Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Dat ik niet goed oplette bij het verwijderen van iets, waardoor ik nu al mijn cookies en bladwijzers heb verwijderd... Op zich niet verkeerd om cookies een keer te verwijderen, maar ik moet nu overal opnieuw inloggen en overal opnieuw bladwijzers van maken
Van te voren een screenshot maken van alle opgeslagen logins voor je dat soort fratsen uithaalt
Advertentie
Oud 21-02-2011, 13:45
Batave
Batave is offline
Kwartier in de auto, uur en kwartier in de trein, 20 min. in de bus.
"College gaat niet door."
20 min. in de bus, uur in de trein, 20 min. in de bus, 30 min. lopen.
Oud 21-02-2011, 15:27
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Kwartier in de auto, uur en kwartier in de trein, 20 min. in de bus.
"College gaat niet door."
20 min. in de bus, uur in de trein, 20 min. in de bus, 30 min. lopen.
Bij mij gaat het dan zo: 10 min. lopen, "geen college", 10 min. lopen
Oud 21-02-2011, 15:33
Batave
Batave is offline
Citaat:
Oud 21-02-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Van te voren een screenshot maken van alle opgeslagen logins voor je dat soort fratsen uithaalt
Ik wist niet dat ik mijn cookies aan het verwijderen was
En het erge is: het probleem dat ik ermee dacht te verhelpen, bestaat nog steeds!

Computernerds naamzoek:http://forum.scholieren.com/showthre...9#post31384039
Oud 21-02-2011, 16:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bij mij: 3 min lopen, 'geen college', 3 min lopen

OT: Ik waardeer niet dat ik drie onderzoeken tegelijk moet doen (waarvan één een scriptie), en ik van twee nog geen flauw idee heb waarover het moet gaan. Blah.
Oud 21-02-2011, 18:01
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Bij mij: 3 min lopen, 'geen college', 3 min lopen

OT: Ik waardeer niet dat ik drie onderzoeken tegelijk moet doen (waarvan één een scriptie), en ik van twee nog geen flauw idee heb waarover het moet gaan. Blah.
Citaat:
Oud 21-02-2011, 21:14
always-midnight
always-midnight is offline
Die *piep*herrie die uit auto's komt, met snotjochies van net achttien erin en maar denken dat je stoer bent.
Oud 22-02-2011, 13:44
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Weer eens meedoen met het weerwolfspel. Heb het gemist
Nou, dat was van korte duur
Oud 22-02-2011, 16:54
Verwijderd
Eigen bijdrage voor de zorg die wel even flink wat hoger uitvalt dan ik verwacht had...
Oud 22-02-2011, 17:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maagzuuuuur
Oud 22-02-2011, 20:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bah ik word er misselijk van
Oud 23-02-2011, 01:39
Verwijderd
mensen op tv die heel de tijd over rotstof lakens wrijven
de rillingen lopen over mijn rug :freakshowtje:
Oud 24-02-2011, 08:42
Verwijderd
Moe^1000. Ik wil weer eens een lange nacht slapen ipv een paar korte dutjes plz
Oud 24-02-2011, 13:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik alleen naar Nederland ben gekomen voor dinsdag zangles, woensdag harmonie en vandaag met mijn lerares praten. En dat precies deze week die twee leraren ziek zijn. GODMILJAAR.
Oud 24-02-2011, 13:08
Bright Blue
Bright Blue is offline
Dat elke keer als ik slik het voelt alsof mijn keel brand van binnen, of dat er messen in zitten ofzo.
Oud 24-02-2011, 15:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat m'n laptop het externe geheugen nog steeds niet herkent. Straks met laptop naar winkel om 'em te laten nakijken. Maar er stond echt zo'n studentikoze jongen achter de balie en straks gaat 'ie al m'n foto's bekijken ofzo
Oud 24-02-2011, 15:22
Verwijderd
Extern geheugen? Externe hardeschijf?
Oud 24-02-2011, 15:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jamaar. Dat ding moet 'ie toch ook hebben om te testen of 'ie het weer doet?
Oud 24-02-2011, 15:41
Verwijderd
Hardeschijf =/= geheugen
Hardeschijf = = opslag

Dat is tenminste het onderscheid dat doorgaans gemaakt wordt, al vervagen de lijnen wat met al dat flashgeheugen tegenwoordig.
Oud 24-02-2011, 15:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, daar weet ik dan weer niks van . Ik heb een extern geheugen dinkie, geen idee hoe het officieel heet!
Oud 24-02-2011, 17:47
Martiño
Martiño is offline
Moe. Ik wil naar bed maar ik heb nog een repetitie.
Oud 24-02-2011, 20:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat m'n laptop het externe geheugen nog steeds niet herkent. Straks met laptop naar winkel om 'em te laten nakijken. Maar er stond echt zo'n studentikoze jongen achter de balie en straks gaat 'ie al m'n foto's bekijken ofzo
Hij is nog steeds niet gefixt morgen met het ding + bon terug naar de winkel. Hopelijk levert het iets op.

Overigens was die jongen bij nader inzien best leuk
Oud 25-02-2011, 11:09
Verwijderd
"Heyz, betaal ff bedragmetviercijfers terug plz, kusjes de belastingdienst".

dat deed PIJN

Ook waardeer ik niet de gigantische hopen hondenschijt op het gras achter mijn huis. Waar ik doorheen walste met de kinderwagen. Aso's, laat je hond gewoon een paar meter verder kakken.
Oud 25-02-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:
"Heyz, betaal ff bedragmetviercijfers terug plz, kusjes de belastingdienst".

dat deed PIJN

Ook waardeer ik niet de gigantische hopen hondenschijt op het gras achter mijn huis. Waar ik doorheen walste met de kinderwagen. Aso's, laat je hond gewoon een paar meter verder kakken.
Ja, hondepoep Hier loopt altijd een vrouw door de straat met haar hond tien meter achter zich. En dat beest poept dan midden op de stoep natuurlijk. Heb haar nu 1x op heterdaad betrapt (toen zat dat beest dus voor mijn huis te poepen), maar verder weet ik gewoon dat het vaker gebeurt. Bah, wat heb ik een hékel aan dat stomme mens met haar suffe hond Aso's!
(En die vrouw staat me sowieso al niet aan, echt een heel akelig bekakt mens, met van die overdreven bontjasjes en zo'n mega-auto. Blll, er valt ook niet met d'r te praten.)
Oud 25-02-2011, 19:24
Verwijderd
Mijn fietsband is lek.
Oud 26-02-2011, 02:28
snoopy
snoopy is offline
Kan niet slapen...
Oud 26-02-2011, 03:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb mezelf net wakker geniest nouja, ik werd wakker om te niezen. En niezen is hartstikke lekker, maar niet om wakker voor te worden
Oud 26-02-2011, 04:46
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Kan niet slapen...
Dit.
Oud 26-02-2011, 05:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ga nu maar eens slapen.
Oud 26-02-2011, 22:11
Martiño
Martiño is offline
Ik: hoi, KLEINE milkshake plz
BK-jongen: OK, 2,15 plz
Ik: een KLEINE milkshake hè!
BK-jongen: ja

Nouja, prima, ondanks dat ik gisteren bij een ander filiaal 1,95 moest betalen voor een kleine milkshake, dus het zal wel komen omdat het een ander filiaal is, /care, whatever, maar als ik wegloop staat er op het bord dat het toch 1,95 is. Die twintig cent boeit me niet en ik vind het overdreven om er een probleem van te maken maar ook wel sneu dat je het niet toe wil geven als je een kleine fout maakt.
Oud 26-02-2011, 22:44
Verwijderd
Zeikende, oppervlakkige, kortzichtige mensen.

Daar kan ik echt niet tegen :')
Oud 28-02-2011, 08:40
Chevy
Chevy is offline
Dat ze al een maand bij de buren aan het verbouwen zijn (komt een bloemist), en elke keer om acht uur 's ochtends beginnen met boren. DO NOT WANT.
Oud 28-02-2011, 09:30
Verwijderd
Dat ik gisteren niet gewoon verstandig om tien uur ben gaan slapen nu ben ik weer helemaal vertieft, om het maar mooi te zeggen
Oud 28-02-2011, 09:38
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat ik gisteren niet gewoon verstandig om tien uur ben gaan slapen nu ben ik weer helemaal vertieft, om het maar mooi te zeggen
Die baby's van tegenwoordig houden ook helemaal geen rekening met hun (nacht-forumende) moeders!
Oud 28-02-2011, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Die baby's van tegenwoordig houden ook helemaal geen rekening met hun (nacht-forumende) moeders!
Ja beetje aso van hem hoor
Oud 28-02-2011, 11:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Verkouden inclusief water oogjes, keelpijn, hoesten en niezen.

Ik ben nog geen spiegel tegengekomen, maar het ziet er ongetwijfeld erg charmant uit
Oud 28-02-2011, 16:58
Martiño
Martiño is offline
"Beste Martin,

Ik ben volgende week niet aanwezig, maar lees mijn e-mail volgende week wel, dus je kunt het wel opsturen.
Stel prioriteiten! Bedenk dat je hierdoor vertraging oploopt."

JAAAHAAA
Oud 28-02-2011, 18:58
snoopy
snoopy is offline
Buikpijn
Oud 28-02-2011, 19:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Buikpijn
Dit. Ik haat mijn darmen. /overshare
Oud 28-02-2011, 20:03
Verwijderd
leuke meisjes, en ik voel me zo lomp en onbehouwen
Oud 28-02-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Buikpijn
Jup, hier ook En misselijk Bleeh
Oud 28-02-2011, 21:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Verkouden als een malle en mijn brommer is nog niet gemaakt, dus ik moet morgen met de bus en 20 minuten naar mijn nieuwe werk lopen

Maar ik heb wel goede muziek voor onderweg /lichtpuntje
Oud 01-03-2011, 09:26
Verwijderd
Mijn ochtendhumeur. Komt zo slecht uit.
Oud 01-03-2011, 14:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik WEER blaasontsteking heb en zo gaat mijn ijzertekort OOK nooit over en zo komt er NOOIT meer iets van NIETS terecht en
Oud 01-03-2011, 16:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bleeeeeh rotpresentatie en rotonderzoeksopzet x2 en rotscriptieopzet.
Oud 01-03-2011, 21:32
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat ik WEER blaasontsteking heb en zo gaat mijn ijzertekort OOK nooit over en zo komt er NOOIT meer iets van NIETS terecht en
Plassen na de seks!
Oud 01-03-2011, 22:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk canvas, komt een sentimentele reclame voorbij met allemaal knuffelende mensen (inclusief een obligate downer) die ik stiekem heel mooi vind, blijkt het van een gristenpartij te zijn
Oud 02-03-2011, 13:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
WTF ik heb een boze brief van mijn werk waarin ze ontzettend informeel tegen met razen dat 'je hebt je werkgever voorgelogen' en 'het ergst van al' en dat mijn contract niet verlengd wordt en ze mijn loon niet meer uitbetalen en tegelijk heb ik een formulier gekregen van het nieuwe ziektebeleid waarin volgens de sancties ik met mijn overtredingen helemaal niet al mijn loon kwijt ben maar maar een paar uur, en ik heb een paar boze woorden dat ik geen contact heb opgenomen met de bedrijfsarts en een oproep dat ik dat moet doen, maar nergens contactinformatie, ook niet in mijn contract, en toen ik een maand geleden belde voor dat nummer kreeg ik het niet want dan had ik maar thuis moeten zijn om de post te ontvangen. Oh en het is allemaal ook nog naar het verkeerde adres gestuurd. GODMILJAAR Ik wil nooit meer wat met ze van doen hebben eigenlijk.
Oud 02-03-2011, 13:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Plassen na de seks!
Dat doe ik. Ik moet voortaan antibiotica nemen na de seks van de dokter. Nee echt serieus.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten