Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, grappig.
![]() Ja, ik doe dat dus nooit. Maar moet dat dan misschien ook maar vaker doen, want mijn intuïtie laat me niet vaak in de steek. En in dit soort gevallen denk ik ook niet. Maar ik ken dus maar één album van haar, Mountains, en daar staat bijvoorbeeld bijna niets van youtube. |
![]() |
|
nieuwe appartementjes hier vlakbij..
"In UTREGS GELUK is de privacy van uw eigen huis perfect in balans met de gemoedelijke sfeer in en rond het woonplan. De Vecht, de twee gezellige pleintjes, de sluis van de Bemuurde Weerd - u vindt het allemaal vlak bij huis. Houdt u van shoppen? Dan is de binnenstad lekker dichtbij. Verlangt u een breed aanbod van winkels en supermarkten voor de dagelijkse boodschappen? Dan kunt u hiervoor prima in het grote winkelgebied van Utrecht Overvecht terecht." Ja, en Utrecht's grootste hoerenstraat op 50 meter afstand ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.last.fm/tag/progressive%20rock Vooral de moeite zijn Yes, Camel, King Crimson en latere Pink Floyd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ha, 22 juli gaat voor mij definitief door jongens
![]() Wordt wel een hel want de (strenge) zus wil de dag daarna om 10 uur vertrekken. Dus dan pak ik de nachttrein van 2.55 uur of 3.55 uur wel en dan kan ik nog een uurtje of drie/vier slapen thuis en dan zorg ik dat ik alles al ingepakt heb zodat ik de dag erna meteen kan vertrekken ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Edit: al ben ik zelf misschien de spelbreker dus verwacht me niet! ![]() Laatst gewijzigd op 14-07-2010 om 21:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nathan komt ook! Laatst gewijzigd op 15-07-2010 om 11:48. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ai, ik kan vrijdag in het bezit zijn van een tweedehands witte tafel die dan gebracht wordt, voor dertig euro. Hij is best mooi maar alles behalve speciaal. Nu krijg ik ineens e-mail dat er ook nog een andere geïntereseerde is en of onze deal nog steeds staat dus nu begin ik prómt te twijfelen, onder meer omdat je voor 39 een witte tafel bij de Ikea hebt en er vást nog wel mooiere te vinden zijn. Maar ja, van die mooiere moet ik dan wel mooi een betaalbare op tijd vinden.... Dilemma!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|