Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2011, 15:27
Verwijderd
In groep 6 was er een meisje die haar spreekbeurt hield over hoe baby's gemaakt worden en alles.

Ze begon haar spreekbeurt met zoiets als: 'Om te vrijen moet de penis in de vagina'.

De juffrouw liet het haar vervolgens voor de grap 3 keer herhalen. "Wat zeg je?''
Gemeen hè.
Advertentie
Oud 31-01-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een keer mijn spreekbeurt gehouden over drop.
Mijn zusje ook. Ik was nog jaloers dat ik dat niet had bedacht toen ik nog spreekbeurten mocht doen, want ze kreeg ook zo'n heel pakket met echt allerhande soorten drop van een of andere onbekende dropfabriek.
Oud 31-01-2011, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Ik zou me nogal genaaid voelen als iemand zou zeggen 'we gaan naar de grootste vogel ter wereld' en dan zag ik dat ding.
Dan moet je eens naar de grootste waterval van Nederland gaan!
Verwijderd
De enige spreekbeurt die ik me heugen kan ging over voodoo. Leipe shit, ouwe.
Batave
Batave is offline
Citaat:
Huh? Waar trapte je in?
Of heb je wel wat tegen A&dM?
Oud 31-01-2011, 15:29
Verwijderd
Ik heb ook een keer mijn spreekbeurt gehouden over de ziekte van Pfeiffer en die was heel stom, maar ik kreeg een acht omdat ik het zelf had gehad en dat vonden ze zielig voor me
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dan moet je eens naar de grootste waterval van Nederland gaan!

Verwijderd
Citaat:
Bij een vorige operatie was vijfenzeventig kilo zand uit zijn darmen verwijderd, maar de klachten bleven.
Wat een lutsers in 't Land van Ooit, dit kon toch makkelijk voorkomen worden?
Oud 31-01-2011, 15:30
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
In groep 6 was er een meisje die haar spreekbeurt hield over hoe baby's gemaakt worden en alles.

Ze begon haar spreekbeurt met zoiets als: 'Om te vrijen moet de penis in de vagina'.

De juffrouw liet het haar vervolgens voor de grap 3 keer herhalen. "Wat zeg je?''
Gemeen hè.
Beetje wel. Then again, als dat je onderwerp is vraag je er ook een beetje om

Ik heb een keer een spreekbeurt gehouden over baby's eerste jaar, ergens rond de eerste verjaardag van mn broertje. En laten zien hoe ze ontwikkelen en hoeveel ze groeien en zo. En toen had ik het rompertje meegenomen van toen-ie net geboren was.. En daarna was mn moeder er met mn broertje zodat ik kon laten zien wat een enorm verschil het was
Verwijderd
Ahhw
Verwijderd
Citaat:
Of heb je wel wat tegen A&dM?
Ja, godver Natuurlijk heb ik wat tegen A&dM want het is je reinste bagger van A tot dM.
Uice
Uice is offline
Oh ja, ik had ook een keer een beurt over schrijvers. Die had ik helemaal gebaseerd op een stukje van Roald Dahl over hoe het is om een schrijver te zijn.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb echt heel veel spreekbeurten gehouden! Het hoogtepunt was een spreekberut over blauwe reigers met een zelfgemaakt blauw-reigerliedje en een zelfgemaakt blauwe-reigerdansje.
Dat is niet echt wetenschappelijk verantwoord!
Oud 31-01-2011, 15:31
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Haha waar is dat?
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ja, godver Natuurlijk heb ik wat tegen A&dM want het is je reinste bagger van A tot dM.
Pff je moeder vindt het leuk.
Verwijderd
Citaat:
Beetje wel. Then again, als dat je onderwerp is vraag je er ook een beetje om
Tja, maar bij een kind van 9? Ik vond het vet dapper dat ze het durfde te doen.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat een lutsers in 't Land van Ooit, dit kon toch makkelijk voorkomen worden?
hard times, hard times! En in het LvO was zand natuurlijk gewoon een voedingsmiddel.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Haha waar is dat?
Op de Veluwen.
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet echt wetenschappelijk verantwoord!
Maar wel heel stoer! het ging ongeveer zo:
Blauwe reigers, blauwe reigers *zwaait armen in de lucht*
Vliegen door de blauwe lucht *maakt vliegbewegingen*
Met hun nesten in de bomen *draait rondje*
Blauwe reigers, blauwe reigers! *springt*
Oud 31-01-2011, 15:32
Uice
Uice is offline
De grootste waterval in Nederland, wat is dat ook voor titel. Dan kan ik ze ook wel de grootste piemel in mijn huis laten zien.
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Op de Veluwen.
Niet erg indrukwekkend
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar wel heel stoer! het ging ongeveer zo:
Blauwe reigers, blauwe reigers *zwaait armen in de lucht*
Vliegen door de blauwe lucht *maakt vliegbewegingen*
Met hun nesten in de bomen *draait rondje*
Blauwe reigers, blauwe reigers! *springt*
Dat klinkt als een hele slechte cheerleader-yell van het basketbalteam van een school met louter geestelijk gehandicapten

Spoiler
Oud 31-01-2011, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Pff je moeder vindt het leuk.
Nee, niet eens. En dat terwijl mijn moeder zo'n beetje Koningin der Wansmaak is, zijn zélfs A&dM een brug te ver voor haar.
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt als een hele slechte cheerleader-yell van het basketbalteam van een school met louter geestelijk gehandicapten

Spoiler
Ik zat in groep vier!
Uice
Uice is offline
Yell yell yell
Wij winnen wel
Pech voor de rest
Wij zijn het best
Oud 31-01-2011, 15:34
Verwijderd
Al mijn basisschoolspreekbeurten gingen over UFO's, geesten en mythische dieren, en ik haalde er altijd heel hoge cijfers voor. Behalve één keer, toen kregen we een onderwerp aangewezen en moest ik opeens over witte zeehonden praten. Toen had ik heel langzaam 'witte zeehond' op het bord geschreven en dat was dan mijn hele spreekbeurt. Dat was m'n enige onvoldoende.
Verwijderd
Appel, kers, banaan,
we gaan er tegenaan!
Meloen, meloen, meloen,
we worden kampioen!
Verwijderd
Citaat:
De grootste waterval in Nederland, wat is dat ook voor titel. Dan kan ik ze ook wel de grootste piemel in mijn huis laten zien.
Oud 31-01-2011, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Appel, kers, banaan,
we gaan er tegenaan!
Meloen, meloen, meloen,
we worden kampioen!
Oud 31-01-2011, 15:37
Batave
Batave is offline
Kinderserie op 3 over een jongetje die een varkentje heeft als huisdier. Nu wil ik ook een varkentje.
Oud 31-01-2011, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Kinderserie op 3 over een jongetje die een varkentje heeft als huisdier. Nu wil ik ook een varkentje.
Ahw, hij is echt lief ja.
Oud 31-01-2011, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader en ik nemen als we verhuizen naar een huis met een grote tuin een hangbuikzwijntje. We hebben al een naam.
Oud 31-01-2011, 15:40
Batave
Batave is offline
"Zorgen dat oma in de keuken blijft is niet moeilijk." Damn right, bitches.
Oud 31-01-2011, 15:41
Verwijderd
Wat laat de "internationale gemeenschap" zich weer van z'n beste kant zien door zich nog steeds niet hard uit te spreken tégen Mubarak
Oud 31-01-2011, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Mozje, hoe gaat het met de mozbaby?
Heel goed! Hij wordt nog steeds alsmaar leuker

Tevens vat ik deze post op als een vrijbrief voor een fotospam.

Spoiler
Oud 31-01-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Ahhw wat lief! En wat is hij al gegroeid!
En die poezenpootjes
Oud 31-01-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, ik had ook een keer een beurt over schrijvers. Die had ik helemaal gebaseerd op een stukje van Roald Dahl over hoe het is om een schrijver te zijn.
Is dat dat stukje waarin hij zo vertelt dat hij geen SCHRIJFMACHINE gebruikt maar altijd in zijn schuurtje gaat zitten met een scherp potlood en een paar vellen wit papier? <3
Oud 31-01-2011, 15:51
Verwijderd
Haha die pootjes <3
Oud 31-01-2011, 15:52
Batave
Batave is offline
Citaat:

Spoiler
Die laatste foto: VICTORY!
Oud 31-01-2011, 15:52
Verwijderd
Is het sterrenbeeld 'tweeling' of 'tweelingen'?
Oud 31-01-2011, 15:53
Batave
Batave is offline
Tweelingen dacht ik.
Oud 31-01-2011, 15:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
Is dat dat stukje waarin hij zo vertelt dat hij geen SCHRIJFMACHINE gebruikt maar altijd in zijn schuurtje gaat zitten met een scherp potlood en een paar vellen wit papier? <3
Geel papier, als mijn herinnering mij niet bedriegt.

En het stuk waarin hij vertelt dat een hij maar drie procent van de opbrengst krijgt, daar verbaasde ik mij het meest over.

Ik legde dat toen uit, en zei dat als een schrijver bijvoorbeeld een boek van tien gulden verkoopt, hij daar drie gulden voor krijgt. Na afloop vroeg ik (we deden vaak vragen aan het einde, om te kijken of mensen hadden opgelet) hoeveel geld een schrijver krijgt per boek, en toen zeiden ze 'drie gulden'.
Oud 31-01-2011, 15:55
Verwijderd
Ik vind dat altijd raar klinken, 'tweelingen' voor 'tweeling'. 'Zij zijn tweelingen'. Dat is toch alleen als je Jantje hebt en die is tweeling met Pietje en Bertha is tweeling met Maria, en dat je dan Bertha en Jantje of ze allemaal aanwijst? Want als je alleen Jantje en Pietje bedoeld zijn ze toch samen één tweeling. Of zie ik dat nou verkeerd
Verwijderd
Blork mag graag babyfoto's photobomben <3
Spoiler
Uice
Uice is offline
Citaat:
[SPOILER]
Hij lacht hier een beetje als een debieltje, maar he, het is een lach!
[afbeelding]
Verwijderd
Citaat:
Geel papier, als mijn herinnering mij niet bedriegt.

En het stuk waarin hij vertelt dat een hij maar drie procent van de opbrengst krijgt, daar verbaasde ik mij het meest over.

Ik legde dat toen uit, en zei dat als een schrijver bijvoorbeeld een boek van tien gulden verkoopt, hij daar drie gulden voor krijgt. Na afloop vroeg ik (we deden vaak vragen aan het einde, om te kijken of mensen hadden opgelet) hoeveel geld een schrijver krijgt per boek, en toen zeiden ze 'drie gulden'.
Oud 31-01-2011, 15:56
Batave
Batave is offline
Citaat:
Blork mag graag babyfoto's photobomben <3
Spoiler
Je kat heet Blork?
Oud 31-01-2011, 15:56
Carn
Carn is offline
Ah, vind net een gaaf stukje over Slayer van een vriend van me; heeft ie nog ooit wat mee gewonnen ook:

Citaat:
Pink en wijsvingeren - A. Nasse

Acht biertjes thuis, vier in de auto. De Bob parkeert, je stapt uit en je helpt je beste vriend uit de auto te slepen. Naar de rij voor de ingang van Ahoy. Kaartjes pakken, en af en toe willekeurig 'Slayer' roepen. Buurman in de rij complimenteren op vies grijs gewassen 'White Zombie European Tour 1987'-T-shirt. De deuren naderen. Naast je kotst iemand. Je juicht. Vlak daarna schreeuwt iemand weer 'Slayer', weer juichen.

Bij de ingang, overdosis testosteron macho's en lesbiennes in de vorm van security willen je betasten. Hagenees voor je scheldt een lesbienne uit voor lelijke trol. 'Slayer!' Je zwalkt na het betasten door daar de foyer. Waar zijn je vrienden? Rondjes draaien om ze te proberen te spotten. Je roept ze. 'Ronald', 'Fons', 'Jack', 'Kareltje'. Maar pas als je weer 'Slayer' roept word je gevonden. Fons kijkt je stomdronken aan door zijn beslagen brilglazen en zegt, 'moekje jasop pange?'.

Euro lichter, en je wacht terwijl er in de grote zaal achter je hels gedonder losbarst. Het voorprogramma is begonnen. Naast je kotst weer iemand, je slaat hem op zijn rug en zegt: 'Slayer rules.' De kotser staat even recht, kijkt je aan en zegt 'Yup,' alvorens hij verder gaat met het treurliederen van zijn avondmaal. Fons komt schijnbaar niet meer terug, dus je besluit maar de hal in te gaan door je aan te sluiten bij de mensenmassa. Door de sluis, door de trechter, je maag draait om maar je rug wordt rechter.

In de zaal kom je de drummer van die Death Metal band uit Coevorden tegen. Je probeert conversatie te maken ('Slayer!' schreeuwen), maar het blijft bij tevergeefse pogingen. De muziek van het voorprogramma scheurt jouw woorden aan flarden. 'Laat maar.' Maar de drummer van die Death Metal band uit Coevorden verstaat het toch niet, die hoort alleen. 'Sl..yer? aat..m..r..' Je besluit de wijsvinger en pink op te steken en boos te kijken. Je krijgt een vriendschappelijke doch zeer pijnlijke stomp op je schouder.

Naar de bar. Of je mij kunt helpen? Bier! Eén! Bier! Wat? Drie euro? Ja ok. Dan maar duur bier. '..lay.r!' Bier achterover nokken, en ritmisch het hoofd op en neer bewegen, alsof je met je voorhoofd een denkbeeldige pan met aardappels in puree wilt veranderen. Nog één restje bier, weg smijten die handel. Wijsvinger en pink in paraatheid. Hé, daar is Ronald!

Hé Ronald! 'R..ald! Hé! .on.ld! G.dv.rdo.me! Sl.yer!' Ronald komt direct op je af en omhelst je op een echte mannenmanier, dat het pijn doet en je zijn acné op je gezicht voelt openspatten. Afvegen, biertje aanbieden. Ja lekker, naar de bar. Je was al dronken, nu ben je té dronken.

Voorprogramma is afgelopen, biertje halen met Ronald. Je vraagt hem waar de rest is. 'Kareltje is al lang pleite, Jack ligt in de EHBO en Fons liep met twee jassen bij de garderobe rond te dwalen en 'Slayer' te schreeuwen.' Nou da's gunstig. Biertje gehaald, naar voren. Onderweg struikelen jij en Ronald halverwege de zaal over Jack, die klaarblijkelijk terug is uit de EHBO. Of jij even een biertje voor hem wilt halen. Waar hij was? Ja, bij de EHBO werken altijd lekkere wijven. Is goed, ik haal een biertje.

Terug met drie halfvolle bierglazen (na meerdere aanvaringen met lotgenoten van Jack), net als het zaallicht dimt. Introtape start, drie halfvolle bierglazen worden geleegd, al dan niet liggend op de smerige vloer. Tom Araya komt op, Kerry King steekt zijn gebalde vuist richting het publiek. Tienduizend vuisten of pinkwijsvinger combinaties groeten terug. Naast je staat iemand te pissen, achter je kotst iemand en bij de eerste maten van 'God Hates Us All' slaat de helft van het publiek elkaar halfdood en gooit met laatste restjes bier tussen het 'Slayer' schreeuwen en het betere pinkwijsvinger opsteken door.

Voor je na het derde nummer dronken in elkaar stort kun je een hardnekkige glimlach niet langer onderdrukken, en begrijpt waar je het allemaal voor doet. Slayer.
Oud 31-01-2011, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Je kat heet Blork?
Oud 31-01-2011, 15:57
Verwijderd
He Batave, jij wilde laatst een loopsequentie animeren, he? Kijk even hierrrrr, daar worden ze heel duidelijk en simpel uitgelegd. Houd er ook rekening mee dat de contact-frame het belangrijkst is, want dat is de frame (het frame?) waarin je figuur gegrond wordt.

Zit je nu op eigen houtje Flash te leren, eigenlijk, of krijg je daar les in bij TFT?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten