Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2011, 12:51
Carn
Carn is offline
ja, ik wil best wat eerder gaan. Maar goed, dat was financieel niet voor iedereen haalbaar en zo kan ik nog mooi eens mn rijbewijs scoren van te voren
Oud 08-03-2011, 12:53
Rationeel
Rationeel is offline
niiice! het oosten van amerika wil ik ook nog een keer trotseren. maar ik wil dan beginnen in boston en via new york en washington afdalen naar miami. of gewoon de eerste 3 steden met de auto en dan naar miami vliegen

california en de belangrijke punten aan de westkust heb ik nu wel gehad
Oud 08-03-2011, 12:54
Verwijderd
Citaat:
ja, ik wil best wat eerder gaan. Maar goed, dat was financieel niet voor iedereen haalbaar en zo kan ik nog mooi eens mn rijbewijs scoren van te voren
Wat een goeie plannen allemaal
Oud 08-03-2011, 12:54
Verwijderd
Misschien moet er hier ook maar eens een keer eentje een rijbewijs gaan scoren.
Oud 08-03-2011, 12:55
Rationeel
Rationeel is offline
en wat wliethof wil doen kan makkelijk in 2 weken, ik heb een 2 keer zo lange route gedaan daar in 3 weken. en daarbij heb ik pauze gehad én dingen gezien
Oud 08-03-2011, 12:57
Rationeel
Rationeel is offline
er is weer koffie!!!!
Oud 08-03-2011, 12:59
Verwijderd
Pff eindelijk zit m'n rechterlens weer goed. Gisteren de hele dag gekut mee gehad.
Oud 08-03-2011, 13:03
Verwijderd
Ik geloof zowaar dat ik een goeie planning heb gemaakt voor de repetities met m'n groep 7/8. Het is zo ontzettend stressen allemaal, maar ik geloof dat het gaat lukken
Oud 08-03-2011, 13:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
niiice! het oosten van amerika wil ik ook nog een keer trotseren. maar ik wil dan beginnen in boston en via new york en washington afdalen naar miami. of gewoon de eerste 3 steden met de auto en dan naar miami vliegen
Ja, ik wil ook nog wel meer zien, maar dit leek me een goede start, en qua cultuur ligt de oostkust me een stuk meer
Oud 08-03-2011, 13:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik droomde dat ik met iemand in bed lag met wie ik absoluut niet zou willen seksen, maar dat ik 't 'm beloofd had en vond dat ik dan geen nee meer kon zeggen

En toen was ik ongesteld, dus ik zei: NOU SORRY MAAR DAN KAN HET NIET HE en dat vond ie onzin. Dus toen was ik alsnog de sjaak
Oud 08-03-2011, 13:39
Verwijderd
Oh morgen ga ik eindelijk mijn sociale hygiene examen halen. Ik heb alleen nog niks geleerd, en het feit dat al mijn collega's 'm hebben gehaald zonder te leren motiveert ook niet echt om het boek te pakken
Oud 08-03-2011, 13:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh morgen ga ik eindelijk mijn sociale hygiene examen halen. Ik heb alleen nog niks geleerd, en het feit dat al mijn collega's 'm hebben gehaald zonder te leren motiveert ook niet echt om het boek te pakken
Wat moet ik me daar bij voorstellen, dat je weet dat je je werkplek schoon moet houden ofzo?
Oud 08-03-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Wat moet ik me daar bij voorstellen, dat je weet dat je je werkplek schoon moet houden ofzo?
Kort samengevat:

Sociale hygiëne richt zich met name op de problematiek en verantwoordelijkheden rond de veiligheid van gasten/klanten en personeel in de horeca.

Dus hoe ga je om met dronken gasten, mensen die niet mee willen werken etc.
Oud 08-03-2011, 13:52
Verwijderd
+ Je hebt hem nodig als leidinggevende van een horecabedrijf. Je wordt ook als leidinggevende gezien als je in je eentje aan het werk bent, en daarom moet ik 'm halen, omdat ik mijn avonddiensten alleen draai.

En dan sta ik op de vergunning als leidinggevende
Oud 08-03-2011, 13:54
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 08-03-2011, 13:55
Verwijderd
Ik snap nu pas wat daar grappig aan is
Oud 08-03-2011, 14:09
Verwijderd
Jaaaaaaaa, 26 mei komt I am oak in 013. Kost maar 8,50. Sann Medeia en misschien ook wel Lorelei naamzoek. Vinden jullie dat leuk? Gaan jullie mee?
Oud 08-03-2011, 14:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
+ Je hebt hem nodig als leidinggevende van een horecabedrijf. Je wordt ook als leidinggevende gezien als je in je eentje aan het werk bent, en daarom moet ik 'm halen, omdat ik mijn avonddiensten alleen draai.

En dan sta ik op de vergunning als leidinggevende
Ik zou het dan belangrijker vinden dat ik ook betaald krijg als leidinggevende.
Oud 08-03-2011, 14:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sann: mijn moeder moest die ook halen, was erg makkelijk. Compagnon van mijn pa is gezakt (maar hij is een beetje.. Ja). Ik zou gewoon vluchtig lezen, dan komt het wel goed
Oud 08-03-2011, 14:12
Verwijderd
Ik woon op 5 minuten fietsen van Drievliet, cool hè.

ik fietste een beetje rond in de buurt, zie ik ineen een reuzenrad en een achtbaan, en wat niet al!
Oud 08-03-2011, 14:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik woon op 5 minuten fietsen van Drievliet, cool hè.

ik fietste een beetje rond in de buurt, zie ik ineen een reuzenrad en een achtbaan, en wat niet al!
Ik heb er gewerkt en toen had ik ook nog met iemand die in die flat tegenover jou woont dus ik zag het elke dag.
Oud 08-03-2011, 14:14
Verwijderd
Sann hard leren jij! Wij zwakzinnigen kunnen geen risico's nemen.
Oud 08-03-2011, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er gewerkt en toen had ik ook nog met iemand die in die flat tegenover jou woont dus ik zag het elke dag.
Vet man.

Ik ben er echt al superlang niet geweest, het is nu met best enge attracties toch?
Oud 08-03-2011, 14:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, mijn moeder stond om kwartvoor 6 vanochtend al tegen me te krijsen dat ik mijn bed uit moest en dat ik al veel te lang lag te snoozen, dus ik ga maar even stofzuigen voor dat mens. Voor ze internet eruit rukt vanavond ofzo
Oud 08-03-2011, 14:16
Verwijderd
Kwart voor 6?? Dat is midden in de nacht, hoezo moest je er toen al uit?
Oud 08-03-2011, 14:17
Verwijderd
Ik heb in elk geval vast een kaartje voor I am Oak besteld
Oud 08-03-2011, 14:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vet man.

Ik ben er echt al superlang niet geweest, het is nu met best enge attracties toch?
Valt wel mee hoor. Daar is mijn kinderhaat gegroeid tot wat het nu is

En nee, het is nog steeds gay. Formule X staat er nu al een paar jaar, maar die is niet zo spannend als ie eruit ziet.
Oud 08-03-2011, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaaaaa, 26 mei komt I am oak in 013. Kost maar 8,50. Sann Medeia en misschien ook wel Lorelei naamzoek. Vinden jullie dat leuk? Gaan jullie mee?
Misschien! Ik denk er even over na

Citaat:
Ik zou het dan belangrijker vinden dat ik ook betaald krijg als leidinggevende.
Dat zit er niet in vrees ik. Ze betalen wel mijn examen

Citaat:
Sann: mijn moeder moest die ook halen, was erg makkelijk. Compagnon van mijn pa is gezakt (maar hij is een beetje.. Ja). Ik zou gewoon vluchtig lezen, dan komt het wel goed
Ja er zit een uittreksel bij, die ga ik zo wel even doornemen.

Citaat:
Sann hard leren jij! Wij zwakzinnigen kunnen geen risico's nemen.
Goed punt
Citaat:
Nou, mijn moeder stond om kwartvoor 6 vanochtend al tegen me te krijsen dat ik mijn bed uit moest en dat ik al veel te lang lag te snoozen, dus ik ga maar even stofzuigen voor dat mens. Voor ze internet eruit rukt vanavond ofzo
Ah eindelijk een DK'er die er net als ik op bizarre tijdstippen uit moet
Oud 08-03-2011, 14:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kwart voor 6?? Dat is midden in de nacht, hoezo moest je er toen al uit?
Wekker ging om 5 uur arbeit hè! Kwartover 6 weg, half 7 de bus
Oud 08-03-2011, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Misschien! Ik denk er even over na
Is goed hoor. Ik bedenk me net dat het misschien ook wel een leuk cadeautje voor m'n zusjes verjaardag kan zijn, maar ik vind het leuker om met jullie te gaan
Oud 08-03-2011, 14:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kak, ik heb echt 0 zin in stofzuigen
Oud 08-03-2011, 14:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Machete-Wielding Charlie Sheen -- 'I'm Free At Last'

3/7/2011 5:58 PM PST by TMZ Staff

Charlie Sheen just climbed to the top of a building in Beverly Hills, pulled out a MASSIVE machete' ... and waved it around in post-termination triumph ... all while drinking a bottle of Tiger Blood.

It all went down at the Live Nation office building in Beverly Hills ... where Charlie said he had a top-secret meeting with some old friends.

After sheathing his blade, Charlie was asked how he felt about being fired from "Two and a Half Men" -- to which he replied, "Free at last ... free at last."

http://www.tmz.com/2011/03/07/charli...o-los-angeles/
Ik dacht even dat het een uit de duim gezogen verhaaltje was, maar nu zie ik de video erbij staan
Oud 08-03-2011, 14:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
mogguh
Oud 08-03-2011, 14:30
Carn
Carn is offline
Blijft toch wel heftig, die vliegende mensjes. /wogwog

Spoiler
Oud 08-03-2011, 14:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik dacht even dat het een uit de duim gezogen verhaaltje was, maar nu zie ik de video erbij staan
wtf?!
Oud 08-03-2011, 14:34
Carn
Carn is offline
Oud 08-03-2011, 14:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind Charlie Sheen ondanks zijn ietwat gekke gedoe wel nuchterder denken dan die interviewster die domme vragen stelt als "ben je bipolair? kan het je niets schelen dat wat mensen van je denken? waarom denk je dat niet niet terugvalt?" Sheen doet tenminste niet schijnheilig en hem kan het tenminste niet schelen wat anderen van hem denken.
Oud 08-03-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Blijft toch wel heftig, die vliegende mensjes. /wogwog

Spoiler
hoeveel springende mensen waren er eigenlijk?
Oud 08-03-2011, 14:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind Charlie Sheen ondanks zijn ietwat gekke gedoe wel nuchterder denken dan die interviewster die domme vragen stelt als "ben je bipolair? kan het je niets schelen dat wat mensen van je denken? waarom denk je dat niet niet terugvalt?" Sheen doet tenminste niet schijnheilig en hem kan het tenminste niet schelen wat anderen van hem denken.
ik vermoed toch een hoax ala http://en.wikipedia.org/wiki/I%27m_S...ere_%28film%29

Citaat:
samsung is sowieso win. alleen hun anynet+ logica niet echt.
hmm. nou ja, ik geloof toch nooit in die kant en klaar firmware shit. Of is het echt heel gammel?

Citaat:
Misschien moet je voor de 32 gaan ipv de 37 als je op anderhalve meter afstand zit Maar verder <3<3<3<3 Pure liefde
mjah, zal soms ook wat verder er af zitten en ik wil de TV in principe 'meenemen' naar een grotere woning; dus dan lijkt me 37 wat handiger
Oud 08-03-2011, 14:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
hoeveel springende mensen waren er eigenlijk?
iedereen die niet homofiel was.
/carnaval

Verwijderd
Citaat:
/carnaval

[afbeelding]
godverdomme
Verwijderd
Citaat:
/carnaval

[afbeelding]
Oud 08-03-2011, 14:46
Verwijderd
Citaat:
/carnaval

[afbeelding]
huuhuhuhu
Oud 08-03-2011, 14:53
freezer
freezer is offline
Ik had weer even zin in dit forum voor ftjes natuurlijk want ik blijf nooit lang actief .
Oud 08-03-2011, 15:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hallo jongste DK bezoeker!
Oud 08-03-2011, 16:21
Verwijderd
"Uw bestelling is verstuurd. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop." *hijg* *met handen naar nieuwe harde schijf reikt* Ho oho ho ho
Oud 08-03-2011, 16:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kijk echt reikhalzend uit naar het moment dat ik mijn nieuwe computer aan kan schaffen
Oud 08-03-2011, 16:42
Carn
Carn is offline
wat ga je kaufen, noedeliepoedelie?
Oud 08-03-2011, 16:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet schoenen En het duurt nog zolang voor ik salaris krijg en schoenen kan kopen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten