Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2011, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Ze had al een waarschuwing dat ze Queasy niet meer mocht pesten. En ze luisterde niet, dus moest ze maar voelen!
Ik wil wel een link.
Advertentie
Oud 02-07-2011, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Die regel dat je een schone banman moest hebben is toch al lang afgeschaft?

Leuk trouwens dat je nu weer sann bent ipv puntjesann!
Oh, dat biedt hoop

ik heb beide accounts nu hoor, ik weet nog niet welke ik ga gebruiken. Ik ben inmiddels nogal gehecht aan puntjesann
Oud 02-07-2011, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel een link.
Ik wilde er niks over zeggen
Oud 02-07-2011, 18:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, dat biedt hoop

ik heb beide accounts nu hoor, ik weet nog niet welke ik ga gebruiken. Ik ben inmiddels nogal gehecht aan puntjesann
Samenvoegen tot sann.sann?
Oud 02-07-2011, 18:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wil wel een link.
Ik ook wel. Of een overzichtelijke samenvatting.
Oud 02-07-2011, 19:00
Martiño
Martiño is offline
Oh jongens, ik kan niet wachten tot mijn nieuwe tv er is <33
Oud 02-07-2011, 19:00
Geel
Geel is offline
Ik ga er meteen mee bezig!
Oud 02-07-2011, 19:01
Martiño
Martiño is offline
Dat lijkt me niet echt voorbeeldig fb-gedrag, Geel.
Oud 02-07-2011, 19:01
Martiño
Martiño is offline
Of juist wel?
Oud 02-07-2011, 19:02
Geel
Geel is offline
Er staat een smiley achter
Oud 02-07-2011, 19:03
Geel
Geel is offline
Nieuwe gevestigde orde?
Oud 02-07-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde er niks over zeggen
Huh?

Citaat:
Oh jongens, ik kan niet wachten tot mijn nieuwe tv er is <33
Oud 02-07-2011, 19:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nieuwe gevestigde orde?
ja, kutpost, ik heb hem al verwijderd.
Oud 02-07-2011, 19:05
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Voor Geel: http://nos.nl/video/253039-oerlemans-maakt-3dfilm.html
Oud 02-07-2011, 19:05
Geel
Geel is offline
Mké @martin
Oud 02-07-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Huh?

Ik las het verkeerd.

Het ging er volgens mij om dat ze Queasy's naam niet mocht vervangen door de mijne, want dan was het nog steeds duidelijk voor wie het eigenlijk bedoeld was en dat mocht dus niet. Je was er zelf bij gisteren!
Geel
Geel is offline
Ik zag je! Denk ik. Had je zo'n rood mutsje op?
Verwijderd
En eerlijk is eerlijk, er wordt al weken geziekt, op een gegeven moment is het dan klaar. /moraalridder.
Oud 02-07-2011, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Ik las het verkeerd.

Het ging er volgens mij om dat ze Queasy's naam niet mocht vervangen door de mijne, want dan was het nog steeds duidelijk voor wie het eigenlijk bedoeld was en dat mocht dus niet. Je was er zelf bij gisteren!
Mag er dan helemaal niet meer naar de situatie verwezen worden? Dat zou ECHT belachelijk zijn, tering.
Oud 02-07-2011, 19:09
Geel
Geel is offline
In ieder geval, Dat, echt geweldig dat je daaraan mee doet!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik las het verkeerd.

Krijgt Queasy dan zelf ook een ban voor dat s@nn gedoe? Dat is precies hetzelfde.
Verwijderd
Citaat:
Mag er dan helemaal niet meer naar de situatie verwezen worden? Dat zou ECHT belachelijk zijn, tering.
Natuurlijk wel, maar niet in deze mate, en dat snap ik best. Er worden al weken steken onder water gegeven.
Oud 02-07-2011, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Krijgt Queasy dan zelf ook een ban voor dat s@nn gedoe? Dat is precies hetzelfde.
Dat was niet Queasy en bovendien iets heel anders. Daar werd niet gesuggereerd dat ik dom was oid.
Oud 02-07-2011, 19:10
Verwijderd
Jezus, ik voel me bijna een forumbaas Absinthe snapt dat ze een ban heeft en ik snap het ook, iig
Oud 02-07-2011, 19:11
Geel
Geel is offline
Welk sann gedoe?
Oud 02-07-2011, 19:12
Martiño
Martiño is offline
Ohja, ik zie je. Niet om het een of ander, maar stel (laten wel 'stel' nog even benadrukken voordat je naast je schoenen gaat lopen) dat je een enigszins bekende acteur wordt, ben je dan niet bang dat iemand hier je post gaat vinden en je forumidentiteit "openbaar" wordt?

En mijn tenen staan echt krom van dat jip-en-janneketaaltje van die journalist.
Dingaantouwtje
Citaat:
Ik zag je! Denk ik. Had je zo'n rood mutsje op?
Oranje/bruin!!11!!

Citaat:
In ieder geval, Dat, echt geweldig dat je daaraan mee doet!
Kan niet wachten tot hij in de bios is. En de teaser komt ook al bijna uit. En ik heb hem al gezien en hij was echt heeeeel vet. Best wel raar om je eigen hoofd te zien in zo'n Amerikaans-achtige trailer. In 3D.
Verwijderd
Hmm. Maar ik maak zelf een verschil tussen flamen op de persoon en een grap over al dan niet domme universitaire studenten maken omdat dat zo leuk in de context past.
Oud 02-07-2011, 19:13
Dingaantouwtje
Citaat:
Ohja, ik zie je. Niet om het een of ander, maar stel (laten wel 'stel' nog even benadrukken voordat je naast je schoenen gaat lopen) dat je een enigszins bekende acteur wordt, ben je dan niet bang dat iemand hier je post gaat vinden en je forumidentiteit "openbaar" wordt?

Ik heb tot nu toe niks gepost in het openbare gedeelte van het forum waarvan ik niet wil dat het openbaar wordt.
Oud 02-07-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Hmm. Maar ik maak zelf een verschil tussen flamen op de persoon en een grap over al dan niet domme universitaire studenten maken omdat dat zo leuk in de context past.
True, maar het was ook vaak genoeg persoonlijk.
Dingaantouwtje
Oh, behalve mijn d/t-fouten. Die moeten geheim blijven.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat was niet Queasy en bovendien iets heel anders. Daar werd niet gesuggereerd dat ik dom was oid.
Wie was dat dan ook alweer? En je wordt natuurlijk niet ge-anti-naamzoekt omdat iemand iets aardigs over je wil zeggen.
Citaat:
Jezus, ik voel me bijna een forumbaas Absinthe snapt dat ze een ban heeft en ik snap het ook, iig
Haha, ik snap het ook wel hoor! Maar de rechtvaardige brave borst in mij wilt dat eenieder gelijk is voor de forumwet!
Geel
Geel is offline
Citaat:
Je maakt een verschil omdat het leuk in de context past?
Oud 02-07-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Welk sann gedoe?
In het hoitopic hadden ze een antinaamzoek van mijn naam gemaakt als ze het over me hadden (s@nn), maar dat is mara een paar x geweest, en niks waar ik aanstoot aan nam

Bovendien werd de antinaamzoek al binnen no time door Absinthe ontdekt, dus toen konden ze er niet zoveel meer mee
Verwijderd
Citaat:
True, maar het was ook vaak genoeg persoonlijk.
Oh ik heb daar wel op gelet dat ik het alleen op mezelf betrok, geloof ik. Vandaar dat ik nog geen ban heb dan.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb tot nu toe niks gepost in het openbare gedeelte van het forum waarvan ik niet wil dat het openbaar wordt.
Hm, oke!

Citaat:
Oh, behalve mijn d/t-fouten. Die moeten geheim blijven.
Oud 02-07-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ook wel. Of een overzichtelijke samenvatting.
Proof it!
Oud 02-07-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Oh ik heb daar wel op gelet dat ik het alleen op mezelf betrok, geloof ik. Vandaar dat ik nog geen ban heb dan.
Ik had eigenlijk verwacht dat je inmiddels wel een waarschuwing zou hebben
Oud 02-07-2011, 19:17
Geel
Geel is offline
Citaat:

Citaat:
Plus, de 'buitenwereld' weet al dat hij op dit forum zit. Door zijn dichtersavonturen.
Verwijderd
Citaat:
Je maakt een verschil omdat het leuk in de context past?
Nee joh, lees dan. Je kunt toch een grap maken als ''hu hu maar hoe kun je dat nou verkeerd begrijpen want je bent toch afgestudeerd aan de uni" omdat dat in de context van dat gesprek past? Dat gaat niet over een Qeuasy, vind ik, maar over het onderwerp van die avond. En dat is heel iets anders dan haar persoonlijk blijven aanvallen.
Verwijderd
zo mensen, wat een lange dag. ik heb gewoon 8,5 uur gewerkt, een doodnormale tijd voor de overgrote meerderheid van de beroepsbevolking, maar voor mij is het lang.

en nu snel opruimen want mijn buurman komt zo. maar eerst ff een paar trekkies.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In het hoitopic hadden ze een antinaamzoek van mijn naam gemaakt als ze het over me hadden (s@nn), maar dat is mara een paar x geweest, en niks waar ik aanstoot aan nam

Bovendien werd de antinaamzoek al binnen no time door Absinthe ontdekt, dus toen konden ze er niet zoveel meer mee
Wat een intriges toch op dit kleine stukje internet hier!
Oud 02-07-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Wie was dat dan ook alweer? En je wordt natuurlijk niet ge-anti-naamzoekt omdat iemand iets aardigs over je wil zeggen.

Haha, ik snap het ook wel hoor! Maar de rechtvaardige brave borst in mij wilt dat eenieder gelijk is voor de forumwet!
Ik kan het (nu) ook wel snappen, maar ik vind dat het beleid nogal vaag en ondoorzichtig is, vandaar dat ik zo doorvraag.

Citaat:
Ik had eigenlijk verwacht dat je inmiddels wel een waarschuwing zou hebben
Dat zou ik echt belachelijk vinden, maar goed, dat vind ik wel vaker.

Citaat:
zo mensen, wat een lange dag. ik heb gewoon 8,5 uur gewerkt, een doodnormale tijd voor de overgrote meerderheid van de beroepsbevolking, maar voor mij is het lang.

en nu snel opruimen want mijn buurman komt zo. maar eerst ff een paar trekkies.
In jouw sector is dat lang hoor, als ik me niet vergis.
Oud 02-07-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Wat een intriges toch op dit kleine stukje internet hier!
het is allemaal wat.
Oud 02-07-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Waarom heeft Absinthe een ban? Wat heb ik allemaal gemist?
Oud 02-07-2011, 19:21
Verwijderd
*bekijkt banlist*

aiai, ja, het zat er ook een keer aan te komen.
Oud 02-07-2011, 19:22
Verwijderd
Citaat:

Ik heb ook een ban gehad omdat ik op BZ tegen een fb had gezegd dat hij incapabel was nadat hij met een onzinnige offtopicreactie kwam en ik had twee weken daarvoor ergens offtopic gepost en daarvoor een waarschuwing gehad. Mijn reactie was dus en flamen en offtopic en daarom was een ban terecht
Oud 02-07-2011, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het (nu) ook wel snappen, maar ik vind dat het beleid nogal vaag en ondoorzichtig is, vandaar dat ik zo doorvraag.

In jouw sector is dat lang hoor, als ik me niet vergis.
Mwa, vanuit Queasy's perspectief snap ik best dat het echt niet grappig is als er maar dingen over gezegd blijven worden. Vanuit jouw perspectief is het natuurlijk een ander verhaal. Anyhow, dat hebben de fb's dus kennelijk ook gezien

Citaat:
Waarom heeft Absinthe een ban? Wat heb ik allemaal gemist?
Lees dan eve nterug
Oud 02-07-2011, 19:23
Verwijderd
Wie is Queasy?
Oud 02-07-2011, 19:23
Verwijderd
Even totaal wat anders . Sann, kun je niet dezelfde avatar gebruiken? Ik moet er telkens over nadenken nu .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten