Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2011, 03:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Straks naar de crematie van mijn oudoom. Dat wordt weer janken geblazen. Bah.
En, hoe ging het?
Advertentie
Oud 09-06-2011, 07:46
Chevy
Chevy is offline
Vroeg opstaan.
Oud 09-06-2011, 12:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En, hoe ging het?
Wel mooie dienst, simpel. Oom zag er vreselijk slecht uit (open kist), zijn gezicht was enorm ingevallen. Daarna de vreselijke koffie-met-cake. Knuffels gegeven aan achternichtje en -neefje en achteroom en -tante (heet dat zo?) en oudtante. Tja, zoals crematies/begrafenissen gaan. Blij dat ik gegaan ben overigens. Mijn 'echte' ooms en tantes waren allemaal nogal verbaasd dat ik er was, geen van hun kinderen was er, maar ach, ik vond voor mezelf dat ik moest gaan.
Oud 09-06-2011, 21:46
Verwijderd
Stomme spammende kuttrolls
Oud 09-06-2011, 22:09
Verwijderd
Mensen die naar complimenten vissen door bij elke foto waar zij opstaan "OMG IK BEN ZO LELIJK VERWIJDER!!!" te posten.
Oud 09-06-2011, 22:13
Verwijderd
Keelpijn
Oud 09-06-2011, 22:15
honestsmile
honestsmile is offline
Citaat:
Mensen die naar complimenten vissen door bij elke foto waar zij opstaan "OMG IK BEN ZO LELIJK VERWIJDER!!!" te posten.
Dit idd!
En mijn stem die weg is, behalve een soort piepende overslaande stem... Terwijl ik morgen tegen klanten moet praten...
Oud 09-06-2011, 22:20
Verwijderd
^ Hey, dat piepen en overslaan heb ik inderdaad ook! Gezellig
Oud 09-06-2011, 22:26
honestsmile
honestsmile is offline
Citaat:
^ Hey, dat piepen en overslaan heb ik inderdaad ook! Gezellig
Nou dan even een piepje voor jou. Vervelend he, moet jij morgen ook veel spreken?
Oud 09-06-2011, 22:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wel mooie dienst, simpel. Oom zag er vreselijk slecht uit (open kist), zijn gezicht was enorm ingevallen. Daarna de vreselijke koffie-met-cake. Knuffels gegeven aan achternichtje en -neefje en achteroom en -tante (heet dat zo?) en oudtante. Tja, zoals crematies/begrafenissen gaan. Blij dat ik gegaan ben overigens. Mijn 'echte' ooms en tantes waren allemaal nogal verbaasd dat ik er was, geen van hun kinderen was er, maar ach, ik vond voor mezelf dat ik moest gaan.
Hm, naar is dat, als ze opgebaard liggen en er niet uitzien. Vind het overigens maar een rare en morbide gewoonte, dat opbaren.
Oud 09-06-2011, 22:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ambtenaar mag sluiten homohuwelijk weigeren

"Ambtenaren van de burgerlijke stand die door hun geloof grote moeite hebben met het sluiten van een homohuwelijk, moeten dat nog steeds kunnen weigeren. Dat zei minister Marja van Bijsterveldt (Onderwijs) gisteren tijdens een debat over het emancipatiebeleid."

io;wefuio;we8wa

En als ik als winkelverkoper besluit om 20% van de producten niet wil verkopen wegens mijn geloofsovertuiging, sta ik diezelfde dag nog op straat Wat een ongelooflijke zwabberkut is die Marja, ik heb echt totaal geen respect voor die heks.
Oud 09-06-2011, 22:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
En nog zoiets:

Minister Schultz: NS-korting kan verdwijnen

Verkeerminister Melanie Schultz van Haegen gaat NS niet verplichten de techniek van de OV-chipkaart te verfijnen, zodat bestaande kortingsregelingen mogelijk blijven. Bepaalde klanten zouden hun korting kunnen verliezen als NS stopt met papieren kaartjes. De VVD-minister noemt dit 'de keerzijde van deze keuze voor het huidige systeem'.

WTF Waarom, waarom, WAAROM?!
Oud 09-06-2011, 23:04
Verwijderd
Citaat:
zwabberkut
Oud 09-06-2011, 23:35
Geel
Geel is offline
Citaat:
Stomme spammende kuttrolls
Oud 10-06-2011, 00:29
Verwijderd
Ik kan echt zo intens verdrietig worden van al die kutkunstbezuinigingen. Ze hebben echt een groot bord voor hun kop, de kleine en júist interessante gezelschappen die instorten, productiehuizen die worden weggevaagd... godverdomme.
Oud 10-06-2011, 00:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik kan echt zo intens verdrietig worden van al die kutkunstbezuinigingen. Ze hebben echt een groot bord voor hun kop, de kleine en júist interessante gezelschappen die instorten, productiehuizen die worden weggevaagd... godverdomme.
Ja, interessant zal het wel zijn, maar in zure economische tijden kan ik me voorstellen dat e.e.a. geschrapt moet worden.

Het idiote is alleen dat ze dan wel geld blijven uitgeven aan dingen als HRA, de JSF, openingsfeestjes-voor-snelwegen en de Afghanistan-missies
Oud 10-06-2011, 00:40
Verwijderd
Ja, duhh, tuurlijk moet er bezuinigd worden, maar heb je enig idee hoe ze de hele podiumkunstwereld kapot aan het maken zijn?!
Oud 10-06-2011, 00:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, duhh, tuurlijk moet er bezuinigd worden, maar heb je enig idee hoe ze de hele podiumkunstwereld kapot aan het maken zijn?!
Ja, dat zal best.

Ben je trouwens al naar Silo 8 geweest?
Oud 10-06-2011, 08:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hm, naar is dat, als ze opgebaard liggen en er niet uitzien. Vind het overigens maar een rare en morbide gewoonte, dat opbaren.
Ik vind dat op zich niet erg. Het is toch een manier om afscheid te nemen. Overigens vond ik het een paar jaar geleden toen mijn beppe overleed wel vreselijk. Toen had ik me ook niet zo voorbereid op die open kist, schrok er een beetje van.
Oud 10-06-2011, 08:43
Verwijderd
Citaat:
En nog zoiets:

Minister Schultz: NS-korting kan verdwijnen

Verkeerminister Melanie Schultz van Haegen gaat NS niet verplichten de techniek van de OV-chipkaart te verfijnen, zodat bestaande kortingsregelingen mogelijk blijven. Bepaalde klanten zouden hun korting kunnen verliezen als NS stopt met papieren kaartjes. De VVD-minister noemt dit 'de keerzijde van deze keuze voor het huidige systeem'.

WTF Waarom, waarom, WAAROM?!
Huh, wat is ze toch ook achterlijk Aargh, zo dom dat ik er met m'n hoofd niet bij kan!
Oud 10-06-2011, 10:56
Carn
Carn is offline
een muggebult op mn fucking voorhoofd
Oud 10-06-2011, 11:07
snoopy
snoopy is offline
Auto net van de garage gehaald. 1250 euro verder
Oud 10-06-2011, 17:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mensen die niet terug smsen.

Oh, en het mens van het uitzenbureau zei dat ik geen gympen aanmocht, dus dat ik dinsdag een gesprek had. Als ze dat nou even had gezegd voor ik vanochtend om half 9 voor de deur stond maar goed, ze deed vet uit de hoogte en ze belde vandaag dat 'de opdrachtgever nog meer kandidaten had en die eerst wilde afwachten'. Met andere woorden, ik heb gezegd dat je niet geschikt bent, maar bedankt voor de moeite, hoi.
Oud 10-06-2011, 22:28
Verwijderd
Mobiel forummen.
Oud 10-06-2011, 22:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Auto net van de garage gehaald. 1250 euro verder
Oud 11-06-2011, 11:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Laatste scriptieloodjes. Ik heb zó geen zin meer. Maar ik moet nog iets van 1.500 woorden schrappen om niet over de limiet heen te gaan. Gezeur.
Oud 11-06-2011, 11:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Laatste scriptieloodjes. Ik heb zó geen zin meer. Maar ik moet nog iets van 1.500 woorden schrappen om niet over de limiet heen te gaan. Gezeur.
Je kan het
Oud 11-06-2011, 11:20
snoopy
snoopy is offline
Oud 11-06-2011, 11:31
Verwijderd
Boekverslagen maken. Het lezen van de boeken is absoluut geen probleem, maar om daar een uitgebreid verslag van te schrijven... Ik heb wel betere/leukere/interessantere dingen te doen.
Oud 11-06-2011, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Boekverslagen maken. Het lezen van de boeken is absoluut geen probleem, maar om daar een uitgebreid verslag van te schrijven... Ik heb wel betere/leukere/interessantere dingen te doen.
Dat vond ik idd ook altijd zo saai. Uiteindelijk plukte ik de helft van internet en tekende ik zelf snel een soort grafiekje van de spanningsverloop oid. Docent wist dat veel van internet kwam, maar dat vond hij juist prima. Verdiepingsopdrachten vond ik leuker, zoals een ander einde schrijven, of een open einde sluitend maken, of een hoofdstuk schrijven door de ogen van een onderbelicht personage.
Oud 11-06-2011, 11:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik haalde ook het meeste van internet. Maar verder vond ik het ook saai en stompzinnig om te doen, geloof niet dat ik er iets van geleerd heb.
Oud 11-06-2011, 11:51
Verwijderd
Het moet allemaal digitaal worden ingeleverd, mét plagiaatcontrole. Dus helaas, van internet plukken is er niet echt meer bij. Bij meer dan 30% plagiaat, krijg je een 1 en bij meer dan 60% plagiaat mag je niet meer over. Nog even doorzetten dus.
Oud 11-06-2011, 11:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik plagieerde ook niet, ik schreef gewoon a.d.h.v. samenvattingen op internet in eigen woorden een verhaaltje op.
Oud 11-06-2011, 12:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je kan het
thanks!
Oud 11-06-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Het moet allemaal digitaal worden ingeleverd, mét plagiaatcontrole. Dus helaas, van internet plukken is er niet echt meer bij. Bij meer dan 30% plagiaat, krijg je een 1 en bij meer dan 60% plagiaat mag je niet meer over. Nog even doorzetten dus.
Lol, dus <30% plagieren is prima?
Oud 11-06-2011, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Lol, dus <30% plagieren is prima?
Nou, ja. Vaak is het zo als je hele stukken citeert, dat dat ook als plagiaat gezien wordt. En dat mag dan weer wel. En we moeten vijf boekverslagen inleveren, en als je die allemaal volgens hetzelfde schema maakt, dan is dat soms ook plagiaat van elkaar. Vaak zien mijn boekverslagen er ook heel erg hetzelfde uit. Dezelfde zinsconstructies en vaak dezelfde zinnen met maar een paar woorden anders. En dat mag dan weer wel.
Oud 11-06-2011, 14:09
Verwijderd
Ik vind boekverslagen altijd wel geinig.
Oud 11-06-2011, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vind boekverslagen altijd wel geinig.
Want? Ik vind het vooral heel veel werk.
Oud 11-06-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Want? Ik vind het vooral heel veel werk.
Ja, gewoon, een beetje een verhaal reconstrueren, verbanden zoeken en conclusies trekken, motiefjes zoeken, een zogenaamd-onderbouwde mening geven... dat mag ik wel. Maar als je weinig tijd en zo hebt is het inderdaad irritant.
Oud 11-06-2011, 14:38
Verwijderd
dat mn moeder altijd wat te zeuren heeft
Oud 12-06-2011, 08:24
Edelweiss
Edelweiss is offline
Dat m'n moeder m'n jurk heeft verpest
Oud 12-06-2011, 08:47
Verwijderd
M'n opa is weer opgenomen..
Oud 12-06-2011, 11:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hartstikke snotverkouden en slecht geslapen.
Oud 13-06-2011, 18:56
Verwijderd
Mensen die een keer Go back to the zoo luisteren en zichzelf dan super-hardcore-uber-ultra-extreme-rockers noemen
Oud 13-06-2011, 20:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hartstikke snotverkouden en slecht geslapen.
Ja hoor. En nu kriebelhoest. Fijn.
Oud 13-06-2011, 20:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mensen die een keer Go back to the zoo luisteren en zichzelf dan super-hardcore-uber-ultra-extreme-rockers noemen
Wat luister jij dan?
Oud 13-06-2011, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Wat luister jij dan?
Skaterpunk.
Oud 13-06-2011, 20:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Skaterpunk.
Ja, zover was ik, maar ik wil namen van hem horen.
Oud 13-06-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Skaterpunk.
Het is skate-punk. Niet skaterpunk. Ik luister btw niet alleen maar skate-punk. Ik luister alle punksoorten wel. En ook wel eens rock en psychedelische rock.

@noedelhap
De bands die ik nu het meest luister zijn:
- Teenage Bottlerocket.
- The Clash.
- The Humane Society.
- Dead Kennedy's.
- Sex Pistols.
- The Exploited.
- Steppenwolf.
Oud 13-06-2011, 20:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah, daarom zeggen ze dat punk dood is! Lightbulb.

Regels voor berichten