Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Ik ben mijn portemonnee kwijtgeraakt!

En, veel erger! Ik heb op de aangifteformulier bij de politie 'portemmonnee' geschreven ipv 'portemonnee'
Aww

En kut van je portemonnee. Mijn ov chip is weg :zieligheidsboks:
Advertentie
Oud 07-07-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:

En, veel erger! Ik heb op de aangifteformulier bij de politie 'portemmonnee' geschreven ipv 'portemonnee'
Als je 'beurs' had geschreven ipv 'portemonnee' had je nergens last van gehad.
Oud 07-07-2011, 12:14
Carn
Carn is offline
Rationeel:

Spoiler
Oud 07-07-2011, 12:14
Lorelei
Lorelei is offline
Geel: dat is inderdaad wel erger ja
Oud 07-07-2011, 12:17
Geel
Geel is offline
Ik weet het!
Oud 07-07-2011, 12:18
Verwijderd
Waarschijnlijk kan ik voor een derde keer vandaag naar school fietsen voor een hartig woordje met mijn mentor te spreken.
Oud 07-07-2011, 12:19
Verwijderd
Nondeju, ik heb echt een ochtendje door de AH gerend, er moest zoveel gebeuren. Nu heb ik pijn aan mijn voeten, maar ga ik lekker soep eten met vers brood, omnomnom.
Lorelei
Lorelei is offline
Verwijderd
Jullie zijn niet erg onder de indruk van mijn tandmaden
Oud 07-07-2011, 12:20
Verwijderd
Misschien helpt een plaatje
Lorelei
Lorelei is offline
Hoeveel tijd moet er altijd tussen de weerwolfspellen zitten?
Verwijderd
twee weken?
Verwijderd
Mehh, ipv van de koffie wakker te worden ben ik trillerig. Wat zijn dit voor een dagen, jemig.

Citaat:
Nondeju, ik heb echt een ochtendje door de AH gerend, er moest zoveel gebeuren. Nu heb ik pijn aan mijn voeten, maar ga ik lekker soep eten met vers brood, omnomnom.
Er staat ergens een naamzoek voor je.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Twee weken dacht ik, ja.
Verwijderd
Citaat:
Jaah plaatje
Oud 07-07-2011, 12:21
Geel
Geel is offline
Zes eons! Maar twee weken mag ook.
Oud 07-07-2011, 12:23
Lorelei
Lorelei is offline
Och jeetje. Dat is volgende week al. Rationeel en ik moeten gaan opschieten dan
Oud 07-07-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Mehh, ipv van de koffie wakker te worden ben ik trillerig. Wat zijn dit voor een dagen, jemig.

Er staat ergens een naamzoek voor je.
Ja, oh ja, nou, ik weet niet
Als je zegt dat het RrRrRrrrAaaaaAAArrrRrr is haak ik toch een beetje af En ik heb denk ik liever één van de twee; óf modern óf salsa.
Oud 07-07-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Dat helpt inderdaad. net op Onzin gezien
Oud 07-07-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, oh ja, nou, ik weet niet
Als je zegt dat het RrRrRrrrAaaaaAAArrrRrr is haak ik toch een beetje af En ik heb denk ik liever één van de twee; óf modern óf salsa.
Het was ook een beetje een grapje. Maar ik moest wel aan je denken.
Oud 07-07-2011, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Het was ook een beetje een grapje. Maar ik moest wel aan je denken.
Jaja, omdat je me raar vindt zeker!
Oud 07-07-2011, 12:38
Verwijderd
Ja, met dat theatrale gedoe van je en zo. Nuchter en normaal is anders!
Oud 07-07-2011, 12:42
Verwijderd
Nou, ik breng tenminste een beetje leven in de brouwerij! Al die passieloze types hier, die dan weer rechten gaan studeren, als ieder ander!

Oud 07-07-2011, 12:42
Verwijderd
Oud 07-07-2011, 12:44
Verwijderd
kusje
Oud 07-07-2011, 12:47
Verwijderd
Leven in de brouwerij? Subsidietrekken bedoel je! Dat ga ik volgend jaar toch mooi even fixen, ik vraag wel een overplaatsing naar OC&W.

Edit: oh, kusje.
Oud 07-07-2011, 12:50
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik vond het wel tof, maar ik vond eigenlijk alles op TV wel tof.

Dit was echt m'n favorietste serie, ook slecht getekend, ook iets van Hongaars ofzo en fucking tof:

[filmpje]
<3
Oud 07-07-2011, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Leven in de brouwerij? Subsidietrekken bedoel je! Dat ga ik volgend jaar toch mooi even fixen, ik vraag wel een overplaatsing naar OC&W.

Edit: oh, kusje.
Oh, gaan we nu persoonlijk worden?

Ok, klaar Ik ga eten maken. Toedels
Oud 07-07-2011, 12:52
Verwijderd
Ik ben EIN-DE-LIJK vrij!
Oud 07-07-2011, 12:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Pfft, wie studeert er nou rechten. Alfacursus!
Oud 07-07-2011, 13:03
Verwijderd
Citaat:

Nohh echt! Waar ben je hem kwijtgeraakt?

En, ahw. Maar dat nemen ze je vast niet kwalijk. Dan denken ze alleen 'ooo arme jongen, hij was zo overstuur dat zijn porteonememmmmononneoneonenee kwijt is dat hij het verkeerd schreef! Laten we extra hard gaan zoeken!' Of, 'haha, allochtoon', natuurlijk ;;d;

En ik heb geen rust tot je mijn pm beantwoord hebt en gezegd welke klopte. >:-(
Oud 07-07-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
En, ahw. Maar dat nemen ze je vast niet kwalijk. Dan denken ze alleen 'ooo arme jongen, hij was zo overstuur dat zijn porteonememmmmononneoneonenee kwijt is dat hij het verkeerd schreef! Laten we extra hard gaan zoeken!' Of, 'haha, allochtoon', natuurlijk ;;d;

Ik denk, ik onderbreek mijn werkzaamheden in mijn kamer even om naar het dorp toe te gaan om een doos te kopen en een pakketje te versturen etc.

Vergeet ik als eerste al mijn formuliertje voor de NS die ik moest opsturen
Gaat het als tweede binnen die 4 minuten dat ik weg ben keihard regenen terwijl mijn dekbed en kussens nog buiten hingen
Én, ik dacht, als ik thuis ben lekker aardbeien eten en nu zijn ze niet meer goehoed!
Oud 07-07-2011, 13:13
Verwijderd
Arme Interglot! Je weet dat er een speciaal forum is voor dat soort dingen, hè?
Oud 07-07-2011, 13:16
Verwijderd
Nah. Ik denk, ik doe gewoon even hier zielig .

Aangezien ik straks toch nog weer naar het dorp moet voor dat stomme NS formulier ga ik dan gewoon aardbeien halen . en bovendien heb ik dan weer een excuus om niet te moeten opruimen/schoonmaken .

Dus eigenlijk komt het me gewoon goed uit .
Oud 07-07-2011, 13:18
Verwijderd
Wat voor ns-formulier moet je versturen? Als ik er eentje moet versturen vind ik dat leuk, want dat betekent meestal dat ik geld terug krijg
Oud 07-07-2011, 13:21
Verwijderd
Ja, die van mij ook . Vertraging ding, dat ik mijn geld terug wil. Ergens in Rotterdam was een 'aanrijding met een persoon', en daardoor kon ik niet van Leiden naar Schiphol .
Oud 07-07-2011, 13:25
Verwijderd
Aha! Het is weer droog . En de zon schijnt zelfs . Dan ben ik aardbeien halen
Oud 07-07-2011, 13:25
Verwijderd
Vertraging 'door aanrijding met een persoon'. Dat vind ik altijd zo vervelend staan. Er is iets verschrikkelijks gebeurd, maar we doen net alsof het niet verschrikkelijk is
Oud 07-07-2011, 13:32
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Vertraging 'door aanrijding met een persoon'. Dat vind ik altijd zo vervelend staan. Er is iets verschrikkelijks gebeurd, maar we doen net alsof het niet verschrikkelijk is
Oh brrrr ja, dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt .
Oud 07-07-2011, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Oh brrrr ja, dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt .
Ik gelukkig ook niet, maar als je op de site van de ns kijkt, dan staat het er wel heel vaak. Echt héél vaak!
Oud 07-07-2011, 13:39
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik gelukkig ook niet, maar als je op de site van de ns kijkt, dan staat het er wel heel vaak. Echt héél vaak!
Tja, er plegen 1500 mensen zelfmoord per dag, geloof ik.

Maar goed, laten we het hier niet verder over hebben.
Oud 07-07-2011, 13:44
Verwijderd
Ik word daar nooit blij van. Ik snap dat die mensen het héél erg moeilijk hebben enzo, en dat ze waarschijnlijk ook echt niet per sé zelfmoord willen plegen bijvoorbeeld. Maar moeten ze nou écht voor de trein springen? Ik bedoel, fijn dat jij het lastig hebt, maar de rest van Nederland wil gewoon door...
Oud 07-07-2011, 13:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, ik vind het maar laf. Als je dan toch zelfmoord pleegt, slik dan wat pillen of hang jezelf op, ofzo. Is dat nu echt zo moeilijk?
Oud 07-07-2011, 13:48
Verwijderd
Nou ja, het lijkt me eigenlijk even moeilijk om voor de trein te springen als jezelf op te hangen. Maar als je jezelf ophangt dan heeft zo'n machinist iemand in ieder geval geen problemen met dat ie iemand heeft doodgereden .

Even wat vrolijker : Aardbeien !
Oud 07-07-2011, 13:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Aardbeien? Hoe wil je daar zelfmoord mee plegen dan?
Oud 07-07-2011, 13:52
Verwijderd
Erin stikken?

Nee eigenlijk bedoelde ik dat ik nu eindelijk aardbeien heb, en daar ben ik blij mee .
Oud 07-07-2011, 13:52
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nohh echt! Waar ben je hem kwijtgeraakt?

En ik heb geen rust tot je mijn pm beantwoord hebt en gezegd welke klopte. >:-(
Voor de bankjes, bij de Hema Mja, ik was dus vanochtend naar school voor een evaluatie van dit jaar en daarna gingen we een ijsje halen. Ik heb het ijsje nog betaald. Toen ik later op de fiets aan het wegfietsen was voelde ik dat mijn portemonnee weg was. Dus.

Maar er zat eigenlijk niet echt veel waardevols in. Behalve het pasje van mijn verblijfsvergunning. Die kost 100 euro Like, echt, wtf! Dus ik hoop wel dat ik mijn portemonnee weer terug krijg.

En, ik ga je pm nu beantwoorden!
Oud 07-07-2011, 14:04
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nou ja, het lijkt me eigenlijk even moeilijk om voor de trein te springen als jezelf op te hangen. Maar als je jezelf ophangt dan heeft zo'n machinist iemand in ieder geval geen problemen met dat ie iemand heeft doodgereden .

Even wat vrolijker : Aardbeien !
Met jezelf ophangen moet je nog een touw knopen en is het nooit zeker of je in een keer dood bent trein is altijd succesvol
Oud 07-07-2011, 14:05
Carn
Carn is offline
Vermiste Spanjaard na 15 dagen aangetroffen in Almere
Man hield zich in leven met pizza’s en magnetronmaaltijden

De 29-jarige Alejandro Jimenez Ricador, vermist sinds 22 juni, is gisteren aangetroffen in de Almeerder Ronnie Toberstraat. De man maakt het naar omstandigheden goed.

Jimenez maakte enige weken geleden een uitstapje naar Amsterdam met wat vrienden. Tijdens een bezoek aan een coffeeshop ging hij even naar buiten om wat frisse lucht op te snuiven. Sindsdien werd niets meer van hem vernomen. De politie werd ingeschakeld en een grootscheepse zoektocht werd opgezet, echter zonder resultaat.

Jimenez verklaart ‘in een opwelling’ in een bus te zijn gestapt. “Ik zag de naam ‘Almere’ en vroeg me af of de plaats zou lijken op mijn geboortestad Almería. Mijn plan was om even snel te gaan kijken en dan terug te keren naar de coffeeshop.” Jimenez stapte uit in de Muziekwijk en verdwaalde hier al snel. “Ik kwam in een soort doolhof van parkjes en straten die er exact hetzelfde uitzien. Ik had het gevoel steeds in een rondje te lopen.”

Vanwege het beperkte bereik in de Muziekwijk kon de Spanjaard geen gebruik maken van zijn mobiele telefoon.Jimenez hield zich in leven met blikjes cola, rauwe magnetronmaaltijden en pizza’s die hij aantrof bij de lokale Lidl en sliep in portiekjes. “Al die tijd zag ik geen mens. Ik schreeuwde om hulp, maar kreeg geen enkele reactie.”

Gisteren werd Jimenez aangetroffen door een groep hangjongeren, die hem op de scooter meenamen naar het dichtsbijzijnde politiebureau. Hiervandaan werd hij naar het ziekenhuis gebracht om aan te sterken. De man maakt het goed en zal morgen of overmorgen het vliegtuig nemen naar zijn geboorteland.

Familie en vrienden van Jimenez hebben opgelucht gereageerd. Volgens Tjeerd Velkers, hoofd politie Almere moeten toeristen beter voorgelicht worden over zijn stad. “Wie niet bekend is met Almere moet er niet op eigen houtje heengaan. Plannen over het aanstellen van ervaren gidsen voor onze stad zijn er al jaren, maar knopen worden nooit doorgehakt. Ik hoop dat deze zaak de besluitvorming in de noodzakelijke stroomversnelling kan brengen.”
Oud 07-07-2011, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Jimenez hield zich in leven met blikjes cola, rauwe magnetronmaaltijden en pizza’s die hij aantrof bij de lokale Lidl en sliep in portiekjes. “Al die tijd zag ik geen mens. Ik schreeuwde om hulp, maar kreeg geen enkele reactie.”
15 dagen lang? Wát?!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten