Advertentie | |
|
![]() |
|
Omg, ik ben trouwens verliefd op de mensen in WILTY.
Charlie Brooker verteld dat hij 6 jaar lang tegen z'n vriendin heeft gelogen, omdat hij een keer niet naar haar luisterde en toen maar had bedacht dat hij aan 1 kant doof was. Niks van waar natuurlijk. En Reece Shearsmith... Ik weet niet wat het is met die man, maar ik vind 'm 'intrigerend'. Hij kan tegelijkertijd superschattig en totaal psychopatisch zijn. <3 En hij schrijft bizarre shit en is een geniaal acteur. HARTJEEEEH!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Goh, als Absinthe op haar echte naam naamzoekt heeft ze nu heel veel loze hits! Hoi absinthe ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik woonde in een kuthuis in Utrecht, LL's huisgenoot ging weg voor een half jaar, dus toen ging ik daar wonen, in Delft. Toen kwam LL's huisgenoot weer terug en heb ik in de buurt een kamer gezocht, en dat was dus in Rijswijk. Maar stiekem mis ik Utrecht best wel hoor, daar ken ik tenminste mensen! |
![]() |
|
zo, toch een hele vuilniszak volgekregen met o.a. twee oude spijkerbroeken, 3 truien die ik toch nooit aan doe, wat vervaalde shirts en 39 metal/rock shirts van kutbands die ik gratis had gekregen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, de voorstelling was maar matig, al was ik één van de weinigen die dat vonden, want ze kregen een staande ovatie en afgezien van mij waren er maar drie mensen die bleven zitten. Shakespeare, ik snap niet wat men eraan vindt. De man kon voor geen donder schrijven.
De muziek was wel erg goed, natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|