Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het erge is: het probleem dat ik ermee dacht te verhelpen, bestaat nog steeds! Computernerds naamzoek:http://forum.scholieren.com/showthre...9#post31384039 |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik waardeer niet dat ik drie onderzoeken tegelijk moet doen (waarvan één een scriptie), en ik van twee nog geen flauw idee heb waarover het moet gaan. Blah.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Dat m'n laptop het externe geheugen nog steeds niet herkent. Straks met laptop naar winkel om 'em te laten nakijken. Maar er stond echt zo'n studentikoze jongen achter de balie en straks gaat 'ie al m'n foto's bekijken ofzo
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Overigens was die jongen bij nader inzien best leuk ![]()
|
Verwijderd
|
"Heyz, betaal ff bedragmetviercijfers terug plz, kusjes de belastingdienst".
dat deed PIJN ![]() Ook waardeer ik niet de gigantische hopen hondenschijt op het gras achter mijn huis. Waar ik doorheen walste met de kinderwagen. Aso's, laat je hond gewoon een paar meter verder kakken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (En die vrouw staat me sowieso al niet aan, echt een heel akelig bekakt mens, met van die overdreven bontjasjes en zo'n mega-auto. Blll, er valt ook niet met d'r te praten.) |
![]() |
|
Ik: hoi, KLEINE milkshake plz
BK-jongen: OK, 2,15 plz Ik: een KLEINE milkshake hè! ![]() BK-jongen: ja Nouja, prima, ondanks dat ik gisteren bij een ander filiaal 1,95 moest betalen voor een kleine milkshake, dus het zal wel komen omdat het een ander filiaal is, /care, whatever, maar als ik wegloop staat er op het bord dat het toch 1,95 is. Die twintig cent boeit me niet en ik vind het overdreven om er een probleem van te maken maar ook wel sneu dat je het niet toe wil geven als je een kleine fout maakt.
||
Citaat:
|
Ik kijk canvas, komt een sentimentele reclame voorbij met allemaal knuffelende mensen (inclusief een obligate downer) die ik stiekem heel mooi vind, blijkt het van een gristenpartij te zijn
![]()
|
WTF ik heb een boze brief van mijn werk waarin ze ontzettend informeel tegen met razen dat 'je hebt je werkgever voorgelogen' en 'het ergst van al' en dat mijn contract niet verlengd wordt en ze mijn loon niet meer uitbetalen en tegelijk heb ik een formulier gekregen van het nieuwe ziektebeleid waarin volgens de sancties ik met mijn overtredingen helemaal niet al mijn loon kwijt ben maar maar een paar uur, en ik heb een paar boze woorden dat ik geen contact heb opgenomen met de bedrijfsarts en een oproep dat ik dat moet doen, maar nergens contactinformatie, ook niet in mijn contract, en toen ik een maand geleden belde voor dat nummer kreeg ik het niet want dan had ik maar thuis moeten zijn om de post te ontvangen. Oh en het is allemaal ook nog naar het verkeerde adres gestuurd. GODMILJAAR
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moslimziekenhuis WärteR | 501 | 14-10-2006 01:57 |