Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je zegt dat het RrRrRrrrAaaaaAAArrrRrr is haak ik toch een beetje af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, ahw. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En ik heb geen rust tot je mijn pm beantwoord hebt en gezegd welke klopte. >:-( |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk, ik onderbreek mijn werkzaamheden in mijn kamer even om naar het dorp toe te gaan om een doos te kopen en een pakketje te versturen etc. Vergeet ik als eerste al mijn formuliertje voor de NS die ik moest opsturen ![]() Gaat het als tweede binnen die 4 minuten dat ik weg ben keihard regenen terwijl mijn dekbed en kussens nog buiten hingen ![]() Én, ik dacht, als ik thuis ben lekker aardbeien eten ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nah. Ik denk, ik doe gewoon even hier zielig
![]() Aangezien ik straks toch nog weer naar het dorp moet voor dat stomme NS formulier ga ik dan gewoon aardbeien halen ![]() ![]() Dus eigenlijk komt het me gewoon goed uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar goed, laten we het hier niet verder over hebben.
|
Verwijderd
|
Ik word daar nooit blij van. Ik snap dat die mensen het héél erg moeilijk hebben enzo, en dat ze waarschijnlijk ook echt niet per sé zelfmoord willen plegen bijvoorbeeld. Maar moeten ze nou écht voor de trein springen? Ik bedoel, fijn dat jij het lastig hebt, maar de rest van Nederland wil gewoon door...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar er zat eigenlijk niet echt veel waardevols in. Behalve het pasje van mijn verblijfsvergunning. Die kost 100 euro ![]() ![]() En, ik ga je pm nu beantwoorden! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Vermiste Spanjaard na 15 dagen aangetroffen in Almere
Man hield zich in leven met pizza’s en magnetronmaaltijden De 29-jarige Alejandro Jimenez Ricador, vermist sinds 22 juni, is gisteren aangetroffen in de Almeerder Ronnie Toberstraat. De man maakt het naar omstandigheden goed. Jimenez maakte enige weken geleden een uitstapje naar Amsterdam met wat vrienden. Tijdens een bezoek aan een coffeeshop ging hij even naar buiten om wat frisse lucht op te snuiven. Sindsdien werd niets meer van hem vernomen. De politie werd ingeschakeld en een grootscheepse zoektocht werd opgezet, echter zonder resultaat. Jimenez verklaart ‘in een opwelling’ in een bus te zijn gestapt. “Ik zag de naam ‘Almere’ en vroeg me af of de plaats zou lijken op mijn geboortestad Almería. Mijn plan was om even snel te gaan kijken en dan terug te keren naar de coffeeshop.” Jimenez stapte uit in de Muziekwijk en verdwaalde hier al snel. “Ik kwam in een soort doolhof van parkjes en straten die er exact hetzelfde uitzien. Ik had het gevoel steeds in een rondje te lopen.” Vanwege het beperkte bereik in de Muziekwijk kon de Spanjaard geen gebruik maken van zijn mobiele telefoon.Jimenez hield zich in leven met blikjes cola, rauwe magnetronmaaltijden en pizza’s die hij aantrof bij de lokale Lidl en sliep in portiekjes. “Al die tijd zag ik geen mens. Ik schreeuwde om hulp, maar kreeg geen enkele reactie.” Gisteren werd Jimenez aangetroffen door een groep hangjongeren, die hem op de scooter meenamen naar het dichtsbijzijnde politiebureau. Hiervandaan werd hij naar het ziekenhuis gebracht om aan te sterken. De man maakt het goed en zal morgen of overmorgen het vliegtuig nemen naar zijn geboorteland. Familie en vrienden van Jimenez hebben opgelucht gereageerd. Volgens Tjeerd Velkers, hoofd politie Almere moeten toeristen beter voorgelicht worden over zijn stad. “Wie niet bekend is met Almere moet er niet op eigen houtje heengaan. Plannen over het aanstellen van ervaren gidsen voor onze stad zijn er al jaren, maar knopen worden nooit doorgehakt. Ik hoop dat deze zaak de besluitvorming in de noodzakelijke stroomversnelling kan brengen.”
|
|