heb een keer een stalksessie gehouden online en nu weet ik z'n adres, dus ik wilde eigenlijk een keer een brief sturen met 'o haiiii ik vind je werk supergaaf, breng eens een boek uit, dan kan ik hem kopen' maar dat heb ik toen toch maar niet gedaan want dat leek me zo, eh, stalkerig.

Hij bouwt ook zulk soort dingen, heel gaaf. Ecnelis Rode Panda kunstliefhebbers naamzoek.
Oud 22-03-2010, 14:33
Verwijderd
Tied veur boskap'm.
Oud 22-03-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Van Mr. Serpent the serpent, een briljante stripreeks van Maarten Huizinga. Jammer genoeg is z'n site al jaren uit de lucht, en er zijn ook geen boeken van te koop. Ik heb een keer een stalksessie gehouden online en nu weet ik z'n adres, dus ik wilde eigenlijk een keer een brief sturen met 'o haiiii ik vind je werk supergaaf, breng eens een boek uit, dan kan ik hem kopen' maar dat heb ik toen toch maar niet gedaan want dat leek me zo, eh, stalkerig.

Hij bouwt ook zulk soort dingen, heel gaaf. Ecnelis Rode Panda kunstliefhebbers naamzoek.
Hmm ,ok. Hoe kwam je dan aan die strip?
Oud 22-03-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Gewoon lekker bellen met hem, lekker bellen met haar! De voorangst is erger dan het bellen zelf.
Ja, dat is waar. Ik heb nog anderhalf uur voor iedereen daar weg is, geloof ik, dus ik moet er zo toch maar aan geloven.
Oud 22-03-2010, 14:36
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Goedesmiddags allemaal!
Oud 22-03-2010, 14:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Grl en Martino naamzoek: ik heb gereserveerd voor morgenavond Alice in Tilburgland!
Oei helemaal vergeten!!! Hoe laat was het ook alweer?
Oud 22-03-2010, 14:39
Martiño
Martiño is offline
Kut! Ik heb een afspraak in Nieuwegein om vier uur. Ik denk niet dat ik het ga halen. Kutkut, helemaal vergeten met al die stress vandaag.
Oud 22-03-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Hmm ,ok. Hoe kwam je dan aan die strip?
Nou, in een ver grijs verleden was er een 'google je nick en post de plaatjes'-topic op DK. Echt in 2002 ofzo. Toen was één van zijn schilderijen een hit als je zocht op Paranoide. Het was echt een heel gaaf schilderij, dus toen ging ik rondkijken op z'n site en daar had je - voila - die strip. Ik heb er niks van opgeslagen destijds, dus ik kan ook niks laten zien. Echt jammer.

Als je op de naam van die strip zoekt dan is tegenwoordig één van de drie hits ook een post van mij, waarin ik het heb over hoe jammer ik 't vind dat z'n site uit de lucht is. Ik hoop dat hij naamzoekt op google, dan leest hij dit misschien. (Dit zei ik in die andere post ook, geloof ik.)
Oud 22-03-2010, 14:44
Verwijderd
Woow! Volgens mij heb ik als nick echt een uniek woord gekozen. Alle Etmakas-dingen houden verband met s.com, volgens google (h)
Oud 22-03-2010, 14:45
Verwijderd
Wat betekent jouw nick dan? Of is het een zelfverzonnen woord?
Verwijderd
Citaat:
Oei helemaal vergeten!!! Hoe laat was het ook alweer?
Om ongeveer kwart voor 18 (of een kwartiertje later) kan Grl in Tilburg zijn. Dan wat eten samen, en de film begint om 19.15u.
Verwijderd
Je moet het omdraaien en Macedonisch spreken. En nu moet ik gaan. Dag liefjes!
Oud 22-03-2010, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Kut! Ik heb een afspraak in Nieuwegein om vier uur. Ik denk niet dat ik het ga halen. Kutkut, helemaal vergeten met al die stress vandaag.
Oh, fuck
Oud 22-03-2010, 14:47
Martiño
Martiño is offline
Nou, ik ga mijn best doen om het te halen, maar ik zie het somber in.

