Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ambtenaar mag sluiten homohuwelijk weigeren
"Ambtenaren van de burgerlijke stand die door hun geloof grote moeite hebben met het sluiten van een homohuwelijk, moeten dat nog steeds kunnen weigeren. Dat zei minister Marja van Bijsterveldt (Onderwijs) gisteren tijdens een debat over het emancipatiebeleid." io;wefuio;we8wa ![]() En als ik als winkelverkoper besluit om 20% van de producten niet wil verkopen wegens mijn geloofsovertuiging, sta ik diezelfde dag nog op straat ![]() |
![]() |
|
En nog zoiets:
Minister Schultz: NS-korting kan verdwijnen Verkeerminister Melanie Schultz van Haegen gaat NS niet verplichten de techniek van de OV-chipkaart te verfijnen, zodat bestaande kortingsregelingen mogelijk blijven. Bepaalde klanten zouden hun korting kunnen verliezen als NS stopt met papieren kaartjes. De VVD-minister noemt dit 'de keerzijde van deze keuze voor het huidige systeem'. WTF ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het idiote is alleen dat ze dan wel geld blijven uitgeven aan dingen als HRA, de JSF, openingsfeestjes-voor-snelwegen en de Afghanistan-missies ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mensen die niet terug smsen.
Oh, en het mens van het uitzenbureau zei dat ik geen gympen aanmocht, dus dat ik dinsdag een gesprek had. Als ze dat nou even had gezegd voor ik vanochtend om half 9 voor de deur stond ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@noedelhap De bands die ik nu het meest luister zijn: - Teenage Bottlerocket. - The Clash. - The Humane Society. - Dead Kennedy's. - Sex Pistols. - The Exploited. - Steppenwolf. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Werk, Geld & Recht |
Leuk onderzoek! Volg je eurobiljetten in hun spoor. Ralf | 6 | 06-07-2004 12:13 |