Hoe kon ik ook zo stom zijn om het te vergeten.
Oud 22-03-2010, 14:48
Verwijderd
*martin naar nijmegen teleporteer*
Oud 22-03-2010, 14:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
*martin naar nijmegen teleporteer*
Waarom naar nijmegen?
Oud 22-03-2010, 15:00
Verwijderd
oh nieuwegein, nijmegen, allemaal hetzelfde
Oud 22-03-2010, 15:09
Verwijderd
En toen zat martino ineens op Nieuw-Guinea.
Oud 22-03-2010, 15:09
Martiño
Martiño is offline
Haha.

Ik dacht net even dat Elmer in dezelfde coupe zat als ik.
Oud 22-03-2010, 15:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En toen zat martino ineens op Nieuw-Guinea.
Als ik toch eens zou kunnen teleporteren. Het zou wel een hoop dingen gemakkelijker maken!
Oud 22-03-2010, 15:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Gaaf spul. En ik vind 'm eigenlijk best een hete bastard.
Oud 22-03-2010, 15:24
Verwijderd
Wie gaat er mee?
Oud 22-03-2010, 15:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
I'm in! Yarrrrrr....
Oud 22-03-2010, 15:34
Verwijderd
Winkelwagentjes zijn prima rollators
Oud 22-03-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Winkelwagentjes zijn prima rollators
Je bent plotseling oud geworden?
Oud 22-03-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Je bent plotseling oud geworden?
Dat ook. En die knieen he. Zie vorige pagina/driekwart van mijn posts van de laatste week
Oud 22-03-2010, 15:55
Verwijderd
Ik ga denk ik toch maar voor een nieuw account nu nog een een naam verzinnen. Een vlotte en pittige naam.
Oud 22-03-2010, 15:56
Verwijderd
Takje
Oud 22-03-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:

prima
Oud 22-03-2010, 16:02
Verwijderd
Dag mensen!
Oud 22-03-2010, 16:04
Miekje*
Miekje* is offline
Dag! Ik ga eten koken.
Oud 22-03-2010, 16:07
Verwijderd
hoi ik heb de hele middag gewinkeld met mijn moeder want ik zocht een jurkje voor mijn zus' bruiloft en kennelijk zijn jurkjes dit jaar niet in de mode dus het was echt bijna onmogelijk om iets te vinden! Pff wat een hoop lelijke dingen hangen er in winkels. Ontwerpers hebben hun inspiratie gehaald uit de kledingkast van hun oma denk ik.
Oud 22-03-2010, 16:10
Verwijderd
mja mijn nieuwe jurkjes hebben ook best een opoeprint nu ik erover nadenk.
Heb je nog wel iets GESCOORD uiteindelijk?
Oud 22-03-2010, 16:14
Verwijderd
En daarna werd ik eraan herinnerd waarom ik in lingeriewinkels nooit om advies vraag. Want ik was een bh aan het passen voor onder het jurkje en die zat niet goed en toen ging mijn moeder er een winkelmevrouw bij halen, en die zei "oooh dat komt doordat dat jurkje véél te klein is! kijk maar ik kan er zo mijn hele hand in steken!" en propte er vier vingertopjes in, terwijl 1. bh's onafhankelijk van bovenkleding horen te passen en 2. het jurkje prima paste, ik kon er inderdaad ook nog in ademhalen en 3. ik haar niet om advies over het jurkje had gevraagd en 4. het sowieso nogal pesterig is om als iemand net iets nieuws heeft, daar negatief over te zijn. *mopper*
Oud 22-03-2010, 16:14
Verwijderd
Citaat:
mja mijn nieuwe jurkjes hebben ook best een opoeprint nu ik erover nadenk.
Heb je nog wel iets GESCOORD uiteindelijk?
ja bij Steps, daar hadden ze heel veel mooie jurkjes

http://www.steps.nl/images/collectie3.jpg
de linker (links voor de kijker)! het is glansstof maar dat zie je niet op de foto.
Oud 22-03-2010, 16:16
Miekje*
Miekje* is offline
Hooh, leuk .
Oud 22-03-2010, 16:17
Lorelei
Lorelei is offline
Absinthe: Goed zo. Ik hoop dat het bij mij allemaal gaat lukken. Ik ben gisteren om kwart over 9 naar bed gegaan omdat ik me niet lekker voelde en voelde me vandaag ook flink belabberd. Maar alleen als het echt erger is dan vandaag blijf ik thuis.. anders ga ik gewoon, puh.
Oud 22-03-2010, 16:18
Verwijderd
mooi! @ jurk
Oud 22-03-2010, 16:22
Verwijderd
Leuk jurkje, ja
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten